Skocz do zawartości

V8 na weekendy i do garazu zanim znikna z rynku


wrrr

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minutes ago, bergerac said:

ale lexus nie ma startu do takiej S7. Lexus chodzi jednak z niższej lidze, to taka Toyota+.

 

Ja nie jestem fanem niemieckiej motoryzacji ;)

A juz takie A7 czy S7 to dla mnie auta zdecydowanie zbyt pretensjonalne ;]

Jesli chodzi o Audi to RS6 w wersji kombi zawsze mi sie podobalo.

Inna kwestia, ze gdybym mial brac uzywke na dlugie lata, to wolalbym jednak Japonie :ok:

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

AMG wolnossace V8. Tak sie składa ze zastanawiam się nad sprzedażą takiego :phi:

 

Doczytałem wymagania rocznika i nie kwalifikuje się 

Edytowane przez Łukasz___F
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Łukasz___F napisał:

AMG wolnossace V8. Tak sie składa ze zastanawiam się nad sprzedażą takiego :phi:

 

Doczytałem wymagania rocznika i nie kwalifikuje się 

Też pomyślałem nad C63/E63....w nadwoziu W204/W212...ale chyba 2013 koniec

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

 

Ja bym szukał Lexusa IS-F

Nie widzę nic lepszego i dodatkowo potencjalnie trzymającego wartość.

 

Jak chcesz mieć zwyczajnie V8, to może deko wulgarne, ale Chrysler 300C z Hemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

A CLS 

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-cls-mercedes-benz-cls-63-amg-lift-ID6E6rrT.html#e4cc0dee04

 

albo RS7

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-rs7-rs7-carbon-kamery-bang-olufsen-performance-fv23-ID6DFu2T.html#93b46b5697

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, hefi said:

Rs4 kombi, będzie klasykiem, s7 to tylko szybka limuzyna

O kolega wyżej pierwszy był, ale na rs6 za mały budżet

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, kaczorek79 said:

W takim budżecie to się jakiś 2 letni Mustang GT 5.0 załapie i może jeszcze z gwrancją. Ewentualnie szukać czegoś ze znaczkiem AMG, tylko starsze.

Trzeba obejrzec czy wnetrze da sie przezyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.
Rozrząd też jest sporym.wydatkiem. A zbliżająca się wyniana ceramiki najczęściej wypycha te auta właśnie do sprzedaży.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Ja nie jestem fanem niemieckiej motoryzacji ;)

A juz takie A7 czy S7 to dla mnie auta zdecydowanie zbyt pretensjonalne ;]

Jesli chodzi o Audi to RS6 w wersji kombi zawsze mi sie podobalo.

Inna kwestia, ze gdybym mial brac uzywke na dlugie lata, to wolalbym jednak Japonie :ok:

 

Doskonale Cię rozumiem, bo sam też nie jestem, jak zresztą wiesz ;)

 

Niemniej jednak potrzeba kolegi jest specyficzna i Lexus może go po prostu rozczarować.

 

S7 mi się akurat podoba, w mojej ocenie trzyma jeszcze balans pomiędzy klasą, elegancją a pretensjonalnością i "szpanem". Ale to moja ocena.

 

RS6 jest fantastyczny, ale to drogie auto w utrzymaniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, bergerac said:

Doskonale Cię rozumiem, bo sam też nie jestem, jak zresztą wiesz ;)

 

Niemniej jednak potrzeba kolegi jest specyficzna i Lexus może go po prostu rozczarować.

 

S7 mi się akurat podoba, w mojej ocenie trzyma jeszcze balans pomiędzy klasą, elegancją a pretensjonalnością i "szpanem". Ale to moja ocena.

 

RS6 jest fantastyczny, ale to drogie auto w utrzymaniu. 

 

No wlasnie kolega do konca nie sprecyzowal do czego to auto ma sluzyc :)

Takie S7 to wg mnie srednio sie nadaje do weekendowych przejazdzek po okolicy i podziwiania widokow w rytmie dzwieku V8.

Raczej idealne auto do szybkiego nabijania kilometrow po autostradzie.

Na wartosci raczej tez nie bedzie zyskiwac a raczej sukcesywnie dosc szybko tracic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
No wlasnie kolega do konca nie sprecyzowal do czego to auto ma sluzyc
Takie S7 to wg mnie srednio sie nadaje do weekendowych przejazdzek po okolicy i podziwiania widokow w rytmie dzwieku V8.
Raczej idealne auto do szybkiego nabijania kilometrow po autostradzie.
Na wartosci raczej tez nie bedzie zyskiwac a raczej sukcesywnie dosc szybko tracic.
Auto okazjonalnie używane z v8 to ja bym tylko w topornego amerykanca szedł, najlepiej Mustanga GT. Audiki i podobne zbyt syntetyczne zabawki, jak dmuchane lalki do bzykania..eeeee
  • Lubię to 5
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, wrrr napisał:

Jak RSy wygladaja w eksploatacji? Wymiana ceramiki ma chore ceny.

 

Kiedyś był odcinek "Samochód marzeń" i Klimek wspominał, że komplet tarcz i klocków to wydatek rzędu nawet 20k+ jeśli chcesz oryginały. Mowa o RS4 bo RS6 to jeszcze więcej potrafi generować kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Danielpoz. napisał:

Oczywiście więc należy celować w Jeepa z około 500konnym silnikiem👍

trzeba pojeździć i zobaczyć co kogo jara... miałem ZJ 5.9 V8 i ok bulgot fajny, ciąg od dołu fajny i tyle... jakoś nie złapałem iskry że dam się pokroić za to auto ;] szczerze to większy fun miałem z jazdy C2 1.6 VTS ;] ale generalnie ja jestem chyba zbyt pragmatyczny... ale jeszcze szukam auta które by mogło zostać ze mną forever ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, bergerac napisał:

ale lexus nie ma startu do takiej S7. Lexus chodzi jednak z niższej lidze, to taka Toyota+.

IS i S7 to też różne segmenty. 

Jak kupowałem w 2013 GSa(poprzedniej generacji) i porównywałem z E60, to komfort, wykończenie i ogólny feeling był z mojego punktu widzenia po stronie Lexa.

Bardzo miło wspominam tę markę.

Edytowane przez bnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Ralph78 napisał:

 

Kiedyś był odcinek "Samochód marzeń" i Klimek wspominał, że komplet tarcz i klocków to wydatek rzędu nawet 20k+ jeśli chcesz oryginały. Mowa o RS4 bo RS6 to jeszcze więcej potrafi generować kosztów.

 

Kornacki przedstawiał wymianę ceramiki w RS6 C7 na poziomie 90 k PLN 8-) Jak wpiszemy hasło w googla to się potwierdza. Przód i tył to +- stówka ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 1
  • zszokowany 1
  • Kupa 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2021 o 18:52, wrrr napisał:

Wymagania:

mocna benzyna, najlepiej V8;

nadwozie 4 osobowe;

przyjemnosc z jazdy;

w miare niezawodna konstrukcja;

nie starszy niz 5-7lat

 

Budzet w sumie drugorzedny, powiedzmy do 200kPLN.

Czy ktos juz temat przerabial?

 

image.png

  • Lubię to 3
  • Kocham 1
  • Skonfundowany 1
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2021 o 13:50, bielaPL napisał:

trzeba pojeździć i zobaczyć co kogo jara... miałem ZJ 5.9 V8 i ok bulgot fajny, ciąg od dołu fajny i tyle...

Nie porównuj tego starego kapcia z współczesnym 5.7, Ty miałeś tam chyba z 230 koni a 5.7 od 2011 ma ich 360 i idzie ładnie do końca obrotomierza.

 

Problemem w tym aucie nie jest go rozpędzić a zatrzymać, tutaj SRT jest napewno dużo lepszym wyborem tyle że auto kosztuje o połowę więcej od zwykłego HEMI, aczkolwiek w przyszłości pewnie będzie szybciej nabierać wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj tego starego kapcia z współczesnym 5.7, Ty miałeś tam chyba z 230 koni a 5.7 od 2011 ma ich 360 i idzie ładnie do końca obrotomierza.
 
Problemem w tym aucie nie jest go rozpędzić a zatrzymać, tutaj SRT jest napewno dużo lepszym wyborem tyle że auto kosztuje o połowę więcej od zwykłego HEMI, aczkolwiek w przyszłości pewnie będzie szybciej nabierać wartości.
Akurat ten stary kapeć idzie podobnie jak 5.7
https://www.zeroto60times.com/vehicle-make/jeep-0-60-mph-times/

Pisałem o frajdzie bo tylko w srt jako tako polata tym po zakrętach. Tak to tylko najlepsze jest ciśnięcie ze świateł a to się szybko nudzi.

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bielaPL napisał:

Akurat ten stary kapeć idzie podobnie jak 5.7
https://www.zeroto60times.com/vehicle-make/jeep-0-60-mph-times/

Nie ma na to najmniejszej szansy - ZJ waży 1800kg i ma 230KM co daje 7,8 kg/KM a WK2 waży 2400 i ma 360KM cl daje 6,66 kg/KM. 

 

8 godzin temu, bielaPL napisał:

Pisałem o frajdzie bo tylko w srt jako tako polata tym po zakrętach. Tak to tylko najlepsze jest ciśnięcie ze świateł a to się szybko nudzi.

Wiadomo , każdy kto chce polatać po zakrętach wybiera terenowego Jeepa z reduktorem...

 

 

Edit: oczywiście chodziło mi o ZJ

Edytowane przez Piotrus
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Piotrus napisał:

Nie ma na to najmniejszej szansy - XJ waży 1800kg i ma 230KM co daje 7,8 kg/KM a WK2 waży 2400 i ma 360KM cl daje 6,66 kg/KM. 

 

Wiadomo , każdy kto chce polatać po zakrętach wybiera terenowego Jeepa z reduktorem...

 

nie moge teraz namierzyć ale mialem fajny filmik na yt jak startowaly razem te dwa modele, 5.7 szedl lepiej ale powoli się oddalał od 5.9

 

GC z 5.7 za 200 koła raczej będzie traktowany jak SUV, także ani w terenie nie poupala ani na zakrętach ;) a samo w sobie V8 jest fajne ale to za mało jakbym miał szukać auta do frajdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bielaPL napisał:

 

nie moge teraz namierzyć ale mialem fajny filmik na yt jak startowaly razem te dwa modele, 5.7 szedl lepiej ale powoli się oddalał od 5.9

 

GC z 5.7 za 200 koła raczej będzie traktowany jak SUV, także ani w terenie nie poupala ani na zakrętach ;) a samo w sobie V8 jest fajne ale to za mało jakbym miał szukać auta do frajdy

 

Nie wiem jak autor zamierza korzystać z auta o które pyta, wiem za to  jakie właściwości jezdne ma poprzedni JGC, tutaj seryjne Laredo 3.6 bez żadnej pneumatyki, jedyna zmiana to AT:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piotrus napisał:

 

Nie wiem jak autor zamierza korzystać z auta o które pyta, wiem za to  jakie właściwości jezdne ma poprzedni JGC, tutaj seryjne Laredo 3.6 bez żadnej pneumatyki, jedyna zmiana to AT:

 

z tego co widzę to jest z UK a tam raczej na takich skałkach za bardzo nie pojeździ, w Anglii to raczej błoto i trawersy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.