Skocz do zawartości

KzAK - Nowy automat do 130kPLN


Maciej__

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, camel00 napisał:

 

Moim osobistym, niczym nie podyktowanym zdaniem rozwiązanie typu phev jest bez sensu ;) Niby spalinowy ale przeważnie mniejsza pojemność silnika i zbiornika paliwa, tak czy inaczej potrzebuje gniazdka; niby elektryczny ale tylko na chwilę i z tego co kojarzę (nie mam pewności) osiągi nie są takie jak w typowych elektrykach a silnik spalinowy i tak zaskakuje w pewnych warunkach (temperatura, prędkość). Do tego w naszych warunkach (zabudowa wielorodzinna) zdecydowanie niższa wartość przy odsprzedaży.

Nie neguję, że są osoby dla których phev jest spoko rozwiązaniem ;)

Dla mnie też jest bezsensu, wolę nopb jako główne auto i Ev jako drugie do miasta, ale .. Np moi rodzice mają jedno auto i dla nich Phev jest super 99% miasta jest w trybie Ev, raz na miesiąc poza miasto jest nopb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2021 o 10:18, Maciej__ napisał:

 

Ze zmiana mi sie bardzo nie spieszy, wiec spokojnie bede mogl poczekac kilka miesiacy na auto jak sie zdecyduje na zmiane.

 

 

 

Popytaj o X1 bo myśmy ostatnio dostali dobre rabaty. 

Może gdzieś się ostalo 3GT. Kawał auta. Trochę stare, ale duże 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, bnow said:

Popytaj o X1 bo myśmy ostatnio dostali dobre rabaty. 

Może gdzieś się ostalo 3GT. Kawał auta. Trochę stare, ale duże 😁

 

Powiem szczerze, ze nie do konca rozumiem ten fetysz marek "premium";] Tzn gdyby budzet byl 2-3X taki to zuplenie inna rozmowa.

Ale jakos kupno podstawoych modeli BMW czy Mercedesa to chyba tylko po to, zeby byl znaczek ;)

Szczegolnie, ze czesto sa duzo gorzej wyposazone niz auta marek popularnych.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Powiem szczerze, ze nie do konca rozumiem ten fetysz marek "premium";] Tzn gdyby budzet byl 2-3X taki to zuplenie inna rozmowa.

Ale jakos kupno podstawoych modeli BMW czy Mercedesa to chyba tylko po to, zeby byl znaczek ;)

Szczegolnie, ze czesto sa duzo gorzej wyposazone niz auta marek popularnych.

 

No właśnie nie traktuj ich w ten sposób. Jeśli w tej cenie będzie sensowne auto to je weź i tyle. 

A jak nie to olej. 

Jak konfigurowałem swoją służbową 5ke to cennik BMW bardzo fajnie zweryfikował co jest dla mnie ważne. Wziąłem 3.0d, dobre audio, hak na rowery. Olałem np keyless(które miałem od 10 lat w VW), czy przyciemniane szyby, które zrobiłem lokalnie. 

Zobacz, czy Ci pasuje i tyle. To tylko auto. 

 

Xceed jest bardzo ładne. Spoko w środku. Nie wiem jak jeździ. 

Czy bym kupił? Nie. Bo nie kupię nowego auta na 2 lata. Co nie zmienia faktu, że to ładna fura. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, bnow napisał:

Popytaj o X1 bo myśmy ostatnio dostali dobre rabaty. 

Może gdzieś się ostalo 3GT. Kawał auta. Trochę stare, ale duże 😁

Ile kosztuje utrzymanie takiego auta w porównaniu do Kii (ubezpieczenie, przeglądy, ew. wymiany hamulców, zakładam, że BMW nie daje 7 lat gwarancji, jak bardzo by ona tam w tej Kii nie była ograniczona z wiekiem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, OPAL said:

Ile kosztuje utrzymanie takiego auta w porównaniu do Kii (ubezpieczenie, przeglądy, ew. wymiany hamulców, zakładam, że BMW nie daje 7 lat gwarancji, jak bardzo by ona tam w tej Kii nie była ograniczona z wiekiem)?

 

To akurat mozna pominac, bo wszystkie koszty utrzymania pokrywa firma :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, bnow napisał:

Popytaj o X1 bo myśmy ostatnio dostali dobre rabaty. 

Może gdzieś się ostalo 3GT. Kawał auta. Trochę stare, ale duże 😁


Rodzice kupili X1 z benzynowym silnikiem 1.5 automat, panoramiczny dach. Z tego co pamietam to 150kzł po rabatach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, OPAL napisał:

Ile kosztuje utrzymanie takiego auta w porównaniu do Kii (ubezpieczenie, przeglądy, ew. wymiany hamulców, zakładam, że BMW nie daje 7 lat gwarancji, jak bardzo by ona tam w tej Kii nie była ograniczona z wiekiem)?

Kia ma wyłączenia nie chce mi się po raz kolejny wklejać. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, OPAL napisał:

Ile kosztuje utrzymanie takiego auta w porównaniu do Kii (ubezpieczenie, przeglądy, ew. wymiany hamulców, zakładam, że BMW nie daje 7 lat gwarancji, jak bardzo by ona tam w tej Kii nie była ograniczona z wiekiem)?

Może się okazać, że sumarycznie serwisowanie tej Kii wyjdzie drożej, właśnie przez chęć utrzymania 7 letniej gwarancji 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bartekm napisał:

Może się okazać, że sumarycznie serwisowanie tej Kii wyjdzie drożej, właśnie przez chęć utrzymania 7 letniej gwarancji 🙃

Jeśli komuś pasuje serwisowanie w ASO, to jest dobra opcja.

Ja nawet opony zmieniam w ASO :ok:

 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rwIcIk napisał:

Jeśli komuś pasuje serwisowanie w ASO, to jest dobra opcja.

Ja nawet opony zmieniam w ASO :ok:

 

To napisz ile zapłaciłeś za wymianę klocków ;] ja nie twierdzę, że ASO to zły pomysł, ale na pewno niezbyt tani. Coś czuję, że Kia ma ostry cennik usług, ale może się mylę, to mnie poprawcie. :)Serwis takiej g... Fiesty potrafi kosztować 1.5k, za właściwie nie zrobienie nic :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bartekm napisał:

To napisz ile zapłaciłeś za wymianę klocków ;] ja nie twierdzę, że ASO to zły pomysł, ale na pewno niezbyt tani. Coś czuję, że Kia ma ostry cennik usług, ale może się mylę, to mnie poprawcie. :)Serwis takiej g... Fiesty potrafi kosztować 1.5k, za właściwie nie zrobienie nic :]

Wymiana oleju 5W30 AF Shell Hellix Prof. (5,3 l) z filtrem    539,61 zł
Przegląd, olej 5W30 Shell Hellix Ultra Prof. AP-L + filtry    1 265,27 zł
Wymiana oleju AP-L z filtrem, tarcz i klocków hamulcowych z przodu    2 137,31 zł
Przegląd okresowy, olej, filtry, płyn ham., p.karoserii, dezynfekcja    1 825,91 zł
Zmiana opon lato->zima, wymiana klocków hamulcowych z tyłu    758,01 zł
 

  • zszokowany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał:

Wymiana oleju 5W30 AF Shell Hellix Prof. (5,3 l) z filtrem    539,61 zł
Przegląd, olej 5W30 Shell Hellix Ultra Prof. AP-L + filtry    1 265,27 zł
Wymiana oleju AP-L z filtrem, tarcz i klocków hamulcowych z przodu    2 137,31 zł
Przegląd okresowy, olej, filtry, płyn ham., p.karoserii, dezynfekcja    1 825,91 zł
Zmiana opon lato->zima, wymiana klocków hamulcowych z tyłu    758,01 zł
 

W miarę ok, jak u Forda ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, rwIcIk napisał:

Wymiana oleju 5W30 AF Shell Hellix Prof. (5,3 l) z filtrem    539,61 zł
Przegląd, olej 5W30 Shell Hellix Ultra Prof. AP-L + filtry    1 265,27 zł
Wymiana oleju AP-L z filtrem, tarcz i klocków hamulcowych z przodu    2 137,31 zł
Przegląd okresowy, olej, filtry, płyn ham., p.karoserii, dezynfekcja    1 825,91 zł
Zmiana opon lato->zima, wymiana klocków hamulcowych z tyłu    758,01 zł
 

Ja za przegląd po 2 latach zapłaciłem coś koło 150zl. Wymiana oleju 600 ale jak się ze swoim przyjedzie to taniej. Filtr powietrza i wnętrza wymieniłem w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, bartekm said:

Serwis takiej g... Fiesty potrafi kosztować 1.5k, za właściwie nie zrobienie nic :]

 

Co oni w tej Fiescie robia? 8]

Za przeglad Mazdy po 5 latach (100kkm) z wymiana paskow napedowych (sa 2 sztuki) i serwisem klimy zaplacilem 1580.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Maciej__ said:

 

Co oni w tej Fiescie robia? 8]

Za przeglad Mazdy po 5 latach (100kkm) z wymiana paskow napedowych (sa 2 sztuki) i serwisem klimy zaplacilem 1580.

Nie wiem, Grand C-MAX po 60kkm że świecami i uszczelniaczem półosi 1200 płaciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, AstraC said:

Nie wiem, Grand C-MAX po 60kkm że świecami i uszczelniaczem półosi 1200 płaciłem.

 

Dlatego sie zdziwilem, bo 1500PLN za zwykly przeglad w aucie klasy B to cena kosmiczna.

Dzwonilem w tym tygodniu do Citroena to za 1 przeglad po roku wychodzi 500-580PLN, w zaleznosci od serwisu.

Ewentualnie dochodzi filtr kabinowy za ok 150, ale to sobie kupie na wlasna reke i wymienie przed przegladem za 1/3 tej kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Co oni w tej Fiescie robia? 8]

Za przeglad Mazdy po 5 latach (100kkm) z wymiana paskow napedowych (sa 2 sztuki) i serwisem klimy zaplacilem 1580.

Poszukam jutro rachunku, bo mi się nie chce do garażu schodzić. Ogólnie to chyba nic ;] fakt, że na ich częściach i chyba z czyszczeniem klimatyzacji. Właśnie patrzę na konto 1594 zł, poprzednio 1191, a pierwszy 640. Robione w AutoPlaza, może dlatego tak drogo. Fakt, że Forda na pewno już nie kupię - bo nawet jak założymy łapanie jelenia, to przesada. Za robociznę w Nissanie chyba nie przekroczyłem 400 zł, ale Nissana też nie kupię ;l

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, AstraC napisał:

Nie wiem, Grand C-MAX po 60kkm że świecami i uszczelniaczem półosi 1200 płaciłem.

Bardzo tanio ;]

Ps. Po 5 roku u Forda są chyba jakieś duże promocje na serwis.

Edytowane przez bartekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, bartekm said:

Poszukam jutro rachunku, bo mi się nie chce do garażu schodzić. Ogólnie to chyba nic ;] fakt, że na ich częściach i chyba z czyszczeniem klimatyzacji. Właśnie patrzę na konto 1594 zł, poprzednio 1191, a pierwszy 640. Robione w AutoPlaza, może dlatego tak drogo. Fakt, że Forda na pewno już nie kupię - bo nawet jak założymy łapanie jelenia, to przesada. Za robociznę w Nissanie chyba nie przekroczyłem 400 zł, ale Nissana też nie kupię ;l

 

Pod tym wzgledem to Opel wypadal naprawde super :ok:

Ale teraz po przejeciu przez PSA to nie wiem...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Pod tym wzgledem to Opel wypadal naprawde super :ok:

Ale teraz po przejeciu przez PSA to nie wiem...

Pamiętam jak Połczyńskiej, obok centrali Suzuki, był serwis - Chevrolet/Opel/Suzuki. Łaskawi byli powiesić ;] cenę roboczogodziny. Kwot nie pamiętam, ale najtaniej był Chevi, nieco drożej Opel, a Suzuki prawie 2x drożej, do tego koleś w obsłudze się ze mną kłócił, że sprzęgła się w Suzuki Splash się nie reguluje, bo jest hydrauliczne ;l przez niego musiałem sam wyregulować :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, bartekm said:

Bardzo tanio ;]

Ps. Po 5 roku u Forda są chyba jakieś duże promocje na serwis.

Ale on wtedy do 3 lat się zbliżał. ;]

PS. To było w Auto Nobile, zatem też WAW, spróbuj. Kiedyś Lipski był fajny, ale teraz Bemo to lipa. Masz jeszcze Solid Garage, no ale ASO to nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Dlatego sie zdziwilem, bo 1500PLN za zwykly przeglad w aucie klasy B to cena kosmiczna.

Dzwonilem w tym tygodniu do Citroena to za 1 przeglad po roku wychodzi 500-580PLN, w zaleznosci od serwisu.

Ewentualnie dochodzi filtr kabinowy za ok 150, ale to sobie kupie na wlasna reke i wymienie przed przegladem za 1/3 tej kwoty.

 

tylko dowiedz się najpierw czy łatwo się wymienia, znając francuską fantazję nie zdzwiłbym się gdyby trzeba połowę auta rozebrać specjalnym kluczem ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Pod tym wzgledem to Opel wypadal naprawde super :ok:

Ale teraz po przejeciu przez PSA to nie wiem...

 

Ja Oplem pewnie będę jeździł do śmierci technicznej. Mojej albo jego ;]. Bo nic już nie kupię co jest tak normalnym autem za normalne pieniądze. Przegląd po trzech latach w ASO: 700zł z kawałkiem, ubezpieczenie na następny rok 1700zł. Sama wymiana oleju ostatnio kosztowała mnie 299zł (za wszystko oczywiście: olej + robocizna).

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, AstraC napisał:

Ale on wtedy do 3 lat się zbliżał. ;]

PS. To było w Auto Nobile, zatem też WAW, spróbuj. Kiedyś Lipski był fajny, ale teraz Bemo to lipa. Masz jeszcze Solid Garage, no ale ASO to nie jest.

Do ASO już nie pojadę, w tym roku się gwarancja przedłużona kończy :]

Może sprawdzę ten Solid, skoro się specjalizują w Fordach :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, maro_t said:

 

tylko dowiedz się najpierw czy łatwo się wymienia, znając francuską fantazję nie zdzwiłbym się gdyby trzeba połowę auta rozebrać specjalnym kluczem ;]

 

To nie jest moje pierwsze auto z FR, wiec juz sprawdzilem na YT jak to wyglada ;]

Akurat tutaj nie potrzeba rozbierac polowy podszybia i wymienia sie bez uzycia narzedzi ;)

Jedyne udziwnienie to, ze filtr sklada sie z 2 czesci.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.12.2021 o 11:07, bartekm napisał:

To napisz ile zapłaciłeś za wymianę klocków ;] ja nie twierdzę, że ASO to zły pomysł, ale na pewno niezbyt tani. Coś czuję, że Kia ma ostry cennik usług, ale może się mylę, to mnie poprawcie. :)Serwis takiej g... Fiesty potrafi kosztować 1.5k, za właściwie nie zrobienie nic :]

Serwis Kii nie jest drogi. Mój tata od wielu lat serwisuje w ASO (Ceed, Sportage, Niro) nie zapłacił więcej niż 1kzł.

Kilka dni temu był na przeglądzie Niro, zapłacić 650zł.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja Oplem pewnie będę jeździł do śmierci technicznej. Mojej albo jego ;]. Bo nic już nie kupię co jest tak normalnym autem za normalne pieniądze. Przegląd po trzech latach w ASO: 700zł z kawałkiem, ubezpieczenie na następny rok 1700zł. Sama wymiana oleju ostatnio kosztowała mnie 299zł (za wszystko oczywiście: olej + robocizna).
Gdybym miał dizla i auta nie rozbił, jeździłbym nim, az by się zbiodegradował.
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, sdss said:

Sporo jak za pieczątkę i rzut okiem na auto.

 

Jak odliczysz olej + filtr to zostanie moze z 300PLN...

Ogolnie to jak ktos jezdzi 20-30kkm rocznie to 1 przeglad w roku w ASO to w zasadzie pomijalny koszt w calosci eksploatacji, szczegolnie w pierwszych latach.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jak odliczysz olej + filtr to zostanie moze z 300PLN...

Ogolnie to jak ktos jezdzi 20-30kkm rocznie to 1 przeglad w roku w ASO to w zasadzie pomijalny koszt w calosci eksploatacji, szczegolnie w pierwszych latach.

 

Pomijam że koszt tej pieczątki zwróci się z nawiązką przy sprzedaży.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcindzieg napisał:

Pomijam że koszt tej pieczątki zwróci się z nawiązką przy sprzedaży.

Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żeby pieczątki podwyższały znacząco wartość auta przy sprzedaży tak jak niski przebieg.

Ja pieczątki zbieram przez konieczność do utrzymania przedłużonej gwarancji, inaczej nie widzę sensu płacenia ok. 700-800 zł więcej za wymianę oleju i filtrów ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, marcindzieg said:

Pomijam że koszt tej pieczątki zwróci się z nawiązką przy sprzedaży.

 

Ludzie troche demonizuja te koszty z ASO, szczegolnie jak sie je zestawi z pozostalymi wydatkami na auto...

Wezmy takiego 4-5 latka, ktory jako nowy kosztowal z 70-100kPLN:

Utrata wartosci za caly okres: 30-40kPLN,

Ubezpieczenie: 10-15kPLN,

Paliwo za 100kkm: 30-40kPLN,

Serwis: 5-7kPLN....

To ile tu mozna zaoszczedzic na serwisowaniu poza ASO? ;]

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, komor napisał:

Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żeby pieczątki podwyższały znacząco wartość auta przy sprzedaży tak jak niski przebieg.

Ja pieczątki zbieram przez konieczność do utrzymania przedłużonej gwarancji, inaczej nie widzę sensu płacenia ok. 700-800 zł więcej za wymianę oleju i filtrów ;]

Ten sam samochód z tym samym przebiegiem. Jeden ma serwis z ASO, drugi w stodole. Który będzie droższy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, marcindzieg said:

No zamiast 5-7 kzł mieć 2-3 ;l

 

Ja jeszcze rozumiem, ze ktos robi sobie sam i swiadomie olewa gwarancje :ok:

Ale jak sie nie ma sprawdzonego mechnika, to imho gra niewarta swieczki zupelnie i w duzych miastach, wcale nie jakos znaczaco tansza.

Przeciez zawsze mozna np kupic hamulce, oleje, filtry na wlasna reke i zlecic w ASO tylko robote, zeby nie przeplacac.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Ja jeszcze rozumiem, ze ktos robi sobie sam i swiadomie olewa gwarancje :ok:

Ale jak sie nie ma sprawdzonego mechnika, to imho gra niewarta swieczki zupelnie i w duzych miastach, wcale nie jakos znaczaco tansza.

Przeciez zawsze mozna np kupic hamulce, oleje, filtry na wlasna reke i zlecic w ASO tylko robote, zeby nie przeplacac.

 

 

Też tak uważam. Zresztą miałem samochody serwisowane zarówno w ASO jak i w stodołach. Te pierwsze były zawsze w lepszym stanie technicznym. I bardzo mnie bawią wrogowie ASO dla których przy wyborze auta serwis ASO jest podstawowym warunkiem zakupu :)

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, marcindzieg napisał:

Ten sam samochód z tym samym przebiegiem. Jeden ma serwis z ASO, drugi w stodole. Który będzie droższy?

 

Ten za którego więcej zapłaci kupujący. Dla jednych serwisowany w ASO musi byc w filtrze, dla drugiego przebieg jest najważniejszy.

Jednak dla większości kupujących kluczowe znaczenie ma przebieg oraz historia pojazdu. Jak masz i jedno i drugie to wygrywasz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, komor napisał:

dla drugiego przebieg jest najważniejszy.

Oczywiście. Ale co Ci da przebieg niepoparty historią napraw? Tak jak napisałeś - najlepiej jest mieć przebieg i historie. Ale żeby to było wiarygodne to historia musi być w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ja jeszcze rozumiem, ze ktos robi sobie sam i swiadomie olewa gwarancje :ok:

Ale jak sie nie ma sprawdzonego mechnika, to imho gra niewarta swieczki zupelnie i w duzych miastach, wcale nie jakos znaczaco tansza.

Przeciez zawsze mozna np kupic hamulce, oleje, filtry na wlasna reke i zlecic w ASO tylko robote, zeby nie przeplacac.

 

W małych miastach znowu nie tak łatwo z mechanikiem który Ci ogarnie niemal nowe auto (diagnostyka, updaty, itd). 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Pod tym wzgledem to Opel wypadal naprawde super :ok:

Ale teraz po przejeciu przez PSA to nie wiem...

Opel był spoko - przegląd Insignii to było 800 - 1200 zł.

 

Dzisiaj za Alfę zapłaciłem 2378 zł, zrobili dodatkowo dezynfekcję klimy, wymienili świece i jakiś pasek ponad zwykły przegląd.

 

Taki tradycyjny serwis po 15 kkm kosztował 1200 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minutes ago, bergerac said:

Dzisiaj za Alfę zapłaciłem 2378 zł, zrobili dodatkowo dezynfekcję klimy, wymienili świece i jakiś pasek ponad zwykły przegląd.

 

No to tez bez dramatu, biorac pod uwage, ze auto za 200kPLN+.Mysle, ze w takim BMW czy Audi byloby sporo wiecej.

Ile masz juz nakrecone w tej Alfie, ze trzeba bylo swiece wymieniac?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
No to tez bez dramatu, biorac pod uwage, ze auto za 200kPLN+.Mysle, ze w takim BMW czy Audi byloby sporo wiecej.
Ile masz juz nakrecone w tej Alfie, ze trzeba bylo swiece wymieniac?
 
2500 pln ostatnio, przedostatnio 730 euraskow we wloszech, następny zrobi kolejny właściciel. W porównaniu z oplem to drogo, tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcindzieg napisał:

 

Też tak uważam. Zresztą miałem samochody serwisowane zarówno w ASO jak i w stodołach. Te pierwsze były zawsze w lepszym stanie technicznym. I bardzo mnie bawią wrogowie ASO dla których przy wyborze auta serwis ASO jest podstawowym warunkiem zakupu :)

 

Nie kumam co napisałeś, to nie lubią ASO i kupują wg ASO? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sherif napisał:

W małych miastach znowu nie tak łatwo z mechanikiem który Ci ogarnie niemal nowe auto (diagnostyka, updaty, itd). 

Właśnie, Mietek w stodole nie zrobi aktualizacji sterownika, a producenci teraz potrafią wygenerować tego pierdyliard, bo nad niczym nie panują, jak np. Nissan, który zmieniał, zmieniał, a olej jak silniki chlały tak chlają ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.