Jump to content

Nowa Honda HR-V 2022 - pierwsze wrażenia


Prezo
 Share

Recommended Posts

Dzisiaj miałem okazję pooglądać, pomacać oraz przejechać się nową Hondą HR-V.

Silnik oczywiście 1,5 z układem hybrydowym e:HEV

Wykończenie środka, ilość miejsca na tylnej kanapie, obsługa klimatyzacji, wykończenie czyli detale w środku zdecydowanie na plus.
Niestety nie miałem za dużo czasu, nie zrobiłem zdjęć środka.

Co do jazdy - wg mnie bardzo ok. Te 131 KM naprawdę przyjemnie jedzie...

Jeździłem co prawda najbogatszą wersją za ponad 150 tys. zł, ale zaczyna się niecałych 130.000 zł.

Kilka zdjęć poniżej.

 

20220107_085100.jpg

20220107_085128.jpg

20220107_102042.jpg

20220107_102003.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

49 minut temu, Prezo napisał:

Dzisiaj miałem okazję pooglądać, pomacać oraz przejechać się nową Hondą HR-V.

Silnik oczywiście 1,5 z układem hybrydowym e:HEV

Wykończenie środka, ilość miejsca na tylnej kanapie, obsługa klimatyzacji, wykończenie czyli detale w środku zdecydowanie na plus.
Niestety nie miałem za dużo czasu, nie zrobiłem zdjęć środka.

Co do jazdy - wg mnie bardzo ok. Te 131 KM naprawdę przyjemnie jedzie...

Jeździłem co prawda najbogatszą wersją za ponad 150 tys. zł, ale zaczyna się niecałych 130.000 zł.

Kilka zdjęć poniżej.

 

20220107_085100.jpg

20220107_085128.jpg

20220107_102042.jpg

20220107_102003.jpg

Poprzednia zaczynała się od 80 😂

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, sdss said:

Poprzednia zaczynała się od 80 😂

 

Ciezko to w ogole porownac, bo tu masz hybryde i automat.

Poprzednia HRV z automatem to bylo ok 100kPLN.

Edited by Maciej__
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, sdss napisał:

Poprzednia zaczynała się od 80 😂

 

Teraz Tipo tyle kosztuje 🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, mmaciejosss napisał:

Kiedy ? W 2017 ? Wtedy Superba można było mieć za pewnie 90 

Na przełomie 2018/2019. Superb, nie wiem , pewnie tak skoro tak  napisałeś.

 

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ciezko to w ogole porownac, bo tu masz hybryde i automat.

Poprzednia HRV z automatem to bylo ok 100kPLN.

Zgadza się,  ale jak niechcesz automatu .....

Link to comment
Share on other sites

Teraz, sdss napisał:

Zgadza się,  ale jak niechcesz automatu .....

 

To musisz wybrać inny model lub markę.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, Prezo napisał:

 

To musisz wybrać inny model lub markę.

Niestety. Z Jazz też taka polityka. Nie mozna kupić Hondy tylko z kierownicą.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sdss said:

Zgadza się,  ale jak niechcesz automatu .....

 

Dlatego sprzedaz tego bedzie marginalna w PL..  Chyba tylko dla prawdziwych fanow marki.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Dlatego sprzedaz tego bedzie marginalna w PL..  Chyba tylko dla prawdziwych fanow marki.

Patrząc na ulice Hond ubywa.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, Maciej__ napisał:

 

Dlatego sprzedaz tego bedzie marginalna w PL..  Chyba tylko dla prawdziwych fanow marki.

 

Myślę, że może nie być tak źle.
Wydaje się być całkiem nieźle wyceniona patrząc oczywiście na obecne realia.

Spora część sprzedanych zapewne będzie dla obecnych klientów Hondy, którzy będą szukali nowego pojazdu.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Prezo said:

 

Myślę, że może nie być tak źle.
Wydaje się być całkiem nieźle wyceniona patrząc oczywiście na obecne realia.

Spora część sprzedanych zapewne będzie dla obecnych klientów Hondy, którzy będą szukali nowego pojazdu.

 

Za chwile to sprzedaz nowych aut sie zalamie, jak za takie auto segmentu B+(?) trzeba zaplacic 130-150kPLN.

Kto ma to kupowac? :nie_wiem: Leasingi tez pewnie siada przez Polski Lad dosc mocno.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Za chwile to sprzedaz nowych aut sie zalamie, jak za takie auto segmentu B+(?) trzeba zaplacic 130-150kPLN.

Kto ma to kupowac? :nie_wiem: Leasingi tez pewnie siada przez Polski Lad dosc mocno.

Ciekaw kiedy limit podniosą, obecne 150 wystarczy na kompakt.

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, dan54 napisał:

SUV z maksymalnym naciskiem na dach ... 45kg ... dla mnie to skreśla temat. 

To jest krosrołwer 😂🤪😅😜

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, pejus1982 napisał:

Dzisiaj byłem w VW i sprzedawca powiedział że jeszcze w styczniu podwyżka 3-5% na wszystkie modele. Niestety wszystko drożeje.

Zobaczymy jak wynajem zmieni sie cenowo... Leasingi przestana sie oplacac przez nowy lad... Mysle, ze w PL sprzedaz spadnie i to sporo. Nie wiem jak w EU.

Link to comment
Share on other sites

Na początku 2020 byłem na jeździe testowej HR-v i 100k kosztowała wersja bez automatu, ale za to multimediami w stylu: "no jeden klient próbował coś tu wgrać na ten tablet, bo telefonu nie można podłączyć" 🤣

W nowej jestem ciekaw tego systemu napędowego, bo stary na mnie warczał przy każdym ruszeniu, a ten na papierze wygląda ciekawie do jazdy miejskiej.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, wujek napisał:

Zobaczymy jak wynajem zmieni sie cenowo... Leasingi przestana sie oplacac przez nowy lad... Mysle, ze w PL sprzedaz spadnie i to sporo. Nie wiem jak w EU.


Przymierzam się do Tiguana i ceny faktycznie troszkę odleciały. Za 2-letniego Golfa dają przy odkupie praktycznie tyle samo co zapłaciłem 71kzł —>65kzł.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, wujek said:

Zobaczymy jak wynajem zmieni sie cenowo... Leasingi przestana sie oplacac przez nowy lad... Mysle, ze w PL sprzedaz spadnie i to sporo. Nie wiem jak w EU.

 

Ciekawe w ktora strone to pojdzie, albo bedzie musiala wrocic polityka rabatowania, albo czesc dilerow sie zwinie.

Sporo ludzi poprzechodzilo na ryczalt, a wtedy ani leasing ani wynajem nie jest juz tak atrakcyjny.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ciekawe w ktora strone to pojdzie, albo bedzie musiala wrocic polityka rabatowania, albo czesc dilerow sie zwinie.

Sporo ludzi poprzechodzilo na ryczalt, a wtedy ani leasing ani wynajem nie jest juz tak atrakcyjny.

Mysle, ze to bedzie ciezki rok. Auta klasy A praktycznie sie nie sprzedaja B osiagnely absurdalny poziom cenowy. Kompakty no coz sam widzisz ile ceed kostuje :phi:  Premium da sobie rade ale inni ciezko powiedziec.

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, wujek napisał:

Mysle, ze to bedzie ciezki rok. Auta klasy A praktycznie sie nie sprzedaja B osiagnely absurdalny poziom cenowy. Kompakty no coz sam widzisz ile ceed kostuje :phi:  Premium da sobie rade ale inni ciezko powiedziec.

 

Na dodatek mamy downshifting jeżeli chodzi o osiągi. Wszędzie same miękkie hybrydy i hybrydy - do jazdy miejskiej fajnie, ale jak ktoś robi trasy to już niekoniecznie. Masz mniej za więcej, bez sensu. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, wladmar said:

 

Na dodatek mamy downshifting jeżeli chodzi o osiągi. Wszędzie same miękkie hybrydy i hybrydy - do jazdy miejskiej fajnie, ale jak ktoś robi trasy to już niekoniecznie. Masz mniej za więcej, bez sensu. 

 

Suzuki to nie wszyscy ;];]
Japonia ma problem z limitami emisji i dlatego tak to wyglada.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, pejus1982 napisał:

Przymierzam się do Tiguana i ceny faktycznie troszkę odleciały. Za 2-letniego Golfa dają przy odkupie praktycznie tyle samo co zapłaciłem 71kzł —>65kzł.

Czyli ile musiałbyś obecnie dopłacić ? Te 65kzł to tak dla wszystkich ?

Pytam bo szwagier identycznie kombinuje ma G7 kupione 2 lata temu za 70kzł z małym przebiegiem i chce go zostawić w rozliczeniu za Tiguana.

 

36 minut temu, wladmar napisał:

Wszędzie same miękkie hybrydy i hybrydy - do jazdy miejskiej fajnie, ale jak ktoś robi trasy to już niekoniecznie. Masz mniej za więcej, bez sensu. 

Nie wszędzie. Np Volvo do T5 (2.0 250KM) dołożyło silnik elektryczny 14KM robiąc z tego mild hybrid. W mieście to pomaga a na trasie nie przeszkasza ;).

 

12 godzin temu, wujek napisał:

Zobaczymy jak wynajem zmieni sie cenowo... Leasingi przestana sie oplacac przez nowy lad... Mysle, ze w PL sprzedaz spadnie i to sporo. Nie wiem jak w EU.

Przede wszystkim wzrosły ceny także usług w ramach leasignu, no i oprocentowanie do góry. Aczkolwiek np w mojej f. leasingowej wcale mniej roboty z ofertowaniem nie mają ;). Ja dzięki wzrostowi cen miałem argument, żeby podwyższyć limit na ratę :).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Suzuki to nie wszyscy ;];]
Japonia ma problem z limitami emisji i dlatego tak to wyglada.

 

Motoryzacyjnie interesuje mnie tylko Japonia. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, wladmar said:

 

Motoryzacyjnie interesuje mnie tylko Japonia. 

 

No to masz Toyota, Lexus i Mazda, ktore jeszcze oferuja silniki o normalnych pojemnosciach ;]

Takie 2,5 HEV w Rav4,calkiem fajnie jezdzi, Kia i Hyundaja maja tez 1,6T HEV 230KM.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

No to masz Toyota, Lexus i Mazda, ktore jeszcze oferuja silniki o normalnych pojemnosciach ;]

Takie 2,5 HEV w Rav4,calkiem fajnie jezdzi, Kia i Hyundaja maja tez 1,6T HEV 230KM.

 

Pojemność jest mniej istotna, chodzi o normalną moc, żeby na trasie było czym jechać. Na trasie, a nie dodatkowy moment podczas ruszania ze świateł. Kia i Hyundai owszem, mają teraz ciekawe benzyniaki (chociaż nadal z ostrożnością podchodzę do koreańskiej motoryzacji, to jest to ciekawa opcja). Toyota nie ma nic w kompaktach i kompaktowych SUVach. Mazda? Litości, przesiadka na wolnossący silnik to już jakieś perwersje motoryzacyjne.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, wladmar said:

 

Pojemność jest mniej istotna, chodzi o normalną moc, żeby na trasie było czym jechać. Na trasie, a nie dodatkowy moment podczas ruszania ze świateł. Kia i Hyundai owszem, mają teraz ciekawe benzyniaki (chociaż nadal z ostrożnością podchodzę do koreańskiej motoryzacji, to jest to ciekawa opcja). Toyota nie ma nic w kompaktach i kompaktowych SUVach. Mazda? Litości, przesiadka na wolnossący silnik to już jakieś perwersje motoryzacyjne.

 

To brzmi jak by ten S-cross mial z 250-300KM a nie 140 ;) 

Albo sie przeprosisz z motoryzacja Europy/Korei albo bedziesz jezdzic S-crossem az sie rozpadnie ;]

Honda, Suzuki, Mitsubishi, Subaru mysle, ze powoli koncza przygode z EU i zadnego sensownego silnika spalinowego na rynek nie wprowadza.

 

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To brzmi jak by ten S-cross mial z 250-300KM a nie 140 ;) 

 

W połączeniu z masą 1200 kg uwierz mi, odpycha się całkiem przyjemnie. I nie chciałbym, żeby następne auto było wolniejsze (przy czym nie chodzi tylko o 0-100, ale o elastyczność w zakresie 60-120). 

 

5 minut temu, Maciej__ napisał:

Albo sie przeprosisz z motoryzacja Europy/Korei albo bedziesz jezdzic S-crossem az sie rozpadnie ;]

 

Albo będę sprowadzał coś spoza UE. Drogo, ale da się. Korea - tak, to jakaś opcja, niemieckie i francuskie wynalazki odpadają - miałem dużo, więcej nie chcę. 

 

5 minut temu, Maciej__ napisał:

Honda, Suzuki, Mitsubishi, Subaru mysle, ze powoli koncza przygode z EU i zadnego sensownego silnika spalinowego na rynek nie wprowadza.

 

 

 

Raczej tak, niestety. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, sherif napisał:

Czyli ile musiałbyś obecnie dopłacić ? Te 65kzł to tak dla wszystkich ?

Pytam bo szwagier identycznie kombinuje ma G7 kupione 2 lata temu za 70kzł z małym przebiegiem i chce go zostawić w rozliczeniu za Tiguana.

 

Taki budżetowy Tiguan 1.5 TSI z manualną skrzynią to tak 135kzł. Troszkę dodatków w stylu DSG, LED  i robi się 150 - 160kzł.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, pejus1982 napisał:

 

Taki budżetowy Tiguan 1.5 TSI z manualną skrzynią to tak 135kzł. Troszkę dodatków w stylu DSG, LED  i robi się 150 - 160kzł.

 

A poprawili coś ten silnik, czy nadal są problemy z mułowatością? 

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, wladmar napisał:

 

A poprawili coś ten silnik, czy nadal są problemy z mułowatością? 

 

Powiem tak: prywatnie mam 1.0 TSI, z którym też jest problem z ruszaniem tzn trzeba się do tego przyzwyczaić, dodać więcej gazu przy starcie żeby nie zdusić silnika. Może dlatego jak wsiadłem do tego 1.5 nie miałem problemów z ruszaniem lub ten problem nie występuje. Prawdę mówiąc dostałem do jazdy próbnej auto z rozgrzanym silnikiem więc może to też miało jakiś wpływ. Ale dla bezpieczeństwa wybiorę chyba zestaw 1.5 TSI + DSG.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, pejus1982 said:

 

Powiem tak: prywatnie mam 1.0 TSI, z którym też jest problem z ruszaniem tzn trzeba się do tego przyzwyczaić, dodać więcej gazu przy starcie żeby nie zdusić silnika. Może dlatego jak wsiadłem do tego 1.5 nie miałem problemów z ruszaniem lub ten problem nie występuje. Prawdę mówiąc dostałem do jazdy próbnej auto z rozgrzanym silnikiem więc może to też miało jakiś wpływ. Ale dla bezpieczeństwa wybiorę chyba zestaw 1.5 TSI + DSG.

 

Mulowatosc wspolczesnych silnikow to w duzej mierze celowy zabieg pod WLTP.

Automat przestawiasz w tryb sport i powinien jezdzic jak dawniej ;)

 

Link to comment
Share on other sites

 
Pojemność jest mniej istotna, chodzi o normalną moc, żeby na trasie było czym jechać. Na trasie, a nie dodatkowy moment podczas ruszania ze świateł. Kia i Hyundai owszem, mają teraz ciekawe benzyniaki (chociaż nadal z ostrożnością podchodzę do koreańskiej motoryzacji, to jest to ciekawa opcja). Toyota nie ma nic w kompaktach i kompaktowych SUVach. Mazda? Litości, przesiadka na wolnossący silnik to już jakieś perwersje motoryzacyjne.
A rav4 to nie kompaktowy suv? Te 2,5 wyje ale normalnie jedzie w trasie
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, hefi said:

A rav4 to nie kompaktowy suv? Te 2,5 wyje ale normalnie jedzie w trasie

 

Z tym nowym e-CVT juz tak nie wyje jak poprzednio :ok:

Znajomy ostatnio kupil takie RAV4 bo mial juz dosc BMW 5 z dieslem ;]

 

Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, wladmar napisał:

 

A poprawili coś ten silnik, czy nadal są problemy z mułowatością? 

 

Trochę muł poniżej 1.8k rpm. Do tego w Skodzie Karoq z tym silnikiem trochę za długa 3jka w manualnej skrzyni i brakuje wyraźnego odejscia od tych ~40km/h na trójce.

Tzn nie, że nie jedzie w ogóle- po prostu mógłby lepiej.

Sam silnik pracuje bardzo kulturalnie, zero wibracji :ok:

Ale reakcja na gaz jakaś taka "gumowa".

1.4 MildH od Suzuki ma wyraźnie większego pazura- mam bezpośrednie porównanie z Vitarą rodziców.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Teraz, sowik85 napisał:

 

Trochę muł poniżej 1.8k rpm. Do tego w Skodzie Karoq z tym silnikiem trochę za długa 3jka w manualnej skrzyni i brakuje wyraźnego odejscia od tych ~40km/h na trójce.

Tzn nie, że nie jedzie w ogóle- po prostu mógłby lepiej.

Sam silnik pracuje bardzo kulturalnie, zero wibracji :ok:

Ale reakcja na gaz jakaś taka "gumowa".

1.4 MildH od Suzuki ma wyraźnie większego pazura- mam bezpośrednie porównanie z Vitarą rodziców.

 

w MH "elektryczek" dodaje +50Nm i  to właśnie czuć na niskich obrotach , co do 3-biegu w Vitarze to też jest mega długa - ponad 150km/h ( pewnie do 160 by doszła )  . Jak dla nie 2-gi bieg mógł by być deko dłuższy i przekroczyć 100km/h jak u konkurencji , bo jak by tak było Suzuki mogło by śmiało podać 8-8,5s do 100km/h

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, wladmar napisał:

 

Na dodatek mamy downshifting jeżeli chodzi o osiągi. Wszędzie same miękkie hybrydy i hybrydy - do jazdy miejskiej fajnie, ale jak ktoś robi trasy to już niekoniecznie. Masz mniej za więcej, bez sensu. 

Z założenia na trasy powinien być pociąg lub samolot. Niestety u nas to nie działa PKP ogarnia w miarę dobrze tylko miasta wojewódzkie. W EU są autostrady tam ludzie jeżdżą klasa B albo tymi suvami z hybryda duża moc niepotrzebna. Znów u nas nie ma autostrad wiec trzeba coś mocniejszego. Zostaje import z poza EU nikt dla Polski czy Rumuni nie będzie robił wyjątków. 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, wujek napisał:

Z założenia na trasy powinien być pociąg lub samolot. Niestety u nas to nie działa PKP ogarnia w miarę dobrze tylko miasta wojewódzkie. W EU są autostrady tam ludzie jeżdżą klasa B albo tymi suvami z hybryda duża moc niepotrzebna. Znów u nas nie ma autostrad wiec trzeba coś mocniejszego. Zostaje import z poza EU nikt dla Polski czy Rumuni nie będzie robił wyjątków. 

 

Mieszkamy w Polsce i mamy swoją specyfikę, niestety. Mieszkając np. w UK z doskonałą siecią autostrad (w ruchu pozaautostradowym przez dwa lata tam wyprzedziłem kogoś może parę razy) i limitem 112 km/h na tychże autostradach myślę, że w ogóle nie przejmowałbym się mocą silnika. Jedzie i jedzie. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Teraz, wladmar napisał:

 

Mieszkamy w Polsce i mamy swoją specyfikę, niestety. Mieszkając np. w UK z doskonałą siecią autostrad (w ruchu pozaautostradowym przez dwa lata tam wyprzedziłem kogoś może parę razy) i limitem 112 km/h na tychże autostradach myślę, że w ogóle nie przejmowałbym się mocą silnika. Jedzie i jedzie. 

u nas nowy taryfikator spowodował , że przynajmniej ja zauważyłem zmniejszenie prędkości pojazdów w mieście jak i np na obwodnicy 3-miasta i tu teraz spokojnie do płynnej jazdy wystarczy auto z mocą 100-150km i raczej patrzał bym komu jakie auto potrzebne , do miasta czy na trasy i skupił bym się na spalaniu w danych warunkach 

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, mmaciejosss napisał:

u nas nowy taryfikator spowodował , że przynajmniej ja zauważyłem zmniejszenie prędkości pojazdów w mieście jak i np na obwodnicy 3-miasta i tu teraz spokojnie do płynnej jazdy wystarczy auto z mocą 100-150km i raczej patrzał bym komu jakie auto potrzebne , do miasta czy na trasy i skupił bym się na spalaniu w danych warunkach 

 

Mimo to mamy duże natężenie ruchu. I u nas jazda autostradowa jest zdecydowanie przyjemniejsza i bezpieczniejsza, kiedy masz jednak co najmniej w okolicy 100 KM na tonę. Na autostradzie cały czas zwalniasz do 90 i przyspieszasz znowu do 130-140, bez mocy jest to mocno wkurzające. Do tego jak lubi się jeździć w ciekawsze tereny (zwłaszcza górskie) moc też dodaje komfortu. Nie wspominając o tym, że poza autostradami (a autostrad u nas jest bardzo mało i raczej więcej już nie będzie) jednak trzeba wyprzedzać. Chodzi mi o to, że widzę wyraźny regres w osiągach popularnych aut (segment B/C) mimo galopujących cen i to mnie się osobiście nie podoba. Jeżeli 3-4 lata temu za 90 kzł można było mieć kompakta z mocą 130-160 KM (wystarczająco), to teraz w tej cenie masz jakieś 1.0 z miękką hybrydą, która na trasie nie daje nic. I chcąc mieć po prostu normalną moc, wystarczającą do komfortowego poruszania się poza miastem trzeba zapłacić w okolicach 150 kzł za kompakta. 

Edited by wladmar
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, wladmar napisał:

 

Mieszkamy w Polsce i mamy swoją specyfikę, niestety. Mieszkając np. w UK z doskonałą siecią autostrad (w ruchu pozaautostradowym przez dwa lata tam wyprzedziłem kogoś może parę razy) i limitem 112 km/h na tychże autostradach myślę, że w ogóle nie przejmowałbym się mocą silnika. Jedzie i jedzie. 

Dlatego mowie, ze nikt dla nas nie bedzie robil wyjatkow. Dostaniemy takie same silniki jak w UK.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Za chwile to sprzedaz nowych aut sie zalamie, jak za takie auto segmentu B+(?) trzeba zaplacic 130-150kPLN.

Kto ma to kupowac? :nie_wiem: Leasingi tez pewnie siada przez Polski Lad dosc mocno.

Siada ? Chyba jest nieopłacalny :)

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marcin79 said:

Siada ? Chyba jest nieopłacalny :)

 

 

Ale leasing to nie tylko DG, dla spolek raczej nic sie nie zmienilo jesli chodzi o zasady czy oplacalnosc.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Z tym nowym e-CVT juz tak nie wyje jak poprzednio :ok:

Znajomy ostatnio kupil takie RAV4 bo mial juz dosc BMW 5 z dieslem ;]

 

A to bmw 5 to pewnie z przebiegiem 199 tys od helmuta rocznik 27 :)

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Marcin79 said:

Przepraszam , ze jak ? 

 

A co sie zmienilo w przypadku spolek kapitalowych (z o.o. czy akcyjnych) w kwestii leasingu?

 

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Maciej__ said:

 

Za chwile to sprzedaz nowych aut sie zalamie, jak za takie auto segmentu B+(?) trzeba zaplacic 130-150kPLN.

Kto ma to kupowac? :nie_wiem: Leasingi tez pewnie siada przez Polski Lad dosc mocno.

To nie polski ład, tylko ogólna sytuacja na rynku. Podaż jest znikoma i sztywna - bo jakby nie wiem co, to nie wyprodukują więcej. Więc ceny szybują w górę...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.