Skocz do zawartości

P0171 - suzuki splash 1.2 benza


exor

Rekomendowane odpowiedzi

przy sondzie pewnie wyrzuciłby jeszcze błąd sondy. Taka sytuacja może być jeszcze wygenerowana zużytym/zaniżającym wartości przepływomierzem, wtedy korekty po sondzie wychodzą za wysokie i wyrzuca błąd zbyt ubogiej mieszanki

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Obczajcie wałek. 

Błąd wrócił po 2 tyg. Już nawet nie czytałem go przez kompa tylko umówiłem się na srode do warsztatu. 

Ale Zajrzałem pod maske. Patrzę, ze płynu chłodnicy jest mega mało. Poniżej min. Sprawdzam olej, nie przybyło. Uf. 

Dolałem płynu. Ucieka chyba przy wężu sobie. Nic to. Naprawi się. 

 

Następnego dnia po kilkunastu km jazdy kontrolka silnika zgasła. 

Wtf się pytam... 

Ten check engine oznaczał po prostu 'ZA GORĄCO MI' czy jak? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, exor napisał:

Obczajcie wałek. 

Błąd wrócił po 2 tyg. Już nawet nie czytałem go przez kompa tylko umówiłem się na srode do warsztatu. 

Ale Zajrzałem pod maske. Patrzę, ze płynu chłodnicy jest mega mało. Poniżej min. Sprawdzam olej, nie przybyło. Uf. 

Dolałem płynu. Ucieka chyba przy wężu sobie. Nic to. Naprawi się. 

 

Następnego dnia po kilkunastu km jazdy kontrolka silnika zgasła. 

Wtf się pytam... 

Ten check engine oznaczał po prostu 'ZA GORĄCO MI' czy jak? 

 

 

Zrób testa na CO2 w układzie. Jeżeli płyn znikał.a nie zauważyłeś plamy pod autem z plynu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile można wierzyć odczytom tego programu skanującego?

Na 90% przyczyną u mnie był za niski stan płynu chłodzącego a nie problemy z dolotem, wydechem, katalizatorem, sondą, itd... (tak jak to sugerował odczytany kod).

Po dolaniu płynu check zgasł. Chłodnica została finalnie wymieniona na nową (rozszczelniła się na dole po długości).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, exor napisał:

Na ile można wierzyć odczytom tego programu skanującego?

Na 90% przyczyną u mnie był za niski stan płynu chłodzącego a nie problemy z dolotem, wydechem, katalizatorem, sondą, itd... (tak jak to sugerował odczytany kod).

Po dolaniu płynu check zgasł. Chłodnica została finalnie wymieniona na nową (rozszczelniła się na dole po długości).

 

Może się lało na jakąś wiązkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.