Skocz do zawartości

TONALE - nowy model Alfa Romeo od 5 lat dzień przed oficjalną premierą


sailor_p

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Furvus_Eques napisał:

 

I dlatego wszyscy właściciele Alf się znają.

:lol:

 

 

 

 

Powiedział ten co nigdy Alfy nie miał i trolluje w temacie aż trzeszczy 🤣

 

Godzinę temu, Rado_ napisał:

To nic, a w BMW bijo murzynów🤪

 

Następny hipokryta. Ten nie ma ani Alfy ani BMW 🤣 Kompetentni jak miniastrowie Morawieckiego 😜

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bochumil napisał:

Powiedział ten co nigdy Alfy nie miał i trolluje w temacie aż trzeszczy 🤣

 

No i nie znam nikogo z Alfą. Ale kusi mnie zakup takiej, będę nagle miał setki znajomych.

;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Furvus_Eques napisał:

 

No i nie znam nikogo z Alfą. Ale kusi mnie zakup takiej, będę nagle miał setki znajomych.

;l

Bez przesady. Poznałem tylko 3 mechaników. To były tylko nowe znajomości stricte z autem 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, Alfi said:

Widziałem dziś w Częstochowie jakiś wóz zamaskowany. Na 90% przód wyglądał jak Alfa, ze względu na specyficzny środek zderzaka coś jak scudetto.

Możliwe ze nadal jakieś testują zamaskowane?

 

Mial byc chyba jeszcze jakis crossover na bazie klasy B, ale nie wiem na jakim jest etapie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bochumil napisał:

 

Powiedział ten co nigdy Alfy nie miał i trolluje w temacie aż trzeszczy 🤣

 

 

Następny hipokryta. Ten nie ma ani Alfy ani BMW 🤣 Kompetentni jak miniastrowie Morawieckiego 😜

I całe szczęście, że nie mam. Po Fiatach to juz byłby masochizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Rado_ napisał:

I całe szczęście, że nie mam. Po Fiatach to juz byłby masochizm.

 

Zenek nie lubi bigosu, ponieważ struł się za dzieciaka bigosem. Zenek spędza czas na forum w temacie o bigosie i wypisuje, że bigos jest chu..steczkowy, bo jest tani i się nim struł za dzieciaka. Teraz Zenek je fasolkę po bretonsku wierząc, że fasolką się nigdy nie struje.

  • Lubię to 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Mial byc chyba jeszcze jakis crossover na bazie klasy B, ale nie wiem na jakim jest etapie.

 

Już tutaj o nim wspominałem. Będzie to Brennero, produkowany Tychach być może pod koniec tego roku. Premiera przewidziana na 2023 rok.

 

https://francuskie.pl/nowa-alfa-romeo-brennero-z-tychow-wizualizacja-modelu/

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bochumil napisał:

 

Zenek nie lubi bigosu, ponieważ struł się za dzieciaka bigosem. Zenek spędza czas na forum w temacie o bigosie i wypisuje, że bigos jest chu..steczkowy, bo jest tani i się nim struł za dzieciaka. Teraz Zenek je fasolkę po bretonsku wierząc, że fasolką się nigdy nie struje.

Spoko, można zaklinać rzeczywistość, ale fizyki nie oszukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bochumil napisał:

 

Zenek nie lubi bigosu, ponieważ struł się za dzieciaka bigosem. Zenek spędza czas na forum w temacie o bigosie i wypisuje, że bigos jest chu..steczkowy, bo jest tani i się nim struł za dzieciaka. Teraz Zenek je fasolkę po bretonsku wierząc, że fasolką się nigdy nie struje.

 

Kolega Zenka zjadł kiedyś zielony kotlet i go bolał brzuch. Ponieważ nie przydarzyło sie to Zenkowi osobiście a w dodatku upłynęło troche czasu to teraz Zenek ma uwierzyć, że zielone kotlety są smaczne i zdrowe? I sam zjeść jednego?

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Rado_ napisał:

Spoko, można zaklinać rzeczywistość, ale fizyki nie oszukasz.

 

Piątek. Kuzyn ma dylemat co kupić. W miarę nowe Grande Punto, czy starsze Audi A3 8P. Oba w benzynie. Grande już posiada, więc obaw specjalnie nie ma. Korci go jednak "przewaga dzięki technice" i ponadczasowa linia nadwozia 3 drzwiowej atrójki. Sobota, jest decyzja. Wygrywa Niemiec z ponoć pancernym 1.6 102KM - nienajgorszą bazą pod LPG. Co wiadomo nt. tej wersji silnikowej? Lubi brać olej przez niezbyt przemyślane konstrukcyjnie pierścienie oraz odmę. Wg zapewnień sprzedającego zużycie tego egzemplarza to 1L/5000km. Optymistycznie, ale czas pokaże. Na dzień dobry wiadomo, że do wymiany wiązki/przelotki w drzwiach - standard w tych autach. Problematyczne bywają również zegary - zdychają po kilku latach. Ale jak mówisz, fizyka. Nic nie jest wieczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Piątek. Kuzyn ma dylemat co kupić. W miarę nowe Grande Punto, czy starsze Audi A3 8P. Oba w benzynie. Grande już posiada, więc obaw specjalnie nie ma. Korci go jednak "przewaga dzięki technice" i ponadczasowa linia nadwozia 3 drzwiowej atrójki. Sobota, jest decyzja. Wygrywa Niemiec z ponoć pancernym 1.6 102KM - nienajgorszą bazą pod LPG. Co wiadomo nt. tej wersji silnikowej? Lubi brać olej przez niezbyt przemyślane konstrukcyjnie pierścienie oraz odmę. Wg zapewnień sprzedającego zużycie tego egzemplarza to 1L/5000km. Optymistycznie, ale czas pokaże. Na dzień dobry wiadomo, że do wymiany wiązki/przelotki w drzwiach - standard w tych autach. Problematyczne bywają również zegary - zdychają po kilku latach. Ale jak mówisz, fizyka. Nic nie jest wieczne. 
Ale co chcesz przez to udowodnić?
Że stare ałdi jest równie ujowe co gp?
Czy że alfa jest lepsza od ałdi?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, BOGUS napisał:

Ale co chcesz przez to udowodnić?
Że stare ałdi jest równie ujowe co gp?
Czy że alfa jest lepsza od ałdi?
Pozdrawiam
 

 

Chciałem udowodnić, że każda marka, każdy model ma swoje bolączki, mimo że niektórzy próbują "zaklinać rzeczywistość", bo "przewaga dzięki technice", bo prestiż wyższej klasy VAGa i najpopularniejszy hatch w Europie.

 

Tak jeszcze w ramach uzupełnienia - w takim starszym o 4 lata Stilo JTDm z podobnym przebiegiem nie musiałem grzebać w wiązkach, a oleju nie ubywało. Zegarów też nie musiałem wysyłać do specjalistycznego serwisu. Korozja tylnego zawieszenia też na niekorzyść młodszego Niemca.

 

Edytowane przez bochumil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, bochumil napisał:

 

Chciałem udowodnić, że każda marka, każdy model ma swoje bolączki mimo że niektórzy próbują "zaklinać rzeczywistość", mimo, że "przewaga dzięki technice", mimo że prestiż wyższej klasy VAGa i najpopularniejszy hatch w Europie.

 

Tak jeszcze w ramach uzupełnienia - w takim starszym o 4 lata Stilo JTDm z podobnym przebiegiem nie musiałem grzebać w wiązkach, a oleju nie ubywało. Zegarów też nie musiałem wysyłać do specjalistycznego serwisu. Korozja tylnego zawieszenia też na niekorzyść młodszego Niemca.

 

Może Ty masz nadzwyczajne szczęście.

Znajomy miał Stilo i po roku jeżdżenia autobusem (bo stilo w warsztacie) poddał się i zmienił auto. Leciało mu wszystko, zawieszenie, korozja, komputer. Z tego co mówił, to raczej były znane problemy auta, ale nie wnikałem w temat. On miał benzynę.

Ja osobiscie miałem pierwsze Bravo i auto mi się podobało. jedyny minus to wahacze z plasteliny, ale chociaż były tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, fosfor napisał:

Może Ty masz nadzwyczajne szczęście.

Znajomy miał Stilo i po roku jeżdżenia autobusem (bo stilo w warsztacie) poddał się i zmienił auto. Leciało mu wszystko, zawieszenie, korozja, komputer. Z tego co mówił, to raczej były znane problemy auta, ale nie wnikałem w temat. On miał benzynę.

Ja osobiscie miałem pierwsze Bravo i auto mi się podobało. jedyny minus to wahacze z plasteliny, ale chociaż były tanie.

 

Komputer leciał w wersji 1.6 16V. Błędem konstruktorów było umieszczenie go na głowicy silnika. Wibracje i temperatura robiły swoje i większość kilkuletnich aut trafiało na serwis elektroniczny na tzw. reballing. Temat znany i szeroko opisywany więc znalezienie skutecznego rozwiązania (przeniesienie sterownika w inne miejsce) minimalizowało ryzyko pojawienia się problemu.

Zawieszenie. Wymieniałem jedynie amortyzatory przy przebiegu 160 tys. km.

Korozja. Typowym miejscem były okolice zamka klapy bagażnika, przednie nadkola przy progach. Trochę nalotu na belce i sankach. Zgniło łączenie rury wydechowej na wejściu w końcowy tłumik.

Zanim kupiłem Stilo zajrzałem na autocentrum i poczytałem o bolączkach modelu. A że czytać potrafię i kieruje mną racjonalizm, stąd wybór padł na jtdm. W przypadku Alfy na bezpieczną benzynę 1.4 tjet. Póki co, jestem zadowolony. Pod uwagę brałem Audi A3 oraz Peugeota 3008 2.0 HDI 163KM w automacie. Ten ostatni nie mieścił mi się specjalnie w garażu. Jak widać, nie zrażam się do marek niemieckich i francuskich. Koreańskich też. Kupuję trochę oczami, patrząc na zawartość portfela i na to co oferuje producent, niekoniecznie patrząc na materiały promocyjne, a bardziej na opinie użytkowników.

Wątek Fiata w temacie o Alfie Romeo uważam za wyczerpany i nie będę kontynuował dalszych wywodów w tej kwestii 😎

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fosfor napisał:

Może Ty masz nadzwyczajne szczęście.

Znajomy miał Stilo i po roku jeżdżenia autobusem (bo stilo w warsztacie) poddał się i zmienił auto. Leciało mu wszystko, zawieszenie, korozja, komputer. Z tego co mówił, to raczej były znane problemy auta, ale nie wnikałem w temat. On miał benzynę.

Ja osobiscie miałem pierwsze Bravo i auto mi się podobało. jedyny minus to wahacze z plasteliny, ale chociaż były tanie.

Każdy ma inne doświadczenia, IMO ze Stilo nie było tak źle. Mój dobry kolega kupił Stilo 1.4 jakby za karę (choć 3D z fajnym felgami wygląda extra), bo nic innego nie znalazł (zawsze kupuje auta na już). Marudził, że to Fiat, ale tak naprawdę nigdy nic mu się przez kilka lat/100kkm nie zepsuło. Potem kupił upragnione Audi i w końcu dowiedział się jak różne rzeczy mogą się sypać w aucie :phi:.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bochumil napisał:

Komputer leciał w wersji 1.6 16V. Błędem konstruktorów było umieszczenie go na głowicy silnika. Wibracje i temperatura robiły swoje i większość kilkuletnich aut trafiało na serwis elektroniczny na tzw. reballing. Temat znany i szeroko opisywany więc znalezienie skutecznego rozwiązania (przeniesienie sterownika w inne miejsce) minimalizowało ryzyko pojawienia się problemu.

Zawieszenie. Wymieniałem jedynie amortyzatory przy przebiegu 160 tys. km.

To jest właśnie problem Fiata, ze nie potrafią wyciągać wniosków i powielają błędy. Już w Punto 2 (1.2) leciały na potęgę ECU, właśnie z racji "mądrego" umieszczenia jednostki sterującej :facepalm:.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Woockush napisał:

@bochumil Ty naprawdę masz jeszcze siłę? 😬

 

Po cichu liczę, że niczym Makłowicz dostanę nową Alfę prosto z salonu w celach promocyjnych tj promowania marki wśród alfasceptyków na forach 😁 Może nie gotuję i nie gaworzę jak Makłowicz, ale lubię dobrze zjeść 😎

  • Lubię to 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bochumil napisał:

 

Zenek nie lubi bigosu, ponieważ struł się za dzieciaka bigosem. Zenek spędza czas na forum w temacie o bigosie i wypisuje, że bigos jest chu..steczkowy, bo jest tani i się nim struł za dzieciaka. Teraz Zenek je fasolkę po bretonsku wierząc, że fasolką się nigdy nie struje.

Nie wiem, jak tam Zenek, ale Ty to jesteś wielbicielem bigosu i nie przepuścisz zadnego nawet minimalnie negatywnego wpisu  na temat tego dania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sherif napisał:

Każdy ma inne doświadczenia, IMO ze Stilo nie było tak źle. Mój dobry kolega kupił Stilo 1.4 jakby za karę (choć 3D z fajnym felgami wygląda extra), bo nic innego nie znalazł (zawsze kupuje auta na już). Marudził, że to Fiat, ale tak naprawdę nigdy nic mu się przez kilka lat/100kkm nie zepsuło. Potem kupił upragnione Audi i w końcu dowiedział się jak różne rzeczy mogą się sypać w aucie :phi:.

Trzeba oddać sprawiedliwość - to stilo dość długo mu służyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bochumil napisał:

 

Po cichu liczę, że niczym Makłowicz dostanę nową Alfę prosto z salonu w celach promocyjnych tj promowania marki wśród alfasceptyków na forach 😁 Może nie gotuję i nie gaworzę jak Makłowicz, ale lubię dobrze zjeść 😎

W swoich filmach cały czas BMW jeździ widać stoi popsuta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2022 o 17:51, wujek napisał:

W swoich filmach cały czas BMW jeździ widać stoi popsuta.

Wystarczy obejrzeć kilka odcinków wstecz by wiedzieć, że pojechał do Włoch przez Bawarię - właśnie BMW. 

W dniu 20.07.2022 o 19:43, bochumil napisał:

 

Skończył się kontrakt reklamowy.

Z tego co wiem, BMW jest jego, Alfę dostał tylko do filmiku. 

 

Edytowane przez Wiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, bochumil napisał:

Ok, masz rację, co nie zmienia faktu, że sam w swoim ostatnim filmie, mówi, że Tonale dostał do testu we Włoszech. 


Jedno nie wyklucza drugiego.

Zresztą w tym lub poprzednim filmie mówi, że jeździ BMW i Stelvio również. :) Alfa jest za mała i ekipa się nie mieściła.

 

 

Edytowane przez Wiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym kiedyś sobie chciał kupić nowe auto, to wybrałbym Alfę.

Mam miłe doświadczenia z ex 159 2.4

Awaryjność, wątpię aby była większa niż bmw f15 którą ma brat. 

Przynajmniej nie stał bym obok innych 15 takich samych na światłach.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2022 o 16:36, Alfi napisał:

Widziałem dziś w Częstochowie jakiś wóz zamaskowany. Na 90% przód wyglądał jak Alfa, ze względu na specyficzny środek zderzaka coś jak scudetto.

Możliwe ze nadal jakieś testują zamaskowane?

 

W dniu 19.07.2022 o 16:40, Maciej__ napisał:

 

Mial byc chyba jeszcze jakis crossover na bazie klasy B, ale nie wiem na jakim jest etapie.

 

W dniu 19.07.2022 o 16:54, PingNoMore napisał:

Może to Alfa Brennero. Ma być klepana w PL.
 

 

Widzialem w piątek wieczorem na A1 w okolicach Bytomia częsciowo zamaskowane na profesjonalnych blachach. Doły zderzaka i chyba progów były oklejone folią camo. 

Na 99% to było Tonale. Może jakaś nowa wersja wyposazeniowa z innymi dokładkami? 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.