Radek Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 W tym watku postaram sie opisac wszystkie interesujace aspekty dotyczace przekladki silnikow oraz modyfikacji . Zapraszam do umieszczania tutaj informacji technicznych , wszystko bede przegladal i uaktualnial ten post Na poczatek krotkie info na temat przekladki silnika 1.2 8v MPI 73KM . Co bedzie potrzebne : - kompletny silnik z listwa wtryskowa i kolektorem ssacym ( kolektor wydechowy pasuje od 1.1 , mozna zastosowac jako tymczasowe rozwiazanie w przypadku braku $$ ) -pompa paliwa od MPI , poniewaz od SPI jest slabsza -koncowka przewodu paliwowego , poniewaz w listwie od MPI przewod jest przykrecany a w SPI jest wciskany -fragment wiazki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do wtryskiwaczy - komputer od 1.2 MPI - kopulka filtra powietrza od 900 lub Palio 1.2 , lub jakakolwiek inna konstrukcja z filtrem stozkowym , poniewaz seryjna puszka filtra od 1.1 nie zmiesci sie pod maske z racji wyzszego silnika Co pasuje od 1.1 : - rozrusznik - alternator - sprzeglo kompletne - skrzynia biegow , polosie - przewody gumowe i uklad chlodzenia od 1.1 ____________________________________________________________________ Jesli chodzi o o CCS to lap nie trzeba zmieniac , przy silnikach 900/700 trzeba zmienic lapy na Sportingowe , zarowno w CC jak i SC. Jesli chodzi o SCS to czasami trzeba zmienic lape przy skrzyni na stalowa , ale to przy zmianie skrzyni na ta od Palio 1.2 ____________________________________________________________________ ile jest łap? 3? czy poduszki z 700 pasuja do nowych łap ? i ile takie łapki moga kosztowac? (uzywki i nowe) pzdr Lapy sa 3..poduszki nie pasuja...poza tylnia te pod skrzynia... ____________________________________________________________________ wybor silnikow i autek z ktorych one pochodza 1,2 8V MPI = 73KM...[punto I) 1.2 8V SPI - 60KM (punto I, Lancia Y) 1.2 8V MPI - 60KM (z Punto II, Lancia Y) 1.2 8V MPI - 73KM (Punto I, Palio) 1.2 16V - 86KM (z PuntoI, Lancia Y) 1.2 16V - 80KM (z Punto II, Lancia Y, Albei itp) 1.2 16V - cos ok 82KM (taki byl w Bravo(a)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
*WasaL* Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 Wiadomość skasowana przez WaWeR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RODMAN Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 > ja bym osobiscie nakładki od 900-setki nie proponowal bo jest zdecydowanie za mala i jak juz to tylko od palio! na 900-setkowej auto bedzie sie dusic! tak jak mialem moze inni mieli inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 29 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 > Trzeba by chyba coś dodać o łapach silnika z cc. Chyba trzeba > zmienić. Gdzieć o tym czytałem Jesli chodzi o o CCS to lap nie trzeba zmieniac , przy silnikach 900/700 trzeba zmienic lapy na Sportingowe , zarowno w CC jak i SC. Jesli chodzi o SCS to czasami trzeba zmienic lape przy skrzyni na stalowa , ale to przy zmianie skrzyni na ta od Palio 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 > Jesli chodzi o o CCS to lap nie trzeba zmieniac , przy silnikach > 900/700 trzeba zmienic lapy na Sportingowe , zarowno w CC jak i > SC. > Jesli chodzi o SCS to czasami trzeba zmienic lape przy skrzyni na > stalowa , ale to przy zmianie skrzyni na ta od Palio 1.2 ile jest łap? 3? czy poduszki z 700 pasuja do nowych łap ? i ile takie łapki moga kosztowac? (uzywki i nowe) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 29 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 > ile jest łap? 3? czy poduszki z 700 pasuja do nowych łap ? i ile > takie łapki moga kosztowac? (uzywki i nowe) > pzdr Lapy sa 3 czy poduszki pasuja od 700 ? watpie Nie wiem ile kosztuje uzywany komplet poduszki+lapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 > Trzeba by chyba coś dodać o łapach silnika z cc. Chyba trzeba > zmienić. Gdzieć o tym czytałem trzeba by to przeczytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 > ile jest łap? 3? czy poduszki z 700 pasuja do nowych łap ? i ile > takie łapki moga kosztowac? (uzywki i nowe) > pzdr z siedemsety bedzie pasowac dolna/tylna poduszka skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2004 niektóre listwy mpi są na wcisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
*WasaL* Napisano 1 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2004 > trzeba by to przeczytac Prosiłem tylko o uzupełnienie braków w wątku, w którym (wg. tytułu) ma być wszystko na dany temat Pozdro4all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_kuba Napisano 2 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2004 Mam właśnie takie pytanie, chcę włożyć silnik 1.2 mpi 8v 75 KM do 1.1 spi 8v. Ale Przewody paliwowe oraz wtrysk i kolektor ssący zostawić od 1.1 spi. Będzie pasował ten kolektor ssący czy też nie? Nie chce bawić się w komputery, wtryski, pompy. A mam do wyboru kupić 1.1 spi troche nowszy od mojego, bądź 1.2 mpi z małym przebiegiem. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 2 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2004 > Mam właśnie takie pytanie, chcę włożyć silnik 1.2 mpi 8v 75 KM do 1.1 > spi 8v. Ale Przewody paliwowe oraz wtrysk i kolektor ssący > zostawić od 1.1 spi. Będzie pasował ten kolektor ssący czy też > nie? Nie będzie pasował, bo jest inny rozsraw śrób. Ale zatykasz otrwory na wtryskiwacze w kolektorze 1,2, i bez problemu zostawiasz spi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_kuba Napisano 2 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2004 > Nie będzie pasował, bo jest inny rozsraw śrób. Ale zatykasz otrwory > na wtryskiwacze w kolektorze 1,2, i bez problemu zostawiasz spi. to lipa pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2004 > Mam właśnie takie pytanie, chcę włożyć silnik 1.2 mpi 8v 75 KM do 1.1 > spi 8v. Ale Przewody paliwowe oraz wtrysk i kolektor ssący > zostawić od 1.1 spi. Będzie pasował ten kolektor ssący czy też > nie? > Nie chce bawić się w komputery, wtryski, pompy. A mam do wyboru kupić > 1.1 spi troche nowszy od mojego, bądź 1.2 mpi z małym > przebiegiem. > pozdr. Kolektor ssacy prawdopodobnie bedzie pasowal , Szczypior tak jezdzil przez pewien czas , ewentualnie zaloz kolektor MPI ale nie podlaczaj wtryskow i zostaw wtrysk SPI nad przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2004 bedzie pasował, trzeba tylko nowe otwory wiercic bo jest ciut inny rozstaw śrub, ale przepustnica z 1.1 bardzo go zmuli, lepiej załuż cały kolektor od 1.2 tylko zostaw wtrysk z 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 11 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 Cze wszystkim. A moze ktos podpowie uzytkowniom cc700 co trzeba miec i za ile $$ zeby wlozyc silnik 1,2 MPI 8V lub 16V (jezeli wejdzie pod maske). Slyszalem niepokojace opinie,ze w 700kach wymiana silnika jest bardzo!! kosztowna i wymaga sporych przerobek auta. Czy ktos zdementuje te info ? bo jestem bardzo napalony na zrobienie swap'a w swoim cc700 ale nikt mi nie moze konkretnie powiedziec ILE. Dowiedzialem sie ze silnik 1,2 MPI + komp. + skrzynia jakies 2000zl . Jezeli ktos juz dokonal tego niech cos podpowie, bede bardzo wdzieczny i mysle ze inni posiadacze 700 -tek rowniez . Dlaczego trzeba zmieniac zbiornik paliwa itd.... Pozdrawiam wszystkich i dzieki z gory za pomoc Aha, i gdzie mozna kupic pewny i nie drogi silnik i wykonac wymiane w okolicach Czestochowy lub na slasku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 Mefisto robił swapa, z 700 na 1.2, afair 7 kpln go całość wyszła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > Mefisto robił swapa, z 700 na 1.2, afair 7 kpln go całość wyszła. 7000PLN co tak drogo??!! Rynkowo moje autko kosztuje jakies 7000zl, ale dzieki za chocby tak nie pomyslne wiesci . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 A co z zamianaą z 700-ty na 900, co potrzebuję?? Tylko nie piszcie,, że nie warto, że co najmniej 1,1, bo jak bym miał kasę to bym tak zrobił, co pasuje , zostaje a co muszę dokupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > A co z zamianaą z 700-ty na 900, co potrzebuję?? > Tylko nie piszcie,, że nie warto, że co najmniej 1,1, bo jak bym miał > kasę to bym tak zrobił, co pasuje , zostaje a co muszę dokupić ...zostaje Ci buda /hample/zawias i kierowanie...reszta won Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 A jeśli mam skrzynię z 900, to jak wygląda kwestia półosi, przeguby?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > A jeśli mam skrzynię z 900, to jak wygląda kwestia półosi, przeguby?? ..musisz miec od 900...te od 700 z tego co wiem nie pasuja... jedna rzecz natomiast pasuje na 100%...filtr powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > Cze wszystkim. A moze ktos podpowie uzytkowniom cc700 co trzeba miec > i za ile $$ zeby wlozyc silnik 1,2 MPI 8V lub 16V (jezeli > wejdzie pod maske). Slyszalem niepokojace opinie,ze w 700kach > wymiana silnika jest bardzo!! kosztowna i wymaga sporych > przerobek auta. > Czy ktos zdementuje te info ? bo jestem bardzo napalony na zrobienie > swap'a w swoim cc700 ale nikt mi nie moze konkretnie powiedziec > ILE. Dowiedzialem sie ze silnik 1,2 MPI + komp. + skrzynia > jakies 2000zl . Jezeli ktos juz dokonal tego niech cos podpowie, > bede bardzo wdzieczny i mysle ze inni posiadacze 700 -tek > rowniez . Dlaczego trzeba zmieniac zbiornik paliwa itd.... > Pozdrawiam wszystkich i dzieki z gory za pomoc > Aha, i gdzie mozna kupic pewny i nie drogi silnik i wykonac wymiane w > okolicach Czestochowy lub na slasku? tak - 7kpln ale wszystko to nowe czesci - za uzywke zaplacisz mniej (w 4kpln powinnienes sie wyrobic - ale taki silnik i osprzet bardzo trudno znalesc) a czemu bak? bo we wtryskowych pompa paliwa jest w baku - a baczki z 700 nie maja otworu na nia pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 Dzieki za info. A co z chlodnica i polosiami? Moze zostac chlodziara od 700 czy za mala? Poloski jakie trzeba wlozyc? Silnik i skrzynie z komp. na papierach juz wstepnie namierzylem jeden gosc sprowadza z Francji . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > Dzieki za info. A co z chlodnica i polosiami? Moze zostac chlodziara > od 700 czy za mala? Poloski jakie trzeba wlozyc? Silnik i > skrzynie z komp. na papierach juz wstepnie namierzylem jeden > gosc sprowadza z Francji . pzdr tak naprawde to malo co zostaje z 700 - chlodnica inna (w 700 jest za mała) , poloski takie jak do skrzynki, ktora bedziesz miec (nie wiem czy poloski miedzy np. sportingowa a "s" czyms sie roznia) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 dzieki za porady, jak to przemysle i skalkuluje to sie pochwale na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > dzieki za porady, jak to przemysle i skalkuluje to sie pochwale na > forum polosie musza byc z 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 To i tak nieźle, ale jak przeguby, pasują stare?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2004 > To i tak nieźle, ale jak przeguby, pasują stare?? slyszalem ze przeguby zewnetrzne w 700 , 899 jak i 1.1 sa takie same - ktos moglby to zweryfikowac? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2004 > slyszalem ze przeguby zewnetrzne w 700 , 899 jak i 1.1 sa takie same > - ktos moglby to zweryfikowac? > pzdr tak masz racje są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 16 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2004 > A co z zamianaą z 700-ty na 900, co potrzebuję?? > Tylko nie piszcie,, że nie warto, że co najmniej 1,1, bo jak bym miał > kasę to bym tak zrobił, co pasuje , zostaje a co muszę dokupić Jeśli chodzi o zmianę z 700 na 900 to proponuję gaznikową 900 po pierwsze ma większą moc od spi po drugie mniej jest do wymiany z 700.Potrzebujesz silnik 900 z osprzętem skrzynie biegów z półośkami lewarek zm. biegów z linkami,wiadomo sprzęgło z 900 wiązkę z 900-jeszcze moduł nie komp. łapy z poduchami,chłodnicę bo w 700 z 1 strony pł.chłodzacy wpływa a 2 wypływa i 900 jest dużo większa.chyba wsio instalacja elektr. z 700 pasuje nawet zostaje kilka kabli bak zostaje bez zmian przy spi musisz zmieniac a do tego pompa paliwa dochodzi, inst eletryczna przy gazniku tylko 2 kable na cewke dodatkowo w wiązce- beda juz 2 cewki w 700 jest jedna a w spi trzeba całą inst. auta przerabiac ja sobie zmieniłem z 700 na 900 gaznik i jestem zadowolony.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 17 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2004 Na razie to nie mam zbyt dużego wyboru, narazie jeden może dwa silniki, oczywiście oba spi, co by zbyt tanio nie było, jak zakupię silnik to sobie pozwolę jeszcze odezwać do Ciebie, na dokładną poradę, oki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2004 > W tym watku postaram sie opisac wszystkie interesujace aspekty > dotyczace przekladki silnikow oraz modyfikacji . Zapraszam do > umieszczania tutaj informacji technicznych , wszystko bede > przegladal i uaktualnial ten post > Na poczatek krotkie info na temat przekladki silnika 1.2 8v MPI 73KM > . > Co bedzie potrzebne : > - kompletny silnik z listwa wtryskowa i kolektorem ssacym ( kolektor > wydechowy pasuje od 1.1 , mozna zastosowac jako tymczasowe > rozwiazanie w przypadku braku $$ ) > -pompa paliwa od MPI , poniewaz od SPI jest slabsza > -koncowka przewodu paliwowego , poniewaz w listwie od MPI przewod > jest przykrecany a w SPI jest wciskany > -fragment wiazki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do > wtryskiwaczy > - komputer od 1.2 MPI > - kopulka filtra powietrza od 900 lub Palio 1.2 , lub jakakolwiek > inna konstrukcja z filtrem stozkowym , poniewaz seryjna puszka > filtra od 1.1 nie zmiesci sie pod maske z racji wyzszego silnika > Co pasuje od 1.1 : > - rozrusznik > - alternator > - sprzeglo kompletne > - skrzynia biegow , polosie > - przewody gumowe i uklad chlodzenia od 1.1 A moze wiesz co potrzeba przy swapie w PII z 1,2 16v na 1,8 ???????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 18 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2004 A jeśli chodzi o wymiane przedniej wiązki instalacji , bo mnie to czeka to nie orientujesz się jak to wygląda, wpinasz się w jakąś kostkę, czy czeka mnie bebeszenie tapicerki, albo okolic licznika???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 18 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2004 > A jeśli chodzi o wymiane przedniej wiązki instalacji , bo mnie to > czeka to nie orientujesz się jak to wygląda, wpinasz się w jakąś > kostkę, czy czeka mnie bebeszenie tapicerki, albo okolic > licznika???? a co chcesz zieniać? raczej wszystkie babeli są poprowadzone, instalke silnika wymieniasz tylko od kostki wewnątrz komory silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 18 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2004 No właśnie nie wiem tak naprawdę co chcę wymieniać, znaczy wiem, że silnik, ale poza tym , jak najmniej , jednak dowiedziałem się , że przednia wiązka musowo, więc się pytam jak to wygląda, ciesz się, że jest kostaka gdzie się wepnę z nową, mniej dłubania, dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 18 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2004 to zależy z jakiego silnika na jaki zmieniasz, ja w 900 gażnikowej mialem juz kabelek do kontrolki wtrysku, musialem tylko założyć kabelek do obrotka i immobilajzera(którego nawet nie podłączyłem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 18 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2004 Z 700/ 900 SPI, ale w mojej wiązce są jakieś niepotrzebne końcówki, koło modółu,i w okolicach akumlatora, zaślepione, a pierwszym właścicielem był paracownik Fiat'a, więc może jest to lepiej wyposażona wersja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 18 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2004 Jeśli nie zakładasz obtotka ani immobilajzera to nic nie musisz przerabiać ani żadnych dodatkowych kabelków zakładać, wymieniasz tylko wiązke z 700 na tą z 900 i jest ok. jedynie kostka może nie pasować ale można to połączyć bez kostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
*WasaL* Napisano 25 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2004 Wec czytajcie : pasyja wszystkie łapy od ccs1.1 przy przekladce na 1.2 8v mpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 25 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2004 Opowiem wanm o moim przypadku: bylo: 1,1 jest : 1.2 8v mpi(palio weekend), skrzynia 6 stopniowa punto 2 (dluga) jezdzi jak szalony wkoncu mozna wykozystac wszystkie biegi choc szustki jeszcze nie zamknolem )) ale wiem jak to jest jak wskazowka predkosciomierza jest pionowo w doł i sunie dalej (powoli) oczywiscie na autostradzie z gorki 5500rpm przy 180km/h na szustce silnik jeszcze nie zrobiony poprostu seria jedyne co to kolektor supersprinta i wydech z rury 55ki za niedlugo bede go robil to dopiero bedzie jak by ktos mial jakies problemy to sluze konsultacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 26 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2004 Witam kolegę z Opola. Też myśle o wymianie silnika (kiedyś musi nastąpić) w przyszości, ale ja chcę wymienić z 900 na 900. Po prostu chce zapodać nowy jak stary klęknie. Mam jednak na gaźniku i nie dostanę już nowego. Czy jak zapodam spi, z gaźnikiem to będzie działało? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 26 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2004 Mam pytanko: Co mi będzie potrzebne przy swapie z 700 na 1,2 MPI? Gdzie były montowane takie 1,2 MPI? Punto, Bravo, Palio?? Co kupić razem silnikiem, a co osobno (od CC 1.1)?? Co ile kosztuje?? Co trzeba przerobić żeby wsadzić 1,2?? Czy jest problem z elektroniką?? Prosze o konkretną i w miare szczegółową odpowiedź. Czy ktoś to robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 26 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2004 > Mam pytanko: > Co mi będzie potrzebne przy swapie z 700 na 1,2 MPI? > Gdzie były montowane takie 1,2 MPI? Punto, Bravo, Palio?? > Co kupić razem silnikiem, a co osobno (od CC 1.1)?? > Co ile kosztuje?? > Co trzeba przerobić żeby wsadzić 1,2?? > Czy jest problem z elektroniką?? > Prosze o konkretną i w miare szczegółową odpowiedź. > Czy ktoś to robił? Kolego FAJA wiem że jesteś świeży na kąciku więc podpowiem ci,że w archiwum naszego kąciku jest ze 100 postów na ten temat i wystarczy poszukać ja sam jakies 4 miesiące temu pytałem o to co potrzeba do swapa 700 na 1,2.Co zapisze się nowy kącikowicz zawsze pyta o to samo,jest to już męczące. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bananek Napisano 27 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2004 Wiadomość skasowana przez WaWeR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2004 > Mam pytanko: > Co mi będzie potrzebne przy swapie z 700 na 1,2 MPI? prawie wszystko - silnik , sprzet do neigo , skrzynia biegow , cala elektronika itp (nawet bak i chlodnica) > Gdzie były montowane takie 1,2 MPI? Punto, Bravo, Palio?? zalezy o jaki 1.2 pytasz - bo do pewego roku byly 75KM - pozniej po wprowadzeniu eobd 60KM > Co kupić razem silnikiem, a co osobno (od CC 1.1)?? zalezy czy chcesz nowe czesci czy uzywki - ale np. skrzynia , poloski , chlodnica z wiatrakiem , bak pasuja z 1.1 spi > Co ile kosztuje?? ba - powiedz czy chcesz nowe czy uzywki , bedziesz kupowac oddzielnie czy razem czesci (swap z 700 na nowe 1.2 to koszt rzedu 8tys zł) > Co trzeba przerobić żeby wsadzić 1,2?? 1.2 mpi 8v czy 16v z eobd czy bez? > Czy jest problem z elektroniką?? taki, ze trzeba ja przerobic > Prosze o konkretną i w miare szczegółową odpowiedź. > Czy ktoś to robił? jasne i o szczegoly powinnienes te osoby pytac np. mefisto z 700 swapowal na 1.2 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 27 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2004 Wiadomość skasowana przez WaWeR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 27 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2004 Potwierdzam koszt swapa z 700 na 1.2 to około 8000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2004 > Mam pytanko: > Co mi będzie potrzebne przy swapie z 700 na 1,2 MPI? silnik kompletny, skrzynia i całe mnusto innych pierduł takich ja zbiornik paliwa, chłodnica 900/1.1 spi > Gdzie były montowane takie 1,2 MPI? Punto, Bravo, Palio?? Lancia Y > Co kupić razem silnikiem, a co osobno (od CC 1.1)?? od 1.1 potrzeba: łapy, wybierak, wajha zmany biegów, flansze, półosie, chłodnica, bak + pompa mpi > Co ile kosztuje?? zalezy gdzie kupujesz i co. nie bede wyszystkiego opisywal co ile kosztuje bo za duzo miejsca to zajmie > Co trzeba przerobić żeby wsadzić 1,2?? kostke łączącą wiązke silnika z pozostałą elektryką samochodu > Czy jest problem z elektroniką?? nie ma chbe ze zakładasz silnik z nowego punto > Prosze o konkretną i w miare szczegółową odpowiedź. > Czy ktoś to robił? ja może nie z 700 ale z 900 gaźnikowej ale to praktycznie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2004 > Witam kolegę z Opola. > Też myśle o wymianie silnika (kiedyś musi nastąpić) w przyszości, ale > ja chcę wymienić z 900 na 900. Po prostu chce zapodać nowy jak > stary klęknie. Mam jednak na gaźniku i nie dostanę już nowego. > Czy jak zapodam spi, z gaźnikiem to będzie działało? > Pozdrawiam wszystko bedzie ok. ale nie lepiej by bylo zalozyc spi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.