Skocz do zawartości

Golf 8 i jego problemy


Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, bielaPL napisał:

na razie od nowości jedno auto tak przetestowałem przez 13 lat i tu nie miałem żadnych problemów, nigdy też nie chorowałem z powodów klimatyzacji w aucie (grzyby czy różnica temperatur)

Jak zacząłem tak robić to mi zaczęło śmierdzieć. Przestałem i jest OK. Wymieniam filtr dwa razy w roku i ozonuje raz w roku. I też nigdy z tego powodu nie chorowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Piotrus napisał:

Ok, ale skoro tablet jest tańszy to tym bardziej powinni wsadzić go do taniej A3 skoro oszczędzają i montują w S7.

Ty tak na serio? Przeciez to nie jest to samo co w A3.

 

56 minut temu, wladmar napisał:

 

Spoko, tablet nie wystaje i są fizyczne przyciski do najbardziej potrzebnych rzeczy. Ale ta nawiewy to jakiś żart?

No to juz zalezy co tam sie komu podoba. IMO o niebo lepiej niz w VW czy Skodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:

jak jeżdżę po mieście w upale 30+ to minimum co ustawiam to 25 stopni, przed wyjściem też podnoszę tą wartość, samo wyłączenie klimy to raczej robiłem tak ze 2-3 minuty przed końcem, żeby zmieszać powietrze z zewnątrz z tym w aucie i przy wyjściu mieć mniejszą różnicę

 

wydaje się logiczne pod kątem naszego organizmu, ale może to kolejny zabobon i matychmiastowe przeskoki 10 stopniowe w temperaturze i 40% w wilgotności nie mają wpływu na organizm

 

Przy 25 stopniach w aucie chyba bym padł z przegrzania. Tak jak pisałem, od zawsze 21 na automacie bez względu co za oknem. I nie robiłem nawet wyjątku jak noworodka ze szpitala w lipcu odbierałem. I dzieci nie chorują, w ogóle, uprzedzając kolejne pytanie o stan zdrowia najmłodszych.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

Przeciez to jakis stek bzdur :hehe: 

Po 20 min bez klimy to bym byl mokry, a autor niech sam sobie siedzi w korku i sie gotuje ;]

Widocznie nie slyszal o automatycznej klimie, gdzie mozna podkrecic na 24-25 stopni.

Ale zeby calkowicie wylaczac to jakis absurd, bo w deszczu np wszystko by momentalnie zaparowalo  :facepalm:

 

Nie wiem jak wyłączyć klimę na 20 min przed celem podróży gdy cała trasa trwa 15 minut. Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać ten problem?

 

  • Haha 3
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:

z tym 20 minut chodziło o powolne stopniowanie temperatury w aucie, na dworze 30, ty masz w srodku 22, wiec przestawiasz na 23, potem na 24 itd.

 

Ale po co?

8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:

wydaje się logiczne pod kątem naszego organizmu, ale może to kolejny zabobon i matychmiastowe przeskoki 10 stopniowe w temperaturze i 40% w wilgotności nie mają wpływu na organizm

 

Ja to się nie znam ale gdyby tak było to każde wejście latem do morza lub jeziora kończyłoby się chyba śmiercią?

:hmm:

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

 

No to jak dla mnie to dyskwalifikacja, bo lubię zimą jeździć w góry i sekwencja po odpaleniu na mrozie wygląda tak: otworzyć auto, odpalić, włączyć ogrzewanie foteli, włączyć nawiew na szybę, wyjść z auta i odśnieżać. To wszystko robię nie zdejmując rękawic. 

 

Nie jesteś najwyraźniej sam z taką sekwencją :oki:

W Grand Cherokee mam zdalne odpalanie silnika z pilota i po jego uruchomieniu włącza się wszystko tak jak opisałeś, także można iść od razu skrobać a nie klikać przyciskami jak pilot w śmigłowcu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Ja to się nie znam ale gdyby tak było to każde wejście latem do morza lub jeziora kończyłoby się chyba śmiercią?

:hmm:

 

no stara szkoła mówi, wchodzisz po kolana, potem opłukujesz karczycho i serce, potem włazisz dalej...

 

o nawet tutaj tak piszą

"

Szok termiczny - z plaży szybko do wody i serce staje

Poza samą temperaturą wody, liczy się coś jeszcze. Co? Temperatura... twojego ciała. Leżałeś plackiem na słońcu, a teraz w te pędy biegniesz ku akwenowi wodnemu. W końcu słyszałeś, że woda jest ciepła. Lepiej się zatrzymaj. Takie niby mało znaczące zachowanie może zakończyć się wstrząsem termicznym i ustaniem akcji serca. Jakim sposobem? Podczas wygrzewania się na słońcu, naczynia krwionośne pod wpływem ciepła, rozszerzyły się i napełniły sporą ilością krwi. Zetknięcie z bądź co bądź chłodniejszą od naszego ciała, wodą powoduje gwałtowne skurczenie się naczyń i wypchnięcie krwi do serca. Nasza główna pompa jednak bardzo często nie jest jednak w stanie podołać jej ilości i po prostu... zatrzymuje się. Z tego względu tak ważne jest stopniowe oswajanie się z temperatura wody. Wchodzisz? Schłodź twarz, kark, klatkę piersiową i rób przystanki na kolejnych poziomach: kolan, ud, splotu słonecznego itd."

https://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/56,105912,11790775,12_rzeczy__ktore_musisz_wiedziec_przed_wejsciem_do.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bielaPL napisał:

no stara szkoła mówi, wchodzisz po kolana, potem opłukujesz karczycho i serce, potem włazisz dalej...

 

o nawet tutaj tak piszą

"

Szok termiczny - z plaży szybko do wody i serce staje

Poza samą temperaturą wody, liczy się coś jeszcze. Co? Temperatura... twojego ciała. Leżałeś plackiem na słońcu, a teraz w te pędy biegniesz ku akwenowi wodnemu. W końcu słyszałeś, że woda jest ciepła. Lepiej się zatrzymaj. Takie niby mało znaczące zachowanie może zakończyć się wstrząsem termicznym i ustaniem akcji serca. Jakim sposobem? Podczas wygrzewania się na słońcu, naczynia krwionośne pod wpływem ciepła, rozszerzyły się i napełniły sporą ilością krwi. Zetknięcie z bądź co bądź chłodniejszą od naszego ciała, wodą powoduje gwałtowne skurczenie się naczyń i wypchnięcie krwi do serca. Nasza główna pompa jednak bardzo często nie jest jednak w stanie podołać jej ilości i po prostu... zatrzymuje się. Z tego względu tak ważne jest stopniowe oswajanie się z temperatura wody. Wchodzisz? Schłodź twarz, kark, klatkę piersiową i rób przystanki na kolejnych poziomach: kolan, ud, splotu słonecznego itd."

https://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/56,105912,11790775,12_rzeczy__ktore_musisz_wiedziec_przed_wejsciem_do.html

 

No. I o jakich ta stara szkoła mówi różnicach temperatur? Jaką efektywność przy gwałtownym obniżaniu temperatury ciała ma powietrze a jaką woda? Dlaczego po wejściu zimą do budynku ludzie nie mdleją?

:hmm:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak offtop dla nic nie zmieniających w temperaturze w aucie :]
Latem krótkie spodnie koszulka, zimą jakaś bluza, kurtka itd i zawsze 21st? :) jesteście zmiennocieplni jak ryby?

Jak jadę dalej ściągam kurtkę, jak 10-20 minut po mieście to nigdy, po to mam jednak regulacje temp w aucie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, TomekD000 napisał:

Tak offtop dla nic nie zmieniających w temperaturze w aucie :]
Latem krótkie spodnie koszulka, zimą jakaś bluza, kurtka itd i zawsze 21st? :) jesteście zmiennocieplni jak ryby?

 

Nie. Dlatego, że mamy 21 stopni nie potrzebujemy zimą grubych kurtek.

:skromny:

 

 

3 minuty temu, TomekD000 napisał:

Jak jadę dalej ściągam kurtkę, jak 10-20 minut po mieście to nigdy, po to mam jednak regulacje temp w aucie.

 

W 10 minut auto i tak do tych 21 stopni nie zdąży się nagrzać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, komor napisał:

 

Bo już to było powtarzane wiele razy.

Taniej i łatwiej zrobić jeden ekran wsadzany do wielu modeli niż dla każdego projektować przyciski i ekrany.

Ewentualnie z ekranu zrobić po prostu deskę 😎

image.jpeg.8469cacafacc345f5a0acefd25f827a9.jpeg

  • Lubię to 2
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, hefi napisał:

Przecież masz bankowo nagrzewnice elektryczna i żaluzje w grillu.
10 minut przy temp bliskiej 0 to osiąga robocza na wskaźniku i już fajne ciepło w aucie.

 

Co do żaluzji to nie mam pewności. Nigdy tam nie zaglądałem a z zewnątrz nie widać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, komor napisał:

 

Bo już to było powtarzane wiele razy.

Taniej i łatwiej zrobić jeden ekran wsadzany do wielu modeli niż dla każdego projektować przyciski i ekrany.

 

W vw chyba panel do klimy z fizycznymi pokrętłami był właśnie uniwersalny, pasował do wielu modeli. Na szczęście go jeszcze mam, choć mozna podmienić na taki dotykowy bo jest już na ali czy allegro dostepny, ale nie, ja dziękuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, hefi napisał:

Przecież masz bankowo nagrzewnice elektryczna i żaluzje w grillu.
10 minut przy temp bliskiej 0 to osiąga robocza na wskaźniku i już fajne ciepło w aucie.

10 min robocza przy 0c? Długo...

U mnie przy np - 3c (dziś) to raptem 2km drogi i jest 90c...to chwilka i juz leci ciepłe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czachabrava napisał:

 

Nie przesadzaj, 1.5 TSI sie nagrzewa szybko. Ale po dwóch kilometrach 90*C nie złapie. Chociaz ciepłe powietrze juz leci z nawiewów.

 

Nie przesadzam...

 

Edit, na dworze - 4, bylem w sklepie

2km,90c...auto stało 2h na dworze przed odjazdem

 

IMG_20211208_182118.jpg

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 min robocza przy 0c? Długo...
U mnie przy np - 3c (dziś) to raptem 2km drogi i jest 90c...to chwilka i juz leci ciepłe
Nie wiem czy długo, czy zajmuje to 5 czy 7 minut. Napisałem, że po 10 min już jest te "90" na wskaźniku i dostępny pełny zakres obrotów. Jaka jest realna temp chlodziwa i oleju nie jestem w stanie określić.
Mowa o dużym dizlu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, hefi napisał:

Nie wiem czy długo, czy zajmuje to 5 czy 7 minut. Napisałem, że po 10 min już jest te "90" na wskaźniku i dostępny pełny zakres obrotów. Jaka jest realna temp chlodziwa i oleju nie jestem w stanie określić.
Mowa o dużym dizlu.

No to jak diesel to nieźle, wręcz bdb.

Myślałem , ze chodzi o benzynę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Nie. Dlatego, że mamy 21 stopni nie potrzebujemy zimą grubych kurtek.

:skromny:

 

 

 

W 10 minut auto i tak do tych 21 stopni nie zdąży się nagrzać.

 

 

Popatrz, nie wiedziałem że 21stopni w aucie grzeje też poza nim, jednak co jag to jag, nie trzeba grubej kurtki w lesie

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TomekD000 napisał:

 

Popatrz, nie wiedziałem że 21stopni w aucie grzeje też poza nim, jednak co jag to jag, nie trzeba grubej kurtki w lesie

 

Po co miałbym jeździć do lasu? Jeśli chcę czegoś z lasu to wysyłam tam konsjerża. W normalnych okolicznościach pieszo pokonuję niewielki dystans między autem a jakimś budynkiem.

 

Edytowane przez Dark_Knight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Tu się wysypuje front assit, tu znowu coś z łącznością, do tragicznie jeżdżący silnik 1.5 TSI  130 km (objawy jakby miał braki w dostawie paliwa), ależ będzie materiał, po którym pewnie już nie dostanę samochodu w parku prasowego VW 😄

 

Dziwne bo cupra to to samo , a problemów chyba nie miałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, maro_t napisał:

 

zarówno prawda jak i nieprawda. Bo sam ekran pewnie jest tańszy, Chińczycy wyklepią taką jakość za jaką im się zapłaci, ale imho nie to jest tu głównym kosztem. Za tym ekranem jest oprogramowanie, które ktoś wytwarza, serwisuje, rozbudowuje, robi upgrade'y, utrzymuje serwery itd. To są pewnie setki ludzi, zespoły, procesy, testy i duuuużo pieniędzy. Po prostu wartość auta jest w trochę innym miejscu niż kiedyś. A cała chęć szybkiej rezygnacji ze starych rozwiązań, moim zdaniem po prostu wynika z tego, że skoro już idziemy w nowe kosztowne rozwiązania, to trzeba jak najszybciej odejść od starych, które stanowią równoległe procesy i koszty.

i nie zapomnij, że ciągnie z tego kasę, zobacz ile kosztuje aktualizacja R-Linka w Renault:skromny: U mnie część jest jeszcze w panelu, a część w tablecie- głównie multimedia i dupowate zarządzanie samochodem jak kolor podświetlenia, wygląd zegarów (które też są ekranem) etc. Mam też stare graty z czasów Noki 3310 i porównując to z meganą nie odczuwam jakiegoś wzrostu komfortu czy zajebistości w obsłudze samochodu. Więcej, czuję, że w pewnym sensie mnie to wkurza, bo o ile w starym gruzie gała przeskoczy raz, to wiem, że jest na 1, jak 2 razy to na 2 i tak dalej. W nowym muszę czasem poprawiać, bo palec za daleko pojedzie albo za blisko. Pomijam jeszcze jedną istotną sprawę. Jest różnica w jeździe nocą. Niestety tablet daje więcej światła po kabinie niż pokrętła. Także ten @kravitz czy @chojny maja sporo racji w tym co piszą.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

No. I o jakich ta stara szkoła mówi różnicach temperatur? Jaką efektywność przy gwałtownym obniżaniu temperatury ciała ma powietrze a jaką woda? Dlaczego po wejściu zimą do budynku ludzie nie mdleją?

:hmm:

 

 

wiem, że to nie HP ale jak wchodzisz do wody to nosem wciągasz tą wodę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, TomekD000 napisał:

Tak offtop dla nic nie zmieniających w temperaturze w aucie :]
Latem krótkie spodnie koszulka, zimą jakaś bluza, kurtka itd i zawsze 21st? :) jesteście zmiennocieplni jak ryby?

Jak jadę dalej ściągam kurtkę, jak 10-20 minut po mieście to nigdy, po to mam jednak regulacje temp w aucie.

 

Ale bierzesz pod uwagę, że latem słońce przez szyby ogrzewa wnętrze auta, a zimą przez te szyby wychładza się?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spad napisał:

 

Ale bierzesz pod uwagę, że latem słońce przez szyby ogrzewa wnętrze auta, a zimą przez te szyby wychładza się?

 

Ale po to są automatyczne systemy, które dbają o to, żeby w danej strefie (np. miejsce gdzie siedzi kierowca) była stała temperatura. I jest. Ja mam ustawione cały rok na 22 i siedzę w krótkim rękawie niezależnie od tego, czy na zewnątrz jest +30 czy -20 (oczywiście jak już osiągnie docelową temperaturę). Zimą po prostu zdejmuję kurtkę i sweter po przejechaniu kawałka. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze może pokażę w jakim kierunku to zmierza.

 

To jest zdjęcie "tableta" z Golfa 7 z jakiś poprzednich roczników.

 

Jak widać są pokrętła i są fizyczne przyciski dookoła ekranu.

Wygodne do operowania w rękawiczkach (a przecież jest zima) i wygodne do wymacania w nocy.

Zwyczajnie wiadomo że się kliknęło, nawet jak jest jakieś opóźnienie w wyświetlaniu

 

image.png.837f4a65ddc3c0166dd6aa81006d56cb.png

 

 

To zdjęcie z mojego Golfa 7.5, rocznik 2018.

Niby to samo, ale wszystkie przyciski zamienione na dotykowe.

W tym momencie jak się wsiada w rękawiczkach, to już nic nie działa.

 

image.png.da75585b5451460d86412947f64c68ed.png

 

 

A to zdjęcie też Golfa 7.5, ale już rocznik 2019

Juz brak pokręteł i nawet z wiekszości przycisków dotykowych zrezygnowali.

Aby dotrzeć do tych opcji, które wcześniej były dostępne "na zaraz", teraz najpierw trzeba wcisnąć "Menu" i tam są dopiero te opcje.

Jedna rzecz do kliknięcia więcej, pamiętajmy że to jest samochód i jednak to klikanie często jest podczas jazdy.

 

image.png.981fb6669d0751fb77fcc3349639a379.png

 

Brak pokręteł powoduje, że już nawet głośniej/ciszej się nie zrobi w rękawiczkach.

Owszem, są przyciski fizyczne jeszcze w tej wersji na kierownicy, ale.....nie działają przy wyłączonym silniku!

Tak. Podjeżdżam autem, gaszę silnik (naciskam Stop), radio dalej gra, ale już przyciski na kierownicy nie działają, tylko te dotykowe na tablecie....które nie działają w rękawiczkach.

 

W tym kierunku to idzie.

 

W 8 już brak w ogóle pokręteł, tych lekko widocznych od ustawiania klimy też.

Nawet nie można sobie zrobić cieplej, jak ma się rękawiczki na sobie.

Bym się nie zdziwił, jakby te dotykowe suwaki w Golfie 8, też zaczęły reagować po jakimś czasie od włączenia zapłonu, co dodatkowo może potęgować wnerwa.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TomekD000 napisał:

 

Chcesz mi powiedzieć ze te 21st ustawione w aucie to takie umowne?  inne latem i inne zimą? 

 

Chcę ci powiedzieć, że zawsze mam ustawione 21 stopni przez cały rok a ty sobie z tym zrób co chcesz. To czy jadę w kurtce, bez, w krótkim rękawki, bluzie, etc. nie zależy tylko od ustawienia temperatury w aucie a od pogody na zewnątrz, pory dnia i dystansu do przejechania. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, spad napisał:

 

Chcę ci powiedzieć, że zawsze mam ustawione 21 stopni przez cały rok a ty sobie z tym zrób co chcesz. To czy jadę w kurtce, bez, w krótkim rękawki, bluzie, etc. nie zależy tylko od ustawienia temperatury w aucie a od pogody na zewnątrz, pory dnia i dystansu do przejechania. 

Niech każdy jeździ jak chce. Co prawda jazda w czapce, kurtce, szaliku i grubych rękawiczkach jest dla mnie troszku dziwaczna i zwyczajnie niebezpieczna. Ale jak ktoś lubi to mu się nie zabroni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minutes ago, Piotrus said:

Skończcie już z tym wyimaginowanym problemem że dotyk nie działa w rękawiczkach, przecież są  podgrzewane kierownice a do tego PL to nie Syberia.

 

Jak ktos bardzo musi, to mozna kupic rekawiczki ktore dzialaja na dotykowych ekranach ;] Mam takie na rower :ok:

Chyba, ze jezdza w narciarskich albo bokserskich, to moze byc problem ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kravitz napisał:

W tym kierunku to idzie.
 

Bym się nie zdziwił, jakby te dotykowe suwaki w Golfie 8, też zaczęły reagować po jakimś czasie od włączenia zapłonu, co dodatkowo może potęgować wnerwa.

 

Ogólnie wnerwiać może bardziej opóźnienie działania ekranu i systemu infoteitment. Zapewne może się pogarszać wraz z wiekiem auta.

Mam to na co dzień w Mondeo MK5., szybko odpalam i chce coś zmienić a tutaj Sync odpala się ok. 5-10 s., niby pokrętłami mogę coś zrobić, ale póki system się nie obudzi to nic nie zrobię. Potem wchodzę do Clio MK 4, w którym nie istniej żaden system, jest mini wyświetlacz od radia a reszta jest sterowana manualnie, działa od pierwszej sekundy zapłonu.

 

Stąd proszę nie zwalać winy do końca na Golfa, inni producenci nie są wcale lepsi :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprawa wyglada tak, ze przez te dotykowe cuda na kiju, Golf przestał być Golfem.
To było auto dla każdego, a już widze goscia takiego powiedzmy nawet około pięćdziesiątki niezainteresowanego zbytnio nowinkami technicznymi, który ma to obsługiwać.
Rozumiem oszczędności, ale tym razem to sobie chyba zredukowali klientów. 
Okolo 50? Hehe no weź, jestem i nie czuję się inaczej jak 20 lat temu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kravitz napisał:

A to zdjęcie też Golfa 7.5, ale już rocznik 2019

Juz brak pokręteł i nawet z wiekszości przycisków dotykowych zrezygnowali.

 

Odpowiedź brzmi discovery pro, ten z 2018r też może nie mieć pokręteł jak by go miał, jak również ten z 2019 może mieć pokrętła jakby miał composition media/discovery media.

ps. też lubię przyciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zobacz na jakiś filmikach w jak to jest w Golfie
Grzebiesz coś na tablecie i opierasz rękę o te dotykowe suwaki od klimy. Chyba zreszta niepodswirtlane.
 
Trzymasz ręce na kierownicy na „za piętnaście trzecia” i zmieniasz reka przez przypadek coś na wyswietlaczu bo na kierownicy w tych lepszych modelach tez masz dotykowe przyciski.
 
Serio ja nie mam innych wymagań jak wyświetlenie navi z telefonu.
Reszte obsłuze chetnie fizycznymi przyciskami które mają być podświetlone w nocy.
 
Ciekawe są tez gesty. Machniesz reka i już na ekranie masz coś innego.
Prawie nigdy mi się te gesty nie udają jak chce aby zadziałały, ale działają prawie zawsze jak machnę przez przypadek przed ekranem.
Dno i wodorosty.
Dlatego trzeba kupować wyroby azjatyckie. W Europie do władzy doszla piąta kolumna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, komor napisał:

 

Ogólnie wnerwiać może bardziej opóźnienie działania ekranu i systemu infoteitment. Zapewne może się pogarszać wraz z wiekiem auta.

Mam to na co dzień w Mondeo MK5., szybko odpalam i chce coś zmienić a tutaj Sync odpala się ok. 5-10 s., niby pokrętłami mogę coś zrobić, ale póki system się nie obudzi to nic nie zrobię. Potem wchodzę do Clio MK 4, w którym nie istniej żaden system, jest mini wyświetlacz od radia a reszta jest sterowana manualnie, działa od pierwszej sekundy zapłonu.

 

Stąd proszę nie zwalać winy do końca na Golfa, inni producenci nie są wcale lepsi :skromny:


W Golfie zasadniczo działa wszystko dosyć szybko, bo vw oszukuje.

Jak otwierasz auto, to już radio się uruchamia, nawet jak ekran nie ruszył.

Stad jest efekt ze się uruchamia szybko, bo ono już było uruchomione ;)

Nie wiem jak w 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

Niech każdy jeździ jak chce. Co prawda jazda w czapce, kurtce, szaliku i grubych rękawiczkach jest dla mnie troszku dziwaczna i zwyczajnie niebezpieczna. Ale jak ktoś lubi to mu się nie zabroni.


Jak mam jechac, jak auto stało 8h na ulicy i wsiadam do niego po pracy?

W aucie jest ujemna temperatura.

Mam plecami ogrzać kilka kilogramów oparcia fotela?

Nerki sprzedają gdzieś?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kravitz napisał:


Jak mam jechac, jak auto stało 8h na ulicy i wsiadam do niego po pracy?

W aucie jest ujemna temperatura.

Mam plecami ogrzać kilka kilogramów oparcia fotela?

Nerki sprzedają gdzieś?

 

Nie wiem. Ale ja nawet w Matizie nie musiałem jeździć w czapce i w szaliku. Nie było na tyle zimno. We wszystkich, późniejszych autach miałem grzane siedzenia. Których też może użyłem z 10x w życiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, marcindzieg napisał:

 

Nie wiem. Ale ja nawet w Matizie nie musiałem jeździć w czapce i w szaliku. Nie było na tyle zimno. We wszystkich, późniejszych autach miałem grzane siedzenia. Których też może użyłem z 10x w życiu.


Ale kto mówi o czapce i szaliku?

Zwykle rekawiczki.

 

Moze masz tak ze Tobie ręce nie marzną, ale dla mnie to jest duży dyskomfort. Nawet jak siedze w niedogrzanym biurze to pierwsze co to mi marzną ręce i pracuje na ćwierć gwizdka bo siedze i trzymam jedna reka kubek z kawa.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, kravitz napisał:

Moze masz tak ze Tobie ręce nie marzną, ale dla mnie to jest duży dyskomfort. Nawet jak siedze w niedogrzanym biurze to pierwsze co to mi marzną ręce i pracuje na ćwierć gwizdka bo siedze i trzymam jedna reka kubek z kawa.

 

 Jak kupisz Golfa, to musisz też dokupić specjalne rękawiczki, żeby obsługiwać nowy system, w czym widzisz problem? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wladmar napisał:

 

 Jak kupisz Golfa, to musisz też dokupić specjalne rękawiczki, żeby obsługiwać nowy system, w czym widzisz problem? ;]


No właśnie to jest problem.

 

Problemem jest np to ze bujalem się z zakupem ostatnio samochodu, bo ten wybrany ma właśnie ten problem i to ogromny problem ;]
 

Czlowiek teraz wybiera samochody nie pod kątem osiągów, wyglądu czy wyposażenia, ale kurde ekranów.

Gdzie my zmierzamy? ;]

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.