Jump to content

V8 na weekendy i do garazu zanim znikna z rynku


wrrr
 Share

Recommended Posts

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Tak, ostatnie roczniki IS-F to 2014, wiec na styk z Twoimi wymaganiami.

Pozniej na pewno byl produkowany jeszcze GS-F, tez 5,0 V8 .

ale lexus nie ma startu do takiej S7. Lexus chodzi jednak z niższej lidze, to taka Toyota+.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, bergerac said:

ale lexus nie ma startu do takiej S7. Lexus chodzi jednak z niższej lidze, to taka Toyota+.

 

Ja nie jestem fanem niemieckiej motoryzacji ;)

A juz takie A7 czy S7 to dla mnie auta zdecydowanie zbyt pretensjonalne ;]

Jesli chodzi o Audi to RS6 w wersji kombi zawsze mi sie podobalo.

Inna kwestia, ze gdybym mial brac uzywke na dlugie lata, to wolalbym jednak Japonie :ok:

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

AMG wolnossace V8. Tak sie składa ze zastanawiam się nad sprzedażą takiego :phi:

 

Doczytałem wymagania rocznika i nie kwalifikuje się 

Edited by Łukasz___F
Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Łukasz___F napisał:

AMG wolnossace V8. Tak sie składa ze zastanawiam się nad sprzedażą takiego :phi:

 

Doczytałem wymagania rocznika i nie kwalifikuje się 

Też pomyślałem nad C63/E63....w nadwoziu W204/W212...ale chyba 2013 koniec

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

 

Ja bym szukał Lexusa IS-F

Nie widzę nic lepszego i dodatkowo potencjalnie trzymającego wartość.

 

Jak chcesz mieć zwyczajnie V8, to może deko wulgarne, ale Chrysler 300C z Hemi.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

A CLS 

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-cls-mercedes-benz-cls-63-amg-lift-ID6E6rrT.html#e4cc0dee04

 

albo RS7

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-rs7-rs7-carbon-kamery-bang-olufsen-performance-fv23-ID6DFu2T.html#93b46b5697

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, hefi said:

Rs4 kombi, będzie klasykiem, s7 to tylko szybka limuzyna

O kolega wyżej pierwszy był, ale na rs6 za mały budżet

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, kaczorek79 said:

W takim budżecie to się jakiś 2 letni Mustang GT 5.0 załapie i może jeszcze z gwrancją. Ewentualnie szukać czegoś ze znaczkiem AMG, tylko starsze.

Trzeba obejrzec czy wnetrze da sie przezyc.

Link to comment
Share on other sites

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.
Rozrząd też jest sporym.wydatkiem. A zbliżająca się wyniana ceramiki najczęściej wypycha te auta właśnie do sprzedaży.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Ja nie jestem fanem niemieckiej motoryzacji ;)

A juz takie A7 czy S7 to dla mnie auta zdecydowanie zbyt pretensjonalne ;]

Jesli chodzi o Audi to RS6 w wersji kombi zawsze mi sie podobalo.

Inna kwestia, ze gdybym mial brac uzywke na dlugie lata, to wolalbym jednak Japonie :ok:

 

Doskonale Cię rozumiem, bo sam też nie jestem, jak zresztą wiesz ;)

 

Niemniej jednak potrzeba kolegi jest specyficzna i Lexus może go po prostu rozczarować.

 

S7 mi się akurat podoba, w mojej ocenie trzyma jeszcze balans pomiędzy klasą, elegancją a pretensjonalnością i "szpanem". Ale to moja ocena.

 

RS6 jest fantastyczny, ale to drogie auto w utrzymaniu. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bergerac said:

Doskonale Cię rozumiem, bo sam też nie jestem, jak zresztą wiesz ;)

 

Niemniej jednak potrzeba kolegi jest specyficzna i Lexus może go po prostu rozczarować.

 

S7 mi się akurat podoba, w mojej ocenie trzyma jeszcze balans pomiędzy klasą, elegancją a pretensjonalnością i "szpanem". Ale to moja ocena.

 

RS6 jest fantastyczny, ale to drogie auto w utrzymaniu. 

 

No wlasnie kolega do konca nie sprecyzowal do czego to auto ma sluzyc :)

Takie S7 to wg mnie srednio sie nadaje do weekendowych przejazdzek po okolicy i podziwiania widokow w rytmie dzwieku V8.

Raczej idealne auto do szybkiego nabijania kilometrow po autostradzie.

Na wartosci raczej tez nie bedzie zyskiwac a raczej sukcesywnie dosc szybko tracic.

Link to comment
Share on other sites

 
No wlasnie kolega do konca nie sprecyzowal do czego to auto ma sluzyc
Takie S7 to wg mnie srednio sie nadaje do weekendowych przejazdzek po okolicy i podziwiania widokow w rytmie dzwieku V8.
Raczej idealne auto do szybkiego nabijania kilometrow po autostradzie.
Na wartosci raczej tez nie bedzie zyskiwac a raczej sukcesywnie dosc szybko tracic.
Auto okazjonalnie używane z v8 to ja bym tylko w topornego amerykanca szedł, najlepiej Mustanga GT. Audiki i podobne zbyt syntetyczne zabawki, jak dmuchane lalki do bzykania..eeeee
  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, wrrr napisał:

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.

Jak bedziesz upalal to sie dolot stopi. Poszukaj na FB posty Sportmile. Do upalania lepszy bedzie AMG.

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, wrrr napisał:

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.

 

Kiedyś był odcinek "Samochód marzeń" i Klimek wspominał, że komplet tarcz i klocków to wydatek rzędu nawet 20k+ jeśli chcesz oryginały. Mowa o RS4 bo RS6 to jeszcze więcej potrafi generować kosztów.

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Danielpoz. napisał:

Oczywiście więc należy celować w Jeepa z około 500konnym silnikiem👍

trzeba pojeździć i zobaczyć co kogo jara... miałem ZJ 5.9 V8 i ok bulgot fajny, ciąg od dołu fajny i tyle... jakoś nie złapałem iskry że dam się pokroić za to auto ;] szczerze to większy fun miałem z jazdy C2 1.6 VTS ;] ale generalnie ja jestem chyba zbyt pragmatyczny... ale jeszcze szukam auta które by mogło zostać ze mną forever ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, bergerac napisał:

ale lexus nie ma startu do takiej S7. Lexus chodzi jednak z niższej lidze, to taka Toyota+.

IS i S7 to też różne segmenty. 

Jak kupowałem w 2013 GSa(poprzedniej generacji) i porównywałem z E60, to komfort, wykończenie i ogólny feeling był z mojego punktu widzenia po stronie Lexa.

Bardzo miło wspominam tę markę.

Edited by bnow
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Ralph78 napisał:

 

Kiedyś był odcinek "Samochód marzeń" i Klimek wspominał, że komplet tarcz i klocków to wydatek rzędu nawet 20k+ jeśli chcesz oryginały. Mowa o RS4 bo RS6 to jeszcze więcej potrafi generować kosztów.

 

Kornacki przedstawiał wymianę ceramiki w RS6 C7 na poziomie 90 k PLN 8-) Jak wpiszemy hasło w googla to się potwierdza. Przód i tył to +- stówka ;]

  • Like 1
  • Haha 1
  • shocked 1
  • Poo 1
Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, komor napisał:

 

Kornacki przedstawiał wymianę ceramiki w RS6 C7 na poziomie 90 k PLN 8-) Jak wpiszemy hasło w googla to się potwierdza. Przód i tył to +- stówka ;]

W RS6 20+ to sam rozrząd wychodzi.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.11.2021 o 18:52, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

 

image.png

  • Like 3
  • I love it 1
  • Confused 1
  • maszt 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.11.2021 o 13:50, bielaPL napisał:

trzeba pojeździć i zobaczyć co kogo jara... miałem ZJ 5.9 V8 i ok bulgot fajny, ciąg od dołu fajny i tyle...

Nie porównuj tego starego kapcia z współczesnym 5.7, Ty miałeś tam chyba z 230 koni a 5.7 od 2011 ma ich 360 i idzie ładnie do końca obrotomierza.

 

Problemem w tym aucie nie jest go rozpędzić a zatrzymać, tutaj SRT jest napewno dużo lepszym wyborem tyle że auto kosztuje o połowę więcej od zwykłego HEMI, aczkolwiek w przyszłości pewnie będzie szybciej nabierać wartości.

Link to comment
Share on other sites

Nie porównuj tego starego kapcia z współczesnym 5.7, Ty miałeś tam chyba z 230 koni a 5.7 od 2011 ma ich 360 i idzie ładnie do końca obrotomierza.
 
Problemem w tym aucie nie jest go rozpędzić a zatrzymać, tutaj SRT jest napewno dużo lepszym wyborem tyle że auto kosztuje o połowę więcej od zwykłego HEMI, aczkolwiek w przyszłości pewnie będzie szybciej nabierać wartości.
Akurat ten stary kapeć idzie podobnie jak 5.7
https://www.zeroto60times.com/vehicle-make/jeep-0-60-mph-times/

Pisałem o frajdzie bo tylko w srt jako tako polata tym po zakrętach. Tak to tylko najlepsze jest ciśnięcie ze świateł a to się szybko nudzi.

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, bielaPL napisał:

Akurat ten stary kapeć idzie podobnie jak 5.7
https://www.zeroto60times.com/vehicle-make/jeep-0-60-mph-times/

Nie ma na to najmniejszej szansy - ZJ waży 1800kg i ma 230KM co daje 7,8 kg/KM a WK2 waży 2400 i ma 360KM cl daje 6,66 kg/KM. 

 

8 godzin temu, bielaPL napisał:

Pisałem o frajdzie bo tylko w srt jako tako polata tym po zakrętach. Tak to tylko najlepsze jest ciśnięcie ze świateł a to się szybko nudzi.

Wiadomo , każdy kto chce polatać po zakrętach wybiera terenowego Jeepa z reduktorem...

 

 

Edit: oczywiście chodziło mi o ZJ

Edited by Piotrus
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, Piotrus napisał:

Nie ma na to najmniejszej szansy - XJ waży 1800kg i ma 230KM co daje 7,8 kg/KM a WK2 waży 2400 i ma 360KM cl daje 6,66 kg/KM. 

 

Wiadomo , każdy kto chce polatać po zakrętach wybiera terenowego Jeepa z reduktorem...

 

nie moge teraz namierzyć ale mialem fajny filmik na yt jak startowaly razem te dwa modele, 5.7 szedl lepiej ale powoli się oddalał od 5.9

 

GC z 5.7 za 200 koła raczej będzie traktowany jak SUV, także ani w terenie nie poupala ani na zakrętach ;) a samo w sobie V8 jest fajne ale to za mało jakbym miał szukać auta do frajdy

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, bielaPL napisał:

 

nie moge teraz namierzyć ale mialem fajny filmik na yt jak startowaly razem te dwa modele, 5.7 szedl lepiej ale powoli się oddalał od 5.9

 

GC z 5.7 za 200 koła raczej będzie traktowany jak SUV, także ani w terenie nie poupala ani na zakrętach ;) a samo w sobie V8 jest fajne ale to za mało jakbym miał szukać auta do frajdy

 

Nie wiem jak autor zamierza korzystać z auta o które pyta, wiem za to  jakie właściwości jezdne ma poprzedni JGC, tutaj seryjne Laredo 3.6 bez żadnej pneumatyki, jedyna zmiana to AT:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Piotrus napisał:

 

Nie wiem jak autor zamierza korzystać z auta o które pyta, wiem za to  jakie właściwości jezdne ma poprzedni JGC, tutaj seryjne Laredo 3.6 bez żadnej pneumatyki, jedyna zmiana to AT:

 

z tego co widzę to jest z UK a tam raczej na takich skałkach za bardzo nie pojeździ, w Anglii to raczej błoto i trawersy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.