Skocz do zawartości

Zmiany w przepisach w zakresie rejestracji pojazdów


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

Ministerstwo Infrastruktury informuje:

"Od 4 września 2022 r. nie trzeba będzie ponosić także opłaty za nalepkę kontrolną - w sumie, razem z opłatą ewidencyjną, da to 99,50 zł oszczędności. Możliwe będzie zachowanie dotychczasowego numeru rejestracyjnego pojazdu, jeżeli był on zarejestrowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz ma czytelne, utrzymane w należytym stanie tablice zgodne z obowiązującym wzorem. Możliwość zachowania tablic rejestracyjnych nie będzie więc dotyczyła tzw. czarnych tablic rejestracyjnych oraz białych z flagą PL"

"W przypadku konieczności naprawy samochodu (np. po wypadku) wynikającej z uszkodzenia zasadniczych elementów nośnych konstrukcji będzie można wycofać pojazd z ruchu na okres od 3 do 12 miesięcy i nie wcześniej niż po upływie 3 lat od daty poprzedniego wycofania z ruchu. Przywrócenie do ruchu będzie wiązało się przeprowadzeniem dodatkowego badania technicznego pojazdu po naprawie" - rozszerzenie na pojazdy do 3,5 tony.

Przypominają też:

"Od 4 czerwca 2021 r. funkcjonuje możliwość załatwienia formalności związanych z rejestracją nowego pojazdu samochodowego, motoroweru lub przyczepy przez salon sprzedaży autoryzowany przez producenta. Rozwiązanie to ułatwia proces rejestracji, oszczędza czas nabywcy, a także umożliwia odbiór już zarejestrowanego pojazdu z salonu sprzedaży"

"Od grudnia 2020 r. nie trzeba już wymieniać dowodu rejestracyjnego, kiedy skończy się miejsce na pieczątki z badania technicznego, nie ma konieczności wożenia ze sobą dokumentu prawa jazdy oraz można zarejestrować pojazd w miejscu czasowego zamieszkania"

"Kierujący pojazdami posiadający polskie prawo jazdy od 5 grudnia 2020 r. są zwolnieni z obowiązku posiadania przy sobie i okazywania dokumentu podczas kontroli drogowej na terytorium Polski. Dane i uprawnienia kierowcy podczas kontroli drogowej mogą być sprawdzane w centralnej ewidencji kierowców. Dzięki działaniom obecnego rządu kierowcy nie muszą posiadać przy sobie także dowodu rejestracyjnego i potwierdzenia polisy OC"

https://tvn24.pl/biznes/moto/tablice-rejestracyjne-beda-mogly-zostac-zmiany-dla-kierowcow-od-31-stycznia-2022-5566363

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

"Od 4 września 2022 r. nie trzeba będzie ponosić także opłaty za nalepkę kontrolną - w sumie, razem z opłatą ewidencyjną, da to 99,50 zł oszczędności. Możliwe będzie zachowanie dotychczasowego numeru rejestracyjnego pojazdu, jeżeli był on zarejestrowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz ma czytelne, utrzymane w należytym stanie tablice zgodne z obowiązującym wzorem. Możliwość zachowania tablic rejestracyjnych nie będzie więc dotyczyła tzw. czarnych tablic rejestracyjnych oraz białych z flagą PL"

Czyli, jesli teraz mam auto zaresjtrowane w miescie X, to moge je przerejestrowac do miasta Y i nie poniose z tgo tytulu oplaty oraz zachowam obecne tablice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

"Od 4 września 2022 r. nie trzeba będzie ponosić także opłaty za nalepkę kontrolną - w sumie, razem z opłatą ewidencyjną, da to 99,50 zł oszczędności. Możliwe będzie zachowanie dotychczasowego numeru rejestracyjnego pojazdu, jeżeli był on zarejestrowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz ma czytelne, utrzymane w należytym stanie tablice zgodne z obowiązującym wzorem. Możliwość zachowania tablic rejestracyjnych nie będzie więc dotyczyła tzw. czarnych tablic rejestracyjnych oraz białych z flagą PL"

Czyli nie będzie już podziału z rejestracjami na tych co dojeżdżają do miast i w nich mieszkają. W Krakowie też będą mieli problem jak zobaczą u siebie Wx rejestracje :phi:

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał:

Czyli nie będzie już podziału z rejestracjami na tych co dojeżdżają do miast i w nich mieszkają. W Krakowie też będą mieli problem jak zobaczą u siebie Wx rejestracje :phi:

No tak, skonczy sie cfanaiakowanie na zamiejscowe tablice i wciskanie na koncu pasa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, zinger said:

Czyli, jesli teraz mam auto zaresjtrowane w miescie X, to moge je przerejestrowac do miasta Y i nie poniose z tgo tytulu oplaty oraz zachowam obecne tablice?

 

Nadal bedziesz musial zaplacic jakies 80PLN, nie ma oplaty za tablice i naklejke.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie będzie już podziału z rejestracjami na tych co dojeżdżają do miast i w nich mieszkają. W Krakowie też będą mieli problem jak zobaczą u siebie Wx rejestracje default_grinser006.gif
Krok w stronę cywilizacji. Kolejnym powinno być zunifikowanie numeracji w całym kraju uniezależniając ja od powiatu.

tapatalked


  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, zinger napisał:

No tak, skonczy sie cfanaiakowanie na zamiejscowe tablice i wciskanie na koncu pasa ;)

Bardziej chodziło mi o blokowanie możliwości zmiany pasa z racji "WE", które doświadczyłem wielokrotnie w owym mieście. Szczególnie busiki kurierskie czy z jakiś piekarni są bardzo na to wyczuleni ;).

45 minut temu, luccass napisał:

Krok w stronę cywilizacji. Kolejnym powinno być zunifikowanie numeracji w całym kraju uniezależniając ja od powiatu.

Etam, będzie bałagan ;). Choć zmiana numerów czasem po kilku tygodniach to była czysta głupota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, sherif napisał:

Bardziej chodziło mi o blokowanie możliwości zmiany pasa z racji "WE", które doświadczyłem wielokrotnie w owym mieście. Szczególnie busiki kurierskie czy z jakiś piekarni są bardzo na to wyczuleni ;).

A to nie wiem, ja mam KN i czasami bralem miejscowych "na litosc", ale to w jakichs podbramkowych sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A co Cie wczesniej powstrzymywalo? ;] 100 PLN roznicy?
Bo tablice i tak musisz zdemontowac i wziac ze soba do WK ;]
 
Mam trzy tablice więc nieco więcej niż 100PLN
Nie mogłem przeżyć faktu, że zapłaciłem za trzecią tablicę i użyłem jej może raz zanim wykupiłem auto z leasingu

tapatalked

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minutes ago, Waldek40 said:

od 31.01.2022 będzie można zachować dotychczasowy nr. rejestracyjny, jak to będzie wyglądać w praktyce przy sprzedaży auta?

kupującemu oddam auto bez tablic ;] a on będzie musiał przyjechać z tablicami tymczasowymi?

"Zachować" na aucie - nie dla siebie.

 

Czyli jak kupisz auto od kogoś z Bieszczad, to będziesz sobie mógł zachować numer RBI i na takim jeździć po Warszawie ;)

 

Edytowane przez CiniO
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, sherif napisał:

Bardziej chodziło mi o blokowanie możliwości zmiany pasa z racji "WE", które doświadczyłem wielokrotnie w owym mieście. Szczególnie busiki kurierskie czy z jakiś piekarni są bardzo na to wyczuleni ;).

Etam, będzie bałagan ;). Choć zmiana numerów czasem po kilku tygodniach to była czysta głupota.

 

Blachy na W są średnio lubiane w całej Polsce 😄 w Warszawie tolerowane ale też ze zmianą pasa nie jest różowo ;l

 

Pamietam jak się spopularyzował leasing to na Śląsku widziałem pare aut z naklejką - sam jesteś ciul, nie jestem z Warszawy, auto jest w leasingu 😄 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Filipfm napisał:

 

Blachy na W są średnio lubiane w całej Polsce 😄 w Warszawie tolerowane ale też ze zmianą pasa nie jest różowo ;l

 

Pamietam jak się spopularyzował leasing to na Śląsku widziałem pare aut z naklejką - sam jesteś ciul, nie jestem z Warszawy, auto jest w leasingu 😄 

Sam od wielu lat nie zwracam na to uwagi, z powodów jak piszesz. Niektórzy niestety podchodzą do tego zupełnie inaczej. Zmiana pasa przy dużym ruchu a celowo blokowanie możliwości zmiany pasa to dwie róźne rzeczy. Choć oczywiście idiotów można spotkać wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, sherif napisał:

Sam od wielu lat nie zwracam na to uwagi, z powodów jak piszesz. Niektórzy niestety podchodzą do tego zupełnie inaczej. Zmiana pasa przy dużym ruchu a celowo blokowanie możliwości zmiany pasa to dwie róźne rzeczy. Choć oczywiście idiotów można spotkać wszędzie.

 

Dzisiaj akurat w Warszawie jakiś pan na DW postanowił, ze zlikwiduje lukę, w którą chcę wjechać i sprawdzi, czy nadal ma sprawny klakson 😄 więc owszem - nie blacha tutaj decyduje. 

Zła sława blach na W wynikała kiedyś oprócz samej niechęci do Stolicy, takze z faktu, ze floty handlowców i innych repów i dostawców śmigało na W, a przez targety i dedlajny wyczyniali cuda na drogach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Filipfm napisał:

 

Dzisiaj akurat w Warszawie jakiś pan na DW postanowił, ze zlikwiduje lukę, w którą chcę wjechać i sprawdzi, czy nadal ma sprawny klakson 😄 więc owszem - nie blacha tutaj decyduje. 

Zła sława blach na W wynikała kiedyś oprócz samej niechęci do Stolicy, takze z faktu, ze floty handlowców i innych repów i dostawców śmigało na W, a przez targety i dedlajny wyczyniali cuda na drogach. 

Na początku leasingi miały często rejestracje na P - dużo ich po Wawie jeździło :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, rwIcIk napisał:

Na początku leasingi miały często rejestracje na P - dużo ich po Wawie jeździło :)

 

 

To zalezy gdzie byla siedziba leasingu. Potem sie dorobili oddziałów i na ogół większość województw mają obsłużone i można mieć z w miarę lokalną blachą.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2022 o 14:42, Maciej__ napisał:

 

A co Cie wczesniej powstrzymywalo? ;] 100 PLN roznicy? ;)

Bo tablice i tak musisz zdemontowac i wziac ze soba do WK ;]

 

No ale, gdyby zmienił tablice to musiałby jeszcze przerejestrować ubezpieczenie, a tak tylko wk i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Blachy na W są średnio lubiane w całej Polsce 😄 w Warszawie tolerowane ale też ze zmianą pasa nie jest różowo ;l

 

Pamietam jak się spopularyzował leasing to na Śląsku widziałem pare aut z naklejką - sam jesteś ciul, nie jestem z Warszawy, auto jest w leasingu 😄 

Juz dawn¥ w innych miastach jezdzi sporo aut na w jesli brane sa przez firmy w lesing a firma lrasingowa jest np z Wwy. U nas w firmie (nie mieszkam w Wwie) 100 aut tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2022 o 12:48, rwIcIk napisał:

"W przypadku konieczności naprawy samochodu (np. po wypadku) wynikającej z uszkodzenia zasadniczych elementów nośnych konstrukcji będzie można wycofać pojazd z ruchu na okres od 3 do 12 miesięcy i nie wcześniej niż po upływie 3 lat od daty poprzedniego wycofania z ruchu. Przywrócenie do ruchu będzie wiązało się przeprowadzeniem dodatkowego badania technicznego pojazdu po naprawie" - rozszerzenie na pojazdy do 3,5 tony.

 

Czy pojazd podlegajacy przebudowie ze zmianami konstrukcyjnymi traktujemy jako uszkodzony z mozliwoscia czasowego wyrejestrowania? 8-) :hehe:

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2022 o 14:02, luccass napisał:

Krok w stronę cywilizacji. Kolejnym powinno być zunifikowanie numeracji w całym kraju uniezależniając ja od powiatu.

tapatalked

 

 

Dokładnie - 3 litery i 4 cyfry to jakieś 175 milionów kombinacji i mamy porządek w tablicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Zuraw napisał:

 

Czy pojazd podlegajacy przebudowie ze zmianami konstrukcyjnymi traktujemy jako uszkodzony z mozliwoscia czasowego wyrejestrowania? 8-) :hehe:

No jak go uszkodzisz, to już jest uszkodzony :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2022 o 12:48, rwIcIk napisał:

Ministerstwo Infrastruktury informuje:

"Od 4 września 2022 r. nie trzeba będzie ponosić także opłaty za nalepkę kontrolną - w sumie, razem z opłatą ewidencyjną, da to 99,50 zł oszczędności. Możliwe będzie zachowanie dotychczasowego numeru rejestracyjnego pojazdu, jeżeli był on zarejestrowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz ma czytelne, utrzymane w należytym stanie tablice zgodne z obowiązującym wzorem. Możliwość zachowania tablic rejestracyjnych nie będzie więc dotyczyła tzw. czarnych tablic rejestracyjnych oraz białych z flagą PL"

"W przypadku konieczności naprawy samochodu (np. po wypadku) wynikającej z uszkodzenia zasadniczych elementów nośnych konstrukcji będzie można wycofać pojazd z ruchu na okres od 3 do 12 miesięcy i nie wcześniej niż po upływie 3 lat od daty poprzedniego wycofania z ruchu. Przywrócenie do ruchu będzie wiązało się przeprowadzeniem dodatkowego badania technicznego pojazdu po naprawie" - rozszerzenie na pojazdy do 3,5 tony.

Przypominają też:

"Od 4 czerwca 2021 r. funkcjonuje możliwość załatwienia formalności związanych z rejestracją nowego pojazdu samochodowego, motoroweru lub przyczepy przez salon sprzedaży autoryzowany przez producenta. Rozwiązanie to ułatwia proces rejestracji, oszczędza czas nabywcy, a także umożliwia odbiór już zarejestrowanego pojazdu z salonu sprzedaży"

"Od grudnia 2020 r. nie trzeba już wymieniać dowodu rejestracyjnego, kiedy skończy się miejsce na pieczątki z badania technicznego, nie ma konieczności wożenia ze sobą dokumentu prawa jazdy oraz można zarejestrować pojazd w miejscu czasowego zamieszkania"

"Kierujący pojazdami posiadający polskie prawo jazdy od 5 grudnia 2020 r. są zwolnieni z obowiązku posiadania przy sobie i okazywania dokumentu podczas kontroli drogowej na terytorium Polski. Dane i uprawnienia kierowcy podczas kontroli drogowej mogą być sprawdzane w centralnej ewidencji kierowców. Dzięki działaniom obecnego rządu kierowcy nie muszą posiadać przy sobie także dowodu rejestracyjnego i potwierdzenia polisy OC"

https://tvn24.pl/biznes/moto/tablice-rejestracyjne-beda-mogly-zostac-zmiany-dla-kierowcow-od-31-stycznia-2022-5566363

wszystko pięknie szkoda, że dalej trzeba iść w kolejkę :(

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Zalezy od WK, ostatnie 2 rejestracje umawialem na godzine przez net i bylo bardzo sprawnie :ok:

u mnie na prowincji jest płynnie ale musisz dupę ruszyć, zwolnic się z roboty albo udawać gupiego itd.

Jest postęp. Możesz wszystko opłacić przez neta, przyjść na godzinę i ok ale to dalej 2 godziny w dupie i organizacyjnie kłopot.

Szkoda, że w czasie izolacji nie opracowano zdalnej rejestracji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Irlandii jak się kupuje samochód, to kupujacy wpisuje swoje dane w specjalnej rubryce na ostatniej stronie dowodu rejestracyjnego i tak wypelniony dokument podpisany przez sprzedajacego i kupujacego wysyla się do urządu.

Po tygodniu na adres kupujacego, przychodzi juz nowy dowod rejestracyjny.

I to własciwie cała procedura.

 

Dlatego mi, cięzko zrozumieć wsumie po co w Polsce tyle papierologii, opłat i biegania po urzędach.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, CiniO napisał:

W Irlandii jak się kupuje samochód, to kupujacy wpisuje swoje dane w specjalnej rubryce na ostatniej stronie dowodu rejestracyjnego i tak wypelniony dokument podpisany przez sprzedajacego i kupujacego wysyla się do urządu.

Po tygodniu na adres kupujacego, przychodzi juz nowy dowod rejestracyjny.

I to własciwie cała procedura.

 

Dlatego mi, cięzko zrozumieć wsumie po co w Polsce tyle papierologii, opłat i biegania po urzędach.

 

 

Bo panstwo jest po to, zeby obywatel czuł przed nim respekt! 

I musiał brac urlop, zeby coś załatwić

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2022 o 14:02, luccass napisał:

Kolejnym powinno być zunifikowanie numeracji w całym kraju uniezależniając ja od powiatu.

 

Jestem za, pod warunkiem, że wyłączone zostaną z tego powiaty rycki (LRY) i łukowski (LLU), najlepiej całe lubelskie.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2022 o 21:14, Zuraw napisał:

Czy pojazd podlegajacy przebudowie ze zmianami konstrukcyjnymi traktujemy jako uszkodzony z mozliwoscia czasowego wyrejestrowania?

taki pojazd nie spełnia warunku szkody istotnej czyli naruszającej elementy układu nośnego , kierowniczego itd . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2022 o 19:40, piter19731 napisał:

taki pojazd nie spełnia warunku szkody istotnej czyli naruszającej elementy układu nośnego , kierowniczego itd . 

Jeśli przetnę element konstrukcyjny / nośny to powstanie szkoda, tylko jej sam sobie nie zgłoszę. Do czasu jej naprawy / przebudowy pojazd jest niesprawny z powodu szkody istotnej. Mylę się?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Zuraw napisał:

Mylę się?

tak , szkoda ma być zgłoszona w ubezpieczalnia a ta z kolei odnotowuje szkodę w cepiku. szkoda taka widnieje w historii pojazdu . definicja szkody istotnej jest w ustawie prawo u ruchu drogowym 

Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:

10a)3) szkoda istotna – szkodę w zakresie elementów układu nośnego, hamulcowego lub kierowniczego pojazdu mającą wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, kwalifikującą pojazd do dodatkowego badania technicznego i stwier-dzoną przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny lub przez zakład ubezpieczeń w związku z otrzymanym zgło-szeniem szkody z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia, o którym mowa w dziale II w grupach 3 i 10 załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999, 1000 i 1669);

Edytowane przez piter19731
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, piter19731 napisał:

tak , szkoda ma być zgłoszona w ubezpieczalnia a ta z kolei odnotowuje szkodę w cepiku. szkoda taka widnieje w historii pojazdu . definicja szkody istotnej jest w ustawie prawo u ruchu drogowym 

Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:

10a)3) szkoda istotna – szkodę w zakresie elementów układu nośnego, hamulcowego lub kierowniczego pojazdu mającą wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, kwalifikującą pojazd do dodatkowego badania technicznego i stwier-dzoną przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny lub przez zakład ubezpieczeń w związku z otrzymanym zgło-szeniem szkody z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia, o którym mowa w dziale II w grupach 3 i 10 załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999, 1000 i 1669);

No to wprowadzam zmiany konstrukcyjne po czym zgłaszam do ubezpieczyciela usterkę elementów nośnych, Zostaje to odnotowane w UFG, zaś przywrócenie do pełnej sprawności wymaga dodatkowego badania technicznego. Czy wtedy mogę go czasowo wyrejestrować?

 

Z tym dodatkowym badaniem technicznym widzę pewną szansę na legalizację zmian konstrukcyjnych....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Zuraw napisał:

szansę na legalizację zmian konstrukcyjnych....

zmiany konstrukcyjne są dozwolone pod pewnymi warunkami . nie mieszaj badań - powypadkowe to powypadkowe a zmiany konstrukcyjne to zmiany , są to różne badania i inny zakres czynności 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2022 o 13:54, sherif napisał:

Czyli nie będzie już podziału z rejestracjami na tych co dojeżdżają do miast i w nich mieszkają. W Krakowie też będą mieli problem jak zobaczą u siebie Wx rejestracje :phi:

 

To już dawno nie miało sensu, odkąd są leasingi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Odświeżę temat. Czy jeżeli auto było zakupione w tamtym roku i zgłoszone w WK to jeżeli teraz poszedł bym je przerejestrować muszę wymienić tablice czy mogą zostać stare?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Luke16 napisał:

Odświeżę temat. Czy jeżeli auto było zakupione w tamtym roku i zgłoszone w WK to jeżeli teraz poszedł bym je przerejestrować muszę wymienić tablice czy mogą zostać stare?

Przy przerejestrowaniu moga zostać stare. Jezeli zmienia się właściciel,  to tylko nowy DR dostaniesz.  Tablice jednak przy skladaniu wniosku musisz okazac pani w okienku.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2022 o 08:08, Luke16 napisał:

Odświeżę temat. Czy jeżeli auto było zakupione w tamtym roku i zgłoszone w WK to jeżeli teraz poszedł bym je przerejestrować muszę wymienić tablice czy mogą zostać stare?

Tablice mogą zostać pod warunkiem że są czytelne i mają już flagę unijną i musisz je przynieść bo trzeba na nich zmienić naklejki legalizujące.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.