Skocz do zawartości

BMW 735i e38


volkov

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę nad kupnem takiego wozidełka weekendowego + w dłuższej perspektywie traktuję o jako lokatę kasy. Która mam nadzieję wyjdzie na plus. 

Chodzi o np. taki egzemplarz:

BMW 735i e38

 

Co o tym sądzicie? 

 

Generalnie najbardziej chciałem kupić Lexusa LS I gen. ale albo ceny są już kosmiczne albo są egzemplarze w kiepskim stanie. A nie mam czasu aby bawić się w grubszą renowację.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, volkov napisał:

Myślę nad kupnem takiego wozidełka weekendowego + w dłuższej perspektywie traktuję o jako lokatę kasy. Która mam nadzieję wyjdzie na plus. 

Chodzi o np. taki egzemplarz:

BMW 735i e38

 

Co o tym sądzicie? 

 

Generalnie najbardziej chciałem kupić Lexusa LS I gen. ale albo ceny są już kosmiczne albo są egzemplarze w kiepskim stanie. A nie mam czasu aby bawić się w grubszą renowację.

 

Jako ciekawe auto na weekendy pasuje idealnie. Jako lokata kapitału to oczywiście że będzie tylko strata.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, volkov said:

Myślisz, że nie będą szły do góry ceny tych egzemplarzy?

 

Ja bym sie obawial, czy beda szly szybciej niz to co bedziesz musial co roku dolozyc, zeby go utrzymac w sensownym stanie.

No i jak w ogloszeniu pisza, ze stan dobry, to na zywo pewnie bedzie nieciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym sie obawial, czy beda szly szybciej niz to co bedziesz musial co roku dolozyc, zeby go utrzymac w sensownym stanie.

No i jak w ogloszeniu pisza, ze stan dobry, to na zywo pewnie bedzie nieciekawie.

To ogłoszenie to tylko przykładowe. Stan wiadomo do zweryfikowania. 

A do zrobienia to w każdym aucie 20+ się coś znajdzie. Ideały są tylko w salonach. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Marcin79 napisał:

750 kiedyś często

Kupuj i tak juz postanowiłeś :)

jako auto na spełnienie dawnym marzeń .. jak najbardziej tak ... jako lolata nie.. raczej skarbonka :)

   

No właśnie nie postanowiłem jeszcze w 100%. Czekam na jak najwięcej głosów krytycznych i ganiących mój pomysł i trochę popierających.

Bo sam się zastanawiam czy się w to pchać czy jednak pomyśleć o czymś innym

Tylko jeszcze bardzo nie wiem co..

 

A 750 to inna liga. To istny smok.

nie każdy się teraz na takiego potwora decyduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Danielpoz. napisał:

Będą i co z tego? Utrzymanie tego auta przez lata będzie darmowe?

 

Wiesz każdy z nas wydaje kasę na różne swoje fanaberie. Nie jest tak? 

Jeden pali fajki, inny kolekcjonuje monety, jeszcze inny lubi upalać swoje fury i wymienia opony raz w miesiącu. A jeszcze inny robi to wszystko razem. 

Nie wszystko musi mieć do końca sens. Każdy ma jakiegoś bzika :)

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, volkov napisał:

Myślę nad kupnem takiego wozidełka weekendowego + w dłuższej perspektywie traktuję o jako lokatę kasy. Która mam nadzieję wyjdzie na plus. 

Chodzi o np. taki egzemplarz:

BMW 735i e38

 

Co o tym sądzicie? 

Młode i duże ;]

poszukałbym czegoś starszego z serii 3 albo 5 z porządnym motorem, jakąś klasyczną rzędową 6.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, volkov napisał:

 

Wiesz każdy z nas wydaje kasę na różne swoje fanaberie. Nie jest tak? 

Jeden pali fajki, inny kolekcjonuje monety, jeszcze inny lubi upalać swoje fury i wymienia opony raz w miesiącu. A jeszcze inny robi to wszystko razem. 

Nie wszystko musi mieć do końca sens. Każdy ma jakiegoś bzika :)

Ja to rozumiem👍

Też kupiłem stare auto "na weekendy" ale nie przyszło mi do głowy że to będzie lokata kapitału.🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Młode i duże ;]

poszukałbym czegoś starszego z serii 3 albo 5 z porządnym motorem, jakąś klasyczną rzędową 6.

Hah nawet dzisiaj oglądałem bmw 3 r6 ... poszukiwania tylko w.okolicy . Niestety troche juz poznio na wyrwanie jakiegoś.bmw  serii E w.dobrym stanie i nie za worek złota . 

 

Zreszta te nawet za worek zlota to przeważnie wypolerowane trupy czekające na frajera  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Danielpoz. napisał:

Jako ciekawe auto na weekendy pasuje idealnie. Jako lokata kapitału to oczywiście że będzie tylko strata.

Popatrz sobie na ceny E36 i niekoniecznie jakiś wyszukany silnik czy nadwozie. Na mobile.de za parcha z dziurami takie pieniądze wołają, że szok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, r1sender napisał:

Popatrz sobie na ceny E36 i niekoniecznie jakiś wyszukany silnik czy nadwozie. Na mobile.de za parcha z dziurami takie pieniądze wołają, że szok.

No i? To teraz policz ile kosztowało utrzymanie tego auta przez te 10-15 lat żeby nabrało wartości. Nie zapomnij jeszcze o inflacji😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Danielpoz. napisał:

No i? To teraz policz ile kosztowało utrzymanie tego auta przez te 10-15 lat żeby nabrało wartości. Nie zapomnij jeszcze o inflacji😁

Trzeba nie jeździć tylko do kapsuły wstawić jak ta beemka z rok temu oferowana w internetach;]

Chyba to był ten egzemplarz, ciekawe czy się sprzedał:) https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-740i-e38-fabrycznie-nowe-nie-z-japonii-usa-i7549901237.html

Edytowane przez volf6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Danielpoz. napisał:

No i? To teraz policz ile kosztowało utrzymanie tego auta przez te 10-15 lat żeby nabrało wartości. Nie zapomnij jeszcze o inflacji😁

Jeszcze 2 lata wstecz za 1000 ojro mogłeś przebierać, teraz jak chcesz coś kupić kompletnego, w miarę proste i z jakimiś nieprzesadnymi defektami blacharskimi do roboty to bez 2 z przodu nie podchodź.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, r1sender napisał:

Jeszcze 2 lata wstecz za 1000 ojro mogłeś przebierać, teraz jak chcesz coś kupić kompletnego, w miarę proste i z jakimiś nieprzesadnymi defektami blacharskimi do roboty to bez 2 z przodu nie podchodź.

Nie chcę jeździć BMW za tysiąc euro. Nawet jak to była cena dwa lata wstecz 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, r1sender napisał:

Jeszcze 2 lata wstecz za 1000 ojro mogłeś przebierać, teraz jak chcesz coś kupić kompletnego, w miarę proste i z jakimiś nieprzesadnymi defektami blacharskimi do roboty to bez 2 z przodu nie podchodź.

Tylko to jest lokata kapitalu na dobre lata .. tzn jak jest dobrze to kowalscy sobie kupują e36 bo maja taki kaprys ... natomiast przy recesji te auta nie beda trzymac wartości ... to nie sa dzieła sztuki.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, volkov napisał:

 

BMW 735i e38

 

Co o tym sądzicie? 

 

 

 

Czy na tym zyskasz? Nie wydaje mi się, ale raczej nie stracisz, a przy okazji sobie pojeździsz. Jednak proponuję poszukać 740i, bo ten 3.5 V8 jest dość słaby i ludzie z otoczenia marki przeważnie go omijają. Przez najbliższe dwa lata rynek aut używanych powinien dobrze stać, samochody będą drożeć, jak wszystko zresztą. 740i jechałem kilka razy, całkiem sprawnie się porusza. Inna, tańsza opcja, to e39 528i i 530i, stare dobre silniki R6, dzisiaj miałem dziadka z taką 528i na wymianę oleju, pierwszy właściciel, 160 kkm przebiegu, 25 letnie auto.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kaczorek79 napisał:

Czy na tym zyskasz? Nie wydaje mi się, ale raczej nie stracisz, a przy okazji sobie pojeździsz. Jednak proponuję poszukać 740i, bo ten 3.5 V8 jest dość słaby i ludzie z otoczenia marki przeważnie go omijają. Przez najbliższe dwa lata rynek aut używanych powinien dobrze stać, samochody będą drożeć, jak wszystko zresztą. 740i jechałem kilka razy, całkiem sprawnie się porusza. Inna, tańsza opcja, to e39 528i i 530i, stare dobre silniki R6, dzisiaj miałem dziadka z taką 528i na wymianę oleju, pierwszy właściciel, 160 kkm przebiegu, 25 letnie auto.

Szwagier miał kiedyś e28 525i z ładnym ospojlerowaniem a'la rekin i sprzedał :facepalm:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, kaczorek79 napisał:

Czy na tym zyskasz? Nie wydaje mi się, ale raczej nie stracisz, a przy okazji sobie pojeździsz. Jednak proponuję poszukać 740i, bo ten 3.5 V8 jest dość słaby i ludzie z otoczenia marki przeważnie go omijają. Przez najbliższe dwa lata rynek aut używanych powinien dobrze stać, samochody będą drożeć, jak wszystko zresztą. 740i jechałem kilka razy, całkiem sprawnie się porusza. Inna, tańsza opcja, to e39 528i i 530i, stare dobre silniki R6, dzisiaj miałem dziadka z taką 528i na wymianę oleju, pierwszy właściciel, 160 kkm przebiegu, 25 letnie auto.

 

Dziadek nie chce sprzedać? ;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie pytałem o sprzedaż, ani zbytnio nie przyglądałem się wyposażeniu. Za to wjeżdżałem i wyjeżdżałem autem do/z warsztatu, bo dziadek już nie ogarniał, to muszę przyznać, że każdy element pracował, jak w nowym aucie, skrzynia ASB bez najmniejszych szarpnięć, silnik cichutko mruczał, ech... pojeździłbym sobie.

  • Lubię to 2
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dzikipzs napisał:

Kup lepiej 550i E60. Blacharka wieczna,tanieć już nie będą. Sam żałuję ,że nie kupiłem bo podrożały o 10 kafli.

A jak z silnikiem?

 

Przyszły szwagier ma s63, który jest rozwinięciem n63 montowanego w 550i i podobno przy 100tys trzeba obligatoryjnie wymieniać panewki. U niego obróciła się przy 98...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, volkov napisał:

Myślę nad kupnem takiego wozidełka weekendowego + w dłuższej perspektywie traktuję o jako lokatę kasy. Która mam nadzieję wyjdzie na plus. 

Chodzi o np. taki egzemplarz:

BMW 735i e38

 

Co o tym sądzicie? 

 

Generalnie najbardziej chciałem kupić Lexusa LS I gen. ale albo ceny są już kosmiczne albo są egzemplarze w kiepskim stanie. A nie mam czasu aby bawić się w grubszą renowację.

 

Fajnie, ale znajdź taką z V8 i manualem, te idą w górę mocno, jak S8d2 od Audi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Piotrus napisał:

A jak z silnikiem?

 

Przyszły szwagier ma s63, który jest rozwinięciem n63 montowanego w 550i i podobno przy 100tys trzeba obligatoryjnie wymieniać panewki. U niego obróciła się przy 98...

4.8 V8 n62 367km. O problemach z panewkami w tym silniku nie słyszałem.

Głównie uszczelniacze zaworowe i magistrala wodna plastikowa. Wymienić i zapomnieć.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, volkov napisał:

Generalnie najbardziej chciałem kupić Lexusa LS I gen. ale albo ceny są już kosmiczne albo są egzemplarze w kiepskim stanie. A nie mam czasu aby bawić się w grubszą renowację.

to jak nie masz czasu w grubszą renowacje się bawić to nie wiem czy ten egzemplarz bejcy jest dobry

"Nadwozie zachowane w przyzwoitym stanie – adekwatnie do wieku i przebiegu"

 

Kwota jest dobra na fajnego malucha ;]

za bejce https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-japonia-48-132-km-ID6EbkTY.html

to za 10-15 lat przypomni sobie milioner jakis ze kiedys takiego mial i dobre interesy robil i kupi z sentymentu

ale to musi być lalka

 

także kup auto, pojezdzij, pobaw sie i sprzedaj, wartosciowo ani za duzo nie stracisz ani nie zyskasz, a co zostawisz w warsztatach to juz ty bedziesz wiedzial tylko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże limuzyny nie są najszczęśliwszą lokatą kapitału. Jak już się rzucasz na takie auto, to poszukaj 628, 635 etc. Koszty serwisu i naprawy, ewentualnej blacharki takie same a auto o dużo większej wartości i szansie na jakikolwiek zwrot. 

 

Remont kapitalny auta to 2-3 lata i w zależności od koniecznych napraw 60-100k+ ale można też kupić coś co się ogarnie za 15-30k bez kapitalki ale zwyczajną obsługą serwisową i naprawami tego co należy naprawić. 

 

Zbudowałem/odbudowałem trzy sztuki, jestem w trakcie czwartej im droższa/ciekawsza baza tym sensowniejszy projekt. 

 

Ze szrotu zrobić perełkę naprawdę ciężko. Mechanika nie jest zazwyczaj problemem, kwestia pieniędzy ale jak buda jest w agonii to prosta droga do dramatu. 

Edytowane przez chojny
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Marcin79 said:

Moj wujek ma e60 3.0d przebieg 80 tys ... salon i aso polska :) wujek ma 90 lat .

 

Obecnie to raczej dresowoz niz sensowna lokata kapitalu ;]

Wszystkie sebixy sie przesiadly z E39 na E60 ;)

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Marcin79 napisał:

7 z manualem 

 

 

 

Ciężko znaleźć, ale są... Jak S8d2 ;)

Ale ceny, mocno poszły do góry, chyba, że przebieg z rodziny 500+ kkm ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Ciężko znaleźć, ale są... Jak S8d2 
Ale ceny, mocno poszły do góry, chyba, że przebieg z rodziny 500+ kkm ;]
M60B40 + Getrag 420G
Fajne autko , sprawnie się odpycha :)
Problem z dostępnością części do skrzyni , jak się zepsuje to koszt większy niż poliftiwego autka w dobrym stanie.
U mnie 315kkm przebiegu , 1994 rokIMG_20180829_133333.jpg

Wysłane z mojego moto g(9) plus przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.