Skocz do zawartości

Nowa Honda HR-V 2022 - pierwsze wrażenia


Prezo

Rekomendowane odpowiedzi

4 hours ago, wladmar said:

 

Mieszkamy w Polsce i mamy swoją specyfikę, niestety. Mieszkając np. w UK z doskonałą siecią autostrad (w ruchu pozaautostradowym przez dwa lata tam wyprzedziłem kogoś może parę razy) i limitem 112 km/h na tychże autostradach myślę, że w ogóle nie przejmowałbym się mocą silnika. Jedzie i jedzie. 

 

Ale dla PL nikt silników opracowywał nie będzie. Mocne silniki to jedynie u marek niemieckich, ale to też się niedługo skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, grogi said:

To nie polski ład, tylko ogólna sytuacja na rynku. Podaż jest znikoma i sztywna - bo jakby nie wiem co, to nie wyprodukują więcej. Więc ceny szybują w górę...

 

Ale ja nie twierdze, ze Polski Lad ma wplyw na ceny aut, tylko na spadek atrakcyjnosci leasingu w PL.

Ludzie z DG, ktorzy regularnie wymieniali auta co 3-4 lata pewnie w duzej mierze z tego zrezygnuja bo sie przestalo oplacac.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, mmaciejosss said:

i spalanie bliżej 12l przy 140km/h bo hybryda "nie działa" i masa jak i gabaryty robią swoje 

 

Moze lepiej sie przejedz i sprawdz, zamiast wymyslac ;]

Tutaj im wyszlo 9,5 przy 140 i podobne wartosci raportuje znajomy:

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

Moze lepiej sie przejedz i sprawdz, zamiast wymyslac ;]

Tutaj im wyszlo 9,5 przy 140 i podobne wartosci raportuje znajomy:

 

 

u moich znajomych w mieście 8-9  ( hybryda ) , a na autostradzie mają pow. 11 przy tempomacie na 140km/h ,owszem są "zapakowani" jak jadą na wakacje ale bez BOX i co jak co chwalą po mieście ale na autostradzie już nie 

rekordzista w 2.0 automat 158km na autostradzie wynik blisko 14l, ale jak mówił mocno przepisowo nie było 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pejus1982 napisał:

 

Taki budżetowy Tiguan 1.5 TSI z manualną skrzynią to tak 135kzł. Troszkę dodatków w stylu DSG, LED  i robi się 150 - 160kzł.

1.5 tsi z dsg nie sprawdzą się zbyt dobrze dobrze w suvach grupy vag. Pali tyle ile 2.0 tsi 190, a do jest duży lag i średnio jedzie w trasie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, prawoimotoryzacja said:

1.5 tsi z dsg nie sprawdzą się zbyt dobrze dobrze w suvach grupy vag. Pali tyle ile 2.0 tsi 190, a do jest duży lag i średnio jedzie w trasie.

Ale do 2,0 TSI trzeba dołożyć prawie 20kPLN bo występuje chyba jedynie z napędem 4x4 w Tiguanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 hours ago, prawoimotoryzacja said:

Zupełnie inny samochod. To samo q wypadku Formentora. Bez dwóch zdań bym dopłacił.

 

To jak bedziesz kupowal to sobie doplacisz...

Aczkolwiek z tego co kojarze to Leona masz chyba 1,4 125KM, wiec dziwne ze nie wziales 1,8TSI albo Cupry z takim podejsciem.

Fajnie sie wydaje nie swoje $$$, szczegolnie w internecie ;]

 

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 2
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 hours ago, Marcin79 said:

To mniej mi x5 pali :)

 

Przeciez Ty masz diesla, to akurat nic dziwnego, ze spali mniej przy 140km/h...

Problem w tym, ze do X5 trzeba dolozyc ze 150-200 kPLN wzgledem Rav4 ;]

Czyli juz po jakims milionie kilometrow roznica sie wyrowna ;)

 

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez Ty masz diesla, to akurat nic dziwnego, ze spali mniej przy 140km/h...

Problem w tym, ze do X5 trzeba dolozyc ze 150-200 kPLN wzgledem Rav4 ;]

Czyli juz po jakims milionie kilometrow roznica sie wyrowna ;)

 

w mieście pali miedzy 8,5 a 9,5 litra. średnie z 40 tys km mam 8,8.

i nie trzeba  dołożyć 150-200 tys...raczej mniej jak 50 tys* od rav4 2.5 hybrda ... a jednak segment trochę inny. 

 

* lipiec 2021

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, Marcin79 said:

w mieście pali miedzy 8,5 a 9,5 litra. średnie z 40 tys km mam 8,8.

i nie trzeba  dołożyć 150-200 tys...raczej mniej jak 50 tys* od rav4 2.5 hybrda ... a jednak segment trochę inny. 

 

* lipiec 2021

 

Jak wyrwałeś X5 za 220-230k to faktycznie super oferta :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Jak wyrwałeś X5 za 220-230k to faktycznie super oferta :ok:

 

W cenniku 2021 wersja rav4 Executive jest za 200 tyś... wiem , że to troche naciągane ale rav4 przebiła cenę w 2021 ponad 200 tys.

Co śmieszne hybryda 2.5 awd ma uciąg przyczepy 1650 kg a zwykła rav4 2.0 bez hybrydy 2000 kg a  jeszcze śmieszniej hybryda 2.5 fwd 800 kg :) :) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marcin79 napisał:

W cenniku 2021 wersja rav4 Executive jest za 200 tyś... wiem , że to troche naciągane ale rav4 przebiła cenę w 2021 ponad 200 tys.

Co śmieszne hybryda 2.5 awd ma uciąg przyczepy 1650 kg a zwykła rav4 2.0 bez hybrydy 2000 kg a  jeszcze śmieszniej hybryda 2.5 fwd 800 kg :) :) 

Ile x5 w cenniki 2021?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minutes ago, Marcin79 said:

W cenniku 2021 wersja rav4 Executive jest za 200 tyś... wiem , że to troche naciągane ale rav4 przebiła cenę w 2021 ponad 200 tys.

Co śmieszne hybryda 2.5 awd ma uciąg przyczepy 1650 kg a zwykła rav4 2.0 bez hybrydy 2000 kg a  jeszcze śmieszniej hybryda 2.5 fwd 800 kg :) :) 

 

Najtansze X5 na otomoto zaczynaja sie od 300-320kPLN ;)

A takie troche lepiej wyposazone to 350k i to nadal z dieslem 2.0 ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

To jak bedziesz kupowal to sobie doplacisz...

Aczkolwiek z tego co kojarze to Leona masz chyba 1,4 125KM, wiec dziwne ze nie wziales 1,8TSI albo Cupry z takim podejsciem.

Fajnie sie wydaje nie swoje $$$, szczegolnie w internecie ;]

A kojarzysz jeszcze drugi samochód,  który mam? :) Oba były kupowane w jednym czasie :)

 

I to był błąd, że się nie dołożyło do lepszej wersji silnikowej, bo przy tych cenach, które się zrobiły,  można było dużo lepiej na tym wyjść i pomimo tego, że miał to być ekonomiczny samochód do jazdy wokół komina, raty leasingowej większej o 20 tys zł aż tak bardzo by się nie odczuło na przestrzeni lat.

 

Człowiek czesto zbyt racjonalnie podchodzi do życia i zakłada zbyt pesymistyczne scenariusze, przez co rezygnuje ze swoich "marzeń" odkladajać je na później. To będzie samochód na max 3 lata i wypad i takie było założenie. Czasy się zmieniły i jest problem ze zmiana. A z 3 lat zrobią się 4 lata...

 

1.5 tsi 150 KM w Tiguanie jest średnim pomysłem. Pamiętaj o tym, że kiedys ten samochód ktoś będzie chcial sprzedac.

 

ja bym juz nie kupił auta bez automatu i 4x4 w szczególności w suvie.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin79 napisał:

w mieście pali miedzy 8,5 a 9,5 litra. średnie z 40 tys km mam 8,8.

i nie trzeba  dołożyć 150-200 tys...raczej mniej jak 50 tys* od rav4 2.5 hybrda ... a jednak segment trochę inny. 

 

* lipiec 2021

To nic jak tylko pozazdrościć! Teraz to można pomarzyć o sensownej X3 w takich pieniądzach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u moich znajomych w mieście 8-9  ( hybryda ) , a na autostradzie mają pow. 11 przy tempomacie na 140km/h ,owszem są "zapakowani" jak jadą na wakacje ale bez BOX i co jak co chwalą po mieście ale na autostradzie już nie 
rekordzista w 2.0 automat 158km na autostradzie wynik blisko 14l, ale jak mówił mocno przepisowo nie było 
Ale to chyba normalne i takie ekologiczne.
Byle jaki suv z dizlem będzie lepszy na takiej trasie niż jakieś badziewie na prąd i pb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, hefi napisał:

Ale to chyba normalne i takie ekologiczne. emoji23.png
Byle jaki suv z dizlem będzie lepszy na takiej trasie niż jakieś badziewie na prąd i pb

Świetne wrażenie zrobiło na mnie X3 w wersji 30e i pod względem spalania i pod względem osiągów oraz prowadzenia przez niżej położony środek ciężkości wynikający z akumulatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, mmaciejosss napisał:

i spalanie bliżej 12l przy 140km/h bo hybryda "nie działa" i masa jak i gabaryty robią swoje 

Moje większe V90 pali deko ponad 9l, więc watpie żeby dodanie baterii z silnikem spowodowało taki wzrost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Najtansze X5 na otomoto zaczynaja sie od 300-320kPLN ;)

A takie troche lepiej wyposazone to 350k i to nadal z dieslem 2.0 ;]

 

Payrzylem x3 takie nie w biedzie, to na placu od ponad 320 tys. i nizej nie zejdziesz jak nie ma byc zaslepki.to X5 ile będzie  hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne wrażenie zrobiło na mnie X3 w wersji 30e i pod względem spalania i pod względem osiągów oraz prowadzenia przez niżej położony środek ciężkości wynikający z akumulatorów.
Jeździłem f25 2,0 245 ale to chyba oznaczenie 28i i dieslem 2,0 w nowej budzie. Poprawne auta. Ze względu na wygląd x3 ładniejsze niż q5. Ale jakoś mi audi lepiej podeszlo wtedy. Nie miałem okazji przejechać się bmw z "e"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hefi napisał:

Ale to chyba normalne i takie ekologiczne. emoji23.png
Byle jaki suv z dizlem będzie lepszy na takiej trasie niż jakieś badziewie na prąd i pb

Przecież to żadne odkrycie. Nie rozumiem tego hejtu na hybrydę. Działa optymalnie w pewnych warunkach i odwrotnie. To samo dotyczy diesla czy elektryka. Wybiera się napęd pod siebie i tyle w temacie 👍

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, stig napisał:

Przecież to żadne odkrycie. Nie rozumiem tego hejtu na hybrydę. Działa optymalnie w pewnych warunkach i odwrotnie. To samo dotyczy diesla czy elektryka. Wybiera się napęd pod siebie i tyle w temacie 👍

 

Tak, ale da się zauważyć pewien fanatyzm u wyznawców hybryd, nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Niestety, na autostradzie czy na krajówkach wolnossąca hybryda z CVT nijak nie będzie ani oszczędniejsza, ani bardziej komfortowa od turbobenzyny czy nawet diesla. Nie po to jest stworzona, nie do takiej jazdy. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Przecież to żadne odkrycie. Nie rozumiem tego hejtu na hybrydę. Działa optymalnie w pewnych warunkach i odwrotnie. To samo dotyczy diesla czy elektryka. Wybiera się napęd pod siebie i tyle w temacie


Tak dokładnie jest.
Tylko dlaczego jesteśmy teraz zmuszani do podejmowania złego wyboru.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rado_ napisał:

Payrzylem x3 takie nie w biedzie, to na placu od ponad 320 tys. i nizej nie zejdziesz jak nie ma byc zaslepki.to X5 ile będzie  hehe

 

Na jakie Ty wersje patrzysz tego X3? Ja mam aktualną konfigurację X3 20D xDrive M sport z dodatkami (raczej pełne wyposażone poza hakiem, szklanym dachem i pełną skórą - bo jej nie chcę) - za ok. 285 tys zł katalogowo.

 

Godzinę temu, hefi napisał:
3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:
Świetne wrażenie zrobiło na mnie X3 w wersji 30e i pod względem spalania i pod względem osiągów oraz prowadzenia przez niżej położony środek ciężkości wynikający z akumulatorów.

Jeździłem f25 2,0 245 ale to chyba oznaczenie 28i i dieslem 2,0 w nowej budzie. Poprawne auta. Ze względu na wygląd x3 ładniejsze niż q5. Ale jakoś mi audi lepiej podeszlo wtedy. Nie miałem okazji przejechać się bmw z "e"

 

Poprzednia buda. Obecna dopiero po ostatnim liftingu ma fajne wnętrze. Poprzednie było jakieś takie starawe.

 

Q5 jeździ się rewelacyjnie, w szczególności w wersji z pneumatycznym zawieszeniem.

 

Godzinę temu, wladmar napisał:

 

Tak, ale da się zauważyć pewien fanatyzm u wyznawców hybryd, nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Niestety, na autostradzie czy na krajówkach wolnossąca hybryda z CVT nijak nie będzie ani oszczędniejsza, ani bardziej komfortowa od turbobenzyny czy nawet diesla. Nie po to jest stworzona, nie do takiej jazdy. 

CVT psuje przyjemność jazdy nawet w LS 500h za cenę 700 tys zł!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wladmar napisał:

 

Tak, ale da się zauważyć pewien fanatyzm u wyznawców hybryd, nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Niestety, na autostradzie czy na krajówkach wolnossąca hybryda z CVT nijak nie będzie ani oszczędniejsza, ani bardziej komfortowa od turbobenzyny czy nawet diesla. Nie po to jest stworzona, nie do takiej jazdy. 

Być może wynika z tego, że człowiek jak dokonuje wyboru to uważa iż dokonał najlepszego z możliwych przez co próbuje go narzucać komuś innemu przy okazji udowadniać jego błąd i zasłaniać wady (zawsze są) 👍Takie łechtanie swojego ego właściciela 😁

Edytowane przez stig
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hefi napisał:


 

 


Tak dokładnie jest. emoji106.png
Tylko dlaczego jesteśmy teraz zmuszani do podejmowania złego wyboru. emoji16.png

 

Niech będzie jeszcze ten wybór bo czasy gdy towaru było w bród chyba się kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Na jakie Ty wersje patrzysz tego X3? Ja mam aktualną konfigurację X3 20D xDrive M sport z dodatkami (raczej pełne wyposażone poza hakiem, szklanym dachem i pełną skórą - bo jej nie chcę) - za ok. 285 tys zł katalogowo.

Patrzylem, na stronie BMW co mają na placu. Dizel 3.0. Sam sprawdz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2022 o 21:57, Maciej__ napisał:

 

Dlatego sprzedaz tego bedzie marginalna w PL..  Chyba tylko dla prawdziwych fanow marki.

 

Nisko sobie stawiają cele sprzedażowe, ale jak gadalem z dealerem to już po pierwszych dniach mieli w zasadzie kompletny przydział zarezerwowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2022 o 12:25, wladmar napisał:

Kia i Hyundai owszem, mają teraz ciekawe benzyniaki (chociaż nadal z ostrożnością podchodzę do koreańskiej motoryzacji, to jest to ciekawa opcja)

 

Mają ciekawe. Ale niestety bardzo lubią paliwo :( 

 

W dniu 8.01.2022 o 12:50, Maciej__ napisał:

Honda, (...)  mysle, ze powoli koncza przygode z EU i zadnego sensownego silnika spalinowego na rynek nie wprowadza.

 

 

Będzie jeszcze jeden 😄 Civic Type R XIgen - i to będzie ostatni niezelektryfikowany napęd w gamie w EU.

Jazz - hybryda

HRV- hybryda

CRV (schodzący model) - hybryda

Civic XI - hybryda

e - EV

 

Odgrażali się jeszcze jakism crossoverem EV ale na razie cisza ... w Chinach ma być EV w budzie HRV. 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2022 o 14:59, hefi napisał:

Taemoji16.png
crv ma turbo ale też wyjec z cvt emoji23.png

 

Ale gdzie ma?

 

Od zdaje sie 2 lat w ofercie jest tylko eHEV, w ktorym faktycznie jest wyjec bo spalinówka jest wolnossąca i pracuje w zasadzie tylko jako agregat (za wyjątkiem jednego scenariusza).

 

Natomiast zanim znikneło z oferty, 1.5 Turbo mimo CVT nie pracowało w trybie gastrokuriera tylko symulowało zmiany biegów

 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wladmar napisał:

 

I z tego co patrzę, osiągi takiego Sportage z benzyną 150 KM są mocno takie sobie. A więc musi palić sporo, by to jakoś jechało. 

 

ja patrzylem swego czasu na te 1.6T w okolicy 180KM w budach Kony i Tucsona jak siostra szukała. Oglądałem tez sporo testów i zarzuty o paliwożerność tam się też przewijały. 

Sam testowałem Stingera 2.0 i 3.3. I bardzo fajnie to jezdzi - ale pali przynajmniej pare litrów za dużo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2022 o 20:48, Prezo napisał:

Wykończenie środka, ilość miejsca na tylnej kanapie, obsługa klimatyzacji, wykończenie czyli detale w środku zdecydowanie na plus.

 

Ja przypadkiem będąc w salonie trafiłem na dzień, w którym mieli to u siebie - angola do macania i europe do jezdzenia. 

Miejsca naprawdę ogrom. Dla mnie (192cm) fotel nie był odsunięty na max, zebym miał wygodnie, za jak usiadłem "za sobą" to naprawdę było dużo miejsca.

image.png.20ad86ee027ad148677b6450d57ea25f.png

 

Bagażnik też jest bardzo przyzwoity. 

 

W dniu 7.01.2022 o 20:48, Prezo napisał:

Co do jazdy - wg mnie bardzo ok. Te 131 KM naprawdę przyjemnie jedzie...

Jeździłem co prawda najbogatszą wersją za ponad 150 tys. zł, ale zaczyna się niecałych 130.000 zł.

 

Jezdzić nie zamierzałem, bo nie jestem targetem na HRV (wprawdzie się przymierzamy w domu ale raczej będziemy polować za jakiś czas na poprzedni model w wersji sport czyli z 1.5T), ale na bank jezdzi przyjemniej od dotychczasowego wolnossącego 1.5

 

W dniu 7.01.2022 o 20:48, Prezo napisał:

Jeździłem co prawda najbogatszą wersją za ponad 150 tys. zł, ale zaczyna się niecałych 130.000 zł.

 

+3k za lakier :) bo bezpłatny jest średnio atrakcyjny - choć tu ciekawostka - perłowy. Natomiast patrząc na wyposażenie, środkowa wersja jest jak najbardziej ok

 

image.png.e4d8e510f9674e52471dc56f0928dcee.png

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ale gdzie ma?
 
Od zdaje sie 2 lat w ofercie jest tylko eHEV, w ktorym faktycznie jest wyjec bo spalinówka jest wolnossąca i pracuje w zasadzie tylko jako agregat (za wyjątkiem jednego scenariusza).
 
Natomiast zanim znikneło z oferty, 1.5 Turbo mimo CVT nie pracowało w trybie gastrokuriera tylko symulowało zmiany biegów
 
Nie jestem zainteresowany hybrydami. Jeździłem/szukałem tylko 1,5t. Musisz się tym przejechać i poczuć na własnej skórze jak to brzmi i jedzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, hefi napisał:

Nie jestem zainteresowany hybrydami. Jeździłem/szukałem tylko 1,5t. Musisz się tym przejechać i poczuć na własnej skórze jak to brzmi i jedzie.

 

No to oczywiscie, ze 1.5T był w ofercie, ale zniknął zdaje się od roku modelowego 21. Stąd moj komentarz, że turbo w CRV is no more. Tylko hybryda na bazie wolnossaka.

A co do jezdzenia - CRV tez nie moj target, ale jezdzilem wiele razy szczawiem z tym silnikiem (1.5T) i automatem i jest OK. Jak ktoś nie wie, że to CVT to nie będzie się czuł jak na skuterze z pizzą 😄 W CRV silnik ma więcej do roboty bo auto cięższe, więc pewnie się trochę bardziej męczy ale też ma nieco inne parametry niż w szczawiku (+10KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
No to oczywiscie, ze 1.5T był w ofercie, ale zniknął zdaje się od roku modelowego 21. Stąd moj komentarz, że turbo w CRV is no more. Tylko hybryda na bazie wolnossaka.
A co do jezdzenia - CRV tez nie moj target, ale jezdzilem wiele razy szczawiem z tym silnikiem (1.5T) i automatem i jest OK. Jak ktoś nie wie, że to CVT to nie będzie się czuł jak na skuterze z pizzą  W CRV silnik ma więcej do roboty bo auto cięższe, więc pewnie się trochę bardziej męczy ale też ma nieco inne parametry niż w szczawiku (+10KM)


Dobre porównanie. No i to są takie właśnie nieszczegolne wrażenia gdy przesiadalem się z mocnego auta z zf na skuter cvt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, hefi napisał:


Dobre porównanie. No i to są takie właśnie nieszczegolne wrażenia gdy przesiadalem się z mocnego auta z zf na skuter cvt.

 

 

No 8HP toto nie jest 😄 ale zrobili ogromny postęp w stosunku do pierwszych generacji CVT czy hybrydowych wyjców eCVT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 hours ago, wladmar said:

 

I z tego co patrzę, osiągi takiego Sportage z benzyną 150 KM są mocno takie sobie. A więc musi palić sporo, by to jakoś jechało. 

 

Ja mam Tuscona z hybryda 48v i automatem. Pali mi z dystrybutora (komputer pokładowy zawyża o przynajmniej 0.5l) poniżej 7l, miasto+autostrada. Przyzwoity IMHO wynik na auto o aerodynamice cegły.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, grogi said:

 

Ja mam Tuscona z hybryda 48v i automatem. Pali mi z dystrybutora (komputer pokładowy zawyża o przynajmniej 0.5l) poniżej 7l, miasto+autostrada. Przyzwoity IMHO wynik na auto o aerodynamice cegły.

 

To jest ta hybryda 230KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, grogi napisał:

 

Ja mam Tuscona z hybryda 48v i automatem. Pali mi z dystrybutora (komputer pokładowy zawyża o przynajmniej 0.5l) poniżej 7l, miasto+autostrada. Przyzwoity IMHO wynik na auto o aerodynamice cegły.

Rodzina mocno żali się na spalanie Tusca 1,6T 180KM (4x4, automat, chyba to mild hybryda jest).

Tyle, że wcześniej kupę lat dieslem śmigali.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Maciej__ said:

To jest ta hybryda 230KM?

 

Nie, 48v to tylko sporo bardziej rozbudowany S&S. Np. żegluje po zdjęciu nogi z gazu z kompletnie wyłączonym silnikiem. 

 

Pełna hybryda spali sporo mniej. 

 

 

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.