Skocz do zawartości

C4P Zupełny brak zasilania


Sysio_SC

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowne grono,

Pacjent C4P 2014 1,6 eHDI, w piątek normalnie jeździłem, żadnych objawów ze słabym aku itd. wszystko działało prawidłowo. W sobotę schodzę do garażu otwieram auto, naciskam guzika Start i wszystko zgasło, totalnie brak prądu w aucie nic nie działa. Słyszałem jakby pod kierownicą pykał jakiś przekaźnik.

 

Odpiąłem aku, posprawdzałem bezpieczniki pod maską wszystkie sprawne, bezpieczniki pod kierownicą wyglądają ok, nic nie wygląda na spalone/przypalonego.

Posprawdzałem wtyki, po dociskałem, wyczyściłem klemę + bo był delikatny nalocik, i nagle auto ożyło, chwilkę pochodził, zgasiłem i poszedłem się przebrać bo miałem odebrać zakupy, otwieram auto wszystko się zaświeciło, naciskam guzik i dOOpa wszystko zgasło, podczas próby uruchomienia silnika było słychać tak jakby chciał zakręcić alternatorem.

 

I teraz co jeszcze można sprawdzić oraz jeszcze jedna sprawa wydaje mi się ważniejsza, mam AC z holowaniem z pakiecie ale auto stoi w garażu z zaciągniętym automatycznym ręcznym (ręczny elektryczny) i pytanie jak wytargać auto z garażu. Aha skrzynia MCP to też ważne.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny objaw w X3 jak uszkodził się przewód masowy od silnika da karoserii

Doraźnie można zmostkować przewodem rozruchowym silnik z karoserią i spróbować odpalić

 

Może być tez tak że padł aku i od tego bym zaczął, jak masz inny na podmianę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, WaWeR napisał:

Ale sprawdziles czymkolwiek akumulator? Zwykłym miernikiem za 20 czy ma te 12v?

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
 

 

Tak sprawdzany był miernikiem, bez obciążenia 12,6V a po podłączeniu klemy spadek do 5V. Już po temacie, dzisiaj wytargałem aku z auta, podłączyłem do prostownika totalny trup (aku 7 letni), prostownik pokazywał prawie zero. Długo nie myśląc, telefon do pogotowia akumulatorowego, w ciągu 1h przyjechał Pan zamontował nowy Varty, zainkasował 850 zł i auto działa.

Sam aku w takiej usłudze policzyli 700 zł, usługa 150 zł. Niestety posiadam ten głupi system Start/Stop w aucie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

850 to nie tak strasznie.
500 płaciłem za akumulator do Hondy Jazz.
5 letni kręcił, ale startstop już nie działał.
Miernik pokazał 20% sprawności.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.