camel00 Napisano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2022 Efekt jak poniżej. Pojawił się ze dwa dni temu. Nie występuje cały czas. Po uruchomieniu silnika jest ok, później czasem/przeważnie się pojawia. Świecą w tym samym kolorze i jasności (zaparkowałem krzywo i nierówno się odbija od bramy) Żarówka (D4R) kosztuje 150 zł, wymiana zajmuje ćwierć piwa, więc pytanie w sumie dla sportu Obie żarówki były podobno zmieniane (niedawno kupiłem ten samochód). Jeżeli nie zrobili poprzedniego właściciela w konia, to zakładam, że ich żywotność powinna być większa niż 3-4 miesiące. Myślicie, że może być jakaś inna przyczyna niż wadliwy produkt? Poza konkursem - wydaje mi się, że jest za mały akumulator (też nowy, zgodny z fabrycznym, ale to jakaś mikro pipka), bo system start-stop gasi samochód i po sekundzie ponownie go odpala. Może to powodować taki efekt? (na logikę nie, ale zapytać nie zaszkodzi). ps. Wątku sprzed 9 lat postanowiłem nie odkopywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2022 Sprawdź połączenie z przetwornica, czy jest w porządku, może gdzieś delikatnie znika połączenie. Kilka razy wymieniałem ksenony na końcu ich żywota ale zawsze najpierw zmieniały barwę na fioletowa a później zaczynały migać Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 26 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2022 …no i wiedziałem, żeby nie dążyć Na jakich zagranicznych stronach sugerują, że może być wina przetwornicy. Niby też nie jest jakaś bardzo droga, ale chyba najrozsądniej zacząć od podmiany żarówek lewa/prawa i jeśli problem będzie nadal po tej samej stronie to ew. podmianie przetwornic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 27 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2022 9 godzin temu, camel00 napisał: …no i wiedziałem, żeby nie dążyć Na jakich zagranicznych stronach sugerują, że może być wina przetwornicy. Niby też nie jest jakaś bardzo droga, ale chyba najrozsądniej zacząć od podmiany żarówek lewa/prawa i jeśli problem będzie nadal po tej samej stronie to ew. podmianie przetwornic. U mnie był problem przetwornicy. Podmieniłem żarówki, nie pomogło. Dopiero wymiana przetwornicy zrobiła swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 27 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2022 6 godzin temu, marcindzieg napisał: U mnie był problem przetwornicy. Podmieniłem żarówki, nie pomogło. Dopiero wymiana przetwornicy zrobiła swoje. Też Forester? Jakiej firmy i gdzie kupiłeś tą przetwornicę? Widzę, że są wspólne z innymi japońskimi markami ale lekko różni się górna część mocowania tego metalowego radiatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 27 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2022 1 minutę temu, camel00 napisał: też Forester? Jakiej firmy i gdzie kupiłeś tą przetwornicę? Też ale ja miałem przetwornicę z potłuczonej lampy, która nie przeżyła spotkania z pewną cofającą panią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 28 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2022 Efekt jak poniżej. Pojawił się ze dwa dni temu. Nie występuje cały czas. Po uruchomieniu silnika jest ok, później czasem/przeważnie się pojawia. Świecą w tym samym kolorze i jasności (zaparkowałem krzywo i nierówno się odbija od bramy) Żarówka (D4R) kosztuje 150 zł, wymiana zajmuje ćwierć piwa, więc pytanie w sumie dla sportu Obie żarówki były podobno zmieniane (niedawno kupiłem ten samochód). Jeżeli nie zrobili poprzedniego właściciela w konia, to zakładam, że ich żywotność powinna być większa niż 3-4 miesiące. Myślicie, że może być jakaś inna przyczyna niż wadliwy produkt? Poza konkursem - wydaje mi się, że jest za mały akumulator (też nowy, zgodny z fabrycznym, ale to jakaś mikro pipka), bo system start-stop gasi samochód i po sekundzie ponownie go odpala. Może to powodować taki efekt? (na logikę nie, ale zapytać nie zaszkodzi). [/url] ps. Wątku sprzed 9 lat postanowiłem nie odkopywać IMO przetwornica. Żarnik by zmieniał barwe. Ale tak jak napisali - zamien stronami i zobacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 2 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2022 Stwierdziłem, że nie będę zgadywał. Kupiłem żarówkę i przetwornicę. Wymieniłem żarówkę, problem na chwilę obecną się rozwiązał. W ramach (chyba) rozwiązania zagadki. Na 98% była to wina żarówki, na 1% źle zamontowanej przetwornicy (nie wiem jak się komuś udało, ale była przykręcona pod innym katem niż powinna; niby przylegała dobrze, ale może radiator źle odprowadzał ciepło) i na 1% jednak wina przetwornicy albo czegoś innego w układzie, ale o tym przekonam się za jakiś czas jeśli objaw wystąpi na nowej żarówce. Poza konkursem - może się komuś przyda na przyszłość - nie mogłem nigdzie znaleźć oryginalnej przetwornicy Subaru, więc kupiłem taką od Toyota Nie sprawdzałem czy i jak działa, nie wydaje mi się, żeby to był oryginał (mogę się mylić), ale poza kilkoma detalami, wszystkie mocowania, kształt i +/- waga są takie jak w tej z reflektora, więc czysto teoretycznie powinna pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Maja 2022 Udostępnij Napisano 8 Maja 2022 (edytowane) W dniu 2.05.2022 o 23:48, camel00 napisał: oza konkursem - może się komuś przyda na przyszłość - nie mogłem nigdzie znaleźć oryginalnej przetwornicy Subaru Bo źle szukałeś: Link Aczkolwiek rzeczywiście ich teraz mało. Edytowane 8 Maja 2022 przez marcindzieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 8 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, marcindzieg napisał: Bo źle szukałeś: Link Aczkolwiek rzeczywiście ich teraz mało. To nie ta przetwornica. Ta z twojego sznurka pasuje do modeli: Forester SG / Forester SH / Impreza GD / Impreza GR / XV / + kilku innych marek …i jest ich na rynku od groma w każdej możliwej konfiguracji. Z wyglądu najłatwiej poznać po trzech oczkach na śruby i plastikowej obudowie. Tą którą potrzebowałem pasuje do: FORESTER SJ / LEGACY VI BN, BS / OUTBACK BS / + kilku innych marek …i znalazłem tylko tą od niby Toyota, którą wstawiłem wyżej oraz używane z demontażu (w syfiastym stanie i droższe niż wspomniana nowa). Różnice widać na pierwszy rzut oka. Warto zwrócić uwagę na kształt zapłonnika (tej kostki na sznurku). W Forku jest prostokątna, natomiast w sprzedaży z tą przetwornicą są też dostępne okrągłe i nie wiem czy będą pasowały. Oryginalna w SJ wygląda tak: Instrukcję wymiany znalazłem na tym profesjonalnym nagraniu Edytowane 8 Maja 2022 przez camel00 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Maja 2022 Udostępnij Napisano 8 Maja 2022 50 minut temu, camel00 napisał: o nie ta przetwornica. Ta z twojego sznurka pasuje do modeli: Forester SG / Forester SH / Impreza GD / Impreza GR / XV / + kilku innych marek Faktycznie. I rzeczywiście pełno tego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.