zgrywus Napisano 1 Marca 2004 Udostępnij Napisano 1 Marca 2004 chciałbym się nieco dowiedzieć o zmianie silnika z 700 na 1100. Nie chodzi mi tak bardzo o kwestie mechaniczną ale załatwianie formalności. Jak to jest z rejestracją i ubezpieczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 1 Marca 2004 Udostępnij Napisano 1 Marca 2004 > wszystko bedzie ok. ale nie lepiej by bylo zalozyc spi? Ja mam jednak wątpliwości co do pompy paliwa. SPI ma ją w baku a gaźnikowiec przy korpusie silnika. SPI nie chcę bo trzeba za dużo sprzętu i zmian a jak ma być tyle zmian, to już wole 1.1 albo 1.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgrywus Napisano 1 Marca 2004 Udostępnij Napisano 1 Marca 2004 > chciałbym się nieco dowiedzieć o zmianie silnika z 700 na 1100. Nie > chodzi mi tak bardzo o kwestie mechaniczną ale załatwianie > formalności. Jak to jest z rejestracją i ubezpieczeniem. Normalnie idziesz do wydzialu komumikacji i przedstawiasz faktóre zakupu z numerem silnika lub umowe kupna sprzedazy i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Marca 2004 Udostępnij Napisano 1 Marca 2004 miałem 900 gaźnikową i w sumie fajnie sie jeździło ale jednak wole automatyczne ssanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 1 Marca 2004 Udostępnij Napisano 1 Marca 2004 Dzięki za info. Pozdrawiaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgrywus Napisano 4 Marca 2004 Udostępnij Napisano 4 Marca 2004 gdzie mozna zakupic taki silniczek??? Niekoniecznie nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 4 Marca 2004 Udostępnij Napisano 4 Marca 2004 czy ma ktos jakiegos manuala co trzeba przerobic i jak w instalacji elektrycznej zmieniajac silnik z 700/900 z 700/1200, z 900/1200 i z 1100/1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 4 Marca 2004 Udostępnij Napisano 4 Marca 2004 trzeba zmienić kostke łączącą instalacje samochodu z wiązką silnika, czasami trzeba doprowadzić kabelki to wskaźników/obrotka no i w gaźnikowcach trzeba doprowadzić kabelki do pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gshock Napisano 9 Marca 2004 Udostępnij Napisano 9 Marca 2004 > W tym watku postaram sie opisac wszystkie interesujace aspekty > dotyczace przekladki silnikow oraz modyfikacji . Zapraszam do > umieszczania tutaj informacji technicznych , wszystko bede > przegladal i uaktualnial ten post > Na poczatek krotkie info na temat przekladki silnika 1.2 8v MPI 73KM > . > Co bedzie potrzebne : > - kompletny silnik z listwa wtryskowa i kolektorem ssacym ( kolektor > wydechowy pasuje od 1.1 , mozna zastosowac jako tymczasowe > rozwiazanie w przypadku braku $$ ) > -pompa paliwa od MPI , poniewaz od SPI jest slabsza > -koncowka przewodu paliwowego , poniewaz w listwie od MPI przewod > jest przykrecany a w SPI jest wciskany > -fragment wiazki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do > wtryskiwaczy > - komputer od 1.2 MPI > - kopulka filtra powietrza od 900 lub Palio 1.2 , lub jakakolwiek > inna konstrukcja z filtrem stozkowym , poniewaz seryjna puszka > filtra od 1.1 nie zmiesci sie pod maske z racji wyzszego silnika > Co pasuje od 1.1 : > - rozrusznik > - alternator > - sprzeglo kompletne > - skrzynia biegow , polosie > - przewody gumowe i uklad chlodzenia od 1.1 Witam przede wszystkim jestem nowy na tym forum. wlasnie zbieram sie do swapa silnika 1.2 8v mpi do mojego cieniaka sportinga. Czy to co zostalo tu wymienione to wszystko dla przekladki 1.1/1.2?? Jaka firme mozecie mi do tego polecic, chodzi mi o to zeby nie zrobili mi jakiejs kichy no i ile kosztuje taka przekladka. aha firma najlepiej jak najblizej bydgoszczy , chodz jak trzeba bedzie to sie przejade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 9 Marca 2004 Udostępnij Napisano 9 Marca 2004 > Witam przede wszystkim jestem nowy na tym forum. > wlasnie zbieram sie do swapa silnika 1.2 8v mpi do mojego cieniaka > sportinga. Czy to co zostalo tu wymienione to wszystko dla > przekladki 1.1/1.2?? > Jaka firme mozecie mi do tego polecic, chodzi mi o to zeby nie > zrobili mi jakiejs kichy no i ile kosztuje taka przekladka. aha > firma najlepiej jak najblizej bydgoszczy , chodz jak trzeba > bedzie to sie przejade witaj na kaciku mamy niezle fachury, ktore pewnie zainteresowane bylyby przekladka - a napewno zrobia to dobrze - wiec proponuje poprostu sie zorientowac co i jak i za ile (tu nie wszyscy zagladaja - wiec moze warto zrobic nowy watek z przywitaniem i odrazu spytac sie o to kto by chcial sie tego podjac) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gshock Napisano 9 Marca 2004 Udostępnij Napisano 9 Marca 2004 Ok dzieki Bemol za sugestie, jutro z samego rana zaloze nowy watek. A tak swoja droga to nie mialem pojecia ze tyle swapowanych cieniaskow jezdzi. ehh a w moim klubie sie ze mnie smieja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 Co trzeba wymieniać przy takim swapie ?? Po koleji prosze .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > Co trzeba wymieniać przy takim swapie ?? Po koleji prosze .... poczytaj cały watek i pozbieraj informacje.... wszystko jest napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > poczytaj cały watek i pozbieraj informacje.... wszystko jest napisane sorry ale znalazłem tylko o 700/900 i 700/1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Marca 2004 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > i 700/1.2 to bedzie to samo w przypadku 1.1 , tylko zamiast centralki/wiazki/pompy od 1.2 bedziesz potrzebowal od 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > sorry ale znalazłem tylko o 700/900 i 700/1.2 Do swapa na 1,1 potrzebujesz praktycznie to samo co do 1,2 tylko silnik inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > to bedzie to samo w przypadku 1.1 , tylko zamiast > centralki/wiazki/pompy od 1.2 bedziesz potrzebowal od 1.1 Dokładnie trza wszystko wymieniać czy do 1,1 czy do 1,2 jest w cholere do wymiany pogadaj z mefistem jego koleś wymieniał z 700 na 1,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > Dokładnie trza wszystko wymieniać czy do 1,1 czy do 1,2 jest w > cholere do wymiany pogadaj z mefistem jego koleś wymieniał z 700 > na 1,1 Będę chyba musiał nawiązać jakiś kontakt ze Swapowcami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > Będę chyba musiał nawiązać jakiś kontakt ze Swapowcami Ja mam liste co mniej więcej potrzeba ale do swapa z 700 na 1,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > Ja mam liste co mniej więcej potrzeba ale do swapa z 700 na 1,2 To daj jeśli możesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > To daj jeśli możesz... SWAP 700 na 1,2-mniej więcej 1.silnik 1,2 +osprzęt(kompletny ukł. wtryskowy,alternator,rozrusznik,to co ściśle przy silniku przykręcone) najlepiej z palio 8v MPi 75 km lub punto 2.Skrzynia biegów z 1,1 "ccs" lub z "s" +półośki+przeguby. 3.Komputer do 1,2 najlepiej bez "fiat code" wiązka elektr. do 1,2 4.Chłodnica z 899 lub 1,1 to to samo+mocowania i przewody gumowe ukł. chł.. 5.łapy+poduszki pod silnik z ccs 1,1 6.Zbiornik wyr. pł. chłodzącego z ccs 1,1 7.Bak z ccs i pompa paliwa z 1,2 najlepiej z punto I 75 8.Lewarek zmiany biegów z ccs 1,1 9.Linki gazu,sprzęgła,prędkosciomierza. 10.Sprzegło z 1,2 11.Czwórnik gumowy do układu chłodzenia. 12.Najlepiej mieć już dolot do 1,2+może być kopułka z wtrysku z sc 899 spi 13.Czujnik ciśnienia bezwzględnego z 899 lub 1,1 14.Blacha pod kompa 15.Podgrzewacz układu wtryskowego 16.Sonda lambda z 1,1 lub 1,2 17.Blachy miedzy silnik a skrzynie te co zaślepiają np:koło zębate 18.Przekaznik do silnika 1,2 19.Bzdety typu śruby do łączenia silnika z skrzynią czy filtr paliwa do 1,2 palio/punto To lista rzeczy mniej więcej potrzebnych do swapa z 700 na 1,2 (być może o czymś zapomniałem )pozbierana przeze mnie z forum i od swapowców bo ja jak na razie swapowałem z 700 na 899. No to prosze pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > SWAP 700 na 1,2-mniej więcej > 1.silnik 1,2 +osprzęt(kompletny ukł. > wtryskowy,alternator,rozrusznik,to co ściśle przy silniku > przykręcone) najlepiej z palio 8v MPi 75 km lub punto > 2.Skrzynia biegów z 1,1 "ccs" lub z "s" +półośki+przeguby. > 3.Komputer do 1,2 najlepiej bez "fiat code" wiązka elektr. do 1,2 > 4.Chłodnica z 899 lub 1,1 to to samo+mocowania i przewody gumowe ukł. > chł.. > 5.łapy+poduszki pod silnik z ccs 1,1 > 6.Zbiornik wyr. pł. chłodzącego z ccs 1,1 > 7.Bak z ccs i pompa paliwa z 1,2 najlepiej z punto I 75 > 8.Lewarek zmiany biegów z ccs 1,1 > 9.Linki gazu,sprzęgła,prędkosciomierza. > 10.Sprzegło z 1,2 > 11.Czwórnik gumowy do układu chłodzenia. > 12.Najlepiej mieć już dolot do 1,2+może być kopułka z wtrysku z sc > 899 spi > 13.Czujnik ciśnienia bezwzględnego z 899 lub 1,1 > 14.Blacha pod kompa > 15.Podgrzewacz układu wtryskowego > 16.Sonda lambda z 1,1 lub 1,2 > 17.Blachy miedzy silnik a skrzynie te co zaślepiają np:koło zębate > 18.Przekaznik do silnika 1,2 > 19.Bzdety typu śruby do łączenia silnika z skrzynią czy filtr paliwa > do 1,2 palio/punto > To lista rzeczy mniej więcej potrzebnych do swapa z 700 na 1,2 (być > może o czymś zapomniałem )pozbierana przeze mnie z forum i od > swapowców bo ja jak na razie swapowałem z 700 na 899. > No to prosze pozdro dzęki , przyda się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > SWAP 700 na 1,2-mniej więcej > 1.silnik 1,2 +osprzęt(kompletny ukł. > wtryskowy,alternator,rozrusznik,to co ściśle przy silniku > przykręcone) najlepiej z palio 8v MPi 75 km lub punto > 2.Skrzynia biegów z 1,1 "ccs" lub z "s" +półośki+przeguby. > 3.Komputer do 1,2 najlepiej bez "fiat code" wiązka elektr. do 1,2 > 4.Chłodnica z 899 lub 1,1 to to samo+mocowania i przewody gumowe ukł. > chł.. > 5.łapy+poduszki pod silnik z ccs 1,1 > 6.Zbiornik wyr. pł. chłodzącego z ccs 1,1 > 7.Bak z ccs i pompa paliwa z 1,2 najlepiej z punto I 75 > 8.Lewarek zmiany biegów z ccs 1,1 > 9.Linki gazu,sprzęgła,prędkosciomierza. > 10.Sprzegło z 1,2 > 11.Czwórnik gumowy do układu chłodzenia. > 12.Najlepiej mieć już dolot do 1,2+może być kopułka z wtrysku z sc > 899 spi > 13.Czujnik ciśnienia bezwzględnego z 899 lub 1,1 > 14.Blacha pod kompa > 15.Podgrzewacz układu wtryskowego > 16.Sonda lambda z 1,1 lub 1,2 > 17.Blachy miedzy silnik a skrzynie te co zaślepiają np:koło zębate > 18.Przekaznik do silnika 1,2 > 19.Bzdety typu śruby do łączenia silnika z skrzynią czy filtr paliwa > do 1,2 palio/punto > To lista rzeczy mniej więcej potrzebnych do swapa z 700 na 1,2 (być > może o czymś zapomniałem )pozbierana przeze mnie z forum i od > swapowców bo ja jak na razie swapowałem z 700 na 899. > No to prosze pozdro a jak jest z układem hamulcowym ? nie trzeba czegoś "skuteczniejszego" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > a jak jest z układem hamulcowym ? nie trzeba czegoś > "skuteczniejszego" ? zawsze lepiej miec cos skuteczniejszego - ale nie ma nakazu zeby zmieniac pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > zawsze lepiej miec cos skuteczniejszego - ale nie ma nakazu zeby > zmieniac > pzdr CZyli na serii można jeździć bez problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > CZyli na serii można jeździć bez problemu ? moze tak - na serii mozna jeździć pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 mała poprawka: skrzynia może być z jakiegokolwiek fiata 1.1/1.2 jedynie trzeba wymienić to kielichy/flansze na te z cento 1.1 i wybierak razem z wajchą zmiany biegów najlepiej od sej 1.1 bo ma dwie linki a ccs ma trzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > CZyli na serii można jeździć bez problemu ? No niby można ale zauważ,że prędkości są wyższe a 700 nie ma takich super hamulców np:jadąc 190 i nagle trzeba sie zatrzymać ja tego nie widzę na serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 > No niby można ale zauważ,że prędkości są wyższe a 700 nie ma takich > super hamulców np:jadąc 190 i nagle trzeba sie zatrzymać ja tego > nie widzę na serii no właśnie - dlatego pytam co najlepiej założyć ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Marca 2004 Udostępnij Napisano 10 Marca 2004 700 i 1100 mają takie same hamulce, więc do 1100 powinny starczyć ale nie ma się co oszukiwać, seria jest do , wogóle nie są odporne na fading, kilka mocniejszych hamwań i leci dym z klocków nie mówiąc już o kuteczności hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > 700 i 1100 mają takie same hamulce, więc do 1100 powinny starczyć ale > nie ma się co oszukiwać, seria jest do , wogóle nie są odporne > na fading, kilka mocniejszych hamwań i leci dym z klocków nie > mówiąc już o kuteczności hamowania no to co radzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > no to co radzisz ? Przynajmniej jakieś klocki konkretne może "Ferodo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > Przynajmniej jakieś klocki konkretne może "Ferodo" a tarcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIENIAS Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > a tarcze ? Tarcze na upartego mogłyby zostać seryjne nie zużywają się tak jak klocki ale jak juz się ktoś uprze to proponuję "Brembo" nacinane tak jak mówię przy tym przyspieszeniu i tych szybkościach co się rozwija przy silniku 1,2 to chodzi o twoje bezpieczeństwo.Ale do 1,1 seria wystarczy jak ci się klocki zjadą a masz kaskę to można się szarpnąć na "Ferodo"ale nie ma przymusu.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > Tarcze na upartego mogłyby zostać seryjne nie zużywają się tak jak > klocki ale jak juz się ktoś uprze to proponuję "Brembo" nacinane > tak jak mówię przy tym przyspieszeniu i tych szybkościach co się > rozwija przy silniku 1,2 to chodzi o twoje bezpieczeństwo.Ale do > 1,1 seria wystarczy jak ci się klocki zjadą a masz kaskę to > można się szarpnąć na "Ferodo"ale nie ma przymusu.pozdro ...dzęki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > no to co radzisz ? tak jak juz napisal cienias powinny wystarczyc lepsiejsze klocki, krokiem dalej sa nacinane tarcze ale niestety bardzo przyspieszaja zuzycie klockow, wg. najlepszym rozwiązaniem bylby montaz przednich hantli z uno t są najbardziej odporne na fading Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > tak jak juz napisal cienias powinny wystarczyc lepsiejsze klocki, > krokiem dalej sa nacinane tarcze ale niestety bardzo > przyspieszaja zuzycie klockow, wg. najlepszym rozwiązaniem bylby > montaz przednich hantli z uno t są najbardziej odporne na fading może i lepsiejszym , ale i kosztowniejszym sporo .... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > może i lepsiejszym , ale i kosztowniejszym sporo .... ?? zaciski (używane) 250pln, tarcze ok 120pln/szt w aso, klocki omp 100pln, co daje ramem jakieś 600pln wg mnie lepiej kupić taki komplecik niż nacinane tarcze do seryjnych zacisków + drogie klocki, cena pewnie bedzie podobna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > zaciski (używane) 250pln, tarcze ok 120pln/szt w aso, klocki omp > 100pln, co daje ramem jakieś 600pln wg mnie lepiej kupić taki > komplecik niż nacinane tarcze do seryjnych zacisków + drogie > klocki, cena pewnie bedzie podobna ale skoro mowisz , ze nie jest to rzecz pierwszej potrzeby .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Marca 2004 Udostępnij Napisano 11 Marca 2004 > ale skoro mowisz , ze nie jest to rzecz pierwszej potrzeby .... spokojnie mozna jezdzic na serii, ja tez narazie jezdze na serii alu szybko musz to zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 16 Marca 2004 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2004 Mam pytanka: Jakie jest mniej więcej zużycie paliwa w CC z silnikiem 1,2 MPI 8V?? Czy do silnika 1,2 MPI 8V podchodzi bez problemu skrzynia 6?? Gdzie ona była montowana?? W Punto?? Jaką skrzynie polecacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 16 Marca 2004 Udostępnij Napisano 16 Marca 2004 > Mam pytanka: > Jakie jest mniej więcej zużycie paliwa w CC z silnikiem 1,2 MPI 8V?? > Czy do silnika 1,2 MPI 8V podchodzi bez problemu skrzynia 6?? Tak > Gdzie ona była montowana?? W Punto?? w p1 1.1 ale tylko w niektórych wersjach p2 sporting > Jaką skrzynie polecacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 19 Marca 2004 Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 przede wszystkim proponuje za nim kto kolwiek kupi silnik(z zza granicy) przejsc sie do wydziału komunikacji i spytac sie czy zarejestruja takiego "potwora" tertaz padnie pytanie dlaczego odpowiedz jest bardzo prosta z tego względu iz Polska a przede wszystkim nasi "kochani" urzędasy sa bez karni i odczytuja przepisy jak chca. ja robiłem swapa rok temu i własnie miałem przechery z dyr. wydziału komunikacji w Pabianicach i z tego powodu musiałem sie zameldowac w Łodzi i tu dopiero mi zarejestrowali autko. Dyr wspomnianego wczesniej urzedu powiedział iż to sprostowanie które było wysłane z wawy z Ministerstwa Gospodarki i Ifrastruktury do wszystkich firm które sprowadzają silniki jest dla niego nie wazne poniewaz nie jest to zapisane jako ustawa tylko "jakiś śmieszny papierek ,którym moze sobie podetrzec tyłek" to były jego słowa. zycze miłego i pomyślnego załatwiania spraw z URZĘDASAMI!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 19 Marca 2004 Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 > przede wszystkim proponuje za nim kto kolwiek kupi silnik(z zza > granicy) przejsc sie do wydziału komunikacji i spytac sie czy > zarejestruja takiego "potwora" > tertaz padnie pytanie dlaczego > odpowiedz jest bardzo prosta z tego względu iz Polska a przede > wszystkim nasi "kochani" urzędasy sa bez karni i odczytuja > przepisy jak chca. > ja robiłem swapa rok temu i własnie miałem przechery z dyr. wydziału > komunikacji w Pabianicach i z tego powodu musiałem sie > zameldowac w Łodzi i tu dopiero mi zarejestrowali autko. > Dyr wspomnianego wczesniej urzedu powiedział iż to sprostowanie które > było wysłane z wawy z Ministerstwa Gospodarki i Ifrastruktury do > wszystkich firm które sprowadzają silniki jest dla niego nie > wazne poniewaz nie jest to zapisane jako ustawa tylko "jakiś > śmieszny papierek ,którym moze sobie podetrzec tyłek" to były > jego słowa. > zycze miłego i pomyślnego załatwiania spraw z > URZĘDASAMI!!!!!!!!!!!!!! Nie takie rzeczy da sie przepchnac w urzedach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 27 Marca 2004 Udostępnij Napisano 27 Marca 2004 jakie sa koszty samej robocizny?! czyli przyjezdzam do pana Henka do warsztatu autkiem przywoze wszystkie czesci silkik skrzynie i inne potrzebne rzeczy i on ma mi to poskladac pod maske?! to co jakie moga byc koszty (uwzgledniajac mala zabawe z elektryka dopadowywaniem mocowan silnika?!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 27 Marca 2004 Udostępnij Napisano 27 Marca 2004 roznie ja zrobie takie czary mary za 600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 27 Marca 2004 Udostępnij Napisano 27 Marca 2004 a jak ja mam silnik 1100 i chcialbym wlozyc cos duzo wiekszego powiedzmy ze tak duzego ze akumulator i wiekszosc zbiorniczkow musialaby powedrowac do bagaznika i wiazalo by sie to ze zmiana calej elektryki, ze wzmocnieniem nadwozia! jednym slowem masa dlubaniny i troche kombinowania (dlatego chodzi mi o typowego "Henia" fachowca!) to ile to mogloby kosztowac (robocizna!)?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 W większości przypadków, nawet przy bardzo dużych silnikach, nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora i np. zbiornika spryskiwacza do bagażnika. Są one mocowane w "martwych" miejscach komory silnikowej (czyli w takich, które są i tak niepotrzebne). Natomiast instalacja takich silników wiąże się z innymi pracami, które są niezwykle pracochłonne i często kosztowne. Koszty takiej zabudowy są rzędu kilku tysięcy zł, a w ogromnej większości przypadków trzeba jeszcze zmodyfikować (a czasami wręcz zbudować na nowo, np. 2.0 16vt) wkładany silnik i jego osprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 > Co bedzie potrzebne : > - kompletny silnik z listwa wtryskowa i kolektorem ssacym ( kolektor > wydechowy pasuje od 1.1 , mozna zastosowac jako tymczasowe > rozwiazanie w przypadku braku $$ ) Ale w 900 nie pasuje i trzeba zdobyć funkiel noofkę > -pompa paliwa od MPI , poniewaz od SPI jest slabsza > -koncowka przewodu paliwowego , poniewaz w listwie od MPI przewod > jest przykrecany a w SPI jest wciskany > -fragment wiazki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do > wtryskiwaczy > - komputer od 1.2 MPI > - kopulka filtra powietrza od 900 Pasuje > Co pasuje od 1.1 : > - rozrusznik > - alternator > - sprzeglo kompletne > - skrzynia biegow , polosie > - przewody gumowe i uklad chlodzenia od 1.1 a co z tych szpejów pasuje z 900? łapy pewnie też trzeba zmieniać... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 > a co z tych szpejów pasuje z 900? łapy pewnie też trzeba zmieniać... trzeba zmieniac wszystkie lapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.