Skocz do zawartości

RRRRRRRRR opakowane w T-Roc


zejk

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, amazaque napisał:

Jadę te zdjęcia w dół i myślę "pokraka". Ale jak zobaczyłem niebieskie wstawki na końcu to "paw" :facepalm:. Ja wiem że wszystko jest dla ludzi ;].

Ja miałem ten odruch "paw" na wielkie czarne błyszczące plastiki w tym miejscu. Matowe panele są dużo bardziej estetyczne - nie palcują się i nie widać rysek po przetarciu szmatką, a że są dostępne tylko w tym niebieskim kolorze... Tak wszystko jest dla ludzi. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieskie wstawki nie pasują...

Fotele są po prostu średnie -  ja mam trasy 10h za sobą - bez problemu, choć bez szału.

 

Jak kiedyś nie przepadałem za niemiecką ergonomią ciosaną siekierą (proste kształty, wszystko pod ręką i na miejscu) tak teraz nie mam zastrzeżeń i brak udziwnień uznaje za duży plus

Edytowane przez Pado
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Pado napisał:

Fotele są po prostu średnie -  ja mam trasy 10h za sobą - bez problemu, choć bez szału.

Te w R są inne niż w pozostałych wersjach. Raczej spodziewam się, że na długich trasach będzie gorzej niż na zwykłych fotelach ze względu na ich kubełkowość.

 

42 minuty temu, Pado napisał:

Jak kiedyś nie przepadałem za niemiecką ergonomią ciosaną siekierą (proste kształty, wszystko pod ręką i na miejscu) tak teraz nie mam zastrzeżeń i brak udziwnień uznaje za duży plus

Ergonomia stoi tu bardzo wysoko, tylko IMO nie musi i nawet nie powinna iść w parze z prostymi kształtami. Innym markom udaje się to lepiej niż VW. Chociażby Koreańczycy potrafią zrobić wnętrze, które jest jakieś i nie traci nic na ergonomii, a przy tym jest wykonane z lepszych materiałów. VW nie ma tego w DNA marki, to jest na wskroś das Auto. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zejk napisał:

 Chociażby Koreańczycy potrafią zrobić wnętrze, które jest jakieś i nie traci nic na ergonomii, a przy tym jest wykonane z lepszych materiałów. VW nie ma tego w DNA marki, to jest na wskroś das Auto. 

Który koreaniec, oprócz Stingera, ma lepsze wnętrze?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Który koreaniec, oprócz Stingera, ma lepsze wnętrze?

Przecież to kwestia gustu. Dla mnie prawie każde auto ma lepsze wnętrze niż VW 😄 Nie trawię - po prostu subiektywnie.

Optima ma sporo wspólnych elementów wnętrza ze Stingerem. Linia deski w Stingerze jest ładniejsza, ale zniszczona wystającym tabletem.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zejk napisał:

Te w R są inne niż w pozostałych wersjach. Raczej spodziewam się, że na długich trasach będzie gorzej niż na zwykłych fotelach ze względu na ich kubełkowość.

 

Ergonomia stoi tu bardzo wysoko, tylko IMO nie musi i nawet nie powinna iść w parze z prostymi kształtami. Innym markom udaje się to lepiej niż VW. Chociażby Koreańczycy potrafią zrobić wnętrze, które jest jakieś i nie traci nic na ergonomii, a przy tym jest wykonane z lepszych materiałów. VW nie ma tego w DNA marki, to jest na wskroś das Auto. 

 

Nie wiem jak koreanczycy bo z tymi autami nie mam kompletnie styku, ale jak patrze na francuzy i chaos na desce - elementy jakby doklejane bez ładu i skladu (przede wszystkim ekrany) to wolę mega prostotę vw...

Ale to moja osobista opinia, nie wyznacznik ergonomi :)

spacer.png

 

  • Lubię to 2
  • Haha 1
  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Który koreaniec, oprócz Stingera, ma lepsze wnętrze?

Chociażby Ceed czy Tuscon. Na prawdę nie trzeba wiele zrobić żeby przebić T-Roca w tej kategorii. Wystarczy podmienić materiały na cokolwiek mniej twardego i błyszczącego. Nie chciałem w pierwszym poście tego wątku pastwić się nad materiałami wewnątrz, ale to jest dno, zwłaszcza w porównaniu do ceny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Który koreaniec, oprócz Stingera, ma lepsze wnętrze?

już dyktuję z pamięci: Sportage, Bayon, Optima, Tucson, Santa Fe, wszystkie Genesisy

zapomniałem: z zewnątrz też są ładniejsze ;)

Edytowane przez mPh
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zejk napisał:

Chociażby Ceed czy Tuscon. Na prawdę nie trzeba wiele zrobić żeby przebić T-Roca w tej kategorii. Wystarczy podmienić materiały na cokolwiek mniej twardego i błyszczącego. Nie chciałem w pierwszym poście tego wątku pastwić się nad materiałami wewnątrz, ale to jest dno, zwłaszcza w porównaniu do ceny. 

Nowy Tucon faktycznie ma ciekawe wnętrze, ale jeszcze nie testowem. To z ceeda wygląda trochę jak z poprzedniej epoki, lecz ceeda należy porównywać z Golfem, Skoda, Seatem - serio jest lepiej wykonane i ładniejsze? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Pado napisał:

 

Nie wiem jak koreanczycy bo z tymi autami nie mam kompletnie styku, ale jak patrze na francuzy i chaos na desce - elementy jakby doklejane bez ładu i skladu (przede wszystkim ekrany) to wolę mega prostotę vw...

Ale to moja osobista opinia, nie wyznacznik ergonomi :)

spacer.png

 

Tym modelem nie jeździłem, ale poprzednia 308 - tez ma tak wysoko zegary. Tablet do sterowania. I generalnie w pierwszej chwili jakoś inaczej, ale po 1 trasie Gdańsk - W-wa stwierdziłem, że jest fajnie. Tak jakoś jak dla mnie klasę wyżej. Dla porównania taka trasa zrobiona Golfem 7 bardziej mnie zmęczyła. 
Ale wracając do VW, kiedyś byłem fanatykiem wręcz bo miałem ich w życiu chyba kilkanascie teraz jakoś mnie odrzuca tandeta może nie wykonania, ale użytych materiałów i oszczędności. Jak dolewałem płyn do spryskiwaczy w golfie 7 to jak zobaczyłem grubość przewodów na przykład do czujnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego to się przeraziłem 🤣

Nie ukrywam że jak poprawia paska w 23 to go kupie 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Camel napisał:

Tym modelem nie jeździłem, ale poprzednia 308 - tez ma tak wysoko zegary. Tablet do sterowania. I generalnie w pierwszej chwili jakoś inaczej, ale po 1 trasie Gdańsk - W-wa stwierdziłem, że jest fajnie. Tak jakoś jak dla mnie klasę wyżej. Dla porównania taka trasa zrobiona Golfem 7 bardziej mnie zmęczyła. 
Ale wracając do VW, kiedyś byłem fanatykiem wręcz bo miałem ich w życiu chyba kilkanascie teraz jakoś mnie odrzuca tandeta może nie wykonania, ale użytych materiałów i oszczędności. Jak dolewałem płyn do spryskiwaczy w golfie 7 to jak zobaczyłem grubość przewodów na przykład do czujnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego to się przeraziłem 🤣

Nie ukrywam że jak poprawia paska w 23 to go kupie 😎

Mi się wnętrza w PSA bardzo podobają :ok: Fakt, że dość szokujące na start, ale dla mnie ergonomiczne i ciekawe. W końcu nie wszystko musi być nudne jak cholera :) 

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zejk napisał:

Chociażby Ceed czy Tuscon. Na prawdę nie trzeba wiele zrobić żeby przebić T-Roca w tej kategorii. Wystarczy podmienić materiały na cokolwiek mniej twardego i błyszczącego. Nie chciałem w pierwszym poście tego wątku pastwić się nad materiałami wewnątrz, ale to jest dno, zwłaszcza w porównaniu do ceny. 

Ważne żeby nie trzeszczało,  deska to nie poduszka co by miękka miała być. Kup matowy dressing do plastików i nie będzie się świecić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2021 o 17:30, zejk napisał:

 

Także mam trochę niedosyt. Lejąc wodę na młyn @ryb aka @Dark_Knight, gdy widzę Stelvio na ulicy to rozterki mnie dopadają, czy Alfa nie byłaby lepszym dla mnie wyborem. Na razie, trzymając się analogii damsko-męskiej, testuję związek z rozsądku i staram się docenić wszystkie jego atuty. 

 

Ja sądząc po odpowiedziach na moje posty to już sam nie wiem czy polecam Stelvio czy nie polecam. :hehe:

 

A ten Troc fajny. IMO będzie szybszy niż Stelvio 280KM bo sam ma chyba ponad 300, prawda? Za to Stelvio zapewne lepiej zarzuca tyłem w zakrętach, tutaj Haldex nie pozwoli. Ja bym pewnie wziął Stelvio ale jednocześnie doskonale rozumiem, że ktoś woli tego Troca.

:ok:

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dark_Knight napisał:

A ten Troc fajny. IMO będzie szybszy niż Stelvio 280KM bo sam ma chyba ponad 300, prawda?

 

 

Jest trochę szybszy w sprincie 4,9s vs 5,2s do pierwszej setki. Mocy równo 300KM w papierach + prawdopodobny bonus jak to w Vagach.

 

14 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Za to Stelvio zapewne lepiej zarzuca tyłem w zakrętach, tutaj Haldex nie pozwoli.

 

Stelvio bez problemu można wprowadzić w nadsterowność i to nawet wersję 200KM w T-Rocu ta sztuka nie przejdzie.

 

14 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Ja bym pewnie wziął Stelvio ale jednocześnie doskonale rozumiem, że ktoś woli tego Troca.

 

Gdyby nie moja partnerka, to pewnie byłoby Stelvio, ale za duże.... To główny powód moich rozterek. Trzeba zbudować dom, kobiecie kupić liścia albo pińcet-e na dojazdy do pracy i wtedy będę sobie mógł pofolgować.

 

16 godzin temu, sdss napisał:

Ważne żeby nie trzeszczało,  deska to nie poduszka co by miękka miała być. Kup matowy dressing do plastików i nie będzie się świecić. 

 

Rozumiem, tylko to są protezy, które musisz stosować w aucie za 180k. Już nawet nie chodzi o twardą deskę, bo na niej głowy nie kładę, ale twardy boczek drzwiowy przy krawędzi okna, gdzie często kładę łokieć jest nie teges.

 

W dniu 14.11.2021 o 10:24, Camel napisał:

mnie odrzuca tandeta może nie wykonania, ale użytych materiałów i oszczędności. Jak dolewałem płyn do spryskiwaczy w golfie 7 to jak zobaczyłem grubość przewodów na przykład do czujnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego to się przeraziłem 🤣

 

W kwestii oszczędności, to opona na dojazdówce jest chińska.

 

W dniu 14.11.2021 o 10:15, prawoimotoryzacja napisał:

Nowy Tucon faktycznie ma ciekawe wnętrze, ale jeszcze nie testowem. To z ceeda wygląda trochę jak z poprzedniej epoki, lecz ceeda należy porównywać z Golfem, Skoda, Seatem - serio jest lepiej wykonane i ładniejsze? :)

 

T-Roca bym właśnie rozpatrywał w tym segmencie - wymiarami to jest klasa kompakt poza wysokością, cena też porównywalna. Materiały na pewno lepsze w Ceed.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Ja sądząc po odpowiedziach na moje posty to już sam nie wiem czy polecam Stelvio czy nie polecam. :hehe:

 

A ten Troc fajny. IMO będzie szybszy niż Stelvio 280KM bo sam ma chyba ponad 300, prawda? Za to Stelvio zapewne lepiej zarzuca tyłem w zakrętach, tutaj Haldex nie pozwoli. Ja bym pewnie wziął Stelvio ale jednocześnie doskonale rozumiem, że ktoś woli tego Troca.

:ok:

 

 


Zgaduje ze Stelvio by miało dużo drozszy serwis. Dużo częstszy serwis (nie chodzi o awarie) i dodatkowo by chlalo ze 30-40% więcej. 
A nie kazdy lubi bywać na stacji benzynowej.

 

W VW masz tanie pakiety serwisowe za dosłownie kilkaset pln, często dają gratis. Przegląd co rok lub 30kkm. Pierwszy po dwóch latach.

 

Ostatnio się dowiadywałem w salonie Alfy i w przypadku Gulii to było co 15kkm i pakiety za tysiące pln.

 

Wyszloby w praniu, ze kosztowo te samochody są nieporównywalne, chociaż mogą mieć podobną cenę i osiągi. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Przy czym Stelvio to jest auto 2 rozmiary wieksze ;]

 

 


Zgodze się, chociaż jestem ciekawy jak to się przekłada na miejsce w środku czy bagażnik :)

 

Np się srogo zdziwiłem ze w Gulii jest mniej miejsca niż w Golfie. I na nogi i na głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kravitz napisał:


Zgaduje ze Stelvio by miało dużo drozszy serwis. Dużo częstszy serwis (nie chodzi o awarie) i dodatkowo by chlalo ze 30-40% więcej. 
A nie kazdy lubi bywać na stacji benzynowej.

 

W VW masz tanie pakiety serwisowe za dosłownie kilkaset pln, często dają gratis. Przegląd co rok lub 30kkm. Pierwszy po dwóch latach.

 

Ostatnio się dowiadywałem w salonie Alfy i w przypadku Gulii to było co 15kkm i pakiety za tysiące pln.

 

Wyszloby w praniu, ze kosztowo te samochody są nieporównywalne, chociaż mogą mieć podobną cenę i osiągi. ;) 

 

Tak ale IMO prowadzą się zupełnie inaczej i dostarczają zupełnie innych wrażeń. 

Nie rozstrzygam tu które z nich dostarcza lepszych/gorszych - po prostu innych.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, pakuu1 napisał:

A jak wypadły w porównaniu pozostałe auta? Jeździłeś wszystkimi?

Tutaj masz moje opinie oprócz Stelvio, o którym napisano już absolutnie wszystko na tym forum, natomiast polecam sprawdzić samemu, mnie się bardzo podobało.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/premiery/volkswagen-t-roc-po-liftingu-nowy-ale-jakby-ten-sam/wgqclzs?fbclid=IwAR0efpP-YQps2FvUGN8AXu_bva9KuC8lW4-EmVzoQgiMB4-EQ3UWCddPY1k#slajd-8

 

 

 

szkoda, ze tak późno dodali tak oczywiste rzeczy :) (LED matrix czy elektryczne fotele ) 

generalnie jestem na tak i z tymi poprawkami i dodatkami kupiłbym ponownie (tyle, że teraz 2.0 4x4) , ciekawe o ile droższy będzie ...

Edytowane przez Pado
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pado napisał:

szkoda, ze tak późno dodali tak oczywiste rzeczy :) (LED matrix czy elektryczne fotele ) 

generalnie jestem na tak i z tymi poprawkami i dodatkami kupiłbym ponownie (tyle, że teraz 2.0 4x4) , ciekawe o ile droższy będzie ...

Jak zwykle, trochę poprawili, trochę pogorszyli, a trochę zignorowali.

 

Fajnie, że deska jest miękka, nie fajnie, że boczki przy oknach nadal są twarde.

Fajnie, że dali lepsze światła i Travel Assist, nie fajnie, że pokrętła i fizyczne przyciski zastąpiły miziadła.

Resztę, jak światła do jazdy dziennej przez całą szerokość, dynamiczne kierunkowskazy czy przestylizowana deska, felgi i zderzaki to takie zabiegi odświeżające, które do eksploatacji niewiele wnoszą.

 

Podobno cena ma być niewiele wyższa, ale w cenniku. Ciekawe jak rabatowanie, które będzie miało duży wpływ na ceny transakcyjne? Aktualnie na bieżący model jest to z konfiguratora -9kpln, a na wiosnę było jeszcze -16kpln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się ten T-roc R bardzo podoba, taki cichy zapierdalacz, który klei się do asfaltu i można polną drogą pojechać.
To zdaje się nie jest Forester ;] a tylko minimalnie podniesiony golf :hmm:

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zejk napisał:

Tutaj masz moje opinie oprócz Stelvio, o którym napisano już absolutnie wszystko na tym forum, natomiast polecam sprawdzić samemu, mnie się bardzo podobało.


Z Alfa jest ten właśnie problem, ze jak się przejedziesz to później inne auta wygladaja słabo.

Racjonalne podejście tez jest później trudne do tematu ;)

 

Ja się przyznam ze już praktycznie kupiłem ;]
Ale dziękuje Bogu, ze pośród różnych filmików z testami Gulii na yt znalazłem ten Zachara z gościem który już trochę tym autem przejechał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mokrii napisał:

To zdaje się nie jest Forester ;] a tylko minimalnie podniesiony golf :hmm:

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
 

A ja nie mówię o offroad, tylko zwykłych polnych, gruntowych, nieasfaltowych drogach. Mam takich w okolicy wiele, jeżdżę po nich rowerem i widzę, jak ludzie męczą swoje osobówki pokroju Golfa, aby dojechać do posesji, lub skrótami do innej wioski. Swoim bym tam nie pojechał, zwyczajnie szkoda porysować, czy połamać plastiki pod podłogą, a taki T-roc już kilka cm wyższy, z większym kołem bez problemu sobie poradzi i w deszczu mniejsze ryzyko ugrząźć, bo jednak napęd na 4 koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zejk napisał:

Fajnie, że deska jest miękka, nie fajnie, że boczki przy oknach nadal są twarde.

 

to mnie zawsze rozwala :)

kiedys w kazdym tescie to bylo, jak glupi wsiadalem do nowych aut ktore dostawalem w firmie i pierwsze co robilem to naciskalem palcem deske :)

 

pozniej doroslem i kompletnie nie ma to dla mnie znaczenia... ;]

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie mówię o offroad, tylko zwykłych polnych, gruntowych, nieasfaltowych drogach. Mam takich w okolicy wiele, jeżdżę po nich rowerem i widzę, jak ludzie męczą swoje osobówki pokroju Golfa, aby dojechać do posesji, lub skrótami do innej wioski. Swoim bym tam nie pojechał, zwyczajnie szkoda porysować, czy połamać plastiki pod podłogą, a taki T-roc już kilka cm wyższy, z większym kołem bez problemu sobie poradzi i w deszczu mniejsze ryzyko ugrząźć, bo jednak napęd na 4 koła.
Niby tak jak piszesz, ale ja z perspektywy właściciela forka inaczej odbieram polna drogę :haha: :ok:

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, mokrii said:

Niby tak jak piszesz, ale ja z perspektywy właściciela forka inaczej odbieram polna drogę :haha: :ok:

 

Z ciekawosci sprawdzilem i T-roc ma przeswit 16cm, a Golf VII 14cm, wiec jakas tam roznica jest ;)

Chyba, ze R-ka jest obnizona wzgledem serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Z ciekawosci sprawdzilem i T-roc ma przeswit 16cm, a Golf VII 14cm, wiec jakas tam roznica jest ;)

Chyba, ze R-ka jest obnizona wzgledem serii.

2cm niżej siedzi więc tak jak seryjny Golf VII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kravitz napisał:

Z Alfa jest ten właśnie problem, ze jak się przejedziesz to później inne auta wygladaja słabo.

U mnie było dokładnie na odwrót. Bardzo mnie to auto rozczarowało po testach, a było moim faworytem.

Zwykle nie jeżdżę autami przed zakupem, tym razem się przejechałem i dobrze.

Zresztą i tak tego auta nie można obecnie zamówić, nowy cennik miał być w listopadzie i nadal nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kravitz napisał:


Tak, ale Lancer był pewnym ewenementem.

I to doskonale czułem podjeżdżając pod krawężniki pod blokiem.

 

Tak, przyzwyczaił mnie do tego, że na krawężniki się po prostu wjeżdża i tyle. W BMW miałem prześwit 14 cm i cały czas gdzieś o coś skrobałem, teraz mając w obecnym aucie 18 cm znowu można komfortowo parkować gdzie się chce. Prześwit jednak daje bardzo dużo podczas jazdy miejskiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minutes ago, wladmar said:

 

Tak, przyzwyczaił mnie do tego, że na krawężniki się po prostu wjeżdża i tyle. W BMW miałem prześwit 14 cm i cały czas gdzieś o coś skrobałem, teraz mając w obecnym aucie 18 cm znowu można komfortowo parkować gdzie się chce. Prześwit jednak daje bardzo dużo podczas jazdy miejskiej. 

 

Dokladnie, ja mam teraz 21cm przeswitu + opony 225/65 wiec zero stresu ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tak, przyzwyczaił mnie do tego, że na krawężniki się po prostu wjeżdża i tyle. W BMW miałem prześwit 14 cm i cały czas gdzieś o coś skrobałem, teraz mając w obecnym aucie 18 cm znowu można komfortowo parkować gdzie się chce. Prześwit jednak daje bardzo dużo podczas jazdy miejskiej. 
XC40 ma 21cm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wladmar napisał:

 

Tak, przyzwyczaił mnie do tego, że na krawężniki się po prostu wjeżdża i tyle. W BMW miałem prześwit 14 cm i cały czas gdzieś o coś skrobałem, teraz mając w obecnym aucie 18 cm znowu można komfortowo parkować gdzie się chce. Prześwit jednak daje bardzo dużo podczas jazdy miejskiej. 

Nigdy tego nie rozumiałem po co ludzie obniżają te auta. Jak miałem Punto 2, dopytywałem czy nie można mu wyższe sprężyny założyć ... to wszyscy się dziwili jak to ? Obniża się auto a nie podwyższa :phi:. Nawet na krajówce potrafiłem zahaczyć o koleiny. Dlatego SUVy czy podwyższone auta typu Allroad to świetna sprawa.

Obecnie mój ma niby 14cm, ale przy długości 5m bardzo łatwo zaczepić podwoziem.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zejk napisał:

2cm niżej siedzi więc tak jak seryjny Golf VII

Tylko tu trzeba porównywać z Golfem R, bo mamy do czynienia z taką odmianą i dalej wychodzi, że T-roc jest wyżej zawieszony o 2 cm. Dodatkowo ma większy profil opon od G7R. Mechanicznie i w osiągach jest niemal identycznie, piszę niemal, bo T-roc jest chyba tylko o 50 kg cięższy, a jednak Golfem R z asfaltu lepiej nie zjeżdżać, tam potrafi na seryjnym zawiasie zahaczać o niektóre progi zwalniające. BTW fajny wózek, zazdraszczam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.