wachus Posted February 26 Share Posted February 26 Witam Po wymianie całej stacyjki pojawił mi się taki terkot w silniczku wycieraczek - jakby mu się flaki przewracały (same wycieraczki pracują) Ktoś może miał podobnie albo wie czym to może być spowodowane ? Ruszanie kablami w kostce stacyjce nic nie daje Na starej stacyjce tego nie było a wymieniłem że względu że kostka kleiła się na stykach podczas próby odpalenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryzuryn Posted March 10 Share Posted March 10 Kiedyś pękła mi sprężyna w stacyjce Cinquecento no i po wymianie stacyjki na nową można było wyjąć kluczyk, zamknąć auto a silnik nie gasł. Zadzwoniłem do polskiego Magneti Marelii Łódź chyba to była no i facet zapytał tylko o kolory kostki w oryginalnej i o kolor w tej nowej. Różnica w kolorach była no to powiedział że mam z tym jechać do elektryka samochodowego i on to bez problemu ogarnie zamianą przewodów. Elektryk faktycznie to ogarnął, wpierw zmierzył multimetrem i wyszło że nie gaśnie bo jakieś napięcie jest a potem zamienił te kabelki przy kostce i już silnik gasł jak należy. Może to jest jakiś trop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roach Posted March 24 Share Posted March 24 W dniu 10.03.2022 o 09:10, Fryzuryn napisał: Kiedyś pękła mi sprężyna w stacyjce Cinquecento no i po wymianie stacyjki na nową można było wyjąć kluczyk, zamknąć auto a silnik nie gasł. A to nie dlatego że stacyjka się wyrobiła ?? Ja też mogę wyciągnąć kluczyk ( ale też nie mam immobilizera) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryzuryn Posted March 24 Share Posted March 24 Ta nowa stacyjka mechanicznie była ok tylko że nie szło zgasić kluczykiem silnika. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.