Skocz do zawartości

Golf 8 GTE. Nowa zabawka, krótki opis


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, kravitz napisał:

Dołożyli tez podświetlenie ambient we wszystkich kolorach LGBT, oddzielnie sterowane na górę i dół (tak, można se nogi oświetlić, jak w tuningu Matizów z lat 90tych ;) )

 

to jest właśnie genialny kierunek w motoryzacji. Oszczędzać np. na wygłuszeniu, a dawać w zamian takie kolorowe g...o, większe ekrany, paski led na całą szerokość auta, wszystko dotykowe i pierdzący głośniczek udający silnik. I to przoduje w tym marka, która do niedawna była postrzegana jako bardzo konserwatywna, wręcz dla dziadków.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, maro_t napisał:

 

to jest właśnie genialny kierunek w motoryzacji. Oszczędzać np. na wygłuszeniu, a dawać w zamian takie kolorowe g...o, większe ekrany, paski led na całą szerokość auta, wszystko dotykowe i pierdzący głośniczek udający silnik. I to przoduje w tym marka, która do niedawna była postrzegana jako bardzo konserwatywna, wręcz dla dziadków.

 

Dlatego T-Roc tak wystrzelił w sprzedaży, dziady poszły po klasyka z pokrętłami.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maro_t napisał:

 

to jest właśnie genialny kierunek w motoryzacji. Oszczędzać np. na wygłuszeniu, a dawać w zamian takie kolorowe g...o, większe ekrany, paski led na całą szerokość auta, wszystko dotykowe i pierdzący głośniczek udający silnik. I to przoduje w tym marka, która do niedawna była postrzegana jako bardzo konserwatywna, wręcz dla dziadków.

 

Tak, to jest bardzo przykre.

Pomontowane świecidełek rodem z Castoramy, a przyciski używane często pozostawili czarne.

To by pasowało może wszędzie, ale właśnie na pewno nie do VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spad napisał:

 

Dlatego T-Roc tak wystrzelił w sprzedaży, dziady poszły po klasyka z pokrętłami.

 

Tez mi sie wydaje, że dlatego lud poszedł po T-Roc, ale chyba wersja FL już tez ma jak Golf 8. Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał:

 

Tak, to jest bardzo przykre.

Pomontowane świecidełek rodem z Castoramy, a przyciski używane często pozostawili czarne.

To by pasowało może wszędzie, ale właśnie na pewno nie do VW.

 

ciekawe że nie wpadną na to, żeby robić różne wersje wyposażenia dedykowane dla różnego obiorcy. Wersja Cygańsko-Dubajska ze wszystkim świecidełkami, brzęczykami, migająco-pierdząca i wersja, gdzie tego nie ma, ale masz np. lepsze wygłuszenie czy zabezpieczenie antykorozyjne. Chyba że 99% by kupowało świecidełka, a tylko ja jestem w tym 1% ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, maro_t napisał:

 

ciekawe że nie wpadną na to, żeby robić różne wersje wyposażenia dedykowane dla różnego obiorcy. Wersja Cygańsko-Dubajska ze wszystkim świecidełkami, brzęczykami, migająco-pierdząca i wersja, gdzie tego nie ma, ale masz np. lepsze wygłuszenie czy zabezpieczenie antykorozyjne. Chyba że 99% by kupowało świecidełka, a tylko ja jestem w tym 1% ;]

 

Tak trochę robią z przyciskami na kierownicy.

W tych lepszych wersjach są dotykowe, a w tych gorszych nadal fizyczne.

Ja mam niestety te dotykowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kravitz napisał:

 

Tak, to jest bardzo przykre.

Pomontowane świecidełek rodem z Castoramy, a przyciski używane często pozostawili czarne.

To by pasowało może wszędzie, ale właśnie na pewno nie do VW.

Kłóciłem się ze mną jak twierdziłem że chodzi o koszty. To jest tańsze i będzie wszędzie. Bo jest tańsze a lud nie będzie miał wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kravitz napisał:

No i na koniec widok z długodystansowego spalania i zużycia prądu.

Bardzo ładne wyniki.

Czyli jednak jest w przyrodzie ktoś, kto wykorzystuje hybrydę plugin zgodnie z przeznaczeniem i potrafi powtórzyć wyniki z homologacji WLTP. 😄

(bo 90% użytkowników 'firmówek' nawet się nie zbliża do tych wyników)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, iwik napisał:

Bardzo ładne wyniki.

Czyli jednak jest w przyrodzie ktoś, kto wykorzystuje hybrydę plugin zgodnie z przeznaczeniem i potrafi powtórzyć wyniki z homologacji WLTP. 😄

(bo 90% użytkowników 'firmówek' nawet się nie zbliża do tych wyników)

 

Ja jeżdżę dosyc wolno, ale tym autem często jednak się trochę zapomnę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minutes ago, spad said:

 

Dlatego T-Roc tak wystrzelił w sprzedaży, dziady poszły po klasyka z pokrętłami.

 

Nie sadze, T-Roc wystrzelil bo jest moda na podwyzszone auta.

Ten trend jest widoczny praktycznie w kazdej marce, ktora oferuje rownolegle kompakta i crossovera ;)

Z reszta po FL chyba cos pozmieniali w T-rocu i tez juz spora czesc sterowania jest dotykowa.

Wg mnie tak dlugo jak na kierownicy sa fizyczne przycisku od radia, tempomatu czy kompa pokladowego to mi nie przeszkadza.

Ustawienia klimy zmieniam na tyle rzadko, ze moga byc z tabletu o czym sie przekonalem w C3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

Moze byc nawet babcia czy dziadek ;]

 

 

Niestety juz chyba nie przyjmą ;)

Ale rodzice akurat auto sprzedali niedawno, więc jakby się pojawiło nowe w darowiźnie, to nie dziwne, nie? ;]

Tylko jak to napisać w ogłoszeniu? Golf GTE od emeryta? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, kravitz napisał:

Dodam, że kilka lat temu miałem Lancera Ralliarta z podobną mocą i wiele razy marudziłem, że tamto auto chce mnie zabić.

I z perspektywy czasu wiem, że z tamtym autem cos musiało byc podkręcone, bo zwyczajnie ono takie było mega narowiste.

Tutaj w Golfie GTE cyferki na prędkościomierzu rosną, ale jak w pociągu Pendolino. Wiesz że krzywda Ci się nie stanie.

 

Bo to zupełnie inne auta. Ralliart to była taka sportawa wersja - jeszcze nie Evo ale już nie zwykły Lanek. 

Golf nawet w wersji R nie daje emocji poza sprawnym przyspieszaniem więc po GTE tymbardziej się tego nie ma co spodziewać. Zresztą w tę stronę idzie motoryzacja. Ma być skutecznie ale bez narowistości i większych nerwów. Bardziej wyścigowo niż rajdowo. Stąd w autach napędy 4x4 i automaty a mimo tego i apeli użytkowników, mało kto zestawia Teslę z M3 w porównaniach zakupowych :) Spadkobiercą filozofii EVO i STi jest GR Yaris (sic!) i GR Corolla (chociaż podobno w naturze nie występuje)

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ppmarian napisał:

To 10lat starszy mitsubishi phev nie robił takich nr z napędem. Tam współpraca ICE-EV była aksamitna.

Jak z ogrzewaniem w trybie EV ?


Nie wiem jak z ogrzewaniem. No grzeje ;]
Zapominam auto wyłączyć jak czekam na dzieciaki pod halą sportową, bo silnik nie chodzi, ale w środku mam ciepło ;)

 

Pewnie jakaś grzałka czy coś.

Z tego co widze to zużycie prądu przy grzaniu wzrasta bardziej niż w pełnym elektryku gdzie mam pompę ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał:

A to ma mniejszy bagaznik niz zwykla wersja? 


Nic nie masz pod podłogą.

Podloga bagażnika jest taka nie-Golfowa. Kawałek jakiegoś miękkiego czegoś, a nie twarda deska obita filcem.

Nawet miejsca na gaśnice brak.

Pod podłoga jest takie stalowe wzmocnienie bez żadnej wnęki, a dalej już chyba bateria.

 

Wydawalo mi się ze jest płytszy, ale to chyba jednak było złudzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kravitz napisał:


Nic nie masz pod podłogą.

Podloga bagażnika jest taka nie-Golfowa. Kawałek jakiegoś miękkiego czegoś, a nie twarda deska obita filcem.

Nawet miejsca na gaśnice brak.

Pod podłoga jest takie stalowe wzmocnienie bez żadnej wnęki, a dalej już chyba bateria.

 

Wydawalo mi się ze jest płytszy, ale to chyba jednak było złudzenie.

Fajnie bo w innych autach potrafia prog zrobic w pluginach :hehe: Ostatnio X3 ogladalem w salonie a tam bateria sporo pomiejszala bagaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bielaPL napisał:

cena podobna jak za GTI tylko oszczędności większe :oki: 

 

Różnica w osiągach jakaś jest, ale to już przy większych prędkościach jak widać.

Elektryk przy juz włączonym spaliniaku bardzo ładnie likwiduje turbo dziurę. Właściwie to nie ma turbodziury.

No i słychac na filmie chyba dobrze, że silnik 1.4 jest cichszy niz te dwulitrówki ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako użytkownik Golfa VII przymierzałem się kilka razy do VIII i według mnie to jest tańsza odmiana niemal perfekcyjnej siódemki.

Zawsze mam wrażenie, że siedzę w tańszym aucie jakby o klasę niżej jeśli chodzi o wykończenie niezależnie od wersji wyposażenia. 

I wizualnie też mi mniej się podoba.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dzidzia napisał:

Jako użytkownik Golfa VII przymierzałem się kilka razy do VIII i według mnie to jest tańsza odmiana niemal perfekcyjnej siódemki.

Zawsze mam wrażenie, że siedzę w tańszym aucie jakby o klasę niżej jeśli chodzi o wykończenie niezależnie od wersji wyposażenia. 

I wizualnie też mi mniej się podoba.

 

Dokładnie tak jest. Niby tak samo, ale gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dzidzia napisał:

Jako użytkownik Golfa VII przymierzałem się kilka razy do VIII i według mnie to jest tańsza odmiana niemal perfekcyjnej siódemki.

Zawsze mam wrażenie, że siedzę w tańszym aucie jakby o klasę niżej jeśli chodzi o wykończenie niezależnie od wersji wyposażenia. 

I wizualnie też mi mniej się podoba.

 

Dołączam do tej opinii, też miałem G7, a już G8 kombi wygląda jakby chcieli żeby go ludzie nie kupowali.
Ciekawe mi tylko czy zrobią jakiś głębszy lift, żeby ratować sytuacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, TomekD000 napisał:

 

Dołączam do tej opinii, też miałem G7, a już G8 kombi wygląda jakby chcieli żeby go ludzie nie kupowali.
Ciekawe mi tylko czy zrobią jakiś głębszy lift, żeby ratować sytuacje.

A ja, spróbowałbym polemizowac

Mielismy (żona jeździła) golf sportsvan z 2015 (to chyba na G7 i, jak dobrze kojarze środek był Golfa) w najwyższym highline z dodatrkami

teraz syn ma G8 life, czyli prawie podstawa… co prawda juz w tej prawie podstawie ma sporo rzeczy, ale nie o tym

jezeli chodzi o wykończenie i wygląd w środku, nie powiedziałbym ze SV był lepszy

jedynie, co mnie osobiście stanowczo sie nie podoba w G8 - obsługa media i klimy (dotykowy wszędzie) ale, tak naprawdę ustawia sie to raz i zapomina (w moim przypadku, przynajmniej)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, akisel napisał:

jedynie, co mnie osobiście stanowczo sie nie podoba w G8 - obsługa media i klimy (dotykowy wszędzie) ale, tak naprawdę ustawia sie to raz i zapomina (w moim przypadku, przynajmniej)

 

Przykład taki, który ja mam, bo jeżdżę po dzieciaki na treningi i czaem 10-15 minut muszę siedzieć w samochodzie ;)

 

Wyłączam auto, zaczynam sobie słuchac muzyki, czy tam leci jakiś film przez głośniki w samochodzie.

Wiesz, że przyciski głośniej/ciszej na kierownicy wtedy nie działają?

A te "smyradła" pod ekranem są ciemne i ich nie widzisz ;] A tylko one wtedy działają :)

 

Reguluję głośność nawet często, bo np siedzę z synem i oglądam film, ale w pewnym momencie zaczynamy gadać, więc film chcę deko przyciszyć. No i lipa.

A w starym Golfie była normalna gałka do kręcenia głośnością (w tym z nieco gorszym audio) lub na stałe podświetlone i widoczne przyciski zaraz obok ekranu.

 

A wiesz co mam w zamian w nowym Golfie? Pod lusterkiem bocznym świeci jakas latarka z wzorkiem i wyświetla coś na chodniku obok auta.

Brawo, to jest właśnie to co zamawiałem :hehe:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kravitz napisał:

 

 

Wyłączam auto, zaczynam sobie słuchac muzyki, czy tam leci jakiś film przez głośniki w samochodzie.

Wiesz, że przyciski głośniej/ciszej na kierownicy wtedy nie działają?

A te "smyradła" pod ekranem są ciemne i ich nie widzisz ;] A tylko one wtedy działają :)

 

 

A wiesz co mam w zamian w nowym Golfie? Pod lusterkiem bocznym świeci jakas latarka z wzorkiem i wyświetla coś na chodniku obok auta.

Brawo, to jest właśnie to co zamawiałem :hehe:

No widzisz, w Twoim przypadku, to moze wnerwiać 

ja filmów z synem juz nie oglądam ;)

 

nie rób scen, naciskasz pilota, otwierając samochod, szukasz logo na ziemi i wiesz ze to twoj ;)

 

wezwali na jakas akcje serwisowa, umówił sie na przyszły  tydzień, pewnie WSZYSTKO teraz bedzie hulać 

Edytowane przez akisel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, akisel napisał:

A ja, spróbowałbym polemizowac

Mielismy (żona jeździła) golf sportsvan z 2015 (to chyba na G7 i, jak dobrze kojarze środek był Golfa) w najwyższym highline z dodatrkami

teraz syn ma G8 life, czyli prawie podstawa… co prawda juz w tej prawie podstawie ma sporo rzeczy, ale nie o tym

jezeli chodzi o wykończenie i wygląd w środku, nie powiedziałbym ze SV był lepszy

jedynie, co mnie osobiście stanowczo sie nie podoba w G8 - obsługa media i klimy (dotykowy wszędzie) ale, tak naprawdę ustawia sie to raz i zapomina (w moim przypadku, przynajmniej)

 

 

 

 

A polemizuj, ja wiem swoje, nie kupie :) a Tobie się może podobać, nic mi do tego

 

koniec końców, ludzie głosują czy im sie podoba, a wyniki sprzedaży mówią wiele, zobacz w linku niżej G7 w szczytowych momentach po premierze 550k rocznie, G8 po premierze połowa z tego, ja wiem suvy, pandemia itd, ale te wyniki sprzedaże to jest przepaść, a jeszcze dodatkowo sporo tej sprzedaży to floty a one mało patrzą na czy się podoba czy nie, ma być opłacalne (i pewnie one ciągną sprzedaż G8)


https://carsalesbase.com/europe-volkswagen-golf/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, TomekD000 napisał:

ja wiem suvy, pandemia itd, ale te wyniki sprzedaże to jest przepaść, a jeszcze dodatkowo sporo tej sprzedaży to floty a one mało patrzą na czy się podoba czy nie, ma być opłacalne (i pewnie one ciągną sprzedaż G8)

sporym problemem jest też czas oczekiwania i rosnące ceny... jest sporo elementów wyhamowujących sprzedaż golfa VIII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bielaPL napisał:

sporym problemem jest też czas oczekiwania i rosnące ceny... jest sporo elementów wyhamowujących sprzedaż golfa VIII

 

to napewno, ale innych też dotyczy. Zobacz np leona o octabie, w tym samym czasie zmiana modelu
https://carsalesbase.com/europe-seat-leon/
https://carsalesbase.com/europe-koda-octavia/
nie było  spadku sprzedaży o połowę po zmianie modelu

 

G8 bardzo mało widać na drogach, a jak już do białe flotowe, przeważnie. I w moim sąsiedztwie dw R'ki G8, to te widzę często :] 
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, TomekD000 said:

 

to napewno, ale innych też dotyczy. Zobacz np leona o octabie, w tym samym czasie zmiana modelu
https://carsalesbase.com/europe-seat-leon/
https://carsalesbase.com/europe-koda-octavia/
nie było  spadku sprzedaży o połowę po zmianie modelu

 

G8 bardzo mało widać na drogach, a jak już do białe flotowe, przeważnie. I w moim sąsiedztwie dw R'ki G8, to te widzę często :] 
 

 

Bo najlepiej analizowac laczna sprzedaz Golfa i T-roca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Bo najlepiej analizowac laczna sprzedaz Golfa i T-roca.

 

to analizuj :]

https://carsalesbase.com/europe-volkswagen-t-roc/

 

mi z tego nic na obronę G8 nie wynika 2018,2019, sprzedawały się tak samo obok siebie, po 2019 sprzedaż t-rock spadła, a powinna zgodnie z Twoją tezą wzrosnąć bo nie było już G7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.09.2022 o 15:57, TomekD000 napisał(a):

 

to napewno, ale innych też dotyczy. Zobacz np leona o octabie, w tym samym czasie zmiana modelu
https://carsalesbase.com/europe-seat-leon/
https://carsalesbase.com/europe-koda-octavia/
nie było  spadku sprzedaży o połowę po zmianie modelu

 

G8 bardzo mało widać na drogach, a jak już do białe flotowe, przeważnie. I w moim sąsiedztwie dw R'ki G8, to te widzę często :] 
 

Dla przykładu, teraz t-roc jest praktycznie „od ręki” na G8 trzeba czekać kilka miesięcy 

nie wiem, dla czego tak jest 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, akisel napisał(a):

Dla przykładu, teraz t-roc jest praktycznie „od ręki” na G8 trzeba czekać kilka miesięcy 

nie wiem, dla czego tak jest 

 

Na dodatek na t-roca do produkcji jest rabat z konfiguratora plus dealera i robi się całkiem fajna opcja. Zważając ze inni z łaską mogą co najwyżej dać dywaniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, czachabrava napisał(a):

 

Na dodatek na t-roca do produkcji jest rabat z konfiguratora plus dealera i robi się całkiem fajna opcja. Zważając ze inni z łaską mogą co najwyżej dać dywaniki.

I ludzie leca po podniesionego prawie Golfa to bije rekordy sprzedazy w DE. Za parenascie lat bedzie i u nas popularny jak teraz Passat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.