Camel Napisano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2022 (edytowane) Zamówiłem crossclimate 2 - zobaczymy co to teraz. Miałem 1 i były super. 225/40 r18 cena chora , jak wszystkiego obecnie. edit moze ktoś ma 2 ? edit 2 wybierałem z pośród goodyear, continental i michelin. Jak prawdziwy członek AK posortowałem od najdroższych i kupiłem Michały edit 3 miały pójść najtańsze z najtańszych obecnie czyli Dębice, ale moja żona pała taka radością do polskich opon co do fiata i komentarz był krótki lecz treściwy: „chyba Cię poyeeeeepiiiiiippp”. Edytowane 25 Stycznia 2022 przez Camel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Niestety, mam ponad roczne CC+ (CC2 jeszcze nie było) i 4 miesięcznie GY 4 Seasons Gen-3 Być może jesienią 2022 kupię kolejne wielosezonowe i będą to CC2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 W dniu 25.01.2022 o 08:46, Camel napisał: miały pójść najtańsze z najtańszych obecnie czyli Dębice, ale moja żona pała taka radością do polskich opon to nie sa juz polskie opony, produkuja je we francji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 26 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 1 godzinę temu, deszczowyRoman napisał: to nie sa juz polskie opony, produkuja je we francji Naprawdę szok 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2022 W dniu 26.01.2022 o 21:55, deszczowyRoman napisał: to nie sa juz polskie opony, produkuja je we francji Z pewnością, ze 20 lat temu niekoniecznie już było polskie, bo miały inny kraj produkcji. Nokian też jest ruski, widziałem Made in Russia, a GY są polskie, bo było Made in Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 1 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2022 dobra opony zjechały. Ale "mięsa" nie mają za dużo jako nowe może do 7mm max muszę zmierzyć. Oplatane jakimś wzmocnionym sznurkiem - nowa technologia do 300 km/h Jakoś na dniach zjadą nowe fele, zamiast szerokości 7,5 cala zapodam 8 - ładniej się ułożą i będziemy testować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 8 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2022 W dniu 1.02.2022 o 13:24, Camel napisał: dobra opony zjechały. Ale "mięsa" nie mają za dużo jako nowe może do 7mm max muszę zmierzyć. Oplatane jakimś wzmocnionym sznurkiem - nowa technologia do 300 km/h Jakoś na dniach zjadą nowe fele, zamiast szerokości 7,5 cala zapodam 8 - ładniej się ułożą i będziemy testować. Mam CC2 w rozmiarze 235/60/18 i uważam że są bez rewelacji. Na mokrym spod świateł ciężko ruszyć, trzeba bardzo ostrożnie z gazem. Co będzie na śniegu nie wiem, ale niebawem wybieram się w góry i łańcuchy będą na wyposażeniu auta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 17 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2022 W dniu 1.02.2022 o 13:24, Camel napisał: dobra opony zjechały. Ale "mięsa" nie mają za dużo jako nowe może do 7mm max muszę zmierzyć. Pociesze cię, że GY Vector gen 3 też mają mało tego bieżnika. Zdziwiony byłem, że nowe opony mają tyle bieżnika ile moje 6 letnie zimówki z nalotem kilkunastu kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 10 Marca 2022 Udostępnij Napisano 10 Marca 2022 W dniu 25.01.2022 o 08:46, Camel napisał: Zamówiłem crossclimate 2 - zobaczymy co to teraz. Miałem 1 i były super. 225/40 r18 cena chora , jak wszystkiego obecnie. edit moze ktoś ma 2 ? edit 2 wybierałem z pośród goodyear, continental i michelin. Jak prawdziwy członek AK posortowałem od najdroższych i kupiłem Michały edit 3 miały pójść najtańsze z najtańszych obecnie czyli Dębice, ale moja żona pała taka radością do polskich opon co do fiata i komentarz był krótki lecz treściwy: „chyba Cię poyeeeeepiiiiiippp”. I jak ci się na CC jeździ? Ja w tym roku muszę zmienić, po dwóch latach, na mokrym to jakiś absurd jest. Mojej ex zamówiłem zwykle Dębice, widziałem na samochodach klientów pozakładane, nie nowe, lecz guma po czasie znacznie miększa niż w moich Cc po 2 latach. Sam teraz rozglądam się za oponami dla mnie i chyba sobie odpuszczam markę Michałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 10 Marca 2022 Udostępnij Napisano 10 Marca 2022 (edytowane) W dniu 25.01.2022 o 08:46, Camel napisał: Zamówiłem crossclimate 2 - zobaczymy co to teraz. [...] moze ktoś ma 2 ? Mam od listopada. Nie było w tym roku warunków do prawdziwego przetestowania. Na mokrym i cienkim śniegu ok. Nie było różnicy po poprzednich Nokianach WR D4 (które spisywały się rewelacyjnie). Jedynie na początku zimy był na jezdni lekki i cienki lód pod warstwą śniegu i tutaj miałem mieszane uczucia. Wydaje mi się, że w tej, konkretnej sytuacji Nokiany spisałyby się lepiej. Edytowane 10 Marca 2022 przez ochkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 11 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 W dniu 10.03.2022 o 07:59, 4thelement napisał: I jak ci się na CC jeździ? Ja w tym roku muszę zmienić, po dwóch latach, na mokrym to jakiś absurd jest. Mojej ex zamówiłem zwykle Dębice, widziałem na samochodach klientów pozakładane, nie nowe, lecz guma po czasie znacznie miększa niż w moich Cc po 2 latach. Sam teraz rozglądam się za oponami dla mnie i chyba sobie odpuszczam markę Michałów Na wywczasach byłem i jeszcze w bagażniku ze mną jeżdżą hihi. Może w przyszłym tygodniu znajdę czas na złożenie kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 11 Marca 2022 Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 W dniu 10.03.2022 o 07:59, 4thelement napisał: guma po czasie znacznie miększa niż w moich Cc po 2 latach Miękkość gumy to nie jest wyznacznik. Wiem, że co innego jak robią się 'plastikowe' po kilku latach, ale np jako nowe to takie całoroczne CC czy Bridgestone mają sporo twardszą mieszankę niż np. Kormorany All Season. A Kormorany hamują na mokrym kilka metrów dalej niż Micheliny czy Bridgestone. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 11 Marca 2022 Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 4 godziny temu, iwik napisał: A Kormorany hamują na mokrym kilka metrów dalej niż Micheliny czy Bridgestone. Co do kormoranow to jestem pozytywnie zaskoczony, jak za te pieniadze rewelacja. Wywazaja sie bez problemow, w trasie ciche, na jesieni w deszcz dawaly rade, w zime pelna kontrola, z kazdej zaspy wyjechaly i to w aucie 200+ i dosyc agresywnej jezdzie. Ja je oceniam lepiej jak wczesniejsze wielosezonowe Klebery. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 11 Marca 2022 Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 O Michelin CC już jest. O Kormoranach też. O jakich jeszcze oponach popiszemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 29 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2022 dobra, założyłem dziś. Jak zwykle świetnie się wyważyły. Jedna felga bez ciężarka a druga 5. Kolejne 15 i 20. Narazie ostrożnie bo boję się, że się obrócą na feldze - bardzo śliski szuwaks użyli do składania kół. (ciekawe jak długo je "szanować" ? ) Ale po zimówkach nastała ciszaaaaaaaa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 Ja w koncu tez zamowilem CC2, dzisiaj jade je zalozyc - zobaczymy jak bedzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 9 godzin temu, jaceq napisał: Ja w koncu tez zamowilem CC2, dzisiaj jade je zalozyc - zobaczymy jak bedzie Dla mnie jest OK, ale na trasie jeszcze nie byłem. Miałem już CC1 i było bardzo OK. Dziwi mnie dużo negatywnych opinii na Facebooku na temat tych opon. Może używane kupowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 46 minut temu, Camel napisał: Dla mnie jest OK, ale na trasie jeszcze nie byłem. Miałem już CC1 i było bardzo OK. Dziwi mnie dużo negatywnych opinii na Facebooku na temat tych opon. Też mnie dziwi - CC+ sprawdziły się w skrajnych warunkach (w tym zimowych). Gdzieś na testach widziałem, że CC2 są w pewnych punktach trochę słabsze, ale jak tylko trochę to ja nie wiem skąd negatywne opinie. Podobnie jak z GY V AS Gen-3 - Gen2 też niby były ciut lepsze gdzieś tam na końcu skali (też miałem), ale z Gen-3 jak dzik idę w dowolne warunki. Oczywiście spodziewam się jakiejś utraty parametrów po 3 latach, ale raczej bez dramatu. 46 minut temu, Camel napisał: Może używane kupowali Może w ogóle na nich nie jeździli. Poczytaj opinie na oponeo dla przykładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2022 Czytając gdziekolwiek, trzeba mieć na uwadze szemrany marketing i na plus i na minus. Ciężko odfiltrować do rzeczywistych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 7 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2022 2 godziny temu, ochkarol napisał: Czytając gdziekolwiek, trzeba mieć na uwadze szemrany marketing i na plus i na minus. Ciężko odfiltrować do rzeczywistych opinii. ja tylko z doświadczenia wiem że "Michały" zawsze mi się dobrze wyważały - właśnie często na 0/0 i dobrze jeździło. Na GoodYear się raz przejechałem na zimowym w Paseratti i sobie odpuściłem jak pękające na krawężnikach zimowe Kormorany i plastikowe Dębice hihi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2022 W dniu 7.04.2022 o 07:08, ochkarol napisał: Czytając gdziekolwiek, trzeba mieć na uwadze szemrany marketing i na plus i na minus. Ciężko odfiltrować do rzeczywistych opinii. Przecież to oczywiste, nie chcę używać dosadnych określeń, bo ktoś się jeszcze obrazi. Taki ADAC ma długą historię w fałszowaniu wyników (przepraszam, wyniki oparte na manipulacjach, w których braki udział), a te śmieci z FB czy Oponeo nadają się do palenia w piecu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 15 Października 2022 Udostępnij Napisano 15 Października 2022 No to mamy jesień i kupiłem Michelin CrossClimate 2. Za jakiś czas się dowiem jak w porównaniu do CC+ i GY AS Gen-3 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 W dniu 15.10.2022 o 20:33, futrzak napisał(a): No to mamy jesień i kupiłem Michelin CrossClimate 2. Za jakiś czas się dowiem jak w porównaniu do CC+ i GY AS Gen-3 Mam w Berlingo od zeszłej jesieni. W pierwszą zime było poprawnie. Wiosna/jesień bdb, lato też bdb. Zobaczymy jak będzie teraz. Fluence jeździ na nokian weatherproof- zima świetnie, latem wydają się głośne- dla mnie idealne opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 5 godzin temu, Bartolomej napisał(a): Mam w Berlingo od zeszłej jesieni. W pierwszą zime było poprawnie. Wiosna/jesień bdb, lato też bdb. Zobaczymy jak będzie teraz. Biorąc pod uwagę, że CC+ przeszły u mnie dobrą ścieżkę testową i były naprawdę ok latem w 40C i zimą na nieodśnieżonych drogach, zaspach itd. to ja nie mam wątpliwości, że będę jeszcze lepsze, bo niezależne testy to pokazują. Tak na świeżo to bardzo fajnie się na nich jeździ, są chyba cichsze od GY AS Gen-3 (zgodnie z etykietką ). Na taki klimat, jaki generalnie mamy w Europie nie widzę innych opon niż wielosezonowe. 5 godzin temu, Bartolomej napisał(a): Fluence jeździ na nokian weatherproof- zima świetnie, latem wydają się głośne- dla mnie idealne opony. Jakoś mnie ta opona w ogóle nie przekonała, no ale to pewnie kwestia wysoko postawionej poprzeczki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 5 minut temu, futrzak napisał(a): Biorąc pod uwagę, że CC+ przeszły u mnie dobrą ścieżkę testową i były naprawdę ok latem w 40C i zimą na nieodśnieżonych drogach, zaspach itd. to ja nie mam wątpliwości, że będę jeszcze lepsze, bo niezależne testy to pokazują. Tak na świeżo to bardzo fajnie się na nich jeździ, są chyba cichsze od GY AS Gen-3 (zgodnie z etykietką ). Na taki klimat, jaki generalnie mamy w Europie nie widzę innych opon niż wielosezonowe. Jakoś mnie ta opona w ogóle nie przekonała, no ale to pewnie kwestia wysoko postawionej poprzeczki Ja robię Berlingo max 15 tyś.km. Fluencem żona... 3-4 tysie. Nawet nie myślę o innych niż wielosezon Przy tych przebiegach posiadanie samochodu to jak fanaberia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 6 minut temu, Bartolomej napisał(a): Ja robię Berlingo max 15 tyś.km. Fluencem żona... 3-4 tysie. Ja robię "swoim" prywatnym ~30kkm rocznie - po hasłem "mój" rozumiem ten, którym jeżdżą najczęściej. Żonka robi "swoim" trochę mniej, ale 1kkm na 2 tygodnie to ma 6 minut temu, Bartolomej napisał(a): Nawet nie myślę o innych niż wielosezon Ja oprócz wielosezonu ujeżdżam również sezonowe, ale to w ramach fanaberii. Chciałem zimą pojeździć w górach po "nieużytkach" - kupiłem zimówki premium. chciała coś najcichszego to kupiłem jej takie letnie. Stąd mam porównanie na ile gorsze lub lepsze mogą być różne opony. 6 minut temu, Bartolomej napisał(a): Przy tych przebiegach posiadanie samochodu to jak fanaberia Spoko, mam np. taki, który ma przebieg 0 przez ostatnie 693 dni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 23 Października 2022 Udostępnij Napisano 23 Października 2022 (edytowane) Mam od kilku tygodni CC2 na kołach. Subiektywnie wydają się cichsze od moich starych letnich. Zadziwiająco dobrze zachowują się na mokrym asfalcie (byłem autentycznie zaskoczony przyczepnością). Zobaczymy co przyniesie zima... Edytowane 23 Października 2022 przez kjk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klaudio Napisano 26 Października 2022 Udostępnij Napisano 26 Października 2022 Michelin CrossClimate 2 zakładałem przed zeszłą zimą. Rozmiar 225x45x18. Jeśli chodzi o jazdę po śniegu i pozostałych warunkach zimowych, to nie miałem zastrzeżeń, spisywały się lepiej niż wysłużone już wiekowo, ale mające nadal 6,5mm bieżnika. Latem w ciasnych zakrętach, szybszym ruszaniu, czy awaryjnym hamowaniu nawet nie myślałem, że to jest "wielosezon", a nie typowa letnia. Niestety tak jak ktoś pisał wyżej, jako nowe mają tylko około 6,5mm bieżnika, wierzyłem w marketingowy bełkot producenta, że super technologia, zimą mieszanka mięknie, latem się utwardza, długa żywotność itd. Tym samochodem przejeździłem przez ostatni rok mało, bo max. 10 tys km., wczoraj zmierzyłem bieżnik na tych rocznych CC2 z przodu 5mm, z tyłu niecałe 5,5mm. Czyli opony wielosezonowe na 2 lata, bo przy takim zużyciu nie będzie już bieżnika na trzecią zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 27 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2022 W dniu 26.10.2022 o 09:48, klaudio napisał(a): Michelin CrossClimate 2 zakładałem przed zeszłą zimą. Rozmiar 225x45x18. Jeśli chodzi o jazdę po śniegu i pozostałych warunkach zimowych, to nie miałem zastrzeżeń, spisywały się lepiej niż wysłużone już wiekowo, ale mające nadal 6,5mm bieżnika. Latem w ciasnych zakrętach, szybszym ruszaniu, czy awaryjnym hamowaniu nawet nie myślałem, że to jest "wielosezon", a nie typowa letnia. Niestety tak jak ktoś pisał wyżej, jako nowe mają tylko około 6,5mm bieżnika, wierzyłem w marketingowy bełkot producenta, że super technologia, zimą mieszanka mięknie, latem się utwardza, długa żywotność itd. Tym samochodem przejeździłem przez ostatni rok mało, bo max. 10 tys km., wczoraj zmierzyłem bieżnik na tych rocznych CC2 z przodu 5mm, z tyłu niecałe 5,5mm. Czyli opony wielosezonowe na 2 lata, bo przy takim zużyciu nie będzie już bieżnika na trzecią zimę. miałem cc1, teraz mam cc2 i uwierz mi, że spokojnie zrobisz 60 000km, nawet jak bieżnik będzie miał około 4mm będzie oK. Ja tylko zraziłem się do głośności. CC1 były cichsze - 69 dB a CC2 71 i to słychać, a mam obecnie 225/40 18r. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 Przy moich 16-stkach jest podana głośność 69dB dla CC2. I jest całkiem ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 12 minut temu, ochkarol napisał(a): Przy moich 16-stkach jest podana głośność 69dB dla CC2. I jest całkiem ok. raportuje, że wg niej CC2 są cichsze niż DunlopSP Sport BluResponse205/55 R16 91 V, które miały 68dB i lepiej się na nich jeździ. To w bezpośrednim porównaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 28 Października 2022 Udostępnij Napisano 28 Października 2022 Miałem powyższe Dunlopy przed CC2 i specjalnej różnicy w hałasie nie zauważam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2023 Dodam coś od siebie. Miałem zwykle CC, pierwszy wypust, spisywały się ok do jakichś 4 lat, potem na śniegu chyba zrobiły się śliskie ale nie ma pewności bo to był raczej taki zlodzony śnieg a zimy na północnym zachodzie jak na lekarstwo. Pozatym opony na mokrym, suchym super, opony ciche. Kupiłem CC 2 , również ciche, na śniegu ok, ale mam wrazebie że na suchym są trochę bardziej miękkie niż poprzednie. Nie wiem czy to nie subiektywne odczucie spowodowane lepszym i na więcej pozwalającym zawieszeniem auta czy opony. Do tego wydaje się że zużywają się szybciej, choć tutaj poczekam jeszcze kilka miesięcy by to ocenić. Na tą chwilę z przedniej osi ubyło 1- 1,5 mm w porównaniu z tyłem, a przejechane jakieś 5kkm i to bez szaleństw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 A mnie zastanawiają te technologiczne otwory w CC2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2023 W dniu 6.06.2023 o 21:24, ochkarol napisał(a): A mnie zastanawiają te technologiczne otwory w CC2 W Hankook Ventus Prime 3 podobnie wyglądały otwory do kontroli geometrii zawieszenia - Visual Alignment Indicator System (VAI). Jak jest tutaj nie wiem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2023 To jeszcze jedno na temat tych opon, co mnie zaskoczyło - CC2 w rozmiarze 205/55/R16 wszystko ok, zero zastrzeżeń, dowolna pora roku, w tym śnieg itd., a w innym 215/55/R17 i tutaj spore zaskoczenie. Do tej pory na tym rozmiarze (zgodnie z homologacją, ustawione w systemie) wskazania prędkości samochody (nie licznik, ustawienie tempomatu itd.) było idealnie z prędkością GPS (ustawione -2km/h w systemie) i dokładnie było 2km/h mniej na GPS niż ustawione na tempomacie, teraz mam równo, a powyżej ~120 zaczyna zawyżać i przy 147 na tempomacie mam ~150km/h na GPS. GPS raczej się nie zepsuł, w sumie nic się nie zmieniło poza oponami. Ostatnio miałem GY 4S Gen-3, wcześniej Conti i chyba Pirelli i było idealnie. Zmieniłem tylko na przedniej osi, bo jedną "rozwaliłem" na ekspresówce (coś dużego mi się wbiło w oponę i wypadło) i wygląda na to, że mają większą średnicę niż wcześniejsze - co ciekawe, na jednej GY 4S Gen-3 i Pirelli z zapasu (opona w zasadzie nówka, użyta chyba raz dojazdowo) nie było żadnych różnych we wskazaniach systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.