Skocz do zawartości

TONALE - nowy model Alfa Romeo od 5 lat dzień przed oficjalną premierą


sailor_p

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, sdss napisał:

Plastiki to nie wszystko , są rzeczy których nie widać,  jak zawieszenie czy wyciszenie. 

 

ale z tym może być różnie niezależnie od marki. Ktoś np. pisał że Mercedes klasy A ma słabe wyciszenie. To jest premium czy nie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, sailor_p napisał:

Dobrym przykładem jest KIA Stinger, która jest bardzo udanym samochodem, bardzo dobrze wykonanym, wyposażonym a w Europie nikt tego nie kupuje (8tys. sztuk sprzedanych przez 3 lata (2018-20). Mało kto chce zapłacić ponad 200k za KIA, gdzie może mieć za podobne pieniądze BMW czy Audi

 

na mnie np. Kia Stinger zrobiła takie sobie wrażenie: z jednej strony super prowadzenie i silnik, z drugiej słabe wykonanie, coś trzeszczało w drzwiach, w desce, lusterko drżało. Ale też gdybym miał takie auto kupić to bym się zastanowił czy konkurencja oferuje lepszą jakość, ile za tę jakość trzeba dopłacić i czy jednak nie wolę trzeszczących drzwi, ale za to mieć 500zł mniejszą ratę leasingu. A może bym wolał dopłacić, ale nie za znaczek na masce tylko właśnie za te nietrzeszczące drzwi. Jeżeli coś poprawili i dzisiaj Kia już nie trzeszczy, a konkurencyjne BMW kosztuje więcej, to osobiście bym nie widział powodu żeby dopłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, maro_t said:

 

ale z tym może być różnie niezależnie od marki. Ktoś np. pisał że Mercedes klasy A ma słabe wyciszenie. To jest premium czy nie jest?

 

Pewnie zalezy dla kogo ;] Dla mnie niekoniecznie, chyba, ze w wersji AMG ;)

Ktos kto kupi taka A-klase pewnie bedzie uwazal inaczej, bo mial jakis powod dlaczego zaplacil wieceje za Mercedesa zamiast Golfa czy Corolli.

To wszystko jest kwestia subiektywna a nie oficjalny certyfikat w stylu ISO :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, maro_t napisał:

 

ale z tym może być różnie niezależnie od marki. Ktoś np. pisał że Mercedes klasy A ma słabe wyciszenie. To jest premium czy nie jest?

Tzw marki premium z założenia powinny oferować więcej niż taka corolla, jak wiemy bywa różnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Maciej__ napisał:

To wszystko jest kwestia subiektywna a nie oficjalny certyfikat w stylu ISO :P

 

Czyli każdy ma rację ;]. Dla jednego Alfa będzie premium, dla innego nie będzie. Dla mnie np. Kia Rio jest premium, bo mam ten samochód 7 lat i nigdy nic w nim się nie zepsuło a to dla mnie najważniejsza ocena samochodu. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maro_t napisał:

 

Czyli każdy ma rację ;]. Dla jednego Alfa będzie premium, dla innego nie będzie. Dla mnie np. Kia Rio jest premium, bo mam ten samochód 7 lat i nigdy nic w nim się nie zepsuło a to dla mnie najważniejsza ocena samochodu. ;]

 

Tak naprawdę kryterium bycia "premium" jest jedno, mierzalne i wynika wprost z wartości auta. Czyli samochód wyraźnie droższy od porównywalnych gabarytowo/wyposażeniowo konkurentów będzie premium. To cena auta decyduje o tym, czy dane auto jest premium czy nie. Z Alfą jest problem (zresztą ta marka ma ten problem od kilkudziesięciu lat), że ona chciałaby być premium i dlatego jest wyraźnie droższa od porównywalnych modeli np. VW czy tam innej Toyoty. Ale jednocześnie nie jest tak droga, jak typowe premium, czyli BMW i Mercedes. Dlatego dla kupujących zwykłe auta Alfa jest za drogą (dla nich jest w kategorii premium), a dla kupujących premium jest zbyt tania i przez to wypada z kategorii premium. Dlatego Alfa na rynku radzi sobie bardzo słabo. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

Dlatego Alfa na rynku radzi sobie bardzo słabo. 

 

Alfa sobie radzi słabo bo od dawna ma problem z własną tożsamością, gamą modelową i konsekwencją działania, a nie przez dywagacje czy jest premium czy nie jest.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maro_t napisał:

 

Alfa sobie radzi słabo bo od dawna ma problem z własną tożsamością, gamą modelową i konsekwencją działania, a nie przez dywagacje czy jest premium czy nie jest.

 

Ależ to jest ze sobą powiązane. Tonale to zwykły crossover klasy C, tylko FWD (!!!), takie sobie silniki, kupujący Tucsona Tonale nie kupią, bo za drogi (dlaczego tak wyceniono?), a kupujący BMX X2 też nie kupią Tonale, bo jest zbyt tani, a więc i zbyt ubogi w porównaniu do BMW. Komu oni to chcą sprzedawać? Albo niech obniżają cenę (i nieco wyposażenie), żeby konkurować z mainstreamem, albo niech idą w kierunku premium pełną gębą i wyceniają jak BMW (tyle że i wyposażenie musi być odpowiednie, łącznie z napędem, a nie jakieś żenujące  FWD).

 

Nawet Stelvio - całkiem udane auto! Ale czy jest konkurencją dla BMW X3 czy X5? Co skłoni człowieka, którego stać na BMW kupić Stelvio? Chyba nie bardzo jednak. A kupujący Tucsona czy Sportage też nie jest klientem Alfy, bo z kolei za drogo. 

 

Dlaczego Alfa 156 dobrze radziła sobie na rynku? Bo nie udawała jakiegoś premium, a jednocześnie mogła konkurować z mainstreamem. Czyli zamiast Golfa można było kupić Alfę, ot taka fanaberia dla niezbyt zamożnych. I to wypaliło. W przypadku Tonale nie widzę kto miałby masowo to kupować. 

Edytowane przez wladmar
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, maro_t napisał:

Tak, to prawda że w niektórych markach masz duży wybór konfiguracji, a w innych nie. Ale patrząc po tym, to znaczy że Skoda jest premium bo wybór konfiguracji np. Takiej Octavii na tle innych aut segmentu jest naprawdę duży.

 

Ale to nie tak. Nie jedno z wymienionych wyżej kryteriów lecz wszystkie naraz. Dlatego Skoda się nie łapie bo nie spełnia pozostałych.

 

5 godzin temu, maro_t napisał:

Ale zakładając że mam jakieś wymagania co do auta, określony budżet, te wymagania spełnia samochód marki Kia, to jaki miałby być powód dopłacania za znaczek marki tak zwanej premium? Ja osobiście nie widzę takiego powodu, znaczki na masce mnie zupełnie nie kręcą i serio nie rozuimem tego zachwytu nad "premium". OK, dostaniesz miękką deskę rozdzielczą tylko na takie rzeczy ja przestaję zwracać uwagę szybko i szybko też dochodzę do wniosku że twarda plastikowa też może być, a nawet łatwiej się ją czyści.

 

Ale ja nie łączę premium ze znaczkiem lecz z tym co dana marka ma do zaoferowania. Po prostu w takim MB czy BMW jeśli chcesz to dostaniesz więcej (jeśli za to słono zapłacisz oczywiście). W tańszych markach się nie da i koniec. Jeśli Alfa chce być premium to niech zaoferuje bogatą paletę silników, konkretne osiągi, 15 kolorów skóry wewnątrz do wyboru i jakieś ekstrasy z górnej półki. Ale jeśli obcinają co się da i gdzie się tylko da żeby zaoszczędzić to nie jest premium tylko bieda. Ładym designem tego się nie da przykryć.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maro_t napisał:

 

ale z tym może być różnie niezależnie od marki. Ktoś np. pisał że Mercedes klasy A ma słabe wyciszenie. To jest premium czy nie jest?

 

Marka jest premium, bo przez wiele lat na to zapracowała. Nawet jak spieprzy jakiś model to i tak niełatwo ją będzie wyrzucić z miejsca w którym się znalazła. Alfa do klasy premium aspiruje a tam nie można sobie pozwolić na błędy. Powinni się uczyć od Lexusa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

 

Tak naprawdę kryterium bycia "premium" jest jedno, mierzalne i wynika wprost z wartości auta. Czyli samochód wyraźnie droższy od porównywalnych gabarytowo/wyposażeniowo konkurentów będzie premium. To cena auta decyduje o tym, czy dane auto jest premium czy nie. Z Alfą jest problem (zresztą ta marka ma ten problem od kilkudziesięciu lat), że ona chciałaby być premium i dlatego jest wyraźnie droższa od porównywalnych modeli np. VW czy tam innej Toyoty. Ale jednocześnie nie jest tak droga, jak typowe premium, czyli BMW i Mercedes. Dlatego dla kupujących zwykłe auta Alfa jest za drogą (dla nich jest w kategorii premium), a dla kupujących premium jest zbyt tania i przez to wypada z kategorii premium. Dlatego Alfa na rynku radzi sobie bardzo słabo. 

 

Bo Włosi chcą mieć ceny jak za premium a jednocześnie oszczędzać na produkcji. A tak się po prostu nie da, klienci nie są tacy głupi.

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Bo Włosi chcą mieć ceny jak za premium a jednocześnie oszczędzać na produkcji. A tak się po prostu nie da, klienci nie są tacy głupi.

 

 

 

Ale w tym rzecz, że cenowo do premium to jeszcze daleko. Nie rozumieją, że produkt premium musi kosztować odpowiednio dużo, żeby być premium. Premium kupuje się m.in. dlatego, że to właśnie premium, a nie tylko ze względu na wyposażenie, silniki i tak dalej. Taki klient chce płacić dużo, żeby się wyróżniać. Dlatego nie wypalił VW Phaeton. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sdss napisał:

Volvo jest Premium?  

 

Kiedy była to marka europejska, wyraźnie droższa od większości aut w danych segmentach, tak. Nawet jak klepali klony Forda, te klony były zdecydowanie droższe. Teraz nie wiem, nie patrzyłem na cennik, ale będąc autami designed and made in China raczej będzie ciężko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wladmar napisał:

 

Kiedy była to marka europejska, wyraźnie droższa od większości aut w danych segmentach, tak. Nawet jak klepali klony Forda, te klony były zdecydowanie droższe. Teraz nie wiem, nie patrzyłem na cennik, ale będąc autami designed and made in China raczej będzie ciężko. 

 

Owszem, Volvo było wyraźnie droższe od konkurencji. Ale z marek szwedzkich, to chyba Saabowi było bliżej do premium, niż Volviakom. Tyle, że Saab był specyficzny. I dla specyficznych klientów.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tak, to prawda że w niektórych markach masz duży wybór konfiguracji, a w innych nie. Ale patrząc po tym, to znaczy że Skoda jest premium bo wybór konfiguracji np. Takiej Octavii na tle innych aut segmentu jest naprawdę duży. Ale zakładając że mam jakieś wymagania co do auta, określony budżet, te wymagania spełnia samochód marki Kia, to jaki miałby być powód dopłacania za znaczek marki tak zwanej premium? Ja osobiście nie widzę takiego powodu, znaczki na masce mnie zupełnie nie kręcą i serio nie rozuimem tego zachwytu nad "premium". OK, dostaniesz miękką deskę rozdzielczą tylko na takie rzeczy ja przestaję zwracać uwagę szybko i szybko też dochodzę do wniosku że twarda plastikowa też może być, a nawet łatwiej się ją czyści.
Bo to jest jak drogimi ciuchami. Masz kasę to czesto nadajesz na innym poziomie umysłowym niz reszta ludzi. Kasa zmienia wielu ludzi i okazuje się, że koszulka za 40 zl to wstyd, KIA to wstyd. Ale, jak masz kasę, chcesz ją wydawać, to masz wiekszy wybór, więc dlaczego nie kupic drogiego auta, szczegolnie, że roznica bywa spora, bo co kupisz od np. Reno w klasie takiego GLE czy Q7?
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, nie tylko ja uważam, że tam we Włoszech komuś sufit na łeb się zawalił.
 
https://spidersweb.pl/autoblog/alfa-romeo-ceny-modeli/
 
Chcą byc jak Peugeot, który jak pamiętam pierwszy z marek dla ludu wywalił ceny w kosmos przy nowym 508 ogłaszając, ze są jak premium i akurat jak widac inni ich cenowo dogonili, peugeota ludzie nadal kupują. U Alfy to się raczej nie uda, to nie marka popularna, ale niszowa i to postrzegana w gorszym tego słowa znaczeniu. Będzie przebojem we...Włoszech.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chyba Audi przoduje, taki premium nad premiumami :phi:
Za cos płacisz, aby kazdy kolor jaki pomyslisz lampka miała do zaoferowania. Niby bzdura, ale jak ktoś lubi ( ja lubię) to masz nieograniczony wybor, zamiast kilku, z których moze żaden nie pasiwac. Płacisz, to masz wybór i o to chodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Rado_ napisał:
15 minut temu, sherif napisał:
Tu chyba Audi przoduje, taki premium nad premiumami :phi:

Za cos płacisz, aby kazdy kolor jaki pomyslisz lampka miała do zaoferowania. Niby bzdura, ale jak ktoś lubi ( ja lubię) to masz nieograniczony wybor, zamiast kilku, z których moze żaden nie pasiwac. Płacisz, to masz wybór i o to chodzi.

Czyżby ? Nie lubię aktywnych zegarów i przeładowanie LCD - mam wybór ? Nie lubię dynamicznych kierunków - mam wybór w takim A6 ?

Dlatego u mnie Audi odpadło na wstępie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby ? Nie lubię aktywnych zegarów i przeładowanie LCD - mam wybór ? Nie lubię dynamicznych kierunków - mam wybór w takim A6 ?
Dlatego u mnie Audi odpadło na wstępie .
No jak nie lubisz, to nie musisz na siłę kupować. Wybór masz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bochumil napisał:

Stelvio będzie u mnie następne. Muszę kiedyś wymierzyć garaż, bo nie wiem czy wejdzie emoji6.png

 

To jest właśnie cały problem z Alfą. Ona jest po prostu fajna! Patrzysz na nią i ją chcesz, mimo że czujesz, że to może być błąd. Coś jak związek z toksyczną kobietą. 

;]

 

 

IMO błędem AR jest próbą konkurowania w klasie, do której nie należy zamiast po prostu... być Alfą. Czymś innym, niszową marką, czymś czego nie ma BMW i czego nie powinna się pozbywać żeby konkurować na masowym rynku, na którym i tak nie ma szans a tylko rozmienia swoje dziedzictwo na drobne, robiąc przednionapędowe autko na bazie Fiata 500X.

 

Ja sam chętnie bym sobie jakąś AR pod domem jako kolejne auto postawił. Ale nie Tonale tylko coś, co ma ducha Alfy: Brerę, GTV, Spidera czy nawet Giulię albo właśnie Stelvio (najlepiej z koniczynką).

:ok:

 

 

 

 

Edytowane przez Dark_Knight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




 
IMO błędem AR jest próbą konkurowania w klasie, do której nie należy zamiast po prostu... być Alfą.
 


Ale uwierz mi, że dla jej posiadaczy Alfa taką Alfą po prostu jest... Dla mnie aktualnie taką Alfą jest Giulietta



Mógłbym wybrać dużo bardziej komfortowego Peugeota 3008 z pancernym silnikiem 2.0 HDI 163KM, z automatyczną skrzynią biegów, z dachem panoramicznym, ale... Wygrały emocje, o ile można je znaleźć w 120 konnym hatchbacku Póki co, nie narzekam. Na miasto auto w zupełności wystarczające.
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bochumil napisał:


 

 


Ale uwierz mi, że dla jej posiadaczy Alfa taką Alfą po prostu jest... Dla mnie aktualnie taką Alfą jest Giulietta

 

 

 

 

 



Mógłbym wybrać dużo bardziej komfortowego Peugeota 3008 z pancernym silnikiem 2.0 HDI 163KM, z automatyczną skrzynią biegów, z dachem panoramicznym, ale... Wygrały emocje, o ile można je znaleźć w 120 konnym hatchbacku emoji1787.png Póki co, nie narzekam. Na miasto auto w zupełności wystarczające.
 
 

 

 

Ale sam widzisz... Porównałeś ją do Puga nie do BMW.

;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Ale sam widzisz... Porównałeś ją do Puga nie do BMW.

;)

 

 

 

Może po prostu wszystkim umyka fakt, że to jest włoskie premium. Taki lepiej poskładany Fiat 👍

Aczkolwiek platforma Giulia/Stelvio niesamowicie wręcz całościowo względem poprzednich modeli poszła do przodu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bochumil napisał:

Stelvio będzie u mnie następne. Muszę kiedyś wymierzyć garaż, bo nie wiem czy wejdzie emoji6.png

Mimo że jestem bardzo zadowolony z Giulietty to chyba na niej zakończy się

moja przygoda z Alfą.

Giulia bardzo mi się podoba ale jest dla mnie za niska zarówno do wsiadania jak i zawieszenia.

Drogi na których się poruszam tzw betonówka nie nadają się do komfortowej jazdy Giulia.

Na Stelvio po prostu mnie nie stać choć siedzi się w nim zarówno mi jak i żonie bardzo wygodnie się siedzi.

Może Jeep Renegade który był brany przy zakupie Alfy ale Alfa wtedy wygrała.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, stig napisał:

Może po prostu wszystkim umyka fakt, że to jest włoskie premium. Taki lepiej poskładany Fiat 👍

Aczkolwiek platforma Giulia/Stelvio niesamowicie wręcz całościowo względem poprzednich modeli poszła do przodu.

 

Nie. Włoskie premium/klasa luksusowa to Maserati. I wcale nie musi być dobrze poskładane. Właściwie to w ogóle nie musi być poskładane.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bochumil napisał:

Stelvio będzie u mnie następne. Muszę kiedyś wymierzyć garaż, bo nie wiem czy wejdzie emoji6.png

 

Polecę sucharem, by przekazać Ci jedno: NAUCZ SIĘ W KOŃCU PARKOWAĆ! ;)
Z dedykacją: 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Nie. Włoskie premium/klasa luksusowa to Maserati. I wcale nie musi być dobrze poskładane. Właściwie to w ogóle nie musi być poskładane.

;]

 

I tu musze Cię zaskoczyć, bo Alfa Romeo w USA jest zaliczana do kategorii "italian exotic" tej samej co Maserati i Ferrari. Zazwyczaj jest sprzedawana w tych samych salonach co te dwie marki i ma podobne (czytaj: bardzo wysokie) koszty serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Woockush napisał:

I tu musze Cię zaskoczyć, bo Alfa Romeo w USA jest zaliczana do kategorii "italian exotic" tej samej co Maserati i Ferrari. Zazwyczaj jest sprzedawana w tych samych salonach co te dwie marki i ma podobne (czytaj: bardzo wysokie) koszty serwisu.

No właśnie exotic, tak samo jako Skoda w Ozi-landzie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Woockush napisał:

I tu musze Cię zaskoczyć, bo Alfa Romeo w USA jest zaliczana do kategorii "italian exotic" tej samej co Maserati i Ferrari. Zazwyczaj jest sprzedawana w tych samych salonach co te dwie marki i ma podobne (czytaj: bardzo wysokie) koszty serwisu.

 

Podobnie jak Fiat. 

;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Nie. Włoskie premium/klasa luksusowa to Maserati. I wcale nie musi być dobrze poskładane. Właściwie to w ogóle nie musi być poskładane.

;]

 

Jeździ u mnie na wsi zielone Masserati. Za mną chodzi ta włoska beemka w wersji Veloce. Jeździłbym 🤩

DA3E79AF-A7AC-4C48-9CF6-2B1AD36A9FB6.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, stig napisał:

Jeździ u mnie na wsi zielone Masserati. Za mną chodzi ta włoska beemka w wersji Veloce. Jeździłbym 🤩

DA3E79AF-A7AC-4C48-9CF6-2B1AD36A9FB6.jpeg

 

Etam, trzeba na Grecale poczekać. Może być fajne. Na pewno lepsze niż ta Alfa Tonale.

 

:skromny:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Etam, trzeba na Grecale poczekać. Może być fajne. Na pewno lepsze niż ta Alfa Tonale.

 

:skromny:

 

 

Ładne będzie. Na pewno Wojsko Polskie wpisze sobie wysoko na liście 😁👍

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2022 o 19:40, Dark_Knight napisał:

 

Nie. Włoskie premium/klasa luksusowa to Maserati. I wcale nie musi być dobrze poskładane. Właściwie to w ogóle nie musi być poskładane.

;]

 

Maserati to jest luxury nie premium. Poziom wejścia (Ghibli) czyli auto rozmiarowo BMW5/A6/E-klasa to jest 0,5 miliona PLN lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.