Skocz do zawartości

Egs6 tryb awaryjny po wymianie sprzęgła


Maks1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość a mianowicie przed wymianą sprzęgła było wszystko ok tylko były kangury szarpanie przy ruszaniu przyuczanie nic nie dawało więc padła decyzja o wymianie sprzęgła cały komplet luk wszystko zmontowane odpowietrzony ciśnienie nabite a tu błąd i tryb awaryjny a mianowicie sygnał prędkości na wejściu skrzyni biegów czujnik wymieniłem i nic może pomóc może ktoś miał taki problem już pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Maks1983 napisał:

Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość a mianowicie przed wymianą sprzęgła było wszystko ok tylko były kangury szarpanie przy ruszaniu przyuczanie nic nie dawało więc padła decyzja o wymianie sprzęgła cały komplet luk wszystko zmontowane odpowietrzony ciśnienie nabite a tu błąd i tryb awaryjny a mianowicie sygnał prędkości na wejściu skrzyni biegów czujnik wymieniłem i nic może pomóc może ktoś miał taki problem już pozdrawiam

Akurat robię sprzęgło u siebie, ta sama skrzynia. Sprawdzałeś wtyczkę, kabel? Tam jest dość przesrane z tymi połączeniami i może się coś niepostrzeżenie uszkodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź dziś spędziłem cały dzień na sprawdzaniu kabli wtyczek nic nie zauważyłem ale jest coś innego spróbowałem zrobić styk sprzęgła ale wysprzeglik chodzi tam i spowrotem i nic ta operacja trwa bardzo długo aż przerwałem bo dziwne odgłosy się wydobywały że sprzęgła chyba trza będzie skrzynie znów zrzucić,po wymianie sprzęgła wszystkie przyuczenia się zrobiły pomyślnie a teraz coś nie chcę. A jakie sprzęgło kupiłeś ? Bo ja luk-a ale to nie jest samonastawne jak idzie niby do C4 Picasso. A zamontowanie było Sachs-a czy to jakaś różnica?

Edytowane przez Maks1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Maks1983 napisał:

Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość a mianowicie przed wymianą sprzęgła było wszystko ok tylko były kangury szarpanie przy ruszaniu przyuczanie nic nie dawało więc padła decyzja o wymianie sprzęgła cały komplet luk wszystko zmontowane odpowietrzony ciśnienie nabite a tu błąd i tryb awaryjny a mianowicie sygnał prędkości na wejściu skrzyni biegów czujnik wymieniłem i nic może pomóc może ktoś miał taki problem już pozdrawiam

 

K'woli ścisłości to skrzynia nazywa się ETG6 :)

A co do meritum, wszyscy potrafią wymienić sprzęgło, natomiast tylko nieliczni potrafią zrobić poprawnie taka adaptację właśnie punktu styku .

95% ASO nie potrafi, 90 % mechaników nie potrafi.

Posiadanie DiagBoxa to nie wszystko w tej kwestii.

Ja znam jednego, do którego ludzie z całej polski jeżdżą, na szczęście mieszka w jej centrum :) Pabianice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kolego super teraz wszyscy wiemy gdzie jest specjalista,po za tym nie wniosłeś do tematu nic nowego,przyuczenie może i nie każdy ogarnie ale punkt styku to już tak odpalasz auto klikasz i tyle resztę robi komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maks1983 napisał:

No kolego super teraz wszyscy wiemy gdzie jest specjalista,po za tym nie wniosłeś do tematu nic nowego,przyuczenie może i nie każdy ogarnie ale punkt styku to już tak odpalasz auto klikasz i tyle resztę robi komputer.

 

Mylisz się, i Ci się tylko wydaje, "fachowcy" potrafiący tylko klikać w DB  załatwiają nowe sprzęgło "od ręki" :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maks1983 napisał:

To powiedz mi proszę czemu przed wymianą sprzęgła auto jeździło a po są problemy?

 

Bo fabryka potrafiła to dobrze zrobić.

Nie jesteś odkrywczy, wszyscy użytkownicy skrzyń MCP/ETG6 są z nich zadowoleni dopóki jeżdżą na oryginalnym zestawie sprzęgła, gdy się zaczyna kończyć i zostanie wymienione zaczynają się "wieczne problemy, z punktem styku, przyuczaniem, szarpaniem, kangurami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maks1983 napisał:

Dzięki za odpowiedź dziś spędziłem cały dzień na sprawdzaniu kabli wtyczek nic nie zauważyłem ale jest coś innego spróbowałem zrobić styk sprzęgła ale wysprzeglik chodzi tam i spowrotem i nic ta operacja trwa bardzo długo aż przerwałem bo dziwne odgłosy się wydobywały że sprzęgła chyba trza będzie skrzynie znów zrzucić,po wymianie sprzęgła wszystkie przyuczenia się zrobiły pomyślnie a teraz coś nie chcę. A jakie sprzęgło kupiłeś ? Bo ja luk-a ale to nie jest samonastawne jak idzie niby do C4 Picasso. A zamontowanie było Sachs-a czy to jakaś różnica?

Mam nadzieję, że dobre części założyłeś.

Ja mam dwumasę Sachs 2294 001 921

zestaw sprzęgła Luk 624 3349 09

wysprzęglik Sachs 3182 600 190

i mam samochód z połowy 2007r. Różnice jakościowe pomiędzy tymi producentami są niezauważalne. Ale co do pasowania tego Twojego sprzęgła to mam wątpliwości. Sprzęgło samonastawne daje korzyści w postaci zawsze tego samego punktu "brania" oraz stałej siły potrzebnej do jego "wciśnięcia" O ile noga się może przyzwyczajać tak robotowi będą się zmieniały te parametry i będzie głupiał. To tak z teoretycznych przemyśleń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, jedrocha napisał:

 

Bo fabryka potrafiła to dobrze zrobić.

Nie jesteś odkrywczy, wszyscy użytkownicy skrzyń MCP/ETG6 są z nich zadowoleni dopóki jeżdżą na oryginalnym zestawie sprzęgła, gdy się zaczyna kończyć i zostanie wymienione zaczynają się "wieczne problemy, z punktem styku, przyuczaniem, szarpaniem, kangurami.

 

Paweł, robiłem kiedyś rozeznanie i jest zupełnie odwrotnie. Mnóstwo postów na klubie cytrynki to brak wymiany części i niekończące się przyuczania aby zlikwidować kangury i szarpanie. Jeśli ktoś wymienia sprzęgło to potem już się nie odzywa z problemem. 

Jeśli masz jakieś materiały o poprawnym uczeniu skrzyni to chętnie poczytam, jestem póki co na etapie montażu, jeszcze nic nie zdążyłem zepsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał:

Mam nadzieję, że dobre części założyłeś.

Ja mam dwumasę Sachs 2294 001 921

zestaw sprzęgła Luk 624 3349 09

wysprzęglik Sachs 3182 600 190

i mam samochód z połowy 2007r. Różnice jakościowe pomiędzy tymi producentami są niezauważalne. Ale co do pasowania tego Twojego sprzęgła to mam wątpliwości. Sprzęgło samonastawne daje korzyści w postaci zawsze tego samego punktu "brania" oraz stałej siły potrzebnej do jego "wciśnięcia" O ile noga się może przyzwyczajać tak robotowi będą się zmieniały te parametry i będzie głupiał. To tak z teoretycznych przemyśleń.

A widzisz ja miałem całkiem inne sprzęgło w środku cały komplet Sachs-a i to nie było samonastawne więc co rodzisz poprawiać fabrykę?bo 3razy niechce mi się skrzynie ściągać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Maks1983 napisał:

A widzisz ja miałem całkiem inne sprzęgło w środku cały komplet Sachs-a i to nie było samonastawne więc co rodzisz poprawiać fabrykę?bo 3razy niechce mi się skrzynie ściągać

Proponuję sprawdzić co powinno być, porównać z tym co miałeś i wtedy wyciągnąć wnioski

Tu masz katalog https://aftermarket.schaeffler.com/en/catalog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał:

Proponuję sprawdzić co powinno być, porównać z tym co miałeś i wtedy wyciągnąć wnioski

Tu masz katalog https://aftermarket.schaeffler.com/en/catalog

No według tego katalogu to powinno być całkiem coś innego niż zamontowanie tylko dwumasa pasuje,ale ja zamówiłem już takie sprzęgło co było w środku a było pierwsze bo daty produkcji pasują i tak to jeździło.jutro skrzynia w dół w następny tydzień zamontuje i zobaczymy dam to co szło na pierwszy montaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Igorek napisał:

Mam nadzieję, że dobre części założyłeś.

Ja mam dwumasę Sachs 2294 001 921

zestaw sprzęgła Luk 624 3349 09

wysprzęglik Sachs 3182 600 190

i mam samochód z połowy 2007r. Różnice jakościowe pomiędzy tymi producentami są niezauważalne. Ale co do pasowania tego Twojego sprzęgła to mam wątpliwości. Sprzęgło samonastawne daje korzyści w postaci zawsze tego samego punktu "brania" oraz stałej siły potrzebnej do jego "wciśnięcia" O ile noga się może przyzwyczajać tak robotowi będą się zmieniały te parametry i będzie głupiał. To tak z teoretycznych przemyśleń.

A powiedz mi kolego czy można mieszać producentów jak dwumasa Sachs a sprzęgło luk? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maks1983 napisał:

A powiedz mi kolego czy można mieszać producentów jak dwumasa Sachs a sprzęgło luk? 

Właśnie taką kombinację mam, można je mieszać i wszystko ma pasować bo to są oddzielne części i każda w sobie ma pasować do kompletu sprzęgła.

Co do poprzedniego posta, to rozumiem, że chcesz teraz zmieniać nowe sprzęgło na właściwe, według katalogu? Ja nie mogę zagwarantować, że to obecne na pewno jest złe i musi źle pracować ale jak są jakieś z nim problemy to rzeczywiście pierwsza rzecz to nabrać pewności co do właściwych części.

EDIT:

Akurat przy tym dłubię to masz fotkę. Dwumasa Sachs, tarcza Luk a na tarczy okładziny Valeo

IMG_20220415_164627.jpg.bb9434caad9bf0e6b92e68a9dd32999f.jpg

Edytowane przez Igorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał:

Właśnie taką kombinację mam, można je mieszać i wszystko ma pasować bo to są oddzielne części i każda w sobie ma pasować do kompletu sprzęgła.

Co do poprzedniego posta, to rozumiem, że chcesz teraz zmieniać nowe sprzęgło na właściwe, według katalogu? Ja nie mogę zagwarantować, że to obecne na pewno jest złe i musi źle pracować ale jak są jakieś z nim problemy to rzeczywiście pierwsza rzecz to nabrać pewności co do właściwych części.

EDIT:

Akurat przy tym dłubię to masz fotkę. Dwumasa Sachs, tarcza Luk a na tarczy okładziny Valeo

IMG_20220415_164627.jpg.bb9434caad9bf0e6b92e68a9dd32999f.jpg

Trochę się to pomieszało więc zamontowałem sprzęgło luk co sprzedał mi Intercars według numeru Vin,i ono nie jest samonastawne i coś tam drży zgrzyta więc doszlem do wniosku że zamontuje takie sprzęgło jakie tam było czyli Sachs ale ona też nie jest samonastawne i auto na tym jeździło od początku bo są bite daty 2012.a teraz mam dylemat bo strona luk podaje że ma być samonastawne a różni sprzedawcy że zwykle też jest ok.nawet na stronie co mi wysłałeś jest że dwumasa ma 228mm a sprzęgło 230mm ale to chyba nie problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Igorek napisał:

Właśnie taką kombinację mam, można je mieszać i wszystko ma pasować bo to są oddzielne części i każda w sobie ma pasować do kompletu sprzęgła.

Co do poprzedniego posta, to rozumiem, że chcesz teraz zmieniać nowe sprzęgło na właściwe, według katalogu? Ja nie mogę zagwarantować, że to obecne na pewno jest złe i musi źle pracować ale jak są jakieś z nim problemy to rzeczywiście pierwsza rzecz to nabrać pewności co do właściwych części.

EDIT:

Akurat przy tym dłubię to masz fotkę. Dwumasa Sachs, tarcza Luk a na tarczy okładziny Valeo

IMG_20220415_164627.jpg.bb9434caad9bf0e6b92e68a9dd32999f.jpg

Edit: ta skrzynia jest ciężka i wyciągnięcie jej i włożenie nie jest takie proste więc nie chciał bym robić to trzeci raz więc nie wiem co teraz dać samonastawne czy nie a widzę że ty masz benzynę ja mam HDi ale to pewnie bez różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maks1983 napisał:

Edit: ta skrzynia jest ciężka i wyciągnięcie jej i włożenie nie jest takie proste więc nie chciał bym robić to trzeci raz więc nie wiem co teraz dać samonastawne czy nie a widzę że ty masz benzynę ja mam HDi ale to pewnie bez różnicy

Ja mam diesla, 136 albo 138 koni. Bazował bym na tym co mówi katalog a nie sprzedawca.

Co ci wyszło z katalogu, a co masz założone? Podaj numery to sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Igorek napisał:

Ja mam diesla, 136 albo 138 koni. Bazował bym na tym co mówi katalog a nie sprzedawca.

Co ci wyszło z katalogu, a co masz założone? Podaj numery to sprawdzę.

Łożysko 510 0282 10

Koło dwumasowe 415 0396 10

Sprzęgło 623 3241 09

Jak byś mógł

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maks1983 napisał:

Łożysko 510 0282 10

Koło dwumasowe 415 0396 10

Sprzęgło 623 3241 09

Jak byś mógł

Dzięki

Vin vf77j9hp8cj670737

To mam założone

Edytowane przez Maks1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Igorek napisał:

to Berlingo jest? Nie wiedziałem, że do nich też wsadzali robota

Tak Berlingo 1.6 e-hdi  92 km i tak ma koło dwumasowe choć na necie podają że nie ma fajne auto tylko ten robót przekleństwo

Edytowane przez Maks1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Igorek napisał:

katalog mówi, że wszystkie części, które podałeś są prawidłowe. 

To co radzisz zmienić na samonastawne bo skrzynie i tak będę ściągać bo co się tam wydarzyło.

Wogole dzięki za pomoc

Choć po katalogu luk przychodzi te sprzęgło co jest zamontowane.

Więc chyba ja coś skopalem

Ale wielkiej filozofii nie ma wycenyrowalem idealnie 

Nie wiem

 

Edytowane przez Maks1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maks1983 napisał:

To co radzisz zmienić na samonastawne bo skrzynie i tak będę ściągać bo co się tam wydarzyło.

Wogole dzięki za pomoc

Najpierw doprecyzuj bo trochę się pogubiłem. Pisałeś, że według katalogu powinno być samonastawne, mi wychodzi, że jednak nie. Musimy to uzgodnić raz a dobrze. Poza tym wspominałeś o błędnym sygnale prędkości. Jeśli taki błąd wyskakuje już na postoju to może zwarcie przewodów na wiązce tego czujnika? Następnie: sprzęgło chodziło z dziwnymi dźwiękami- tu trzeba będzie doprecyzować co to za dźwięki. Wspominałeś też, że sprzęgło nie jest samonastawne a takie powinno być do C4 picasso. To mnie trochę zmyliło, bo okazało się, że jednak chodzi o Berlingo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Igorek napisał:

Najpierw doprecyzuj bo trochę się pogubiłem. Pisałeś, że według katalogu powinno być samonastawne, mi wychodzi, że jednak nie. Musimy to uzgodnić raz a dobrze. Poza tym wspominałeś o błędnym sygnale prędkości. Jeśli taki błąd wyskakuje już na postoju to może zwarcie przewodów na wiązce tego czujnika? Następnie: sprzęgło chodziło z dziwnymi dźwiękami- tu trzeba będzie doprecyzować co to za dźwięki. Wspominałeś też, że sprzęgło nie jest samonastawne a takie powinno być do C4 picasso. To mnie trochę zmyliło, bo okazało się, że jednak chodzi o Berlingo. 

Według katalogu idzie takie jakie podałem tylko że myślałem że to samonastawne bo takie foto pokazują jak wpisałem nr.czesci to się ukazują aukcje że tym zdjęciem,ja nie pisałem że mam C4 Picasso tylko że widziałem jakie sprzęgło tam idzie na YouTube.

Dźwięki drżenie na wyższych obrotach jak by jakaś blacha była luźna i stuki jak gasi się samochód.

Punkt styku jest tak że uruchamia się procedura i trwa trwa bez końca słychać jak łożysko chodzi.jak by nie mogło ustalić położenia może czujnik.

No i ten błąd sygnał prędkości na wejściu do skrzyni.nie wiem czy to ma znaczenie ale auto jest uniesione przodem do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maks1983 napisał:

Według katalogu idzie takie jakie podałem tylko że myślałem że to samonastawne bo takie foto pokazują jak wpisałem nr.czesci to się ukazują aukcje że tym zdjęciem,ja nie pisałem że mam C4 Picasso tylko że widziałem jakie sprzęgło tam idzie na YouTube.

Dźwięki drżenie na wyższych obrotach jak by jakaś blacha była luźna i stuki jak gasi się samochód.

Punkt styku jest tak że uruchamia się procedura i trwa trwa bez końca słychać jak łożysko chodzi.jak by nie mogło ustalić położenia może czujnik.

No i ten błąd sygnał prędkości na wejściu do skrzyni.nie wiem czy to ma znaczenie ale auto jest uniesione przodem do góry.

Trochę to pomieszalem a i ten czujnik pokazuje obroty wartości się zmieniają tylko błąd się ukazuje bo obroty nie są wspujne "nieciagly-zgodnosc" błąd można usunąć na wyłączonym silniku jak uruchomienie auto włączę na "A" błąd wyskakuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maks1983 napisał:

Według katalogu idzie takie jakie podałem tylko że myślałem że to samonastawne bo takie foto pokazują jak wpisałem nr.czesci to się ukazują aukcje że tym zdjęciem,ja nie pisałem że mam C4 Picasso tylko że widziałem jakie sprzęgło tam idzie na YouTube.

Dźwięki drżenie na wyższych obrotach jak by jakaś blacha była luźna i stuki jak gasi się samochód.

Punkt styku jest tak że uruchamia się procedura i trwa trwa bez końca słychać jak łożysko chodzi.jak by nie mogło ustalić położenia może czujnik.

No i ten błąd sygnał prędkości na wejściu do skrzyni.nie wiem czy to ma znaczenie ale auto jest uniesione przodem do góry.

Mnóstwo zdjęć ma notkę "generic image, for illustration purpose only", więc nie można polegać na obrazku. Tutaj znalazłem ofertę, gdzie powinno być pokazane właściwe sprzęgło

https://www.winparts.ie/drivetrain-suspension/clutches/clutch-plate-clutch-kits/c843/clutch-kit-luk-repset-623-3241-09/p410420.html

Stuki przy gaszeniu samochodu to w pierwszej kolejności dwumasa, co byłoby bardzo dziwne. Weź może nagraj to, wrzuć na YT i będzie można coś więcej wnioskować.

Koła w górze nie mają znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Igorek napisał:

Mnóstwo zdjęć ma notkę "generic image, for illustration purpose only", więc nie można polegać na obrazku. Tutaj znalazłem ofertę, gdzie powinno być pokazane właściwe sprzęgło

https://www.winparts.ie/drivetrain-suspension/clutches/clutch-plate-clutch-kits/c843/clutch-kit-luk-repset-623-3241-09/p410420.html

Stuki przy gaszeniu samochodu to w pierwszej kolejności dwumasa, co byłoby bardzo dziwne. Weź może nagraj to, wrzuć na YT i będzie można coś więcej wnioskować.

Koła w górze nie mają znaczenia.

No i takie sprzęgło mam założone już nic nie nagram bo już mam trochę rozebrane jutro chciałem skrzynie zdjąć.

Co do dwumasy to wcześniej zamówiłem sprzęgło z Valeo to je odesłałem odrazu nowe a luzy jak by 200tysi przejechała,potem zamówiłem luk-a już lepiej ale luzy były nie wiem jak to opisać druga część jej się "kibotala" odesłałem to zamówiłem w Intercars znajomy przywiózł ta była lepsza choć luzy już miała ale zdecydowałem się zamontować choć stara która zdemontowalem ma mniejsze luzy ale coś trzaskalo w środku.

Nie wiem jak robią teraz te części ale jest nie ciekawie,co do czujnika on pokazuje ale wartości nie pasują komputerowi czemu nie wiem więc kable powinny być ok.kupie czujnik że serwisu i zobaczymy.a łożysko pewnie nie może ustalić położenia bo dwumasa się "kibocze" co słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2022 o 12:36, Igorek napisał:

Paweł, robiłem kiedyś rozeznanie i jest zupełnie odwrotnie. Mnóstwo postów na klubie cytrynki to brak wymiany części i niekończące się przyuczania aby zlikwidować kangury i szarpanie. Jeśli ktoś wymienia sprzęgło to potem już się nie odzywa z problemem. 

Jeśli masz jakieś materiały o poprawnym uczeniu skrzyni to chętnie poczytam, jestem póki co na etapie montażu, jeszcze nic nie zdążyłem zepsuć.

 

Na KC nie patrzę od lat, tam nie ma już nikogo kto miałby cos sensownego do powiedzenia, to jest juz trup... a była taka fajna grupa 😕

A co do przyuczania, to właśnie jest pudrowanie syfa ... jak pierwsze nie pomaga to należy zmienić zestaw z wysprzęglikiem, sprawdzić stan robota (olej) i dopiero ustawiać punkt styku :)

Inaczej to jest głupiego robota ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jedrocha napisał:

 

Na KC nie patrzę od lat, tam nie ma już nikogo kto miałby cos sensownego do powiedzenia, to jest juz trup... a była taka fajna grupa 😕

A co do przyuczania, to właśnie jest pudrowanie syfa ... jak pierwsze nie pomaga to należy zmienić zestaw z wysprzęglikiem, sprawdzić stan robota (olej) i dopiero ustawiać punkt styku :)

Inaczej to jest głupiego robota ...

Wymieniłem całe sprzęgło olej w robocie też (wyssałem) dziś wyciągnąłem znów skrzynie i co mi się w oczy rzuciło to czujnik na wysprzegliku jest krzywo zamontowany porównałem weglug starego i jest krzywo nie patrzy prosto do tarczy tylko pod kontem,we czwartek przyjdzie nowy zamontuje i zobaczymy co to będzie.No wolałbym pisać na club cytrynki ale czekam na przyjęcie już 2 miesiące i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maks1983 napisał:

Wymieniłem całe sprzęgło olej w robocie też (wyssałem) dziś wyciągnąłem znów skrzynie i co mi się w oczy rzuciło to czujnik na wysprzegliku jest krzywo zamontowany porównałem weglug starego i jest krzywo nie patrzy prosto do tarczy tylko pod kontem,we czwartek przyjdzie nowy zamontuje i zobaczymy co to będzie.No wolałbym pisać na club cytrynki ale czekam na przyjęcie już 2 miesiące i nic

 

I nie doczekasz się :)

Nie maja kasy na opłacenie serwera, od co najmniej 2 lat nie przyjmują Nowych, kiszą się we własnym, coraz węższym gronie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, jedrocha napisał:

 

I nie doczekasz się :)

Nie maja kasy na opłacenie serwera, od co najmniej 2 lat nie przyjmują Nowych, kiszą się we własnym, coraz węższym gronie...

A so jeszcze jakieś grupy poświęcone citroen peugeot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Maks1983 napisał:

A so jeszcze jakieś grupy poświęcone citroen peugeot?

 

Tak,  kilka na FB, co najmniej 2 o C4picasso

Edytowane przez jedrocha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit: Samochód ogarnięty

Dla potomnych choć to rzadkość że ktoś pisze zakończenie tematu

A mianowicie zepsuty był NOWY wysprzeglik czujnik co jest na nim był uszkodzony zamontowałem nowy Sachs bo luk to śrut i samochód jeździ.temat do zamknięcia.pozdrawiam

 

W dniu 19.04.2022 o 15:55, jedrocha napisał:

 

I nie doczekasz się :)

Nie maja kasy na opłacenie serwera, od co najmniej 2 lat nie przyjmują Nowych, kiszą się we własnym, coraz węższym gronie...

A so jeszcze jakieś grupy poświęcone citroen peugeot?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Maks1983 napisał:

Edit: Samochód ogarnięty

Dla potomnych choć to rzadkość że ktoś pisze zakończenie tematu

A mianowicie zepsuty był NOWY wysprzeglik czujnik co jest na nim był uszkodzony zamontowałem nowy Sachs bo luk to śrut i samochód jeździ.temat do zamknięcia.pozdrawiam

U siebie mam Sachs, bo tak się przyjęło polecać. Kolejny argument za takim wyborem :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Igorek napisał:

U siebie mam Sachs, bo tak się przyjęło polecać. Kolejny argument za takim wyborem :ok:

No też już będę kupować tylko Sachs luk już w fabryce jest uszkodzony i przez to musiałem dwa razy skrzynie ściągać. Niby był błąd czujnika prędkości a rzeczywistość była inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maks1983 napisał:

No też już będę kupować tylko Sachs luk już w fabryce jest uszkodzony i przez to musiałem dwa razy skrzynie ściągać. Niby był błąd czujnika prędkości a rzeczywistość była inna.

Może był taki opis tego błędu, że odniosłeś wrażenie, iż to o czujnik prędkości chodzi? Niektóre tłumaczenia są tak porobione, że trzeba się wykazać sporą fantazją w interpretacji opisów usterek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.04.2022 o 20:09, Maks1983 napisał:

Edit: Samochód ogarnięty

Dla potomnych choć to rzadkość że ktoś pisze zakończenie tematu

A mianowicie zepsuty był NOWY wysprzeglik czujnik co jest na nim był uszkodzony zamontowałem nowy Sachs bo luk to śrut i samochód jeździ.temat do zamknięcia.pozdrawiam

 

A so jeszcze jakieś grupy poświęcone citroen peugeot?

Dzięki za zamknięcie tematu bo nie każdego na to stać.:blagam: Mam 210kkm na blacie i pewnie takie historie mnie dotkną. A ,żeby nie było, po kupnie pojazdu lekko szarapał, zrobiłem adaptację i dwa lata już jeżdżę bez problemów. AAA, Diag Box na pokładzie,to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, POKS napisał:

Dzięki za zamknięcie tematu bo nie każdego na to stać.:blagam: Mam 210kkm na blacie i pewnie takie historie mnie dotkną. A ,żeby nie było, po kupnie pojazdu lekko szarapał, zrobiłem adaptację i dwa lata już jeżdżę bez problemów. AAA, Diag Box na pokładzie,to nie ma problemu.

Dwa lata po zrobieniu adaptacji problem nie powraca? Nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał:

Dwa lata po zrobieniu adaptacji problem nie powraca? Nieźle.

No rzeczywiście długo, zobaczymy jak będzie umnie bo już powoli mam dojść jeszcze jutro porządna adaptacja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maks1983 napisał:

No rzeczywiście długo, zobaczymy jak będzie umnie bo już powoli mam dojść jeszcze jutro porządna adaptacja 

Jak masz jakieś wskazówki to z chęcią przygarnę. Ja właśnie przed godziną zalałem robota olejem, podłączyłem prąd, odpowietrzyłem układ i jakoś to wszystko działa. Na dniach będę stawiał na koła i robił przyuczanie. Doświadczenia zero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2022 o 23:19, Igorek napisał:

Jak masz jakieś wskazówki to z chęcią przygarnę. Ja właśnie przed godziną zalałem robota olejem, podłączyłem prąd, odpowietrzyłem układ i jakoś to wszystko działa. Na dniach będę stawiał na koła i robił przyuczanie. Doświadczenia zero

Wskazówki ja nie mam ja jestem zielony ale robię sam wymieniaczowi nie dam samochodu(Mechanik) po prostu dziwi mnie że adaptacja trzyma aż 2lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 23.04.2022 o 23:19, Igorek napisał:

Jak masz jakieś wskazówki to z chęcią przygarnę. Ja właśnie przed godziną zalałem robota olejem, podłączyłem prąd, odpowietrzyłem układ i jakoś to wszystko działa. Na dniach będę stawiał na koła i robił przyuczanie. Doświadczenia zero

Wskazówki ja nie mam ja jestem zielony ale robię sam wymieniaczowi nie dam samochodu(Mechanik) po prostu dziwi mnie że adaptacja trzyma aż 2lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znów się zaczyna,po 4 tyś km koło dwumasowe Sachs zaczęło stukać będę odsyłać na reklamacje już powoli brak mi nierwow z jakiej firmy lub gdzie kupić teraz tę koło albo zarezykowac we sztywne koło Valeo wiem że w manuału by to przeszło ale w egs6 MCP nie wiem ma ktoś jakieś doświadczenia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Maks1983 napisał:

No i znów się zaczyna,po 4 tyś km koło dwumasowe Sachs zaczęło stukać będę odsyłać na reklamacje już powoli brak mi nierwow z jakiej firmy lub gdzie kupić teraz tę koło albo zarezykowac we sztywne koło Valeo wiem że w manuału by to przeszło ale w egs6 MCP nie wiem ma ktoś jakieś doświadczenia???

Jesteś pewny, że to koło stuka? Mój oryginał nie stukał do czasu wymiany. Fakt, po wymianie czuć różnicę na plus ale trudno powiedzieć aby stukało przed nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.