Skocz do zawartości

"Gdy wielki wielkiego Będzie dusić: my duśmy mniejszych, każdy swego"


bolekis

Rekomendowane odpowiedzi

23 hours ago, iwik said:

Phi, hybrydy plugin to takie samo  systemowe oszustwo, bo wyniki spalania (więc emisji też) w cyklu homologacyjnym nie mają nic wspólnego z realnymi. No ale rozumiem, że hybrydom wolno więcej. 

I tak i nie, jak korzystasz zgodnie z zamysłem to można sporo paliwa zaoszczędzić.
Ale jak korporacja kupi po to, żeby ładnie w tabelkach wyglądąło nie kontrolując tego, to fakt bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2022 o 18:18, rwIcIk napisał:

Też Bosch i Delphi 😁

Dziwne, pierwsze słyszę, by Bosch został wchłonięty przez Borgwarner8]

Cytat

 że źródłem oprogramowania w autach Kii i Hyundaia miały być zewnętrzne firmy Bosch i Delphi, które dostarczały komputery sterujące wtryskiem w dieslach Hyundai Motor Group. Obie w tej chwili należą do międzynarodowej grupy Borgwarner.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, deszczowyRoman said:

W jaki sposób kontrolowac?

Wystarczy sprawdzić trasy pracownika i średnie spalanie. To nie rocket science, pewno dałoby się nawet wyciągnąć z logów ile przejechał na prądzie a ile na paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AstraC napisał:

To nie rocket science, pewno dałoby się nawet wyciągnąć z logów ile przejechał na prądzie a ile na paliwie.

Jak pracownik nie ma gdzie ładować pod domem, to ma codziennie  jeździć specjalnie gdzieś 10km do ładowarki? A nawet jak ma to pieprzy to, bo ma firmową kartę paliwową, a za prąd w domu płaci z własnej kasy. 

Jak dla mnie to jest identyczny przypadek co diesel szwindel - auto spełnia normę tylko w pewnych bardzo specyficznych warunkach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, AstraC said:

Wystarczy sprawdzić trasy pracownika i średnie spalanie. To nie rocket science, pewno dałoby się nawet wyciągnąć z logów ile przejechał na prądzie a ile na paliwie.

 

Tylko, ze to nie pracownik chce takiego PHEVa tylko firma probuje udawac, ze jest eko ;]

Z reszta to raczej auta dla kadry kierowniczej i nikt nie bedzie tego kontrolowal bo i po co?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Maciej__ said:

 

Tylko, ze to nie pracownik chce takiego PHEVa tylko firma probuje udawac, ze jest eko ;]

Z reszta to raczej auta dla kadry kierowniczej i nikt nie bedzie tego kontrolowal bo i po co?

 

Moment. Wyszliśmy od stwierdzenia, że PHEV jest bez sensu, ja tylko pisze że to nie PHEV jest bez sensu tylko jego sposób użycia.

Do kościoła co niedzielę można jeździć zestawem 40t czy tam wywrotką, jest to nawet wykonalne, ale się tego nie robi bo nie do tego to zostało skonstruowane. Czaisz?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.