jqr Posted February 1 Share Posted February 1 potrzebne jest jednak drugie auto w rodzinie, budżet 8000zł wliczający pierwsze rzeczy do zrobienia, czyli na zakup raczej bliżej 6k z oczekiwań: ESP, 4 drzwi, wielkość conajmniej kompakt, benzyna >1.6, >2000r., auto do ogarnięcia dla amatorskiego mechanika przeglądając ogłoszenia z okolicy, to astry, focusy, laguny i e46 obejrzałem jednego focusa i niestety zmęczony oraz e46 i byłem w sumie zaskoczony, że robiło dobre wrażenie - a nigdy nie szukałem bmw próbuję jeszcze namówić szwagra, żeby mi oddał "moje byłe" stilo, ale nie chce podświadomie szukam coś z małą ilością elektroniki, czego szukać jeśli miałbym dalej podjechać ? - jeszcze miesiąc mam służbówkę i jeżdżę sporo po kraju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted February 1 Share Posted February 1 Czyli szukasz dużego auta vectra C - blacha w miarę się trzyma dobrze, 1.8 122KM prosty i lubi gaz https://www.olx.pl/motoryzacja/samochody/opel/vectra/?search[filter_float_price%3Afrom]=5000&search[filter_float_price%3Ato]=6500&search[filter_float_year%3Ato]=2004&search[filter_float_enginesize%3Afrom]=1600&search[filter_float_enginesize%3Ato]=1850&search[filter_enum_petrol][0]=petrol&search[filter_enum_petrol][1]=lpg&search[filter_enum_condition][0]=notdamaged&search[filter_enum_transmission][0]=manual&search[order]=filter_float_price%3Adesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted February 1 Share Posted February 1 Godzinę temu, jqr napisał: potrzebne jest jednak drugie auto w rodzinie, budżet 8000zł wliczający pierwsze rzeczy do zrobienia, czyli na zakup raczej bliżej 6k z oczekiwań: ESP, 4 drzwi, wielkość conajmniej kompakt, benzyna >1.6, >2000r., auto do ogarnięcia dla amatorskiego mechanika przeglądając ogłoszenia z okolicy, to astry, focusy, laguny i e46 obejrzałem jednego focusa i niestety zmęczony oraz e46 i byłem w sumie zaskoczony, że robiło dobre wrażenie - a nigdy nie szukałem bmw próbuję jeszcze namówić szwagra, żeby mi oddał "moje byłe" stilo, ale nie chce podświadomie szukam coś z małą ilością elektroniki, czego szukać jeśli miałbym dalej podjechać ? - jeszcze miesiąc mam służbówkę i jeżdżę sporo po kraju Laguna 2 benzynowa. Dobrze wyposażone, trwałe silniki, nadające się pod lpg jeżeli zajdzie potrzeba. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost2255 Posted February 1 Share Posted February 1 Astra i Golf będą najtańsze w naprawach. Części sa wszędzie i bardzo tanie. W tym budżecie powinny mieć progi i podłogę. Focus juz niekoniecznie, dodatkowo naprawa np. tylnego zawieszenia będzie droga w porównaniu do wartości auta. Może jak znajdziesz jakąś Hondę lub Toyotę po 2000r. z dobrą blachą(łatwo nie będzie) to też warto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
resmiki Posted February 1 Share Posted February 1 Jestem pozytywnie zaskoczony Meganką. Z silnikiem 2.0 spełnia Twoje oczekiwania. Jestem mechanikiem amatorem. Ogarniam elektronikę w tym aucie, elektrykę (czujniki, instalacje podtlenku ;), szyberdach elektryczny, podnosniki szyb, swiatła, wycieraczki, zamki itp). Wymieniałem tarcze z przodu, z tyłu, klocki, przewody hamulcowe, kompletne wahacze przód. Moze nie brałbym się za silnik, za gruba robota. Na duzy plus zabezpieczenie antykorozyjne. Aktualnie 302 kkm (1.6L, 2004), silnik bez remontu, z tego polowa na podtlenku. Jak się go nie kręci wysoko, to pomiedzy wymianami na dwoje babka wrózyła, czy trzeba bedzie dolewac oleju (5W40). Ceny czesci dla przykladu, klocki przód 120, tyl 50, tarcza tył z łozyskami 200 (dobrymi lozyskami), wahacz przedni kompletny 180 (Renault OE), elektrozawór KZFR 250 (Renault OE), najdroższy rozrząd, z wymianą 1400. Z powazniejszych usterek to zatarty alternator i cieknąca chłodnica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted February 1 Share Posted February 1 Z renault to problem z elektryka i elektronika. Znajomi Clio 2 i Laguna 2... Auta dawały ciała podczas jazdy i umierały na ulicach.Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted February 1 Share Posted February 1 (edited) Kolega ostatnio w takim budzecie kupil ladna bore i sobie chwali. Ja na dojazdy znalazlem VC 3.2 i tez sobie chwale Edited February 1 by czachabrava 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasiorek Posted February 1 Share Posted February 1 W zbliżonym budżecie sprzedałem swojego Puga 307 SW. 2 litry benzyny + gazownia. W tej wersji miejsca w środku ogrom (miałem wyrzucony środkowy fotel tylnego rzędu a dwa pozostałe przesunięte do środka - prawie jak w vanie). Wyposażeniowo ta wersja tez była bez zastrzeżeń - w sumie to jak zacząłem szukać nowego auta to się zdziwiłem że po 15 latach auta nadal nie mają wszystkiego w standardzie co było tam (a to w końcu zwykły Peugeot). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rwIcIk Posted February 1 Share Posted February 1 2 godziny temu, bielaPL napisał: Czyli szukasz dużego auta vectra C - blacha w miarę się trzyma dobrze, 1.8 122KM prosty i lubi gaz Może też by c 2,2 z początku produkcji C. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jqr Posted February 1 Author Share Posted February 1 dzięki za rady, mówią żeby nie wchodzić dwa razy do tej samej rzeki, bo miałem vectreC 1.8 po lifcie - skradziona oraz P307kombi 1.6hdi- zajeżdżony na śmierć ale może trzeba wrócić do korzeni, bo auta wspominam dobrze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted February 1 Share Posted February 1 2 godziny temu, czachabrava napisał: Kolega ostatnio w takim budzecie kupil ladna bore i sobie chwali. Ja na dojazdy znalazlem VC 3.2 i tez sobie chwale GTS’a ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted February 1 Share Posted February 1 3 godziny temu, bielaPL napisał: Z renault to problem z elektryka i elektronika. Znajomi Clio 2 i Laguna 2... Auta dawały ciała podczas jazdy i umierały na ulicach. Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka No widzisz, a u mnie zero problemów, tylko kluczem jest to ,że mam z dodatkowego wypasu tylko klimę manualną, bo głowie psuły się upierdliwe pierdoły typu handsfree, czujniki zmierzchu, klimy automatyczne etc. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted February 2 Share Posted February 2 9 godzin temu, sebaso napisał: GTS’a ? Dokładnie tak. Świetna jednostka napędowa, oczywiście obkupiona spalaniem. Ale odpalasz po postoju na dworze w minusowych temperaturach, obroty spadają od razu na 600 i silniczek pracuje łagodnie. Przy wyprzedzaniu nie zastanawia się jak 1.5 TSI, czy wcisnąłem pedał do wyprzedzania, czy wyłączyć może cylindry tylko reakcja jest natychmiastowa. Mimo braku turbo, na mieście można jeździć bez wachlowania biegami. A i na trasie przy 120km/h cisza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaczelnyFilozof Posted February 2 Share Posted February 2 2 godziny temu, czachabrava napisał: Dokładnie tak. Świetna jednostka napędowa, oczywiście obkupiona spalaniem. Ale odpalasz po postoju na dworze w minusowych temperaturach, obroty spadają od razu na 600 i silniczek pracuje łagodnie. Przy wyprzedzaniu nie zastanawia się jak 1.5 TSI, czy wcisnąłem pedał do wyprzedzania, czy wyłączyć może cylindry tylko reakcja jest natychmiastowa. Mimo braku turbo, na mieście można jeździć bez wachlowania biegami. A i na trasie przy 120km/h cisza. Kolega z pracy kupił ostatnio śliczną Vectre C. GTS jakiś Irmszer. Gnije na placu. Auto pije kolosalne ilości oleju. Elektryka świruje. Zrobił wtryski paliwa to padła dwumasa. Stoi w śniegu, kupił Astrę C za 2500zł bez kata i w końcu jezdzi bezawaryjnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted February 2 Share Posted February 2 18 godzin temu, jqr napisał: potrzebne jest jednak drugie auto w rodzinie, budżet 8000zł wliczający pierwsze rzeczy do zrobienia, czyli na zakup raczej bliżej 6k z oczekiwań: ESP, 4 drzwi, wielkość conajmniej kompakt, benzyna >1.6, >2000r., auto do ogarnięcia dla amatorskiego mechanika przeglądając ogłoszenia z okolicy, to astry, focusy, laguny i e46 obejrzałem jednego focusa i niestety zmęczony oraz e46 i byłem w sumie zaskoczony, że robiło dobre wrażenie - a nigdy nie szukałem bmw próbuję jeszcze namówić szwagra, żeby mi oddał "moje byłe" stilo, ale nie chce podświadomie szukam coś z małą ilością elektroniki, czego szukać jeśli miałbym dalej podjechać ? - jeszcze miesiąc mam służbówkę i jeżdżę sporo po kraju Megane lub Scenic 1gen po fl z 1.6/1.8 lub 2.0 16v powinno być dobrym rozwiązaniem. Druga generacja, jeśli znajdzie z ESP w tej kwocie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted February 2 Share Posted February 2 53 minuty temu, NaczelnyFilozof napisał: Kolega z pracy kupił ostatnio śliczną Vectre C. GTS jakiś Irmszer. Gnije na placu. Auto pije kolosalne ilości oleju. Elektryka świruje. Zrobił wtryski paliwa to padła dwumasa. Stoi w śniegu, kupił Astrę C za 2500zł bez kata i w końcu jezdzi bezawaryjnie Dlatego sie kupuje stare benzyny, a nie dojechane diesele. Wtedy ryzyko wtopy mniejsze. BTW jak wyglada astra C? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted February 2 Share Posted February 2 22 godziny temu, jqr napisał: potrzebne jest jednak drugie auto w rodzinie, budżet 8000zł wliczający pierwsze rzeczy do zrobienia, czyli na zakup raczej bliżej 6k z oczekiwań: ESP, 4 drzwi, wielkość conajmniej kompakt, benzyna >1.6, >2000r., auto do ogarnięcia dla amatorskiego mechanika przeglądając ogłoszenia z okolicy, to astry, focusy, laguny i e46 obejrzałem jednego focusa i niestety zmęczony oraz e46 i byłem w sumie zaskoczony, że robiło dobre wrażenie - a nigdy nie szukałem bmw próbuję jeszcze namówić szwagra, żeby mi oddał "moje byłe" stilo, ale nie chce podświadomie szukam coś z małą ilością elektroniki, czego szukać jeśli miałbym dalej podjechać ? - jeszcze miesiąc mam służbówkę i jeżdżę sporo po kraju Bym chyba szukał jakiejś Octavii. Dlatego bo popularna w PL Chyba tez nie rdzewieje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted February 2 Share Posted February 2 8 godzin temu, czachabrava napisał: Dokładnie tak. Świetna jednostka napędowa, oczywiście obkupiona spalaniem. Ale odpalasz po postoju na dworze w minusowych temperaturach, obroty spadają od razu na 600 i silniczek pracuje łagodnie. Przy wyprzedzaniu nie zastanawia się jak 1.5 TSI, czy wcisnąłem pedał do wyprzedzania, czy wyłączyć może cylindry tylko reakcja jest natychmiastowa. Mimo braku turbo, na mieście można jeździć bez wachlowania biegami. A i na trasie przy 120km/h cisza. Jedno z moich marzeń jako nastolatka zazdraszam kiedyś może jeszcze kupię . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZUBERTO Posted February 2 Share Posted February 2 6 godzin temu, NaczelnyFilozof napisał: kupił Astrę C za 2500zł bez kata i w końcu jezdzi bezawaryjnie Gdzie on zabytkowego Kadetta znalazł w takiej cenie i to jeżdżącego? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZUBERTO Posted February 2 Share Posted February 2 5 godzin temu, czachabrava napisał: BTW jak wyglada astra C? Jak Kadett z lat 70-tych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sowik85 Posted February 2 Share Posted February 2 23 godziny temu, ghost2255 napisał: Astra i Golf będą najtańsze w naprawach. Części sa wszędzie i bardzo tanie. W tym budżecie powinny mieć progi i podłogę. Z podłogą w VW to bym uważał. Tzn podłoga może jest ale progi takie: Cyknąłem dzisiaj u blacharza, każde nadkole wygląda podobnie Wstępny koszt 3k zł zakładający wstawienie nowych progów. Auto Golf V nie bite w tych miejscach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost2255 Posted February 2 Share Posted February 2 Teraz, sowik85 napisał: Auto Golf V nie bite w tych miejscach. Te auta mają już swoje lata. Pod kątem blacharki, to chyba lepiej wypada Golf IV niż V? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sowik85 Posted February 2 Share Posted February 2 19 minut temu, ghost2255 napisał: Te auta mają już swoje lata. Pod kątem blacharki, to chyba lepiej wypada Golf IV niż V? Ten mój z foto jest z 2008r. Golf 4 ponoć trochę lepszy z tego co blacharze mówią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted February 2 Share Posted February 2 Godzinę temu, sebaso napisał: Jedno z moich marzeń jako nastolatka zazdraszam kiedyś może jeszcze kupię . Ja jako nastolatek mialem wlasnie identyczna i zawsze zalowalem ze sprzedalem. Wiec jak wpadlo mi w oko ogloszenie to odrazu pojechalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted February 2 Share Posted February 2 Godzinę temu, ZUBERTO napisał: Jak Kadett z lat 70-tych. To juz wiem czemu tam nawet kata nie bylo xd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZUBERTO Posted February 2 Share Posted February 2 28 minut temu, sowik85 napisał: Ten mój z foto jest z 2008r. Golf 4 ponoć trochę lepszy z tego co blacharze mówią. Miałem kiedyś golfa 3 i mimo, że wiem że to prehistoria, to o VW mam opinię zgnilaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost2255 Posted February 2 Share Posted February 2 29 minut temu, ZUBERTO napisał: Miałem kiedyś golfa 3 i mimo, że wiem że to prehistoria, to o VW mam opinię zgnilaka. III gniła najszybciej ze wszystkich generacji Golfa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delco Posted February 2 Share Posted February 2 W dniu 1.02.2022 o 16:48, spad napisał: Laguna 2 benzynowa. Dobrze wyposażone, trwałe silniki, nadające się pod lpg jeżeli zajdzie potrzeba. Z tym że raczej ta po liftingu w 2004? roku - bo od któregos roku przestała byc królową lawet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pejus1982 Posted February 2 Share Posted February 2 Godzinę temu, delco napisał: Z tym że raczej ta po liftingu w 2004? roku - bo od któregos roku przestała byc królową lawet A lifting nie był troszkę później 2007/2008? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted February 2 Share Posted February 2 2 godziny temu, czachabrava napisał: Ja jako nastolatek mialem wlasnie identyczna i zawsze zalowalem ze sprzedalem. Wiec jak wpadlo mi w oko ogloszenie to odrazu pojechalem Na bogato było . poka foty obecnej . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted February 2 Share Posted February 2 14 minut temu, pejus1982 napisał: A lifting nie był troszkę później 2007/2008? 2005, 2007 to LIII wchodziła . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delco Posted February 2 Share Posted February 2 Godzinę temu, pejus1982 napisał: A lifting nie był troszkę później 2007/2008? 2007 była juz Laguna III 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted February 2 Share Posted February 2 3 godziny temu, delco napisał: Z tym że raczej ta po liftingu w 2004? roku - bo od któregos roku przestała byc królową lawet Lifting od 2005r był, miałem 2004r, nie powiem złego słowa... Wersja z 2.0mpi, nie ide, manuał i wszystko, nawet sterowanie głosem. Działało i wygodne było... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted February 2 Share Posted February 2 1 godzinę temu, delco napisał: 2007 była juz Laguna III Końcówka 2007 jeszcze 2ph2 była w sprzedaży Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaczelnyFilozof Posted February 2 Share Posted February 2 11 godzin temu, czachabrava napisał: Dlatego sie kupuje stare benzyny, a nie dojechane diesele. Wtedy ryzyko wtopy mniejsze. Vectra C 2.2 GTS irmszer to jest wolnossąca benzyna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delco Posted February 2 Share Posted February 2 18 minut temu, Pipper napisał: Końcówka 2007 jeszcze 2ph2 była w sprzedaży Może z jakiś resztek u dealerów* - bo miałem LIII wyprodukowana w kwietniu albo maju 2007. *Wtedy to auta czekały na kupujacych a nie tak jak teraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted February 3 Share Posted February 3 6 godzin temu, delco napisał: Może z jakiś resztek u dealerów* - bo miałem LIII wyprodukowana w kwietniu albo maju 2007. *Wtedy to auta czekały na kupujacych a nie tak jak teraz Do maja lub czerwca były klepane w 2007, znalazłem kiedyś taką z datą pierwszej rejestracji luty 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted February 3 Share Posted February 3 Scenic I po fl z benzyna pod maską i możliwie biedna wersja byle klimą i ESP bylo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted February 3 Share Posted February 3 8 godzin temu, NaczelnyFilozof napisał: Vectra C 2.2 GTS irmszer to jest wolnossąca benzyna. A co mamy zgadywać jaki tam jest silnik, równie dobrze 2.2 może być w dieslu. Tak samo jak dołożony pakiet stylistyczny irmschera. Bo nie widziałem jeszcze vectry z 2.2 zrobionego fabrycznie przez irmschera. Co do kolegi to podejrzewam, ze kupił wszędzie odradzanego 2.2 directa. Kupując pełnoletnie auto klasy D z silnikiem podwyzszonego ryzyka liczył, ze nie dołoży do tego gotówki? Ja przez pierwsze 3 miesiace włożyłem na pakiet startowy 4k, a zrobiłem rozrzad, zawieszenie(przód) i opony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomecki Posted February 3 Share Posted February 3 W dniu 1.02.2022 o 15:47, bielaPL napisał: vectra C - blacha w miarę się trzyma dobrze, 1.8 122KM prosty i lubi gaz wczoraj znajomy linkował na FB Vectrę C, wlazłem w linka i zobaczyłem cenę.... https://www.olx.pl/d/oferta/opel-vectra-2-2-155-koni-wyposazenie-cosmo-salon-polska-lpg-CID5-IDNI04a.html 16 letnie auto. Za ile to finalnie się sprzeda? Za 10? Czy automat + skóra musi tyle w Oplu kosztować? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted February 3 Share Posted February 3 1 minutę temu, tomecki napisał: wczoraj znajomy linkował na FB Vectrę C, wlazłem w linka i zobaczyłem cenę.... https://www.olx.pl/d/oferta/opel-vectra-2-2-155-koni-wyposazenie-cosmo-salon-polska-lpg-CID5-IDNI04a.html 16 letnie auto. Za ile to finalnie się sprzeda? Za 10? Czy automat + skóra musi tyle w Oplu kosztować? ale ma kompilacje awaryjny silnik https://www.motobenzyna.pl/silniki/3218-silnik-2-2-16v-direct-z22yh.html sedan i automat.... Jak mu to pójdzie za 10 to niech się cieszy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel Posted February 3 Share Posted February 3 5 minut temu, tomecki napisał: wczoraj znajomy linkował na FB Vectrę C, wlazłem w linka i zobaczyłem cenę.... https://www.olx.pl/d/oferta/opel-vectra-2-2-155-koni-wyposazenie-cosmo-salon-polska-lpg-CID5-IDNI04a.html 16 letnie auto. Za ile to finalnie się sprzeda? Za 10? Czy automat + skóra musi tyle w Oplu kosztować? Kolega siedzi w D na stałe to takie auto tylko w dieslu w zeszłym roku u dealera w rozliczeniu zostawił za 1000 euro a mógł w PL sprzedać za 20000 pln jak widać magia Niemca w PL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted February 3 Share Posted February 3 13 minut temu, Camel napisał: Kolega siedzi w D na stałe to takie auto tylko w dieslu w zeszłym roku u dealera w rozliczeniu zostawił za 1000 euro a mógł w PL sprzedać za 20000 pln jak widać magia Niemca w PL. rynek zgłupiał bo ludzie zaczęli kupować strupy w chorych cenach... rozumiem jeszcze tak jak mój znajomy kupił 14 latka saaba za 30tys ale przebieg miał 70tys i naprawdę auto jak nowe i bez rudej, ale -terenówka co jeszcze trochę pojeździsz i nie trzeba połowy wymieniać (bez względu na rocznik) to od 30tys -14 letnia A klasa z 50% utraty wartości... w tamtym okresie kupowało się te auta po 35-37tys (wiem bo kupowałem) https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c1-automat-salon-pl-2-wlasc-klima-isofix-elektryka-ID6Ep4y4.html Do tego dojdą ci mechanicy którzy podniosą stawki bo wszystko drożeje i kupując strupka za 15 z odrobiną pecha łatwo będzie można wpakować kolejną dychę... Naprawdę jak ktoś się zmieści do tej nowej fabii za 60 to lepiej na tym wyjdzie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rwIcIk Posted February 3 Share Posted February 3 45 minut temu, tomecki napisał: wczoraj znajomy linkował na FB Vectrę C, wlazłem w linka i zobaczyłem cenę.... https://www.olx.pl/d/oferta/opel-vectra-2-2-155-koni-wyposazenie-cosmo-salon-polska-lpg-CID5-IDNI04a.html 16 letnie auto. Za ile to finalnie się sprzeda? Za 10? Czy automat + skóra musi tyle w Oplu kosztować? bezpośredni wtrysk i LPG 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted February 3 Share Posted February 3 14 godzin temu, delco napisał: Z tym że raczej ta po liftingu w 2004? roku - bo od któregos roku przestała byc królową lawet Królową lawet były diesle, benzynowe nie miały tego problemu. Sam miałem z 2003 roku przedlifta i spisywało się super. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koonrad Posted February 3 Share Posted February 3 11 minut temu, rwIcIk napisał: bezpośredni wtrysk i LPG dzisiaj to nie jest problem, kwestia $ w jesieni byłem o gazownika powiedzmy hobbysty (znany na forum LPG), na strojenie mojej X3 i tak sobie pogadaliśmy o nowych autach, np kia/hyundai z tym silnikiem 1.6 fajnie się gazuje oczywiście są to instalacje z dotryskiem, ale realnie pobiera 1-2L noPB na 100km, więc nie są to jakieś wielkie ilości nie polecał za to 6gen, bo są tam ciągle problemy a to z jakością gazu (pompy padają) a to ze strojeniem 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delco Posted February 3 Share Posted February 3 24 minuty temu, spad napisał: Królową lawet były diesle, benzynowe nie miały tego problemu. Sam miałem z 2003 roku przedlifta i spisywało się super. W sensie usterek unieruchamiajacych pewnie i tak było - natomiast kłopoty z elektryka sadzę ze dotyczyły wszystkich modeli, do tego w któryms roczniku był problem z cewkami sagem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted February 3 Share Posted February 3 1 hour ago, bielaPL said: Do tego dojdą ci mechanicy którzy podniosą stawki bo wszystko drożeje i kupując strupka za 15 z odrobiną pecha łatwo będzie można wpakować kolejną dychę... Naprawdę jak ktoś się zmieści do tej nowej fabii za 60 to lepiej na tym wyjdzie... Ale roznica pomiedzy 15+10 a nowa Fabia to bagatela 35kPLN Ja wiem, ze z perspktywy informatyka w Wawie to niewiele, ale nawet zarabiajac srednia krajowa to prawie roczne zarobki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted February 3 Share Posted February 3 16 minut temu, delco napisał: W sensie usterek unieruchamiajacych pewnie i tak było - natomiast kłopoty z elektryka sadzę ze dotyczyły wszystkich modeli, do tego w któryms roczniku był problem z cewkami sagem Większość problemów z elektryką jakie znam w LII to zimne luty w zegarach (błąd ładowania), błąd czytnika karty, błędy w klimie automatycznej. Każda z tych rzeczy do naprawienia u magików w okolicy 200 zł. Choć te błędy pokazywały się po kilku latach, więc przy pełnoletniej Lagunie to już poprzedni właściciel je usuwał. O cewkach też słyszałem, ale to też problem pierwszego właściciela, wymiana eliminowała problem na kolejne lata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delco Posted February 3 Share Posted February 3 40 minut temu, spad napisał: Większość problemów z elektryką jakie znam w LII to zimne luty w zegarach ..... wymiana eliminowała problem na kolejne lata. W sumie pewnie masz racje... problemy z LII znam tylko z wypytywanie mnie czy LIII jest także awaryjna - nie była zbytnio.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.