Jump to content

TONALE - nowy model Alfa Romeo od 5 lat dzień przed oficjalną premierą


sailor_p
 Share

Recommended Posts

Na dzień przed oficjalną premierą wyciekły zdjęcia wersji produkcyjnej Alfa Romeo Tonale - crossovera który ma konkurować z X1, GLA, Q3, XC40. Wydarzenie niecodzienne, gdyż ostatni model Alfa Romeo miał debiut w 2017 roku (Stelvio). Co myślicie, będzie hit?

 

https://autogaleria.pl/alfa-romeo-talfa-romeo-tonale-2022-premiera-16.jpg.4ec1e21a6284c56642e1020d44fa7b75.jpgalfa-romeo-tonale-2022-premiera-3.jpg.043bb6951169c737846c19cc06711335.jpgalfa-romeo-tonale-2022-premiera-2.jpg.d2ec47e503e638c729ff481dbd3740b0.jpgonale-2022-ups-ktos-zbyt-wczesniej-kliknal-opublikuj

  • I love it 1
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, sailor_p napisał:

Na dzień przed oficjalną premierą wyciekły zdjęcia wersji produkcyjnej Alfa Romeo Tonale - crossovera który ma konkurować z X1, GLA, Q3, XC40. Wydarzenie niecodzienne, gdyż ostatni model Alfa Romeo miał debiut w 2017 roku (Stelvio). Co myślicie, będzie hit?

 

https://autogaleria.pl/alfa-romeo-talfa-romeo-tonale-2022-premiera-16.jpg.4ec1e21a6284c56642e1020d44fa7b75.jpgalfa-romeo-tonale-2022-premiera-3.jpg.043bb6951169c737846c19cc06711335.jpgalfa-romeo-tonale-2022-premiera-2.jpg.d2ec47e503e638c729ff481dbd3740b0.jpgonale-2022-ups-ktos-zbyt-wczesniej-kliknal-opublikuj

Znajdą się fanatycy AR , pytanie jak z ceną i jakie silniki 

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, mmaciejosss napisał:

Znajdą się fanatycy AR , pytanie jak z ceną i jakie silniki 

Silniki podali na ostatnich podlinkowanych zdjęciach: 130 HP, 160 HP w hybrydach i 275 w PLUG-IN, na lokalnych rynkach diesel 130 HP i benzyna 256 HP

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, WBA said:

Silniki podali na ostatnich podlinkowanych zdjęciach: 130 HP, 160 HP w hybrydach i 275 w PLUG-IN, na lokalnych rynkach diesel 130 HP i benzyna 256 HP

 

Wszystko zalezy glownie od tego ile to auto bedzie kosztowac :ok:

Patrzac na silniki to raczej nie maja chyba zamiaru/szans konkurowac z markami premium, bo tam gama zaczyna od 130-160KM, a nie konczy.

Znowu, jak bedzie duzo drozsza niz marki popularne, to ciezko bedzie wyjsc za waskie grono fanatykow marki. 

Mnie sie na fotkach podoba, chociaz minusem te wirtualne zegary 😕

PS. Wersje 275 Plug-in celowo pomijam bo wyceniona bedzie absurdalnie, podobnie jak w Jeep Compas.

 

Edited by Maciej__
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, sailor_p napisał:

Co myślicie, będzie hit?

nie, będzie jak zawsze z alfą... ładna, zawsze piękna ale mało się na nią skusi

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wszystko zalezy glownie od tego ile to auto bedzie kosztowac :ok:

Patrzac na silniki to raczej nie maja chyba zamiaru/szans konkurowac z markami premium, bo tam gama zaczyna od 130-160KM, a nie konczy.

Znowu, jak bedzie duzo drozsza niz marki popularne, to ciezko bedzie wyjsc za waskie grono fanatykow marki. 

Mnie sie na fotkach podoba, chociaz minusem te wirtualne zegary 😕

PS. Wersje 275 Plug-in celowo pomijam bo wyceniona bedzie absurdalnie, podobnie jak w Jeep Compas.

 

Wystartuje pewnie od 100-120 tyś.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sdss said:

Wystartuje pewnie od 100-120 tyś.

 

Mysle, ze raczej okolice tej drugiej kwoty...

Ale jak za 150-160kPLN bedzie wersja 160KM w jakiej sensownej specyfikacji to moze sie sprzedawac :ok:

Szczegolnie, ze Alfa daje teraz 5 lat gwarancji i w standardzie dosatajesz automat.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Mysle, ze raczej okolice tej drugiej kwoty...

Ale jak za 150-160kPLN bedzie wersja 160KM w jakiej sensownej specyfikacji to moze sie sprzedawac :ok:

Szczegolnie, ze Alfa daje teraz 5 lat gwarancji i w standardzie dosatajesz automat.

 

Też tak myślę. Stelvio jest dobrym autem więc jak się nie popsują to będzie się sprzedawało.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, marcindzieg said:

Też tak myślę. Stelvio jest dobrym autem więc jak się nie popsują to będzie się sprzedawało.

 

 

Jeep Compass z tym silnikiem w wersji 130km plus 20km elektryczny kosztuje od 140k. Obstawiam, że Alfa będzie droższa. 

 

image.png.d8ac223bbdb387b4c0f16280bb9db69d.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, dzidzia napisał:

 

Jeep Compass z tym silnikiem w wersji 130km plus 20km elektryczny kosztuje od 140k. Obstawiam, że Alfa będzie droższa. 

 

image.png.d8ac223bbdb387b4c0f16280bb9db69d.png

Jeep za prawie 180kpln z napędem na przód i silnikiem 130KM ;]

To już naprawdę miłośnik marki musi to kupować.

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Gdzieś ostatnio czytałem ze Alfą sprzedała mniej sztuk całe swojej gamy niż BMW3. Ba Lancia więcej sprzedaje. Auto ładne ale przydałby się jakiś mocny silnik. 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wszystko zalezy glownie od tego ile to auto bedzie kosztowac :ok:

Patrzac na silniki to raczej nie maja chyba zamiaru/szans konkurowac z markami premium, bo tam gama zaczyna od 130-160KM, a nie konczy.

Znowu, jak bedzie duzo drozsza niz marki popularne, to ciezko bedzie wyjsc za waskie grono fanatykow marki. 

Mnie sie na fotkach podoba, chociaz minusem te wirtualne zegary 😕

PS. Wersje 275 Plug-in celowo pomijam bo wyceniona bedzie absurdalnie, podobnie jak w Jeep Compas.

 

A jak ja bidolilem na cene compasa to sie ze mnie śmiales  :)

Edited by Marcin79
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marcin79 said:

A jak ja bidolilem na cene compasa to sie ze mnie śmiałem :)

 

No przeciez z ceny PHEV to ja tez sie nabijam, bo jest absurdalna ;] 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, bochumil said:

Premiera trwa

 

Jak mozna robic premiere Alfy w kolorze innym niz czerwony? ;]

Ten majtkowy niebieski, wyglada fatalnie na tym aucie ;)

Jak sie pojawi w salonach, to trzeba bedzie sie przejechac zobaczyc na zywo.

Ciekawe tylko co to za silnik to 1,5T :nie_wiem:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, stig napisał:

Podejrzewam zaporowy cennik. Od 150tys;-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, sdss napisał:

Wystartuje pewnie od 100-120 tyś.

Jakby była za 100 to sam bym może zamówił ;)

Obstawiam raczej 150+ i skończy się jak z każdą alfą - wszystkim się będzie podobać, ale nikt nie kupi. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, iwik said:

Jakby była za 100 to sam bym może zamówił ;)

Obstawiam raczej 150+ i skończy się jak z każdą alfą - wszystkim się będzie podobać, ale nikt nie kupi. 

 

To jest auto wielkosci Mazdy Cx5 czy Tiguana, wiec 100kPLN to nie ma zadnych szans...

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

To jest auto wielkosci Mazdy Cx5 czy Tiguana, wiec 100kPLN to nie ma zadnych szans...

To miało być B klasa , a wyszło C. 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Jak mozna robic premiere Alfy w kolorze innym niz czerwony? ;]

Ten majtkowy niebieski, wyglada fatalnie na tym aucie ;)

Jak sie pojawi w salonach, to trzeba bedzie sie przejechac zobaczyc na zywo.

Ciekawe tylko co to za silnik to 1,5T :nie_wiem:

No właśnie sęk w tym, że ona ma nie mieć czerwonego koloru w gamie ;]
 

Nie przesadzaj, sam bym może nie wybrał, ale zły nie jest. Młody ma modelik stelvio w tym kolorze ;) . 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, sdss napisał:

To miało być B klasa , a wyszło C. 

Nigdy to nie miało być B klasa. Od początku to miał być kompaktowy SUV czyli crossover, jako pośredni następca Giulietty.

Crossover segmentu B ma się pojawić w 2023, nazywać się Brennero i... być produkowany w Tychach.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jakby była za 100 to sam bym może zamówił
Obstawiam raczej 150+ i skończy się jak z każdą alfą - wszystkim się będzie podobać, ale nikt nie kupi. 
Nie wszystkim. Mnie się nie podoba. Bardziej przekonuje mnie Stelvio.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, bochumil said:

Nie wszystkim. Mnie się nie podoba. Bardziej przekonuje mnie Stelvio.

 

Tez mam wrazenie, ze Stelvio wyglada duzo bardziej proporcjonalnie.

 

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Tez mam wrazenie, ze Stelvio wyglada duzo bardziej proporcjonalnie.

 

 

u mnie odwrotnie. To auto mi się bardziej podoba. Mam wrażenie, że ma mniej zaokrągleń i obłości, a więcej zdecydowanych linii.

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Tez mam wrazenie, ze Stelvio wyglada duzo bardziej proporcjonalnie.

 

Może bardziej, ale ma też bardziej brzydki przód, który IMO szpecił całe auto. W Tonale tego nie ma, no i w końcu są światła na miarę obecnych czasów.

Ten niebieski na żywo, przynajmniej na Stelvio wyglądał super. Szczególnie przy koniczynkach i żółtych zaciskach.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, iwik napisał:

Jakby była za 100 to sam bym może zamówił ;)

Obstawiam raczej 150+ i skończy się jak z każdą alfą - wszystkim się będzie podobać, ale nikt nie kupi. 

Za sto to Fabii konkretnej nie ma :ee:

Link to comment
Share on other sites

 
Tez mam wrazenie, ze Stelvio wyglada duzo bardziej proporcjonalnie.
 
Mnie się najbardziej podobają koncepty. Niekoniecznie z pracowni inżynierów Alfa Romeo

Giulietta i Brennero

95600ad054c362c8d798725aad3fecaf.jpgdd7cd99376007fc138f893b60aa47238.jpg21b8cdb8f01179268cf5a3b96ba91029.jpg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, bochumil napisał:

Mnie się najbardziej podobają koncepty. Niekoniecznie z pracowni inżynierów Alfa Romeo emoji6.png

Giulietta i Brennero emoji2956.png

95600ad054c362c8d798725aad3fecaf.jpgdd7cd99376007fc138f893b60aa47238.jpg21b8cdb8f01179268cf5a3b96ba91029.jpg

Giulietta jak dla mnie to powinna tak wyglądać po lifcie 2015r takie właśnie przednie 

reflektory i normalna klamka z tyłu.

Tylne światła bym pozostawił oryginalne.

Dla mnie ideał.

Edited by TADA
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, sebaso napisał:

No właśnie sęk w tym, że ona ma nie mieć czerwonego koloru w gamie ;]
 

Nie przesadzaj, sam bym może nie wybrał, ale zły nie jest. Młody ma modelik stelvio w tym kolorze ;) . 

 

skąd takie info o tym czerwonym? OFC, że czerwony będzie.

Już nawet dla wersji First Edition będzie, oto kolory dla First Edition:

image.png.8b0857633c980ea3dfc76302f0a2855b.png

Link to comment
Share on other sites

Nigdy to nie miało być B klasa. Od początku to miał być kompaktowy SUV czyli crossover, jako pośredni następca Giulietty.
Crossover segmentu B ma się pojawić w 2023, nazywać się Brennero i... być produkowany w Tychach.
Z tą produkcją w Tychach to raczej mało prawdopodobne. Z zapowiadanych 3 samochodów pewny jest tylko baby Jeep. I na tą chwilę nie ma mowy o czymś więcej.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Wojtas_BB said:

Z tą produkcją w Tychach to raczej mało prawdopodobne. Z zapowiadanych 3 samochodów pewny jest tylko baby Jeep. I na tą chwilę nie ma mowy o czymś więcej.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

 

Na początku marca skończy się gdybanie. Stelantis ma ogłosić swoje plany na najbliższe lata. Jakie nowe modele i kiedy się pojawią.

Link to comment
Share on other sites

Giulietta jak dla mnie to powinna tak wyglądać po lifcie 2015r takie właśnie przednie 
reflektory i normalna klamka z tyłu.
Tylne światła bym pozostawił oryginalne.
Dla mnie ideał.



Taka Giulietta byłaby konsekwentnym dopełnieniem palety wersji nadwozia czyli hatchback/crossover nawiązujący stylistyką do Giulii oraz Stelvio. Włosi jednak od dawna z konsekwencją są jakby na bakier. Żeby być jednak obiektywnym aktualne tendencje czy jak kto woli trendy na rynku (moda na SUVy) jakby ten brak konsekwencji usprawiedliwiają. Tonale wizualnie nie zachwyca. W porównaniu ze zmysłowo opływowym Stelvio często przyrównywanym do pupy Moniki Belucci prezentuje się średnio aczkolwiek na grafikach koncepcyjnych z 2018 roku wyglądał obiecująco

https://www.alfaromeo.co.uk/content/dam/alfaromeo/global/model/geneva-2018/c_uv/strip-2/02_stripe_tonale-concept_640x890.jpg


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, sailor_p napisał:

 

skąd takie info o tym czerwonym? OFC, że czerwony będzie.

Już nawet dla wersji First Edition będzie, oto kolory dla First Edition:

image.png.8b0857633c980ea3dfc76302f0a2855b.png

W którymś z artykułów z ostatnich dni przeczytałem taką rewelację, teraz nie przytoczę. Jeśli jest inaczej to sorry za  zamieszanie. 

Link to comment
Share on other sites

Jakoś mi nie podchodzi aczkolwiek ze Stelvio u mnie było podobnie. W internecie mi się średnio podobała, ale na żywo zwłaszcza wśród innych aut wygląda bdb. Być może podobnie będzie z Tonale 😁. Na razie jestem na nie.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, stig said:

Jakoś mi nie podchodzi aczkolwiek ze Stelvio u mnie było podobnie. W internecie mi się średnio podobała, ale na żywo zwłaszcza wśród innych aut wygląda bdb. Być może podobnie będzie z Tonale 😁. Na razie jestem na nie.

 

Pytanie tylko, czy to auto nie zostalo wprowadzone do oferty o kilka lat za pozno?

Tort jest juz podzielony pomiedzy duzych graczy i ciezko bedzie cos wykroic.

Szczegolnie, ze technicznie szalu nie ma, oferta silnikowa skromna, brak napedu 4x4.

Jezeli cena nie bedzie atrakcyjna to moze byc zdecydowanie za malo na sukces.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, bochumil napisał:

 

 


Taka Giulietta byłaby konsekwentnym dopełnieniem palety wersji nadwozia czyli hatchback/crossover nawiązujący stylistyką do Giulii oraz Stelvio. Włosi jednak od dawna z konsekwencją są jakby na bakier. Żeby być jednak obiektywnym aktualne tendencje czy jak kto woli trendy na rynku (moda na SUVy) jakby ten brak konsekwencji usprawiedliwiają. Tonale wizualnie nie zachwyca. W porównaniu ze zmysłowo opływowym Stelvio często przyrównywanym do pupy Moniki Belucci prezentuje się średnio aczkolwiek na grafikach koncepcyjnych z 2018 roku wyglądał obiecująco

https://www.alfaromeo.co.uk/content/dam/alfaromeo/global/model/geneva-2018/c_uv/strip-2/02_stripe_tonale-concept_640x890.jpg

 

 

 

Nikt tego nie kupi. Niedługo wogole nie będzie hatchbacków. Zreszta nawet jak była na nie moda to i tak Alfy nie kupowali.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.