Sysio_SC Napisano 13 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2022 Szanowne grono, Pacjent C4P 2014 1,6 eHDI, w piątek normalnie jeździłem, żadnych objawów ze słabym aku itd. wszystko działało prawidłowo. W sobotę schodzę do garażu otwieram auto, naciskam guzika Start i wszystko zgasło, totalnie brak prądu w aucie nic nie działa. Słyszałem jakby pod kierownicą pykał jakiś przekaźnik. Odpiąłem aku, posprawdzałem bezpieczniki pod maską wszystkie sprawne, bezpieczniki pod kierownicą wyglądają ok, nic nie wygląda na spalone/przypalonego. Posprawdzałem wtyki, po dociskałem, wyczyściłem klemę + bo był delikatny nalocik, i nagle auto ożyło, chwilkę pochodził, zgasiłem i poszedłem się przebrać bo miałem odebrać zakupy, otwieram auto wszystko się zaświeciło, naciskam guzik i dOOpa wszystko zgasło, podczas próby uruchomienia silnika było słychać tak jakby chciał zakręcić alternatorem. I teraz co jeszcze można sprawdzić oraz jeszcze jedna sprawa wydaje mi się ważniejsza, mam AC z holowaniem z pakiecie ale auto stoi w garażu z zaciągniętym automatycznym ręcznym (ręczny elektryczny) i pytanie jak wytargać auto z garażu. Aha skrzynia MCP to też ważne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Miałem podobny objaw w X3 jak uszkodził się przewód masowy od silnika da karoserii Doraźnie można zmostkować przewodem rozruchowym silnik z karoserią i spróbować odpalić Może być tez tak że padł aku i od tego bym zaczął, jak masz inny na podmianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 13 godzin temu, Sysio_SC napisał: słychać tak jakby chciał zakręcić alternatorem Czym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sysio_SC Napisano 14 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 7 godzin temu, 4thelement napisał: Czym? Hehehehe, rozrusznikiem oczywiście:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2022 Hehehehe, rozrusznikiem oczywiście:)Ale sprawdziles czymkolwiek akumulator? Zwykłym miernikiem za 20 czy ma te 12v?Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sysio_SC Napisano 15 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2022 14 godzin temu, WaWeR napisał: Ale sprawdziles czymkolwiek akumulator? Zwykłym miernikiem za 20 czy ma te 12v? Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka Tak sprawdzany był miernikiem, bez obciążenia 12,6V a po podłączeniu klemy spadek do 5V. Już po temacie, dzisiaj wytargałem aku z auta, podłączyłem do prostownika totalny trup (aku 7 letni), prostownik pokazywał prawie zero. Długo nie myśląc, telefon do pogotowia akumulatorowego, w ciągu 1h przyjechał Pan zamontował nowy Varty, zainkasował 850 zł i auto działa. Sam aku w takiej usłudze policzyli 700 zł, usługa 150 zł. Niestety posiadam ten głupi system Start/Stop w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2022 850 to nie tak strasznie.500 płaciłem za akumulator do Hondy Jazz.5 letni kręcił, ale startstop już nie działał. Miernik pokazał 20% sprawności.Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.