Skocz do zawartości

skoda enyaq czy vw touran


thelma

Rekomendowane odpowiedzi

dzien dobry

maz bedzie wybierac samochod sluzbowy; ze wzgledu na pro ekologie na liscie w zasadzie same elektryki badz hybrydy; jedyne dwa samochody w pelni spalinowe - diesle - 
to vw touran i vw caddy;

maz wyprobowal na jezdzie probnej skode enyaq i zakochal sie w tym aucie; jakie to ono nie super, i wygodne, i przestronne, i swietnie wyposazone, no po 
prostu ah i oh;
a ja jestem przerazona, bo to elektryk; nie dosc ze w Polsce slaba siec- gdzie to ladowac - to ile zachodu z tym ladowaniem, gdzie my znajdziemy
w Polsce tyle pali do ladowania, i co, siedziec tam godzine albo i dluzej i ladowac; no nie podoba mi sie ten pomysl;
poza tym nie ufam tym bateriom (skoda enyaq to pierwszy elektryczny model skody), a odpukac w razie wypadku jakby sie bateria zapalila, to po nas, 
bo nikt tego dziadostwa nie ugasi;

jednak jedyne inne modele dostepne to vw touran i vw caddy;
ja bym byla sklonna wziac vw touran, ale maz nie chce o tym slyszec; 
prosze doradzcie co byscie zrobili w tej sytuacji; czy ja przesadzam z tym elektrykiem? jak przekonac meza do tego tourana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, thelma napisał:

dzien dobry

maz bedzie wybierac samochod sluzbowy; ze wzgledu na pro ekologie na liscie w zasadzie same elektryki badz hybrydy; jedyne dwa samochody w pelni spalinowe - diesle - 
to vw touran i vw caddy;

maz wyprobowal na jezdzie probnej skode enyaq i zakochal sie w tym aucie; jakie to ono nie super, i wygodne, i przestronne, i swietnie wyposazone, no po 
prostu ah i oh;
a ja jestem przerazona, bo to elektryk; nie dosc ze w Polsce slaba siec- gdzie to ladowac - to ile zachodu z tym ladowaniem, gdzie my znajdziemy
w Polsce tyle pali do ladowania, i co, siedziec tam godzine albo i dluzej i ladowac; no nie podoba mi sie ten pomysl;