zinger Posted June 7 Share Posted June 7 Panowie, przymierzam sie do zagazowania Seata z silnikiem 1.4 TSI 150KM. Na innej gruie polecaja KME Direct, ale w Krk widze tylko jeden autoryzowany warsztat KME w Wieliczce - Stangaz. Jakies alternatywy co do samej instalki jak i zakladu, ktory zna sie na rzeczy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
51cent Posted June 7 Share Posted June 7 5 godzin temu, zinger napisał: Panowie, przymierzam sie do zagazowania Seata z silnikiem 1.4 TSI 150KM. Na innej gruie polecaja KME Direct, ale w Krk widze tylko jeden autoryzowany warsztat KME w Wieliczce - Stangaz. Jakies alternatywy co do samej instalki jak i zakladu, ktory zna sie na rzeczy? Katowice Silesia Cars, z tym że aktualnie to już na sierpień zapisują. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinger Posted June 7 Author Share Posted June 7 W jednej firmie powiedzieli, ze sie nie da, z drugiej dostalem wycene jak nizej: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted June 12 Share Posted June 12 W jednej firmie powiedzieli, ze sie nie da, z drugiej dostalem wycene jak nizej: Da się i to bez problemu, tyle tylko, że masz dotrysk. Sam jutro dzwonię do gazownika i umawiam się na zagazowanie Golfa. Mój fachura robi na LPG Tech, cena ok. 5 tys.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted June 12 Share Posted June 12 Katowice Silesia Cars, z tym że aktualnie to już na sierpień zapisują. Ale u nich zawsze były min. 2-miesieczne terminy, nic nowego. We wrześniu jak dzwoniłem w sprawie C3 to dawali mi termin na koniec listopada.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
51cent Posted June 13 Share Posted June 13 (edited) 19 godzin temu, spad napisał: Ale u nich zawsze były min. 2-miesieczne terminy, nic nowego. We wrześniu jak dzwoniłem w sprawie C3 to dawali mi termin na koniec listopada. Nie zawsze, zależy jak trafisz. W połowie zeszłego roku czekałem miesiąc. Kolega Pado tez u nich w marcu temat ogarniał : Edited June 13 by 51cent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted June 14 Share Posted June 14 (edited) W dniu 7.06.2022 o 12:18, zinger napisał: Panowie, przymierzam sie do zagazowania Seata z silnikiem 1.4 TSI 150KM. Na innej gruie polecaja KME Direct, ale w Krk widze tylko jeden autoryzowany warsztat KME w Wieliczce - Stangaz. Jakies alternatywy co do samej instalki jak i zakladu, ktory zna sie na rzeczy? Zapisywałem się wczoraj na montaż lpg u mojego fachowca w Rawiczu. Zaproponował trzy opcje: Zenit (nowa wersja instalacji, jeszcze poza oficjalną sprzedażą, tylko u wybranych monterów od pół roku) - koszt 4000 zł, coś włoskiego ale marki nie kojarzę za 3500 zł, oraz Prins za 6500 zł. I teraz po kolei o każdej opcji: 1. Zenit - to jest nowa instalacja, kończą fazę wdrożeń i prac z wybranymi warsztatami. Instalator ma duże pole manewru jeżeli chodzi o modyfikację softu. Na dzisiaj dotrysk w VW to 1,5 litra. Ogólnie schodzą w dół z dotryskiem, ale na dzisiaj ogarnęli KIA i Hyundai, w trakcie VAG żeby było jeszcze mniej i kolejne marki również na tapecie. 2. Włoszczyzna - sprawdzona, pewna instalacja, ale soft zamknięty i jak wyjdzie dotrysk tak wyjdzie, on tego nie będzie mógł modyfikować. 3. Prins - również sprawdzona instalacja, ale na całość pod konkretne auto czeka się ponad miesiąc, do dwóch. Instalator też ma małe pole manewru jeżeli chodzi o zmiany w sofcie, wszystkie korekty idą przez Holandię a to trwa. Dotrysk 5-20%. Z wersji których nie polecał: 1. LpgTech - działa, ale słabo ogarnia przełączanie się na pracę na dwa cylindry i ponownie na cztery. W sensie, że kierowca to odczuwa. Ale jak tego nie masz to poleca. 2. KME - odradza bo tam soft w tym rozwiązaniu odłącza pompę paliwa. Nie znam szczegółów co i jak, ale on ma przypadki, że ran na KME auto chodzi ładnie, innym razem miał przypadki padniętych wtryskiwaczy. Ja idę w Zenita. Gość zna się na rzeczy, mam zaufanie do jego decyzji co montować. Edited June 14 by spad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinger Posted June 14 Author Share Posted June 14 28 minut temu, spad napisał: Zapisywałem się wczoraj na montaż lpg u mojego fachowca w Rawiczu. Zaproponował trzy opcje: Zenit (nowa wersja instalacji, jeszcze poza oficjalną sprzedażą, tylko u wybranych monterów od pół roku) - koszt 4000 zł, coś włoskiego ale marki nie kojarzę za 3500 zł, oraz Prins za 6500 zł. I teraz po kolei o każdej opcji: 1. Zenit - to jest nowa instalacja, kończą fazę wdrożeń i prac z wybranymi warsztatami. Instalator ma duże pole manewru jeżeli chodzi o modyfikację softu. Na dzisiaj dotrysk w VW to 1,5 litra. Ogólnie schodzą w dół z dotryskiem, ale na dzisiaj ogarnęli KIA i Hyundai, w trakcie VAG żeby było jeszcze mniej i kolejne marki również na tapecie. 2. Włoszczyzna - sprawdzona, pewna instalacja, ale soft zamknięty i jak wyjdzie dotrysk tak wyjdzie, on tego nie będzie mógł modyfikować. 3. Prins - również sprawdzona instalacja, ale na całość pod konkretne auto czeka się ponad miesiąc, do dwóch. Instalator też ma małe pole manewru jeżeli chodzi o zmiany w sofcie, wszystkie korekty idą przez Holandię a to trwa. Dotrysk 5-20%. Z wersji których nie polecał: 1. LpgTech - działa, ale słabo ogarnia przełączanie się na pracę na dwa cylindry i ponownie na cztery. W sensie, że kierowca to odczuwa. Ale jak tego nie masz to poleca. 2. KME - odradza bo tam soft w tym rozwiązaniu odłącza pompę paliwa. Nie znam szczegółów co i jak, ale on ma przypadki, że ran na KME auto chodzi ładnie, innym razem miał przypadki padniętych wtryskiwaczy. Ja idę w Zenita. Gość zna się na rzeczy, mam zaufanie do jego decyzji co montować. No to mi cwieka wbiles, bo juz jestem wpisany na montaz tego KME, ktorego do tej pory wszyscy polecali i nigdzie nie spotkalem sie z negatywna opinia jw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koonrad Posted June 14 Share Posted June 14 mnie ostatnio polecali https://autonagaz.net/ ale finalnie stroił mi Struna z forum LPG 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinger Posted June 14 Author Share Posted June 14 1 minutę temu, Koonrad napisał: mnie ostatnio polecali https://autonagaz.net/ Wlasnie tu jestem wpisany na montaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted June 14 Share Posted June 14 32 minuty temu, zinger napisał: No to mi cwieka wbiles, bo juz jestem wpisany na montaz tego KME, ktorego do tej pory wszyscy polecali i nigdzie nie spotkalem sie z negatywna opinia jw Też mnie ten wątek z KME zaskoczył, ponieważ jest to najczęściej stosowana instalacja, o której piszą ludzie na forach lpg i moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tower Posted June 20 Share Posted June 20 W dniu 14.06.2022 o 10:46, spad napisał: Zapisywałem się wczoraj na montaż lpg u mojego fachowca w Rawiczu. Zaproponował trzy opcje: Zenit (nowa wersja instalacji, jeszcze poza oficjalną sprzedażą, tylko u wybranych monterów od pół roku) - koszt 4000 zł, coś włoskiego ale marki nie kojarzę za 3500 zł, oraz Prins za 6500 zł. I teraz po kolei o każdej opcji: 1. Zenit - to jest nowa instalacja, kończą fazę wdrożeń i prac z wybranymi warsztatami. Instalator ma duże pole manewru jeżeli chodzi o modyfikację softu. Na dzisiaj dotrysk w VW to 1,5 litra. Ogólnie schodzą w dół z dotryskiem, ale na dzisiaj ogarnęli KIA i Hyundai, w trakcie VAG żeby było jeszcze mniej i kolejne marki również na tapecie. 2. Włoszczyzna - sprawdzona, pewna instalacja, ale soft zamknięty i jak wyjdzie dotrysk tak wyjdzie, on tego nie będzie mógł modyfikować. 3. Prins - również sprawdzona instalacja, ale na całość pod konkretne auto czeka się ponad miesiąc, do dwóch. Instalator też ma małe pole manewru jeżeli chodzi o zmiany w sofcie, wszystkie korekty idą przez Holandię a to trwa. Dotrysk 5-20%. Z wersji których nie polecał: 1. LpgTech - działa, ale słabo ogarnia przełączanie się na pracę na dwa cylindry i ponownie na cztery. W sensie, że kierowca to odczuwa. Ale jak tego nie masz to poleca. 2. KME - odradza bo tam soft w tym rozwiązaniu odłącza pompę paliwa. Nie znam szczegółów co i jak, ale on ma przypadki, że ran na KME auto chodzi ładnie, innym razem miał przypadki padniętych wtryskiwaczy. Ja idę w Zenita. Gość zna się na rzeczy, mam zaufanie do jego decyzji co montować. Schodzenie z dotryskiem polega na oszukiwaniu monitoringu ciśnienia, wiec jesli testuja to emulacja problematyczna jest i beda probowac rozne metody zrzutu cisnienia. 1.5 litra to zaden szal w sumie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.