GreenCC Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 > trzeba zmieniac wszystkie lapy z 900 to tylko chłodnica pasuje i zbiornik paliwa ale popma paliwa już nie jeszcze można zostawić zbiorniczek wyrównawycz w zależności jak podłączysz przewody do nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 ale mi nie musisz pisac co pasuje a co nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 > ale mi nie musisz pisac co pasuje a co nie wiem pomyliłem się odpowiadając na twojego posta zamianst na posta 44lucasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 > wiem pomyliłem się odpowiadając na twojego posta zamianst na posta > 44lucasa Grunt że odpisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 29 Marca 2004 Udostępnij Napisano 29 Marca 2004 OK czytam tam te wszystkie posty i w końcu juz sam nie wiem co i jak kazdy pisze co innego!! mam w plachasz SC900 BRUSH przerobic na silniczek 1.2 8v z palio i niech mi ktos napisze co musze kupić!! całą pełną liste!! prosze o odpowiedz tych co prerabiali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 za duzo do pisania jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 > za duzo do pisania jest ohh dzieki to sie rozpisałaś!! prosze o wypowiedz kompetentnej osoby a nie cwaniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 wyluzuj majtki!!!!!! jestes nowy, poczytaj sobie troche archiwum tam jest mnostwo informacji na ten temat!!! a tak BTW. to nie jestem wcale cfaniakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 > ohh dzieki to sie rozpisałaś!! prosze o wypowiedz kompetentnej osoby > a nie cwaniaka Zachowój się i poszukaj w archiwum bo było już o tym wiele razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 > ohh dzieki to sie rozpisałaś!! prosze o wypowiedz kompetentnej osoby > a nie cwaniaka cfaniaka mamy juz jednego ale to nie Biały nim jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 tak jak pisalem wyżej to przegladalem wszystko i nie ma wypisane dokładnie co trzeba a co nie!! jak ktos napisze ze trzeba to drugi to dementuje!! dlaczego szukam osób które robiły zamiane z 900 na 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 > tak jak pisalem wyżej to przegladalem wszystko i nie ma wypisane > dokładnie co trzeba a co nie!! jak ktos napisze ze trzeba to > drugi to dementuje!! dlaczego szukam osób które robiły zamiane z > 900 na 1.2 to napisz co wiesz a my zweryfikujemy pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 > tak jak pisalem wyżej to przegladalem wszystko i nie ma wypisane > dokładnie co trzeba a co nie!! jak ktos napisze ze trzeba to > drugi to dementuje!! dlaczego szukam osób które robiły zamiane z > 900 na 1.2 nie da sie konkretnie powiedziec co bedzie Ci potrzebne na pewno trzeba zmieniac łapy, skrzynię, wiązkę, komp, pompe paliwa, no i silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 ja tak robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 > ja tak robiłem tylko ty robiles na 1.2 16v i z 900 gaznikowej ps.no i w cc - choc nic to nie zmienia ps. przegladajac archiwum natknelem sie na Twoja wypowiedz, ze silniczek kupiles od goscia ktory wstawia 1.4 T (Max czy cos w tym stylu nick) - wiesz jak sie zakonczylo - wstawil? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 wogóle 16v w cento jest mało na kąciku były chyba tylko 3 cento 1.2 16v i wśród nich tylko jeden cc silnik kupilem od debili z revoltecu i mieli wstawiac 1.4 16v z pII fl ale nie wiem jak sie to zakonczylo i nie mam ochoty miec z nimi jakiegokolwiek kontakut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek Napisano 30 Marca 2004 Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 OK małe podsumowanie!! to co wywnioskowałem z grupy to aby zrobic swapa z 900 rok 2000 i wstawić 1.2 8v lub 16v (jest jakaś różnica w częściach??) 1. silnik 2. listwa wtryskowa 3. łapy 4. kolektor ssący 5. pompa paliwa MPI 6. komp 1.2 MPI 7. filtr powietrza 8. skrzynia biegów 9. kolektor i cały wydech to tyle co sie dowiedziałem z grupy!! prosze o poprawienie mnie jezeli cos źle wpisalem lub o czymś zapomniałem!! aaa i jeszcze jedno. Czy większość części brać z palio?? czy nalezy obnizyc go po przeróbce utwardzić wstawić stabilizatory i drążek pod maską?? i ciekawostka?? ile do 100tki bedzie miał 8v a ile 16v?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 14 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2004 Witam Wszystkich Maniaków "CC".Miałem Swapa 700->900 i byłem zadowolony ale brakowało mi kucyków.Wię teraz znów mam nowe 700 i czekam właśnie na silniczek 1.2 8v lub 16v-zalerzy co się trafi.Pawie cały pakiecik części czeka już na mnie w garażu+turbinka Garet'a.Jak dobrze pójdzie to koło wakacji wyjadę na Siedleckie uluce,no i zachaczę napewno o Warszawkę na hamownię.Acha całą mechanikę robię sam i nie zlecam roboty rzadnemu warsztatowi,bo nic tak nie działa na własne EGO jak samodzielne dopieszczenie wsego POTWORKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 > ja tak robiłem Green CC powiedz mi jeśli zrobiłeś swojego bolida na 1.2 16v to powiedz mi jak poradziłeś sobie z zamocowaniem łapy silnika do podłóżnicy(z czego to dopasowałeś,bo jest tam trochę inne mocowanie).Ja właśnie czekam na taki silniczek i chcę wepchnąć go do mojego CC z tym że dodaję jeszcze TURBINKĘ.Czekam na odpowiedź.Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 wszystkie łapy są od ccs'a i pasują idealnie łapa silnika i dolna łapa skrzyni może być od sc 1.1 ale górna/przednia łapa skrzyni pasuje tylko od ccs'a. poduszki skrzyni dodatkowo usztywniałem klejem do szyb zeby silnik zabardzo nieskakał po komorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 > wszystkie łapy są od ccs'a i pasują idealnie łapa silnika i dolna > łapa skrzyni może być od sc 1.1 ale górna/przednia łapa skrzyni > pasuje tylko od ccs'a. poduszki skrzyni dodatkowo usztywniałem > klejem do szyb zeby silnik zabardzo nieskakał po komorze Dzięki Green CC to mnie niezmiernie pocieszyłeś.Jak już mój Potworek będzie miał ręce i nogi to postaram się podrzucić kilka fotek i pojawić się na którymś spocie Centomanii w okolicach Wawy.Acha zamówiłem już sobie skrzynię 6 biegową (cena ok.700zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 > Dzięki Green CC to mnie niezmiernie pocieszyłeś.Jak już mój Potworek > będzie miał ręce i nogi to postaram się podrzucić kilka fotek i > pojawić się na którymś spocie Centomanii w okolicach Wawy.Acha > zamówiłem już sobie skrzynię 6 biegową (cena ok.700zł) a co to za skrzynka znaczy od czego? btw. nie wiem czy 6 biegow pod T to nie jest za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 > a co to za skrzynka znaczy od czego? > btw. nie wiem czy 6 biegow pod T to nie jest za duzo Skrzynka od Punto II sportinga.Czy za dużo??? Tak właśnie ma być.Przyjedzie ona do mnie pod koniec maja i będę mógł już waczyć tylko z założeniem jej do Bryczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 cena baaardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 > cena baaardzo To powiem Ci jeszcze leprzy motyw.Za silniczek 1.2 16V przywieziony z niemiec z papierem,cały uzbrojony włącznie z instalacją i komputerem i oclony płacę tylko 1000zł brutto!!! I co ty na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2004 > To powiem Ci jeszcze leprzy motyw.Za silniczek 1.2 16V przywieziony z > niemiec z papierem,cały uzbrojony włącznie z instalacją i > komputerem i oclony płacę tylko 1000zł brutto!!! I co ty na to?? spoko, wiem ze za tyle mozna przywiesc jesli masz znajomego przewoznika... i nie policzy sobie 300% marży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2004 Gdy zmieniałem silnik z 700 na 900 to wystarczyło kupić instalację od 900 spi i zbiornik i wszystko było ok. Teraz mam większy dylemat,ponieważ zmieniam z 700 na 1.2 16V.Silniczek przyjedzie z instalką tylko do komory silnikowej+komputer.I co dalej? Przecież ccs nie wychodziły na MPI a tylko na Spi,więc od czego dopasować instalację? Czekam na konkretną pomoc Panowie. Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 > Gdy zmieniałem silnik z 700 na 900 to wystarczyło kupić instalację od > 900 spi i zbiornik i wszystko było ok. > Teraz mam większy dylemat,ponieważ zmieniam z 700 na 1.2 > 16V.Silniczek przyjedzie z instalką tylko do komory > silnikowej+komputer.I co dalej? Przecież ccs nie wychodziły na > MPI a tylko na Spi,więc od czego dopasować instalację? Czekam na > konkretną pomoc Panowie. > Pozdrawiam Tomek Przeciesz wszystko jedno czy mpi czy sp[i czy V8 pod komputer podłączasz zasilanie stałe , po stacyjce, zasilanie pompy paliwa i ew mase i silnik jesteś w stanie nawet na stołku odpalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 tak jak napisal tommi wszystko jest bardzo proste, wymienisz tylko wiązke silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 Dzięki wielkie.Zagościł w końcu uśmiech na mej twarzy,że będzie jednak tak prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2004 Reasumując... bo tak czytam i czytam i zaczynam zawijać w to sreberko Chcąc z 900 ztrobić 1,2 MPI 73 KM potrzebne jest: 1) silnik z listwą wtryskową i kolektorem ssącym 2) kolektor wydechowy od 1,2 lub od 1,1 (w przypadku 1,1 ma znaczenie czy to bedzie sporting czy nie?) 3) komputer 1,2 MPI 4) wiązka przewodów 5) końcówka przewodu paliwowego do MPI 6) kopułka filtra powietrza od 900 lub jakaś inna do filtra stożkowego 7) sprzegło kompletne od 1,2 lub 1,1 (chyba jest takie same? od 900 nic nie bedzie pasować?) rozrusznik + alternator od 1,2 lub 1,1 (od 900 nic nie pasuje?) 9) skrzynia biegów od 1,1 (ma znaczenie czy sporting czy nie?) 10) chłodnica + przewody od 1,1 (od 900 nic nie pasuje?) 11) łapy silnika od 1,1 + poduszki (i po raz kolejny... sporting czy tez nie?) Hmm... czy coś pominąłem? Heeh, po niedzieli na lotnisku podpaliłem się na ten temat jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Abarth_ Napisano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2004 Witam wszystkich forumowiczów:) Jestem nowy, wiec jak to z reguły nowi zadam niesforne pytanie...Jestem posiadaczem Seicento Sporting w wersji Abarth - oczywiście 1.1 SPI i w dodatku na LPG...wiec troszke kucyków brakuje...a stwierdziłem ze nie warto ingerowac w 1.1, bo moze nie tyle prościej co skutecznije bedzie przeprowadzic zniake na 1.2 75KM choćby od Punto... no i oczywiście moje pytanie do wszystkich (wiem ze juz to było, ale ja nie moge sobie tego uporządkować) - co musze kupić, zrobić itp. zeby zrobić Swapa z 1.1 SPI na 1.2 75KM ??? z góry dziękuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janson Napisano 12 Maja 2004 Udostępnij Napisano 12 Maja 2004 Witam Możecie mi podać przybliżony koszt przeróbki 700-ty z Aisanem na 900-tkę (może być gaźnikowa), chodzi mi głównie o: - koszt nabycia silnika 900 z resztą podzespołów (oczywiście używane) - za ile mogę pozbyć się moich "bebechów" 700-ty wyjętych po swap'ie (silniczek '97, 80kkm, stan dobry, Aisan działający bez zarzutu) - ile mniej więcej weźmie mechanik za przekładkę (nie mam garażu ani kanału) ... czyli po prostu ile muszę mieć przygotowanej kasy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janson Napisano 18 Maja 2004 Udostępnij Napisano 18 Maja 2004 witam jestem tu nowy chodzi mi oto by zmienić coś w silniku tak by zyskał troche mocy aktualnie mam wstawiony sportowy chip w komuteże sterującym i przestawiony zapłon by był zrywniejszy zyskał na tym troche ale mi zamało i szukam jakichś rozwiozań by jeszcze zwiekszyć mu moc na seryjnym silniku czyli cos dożucic by jeszcze pociągnąc mu moc aktualnie sprawdzałem go raz na hamowni i tylko po zmianie chipa i przestawieniu zapłonu zmiany wyszły takie w ksiązce serwisowej niby jest że ten silnik ma 45ps a mój na hamowni wykazał na wykresie po tych drobnych dwuch zmianach że ma niby 53ps czy to duży przyrost na tych badziewiach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 19 Maja 2004 Udostępnij Napisano 19 Maja 2004 > witam jestem tu nowy > chodzi mi oto by zmienić coś w silniku tak by zyskał troche mocy > aktualnie mam wstawiony sportowy chip w komuteże sterującym i > przestawiony zapłon by był zrywniejszy zyskał na tym troche ale > mi zamało i szukam jakichś rozwiozań by jeszcze zwiekszyć mu moc > na seryjnym silniku czyli cos dożucic by jeszcze pociągnąc mu > moc aktualnie sprawdzałem go raz na hamowni i tylko po zmianie > chipa i przestawieniu zapłonu zmiany wyszły takie w ksiązce > serwisowej niby jest że ten silnik ma 45ps a mój na hamowni > wykazał na wykresie po tych drobnych dwuch zmianach że ma niby > 53ps czy to duży przyrost na tych badziewiach?? 45km przyrost mocy 10% czyli 4,5km sam sobie odpowiedz czy duzo czy mało:) Moim zdaniem niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrtn Napisano 19 Maja 2004 Udostępnij Napisano 19 Maja 2004 > witam jestem tu nowy > chodzi mi oto by zmienić coś w silniku tak by zyskał troche mocy > aktualnie mam wstawiony sportowy chip w komuteże sterującym i > przestawiony zapłon by był zrywniejszy zyskał na tym troche ale > mi zamało i szukam jakichś rozwiozań by jeszcze zwiekszyć mu moc > na seryjnym silniku czyli cos dożucic by jeszcze pociągnąc mu > moc aktualnie sprawdzałem go raz na hamowni i tylko po zmianie > chipa i przestawieniu zapłonu zmiany wyszły takie w ksiązce > serwisowej niby jest że ten silnik ma 45ps a mój na hamowni > wykazał na wykresie po tych drobnych dwuch zmianach że ma niby > 53ps czy to duży przyrost na tych badziewiach?? Pochwal się tym wykresem 53 konnego zczipowanego silnika 900 bo wątpie, żeby Ci ktoś tutaj w to uwierzył, to po pierwsze... Po drugie to w jakiej książce serwisowej jest 45PS w 900? Po trzecie przeedytuj te orty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrtn Napisano 20 Maja 2004 Udostępnij Napisano 20 Maja 2004 > Pochwal się tym wykresem 53 konnego zczipowanego silnika 900 bo > wątpie, żeby Ci ktoś tutaj w to uwierzył, to po pierwsze... > Po drugie to w jakiej książce serwisowej jest 45PS w 900? > Po trzecie przeedytuj te orty... wykres pokarze jak go na kompa zeskanuje a książka fiata z servisu tak tam pisało a prawda jaka jest niewiem to tyle co w książce pisze że 900 ma 45ps wiec to nie moja wina jeżeli to niejest prawda że 900 ma 45ps bo ja nigdy nie sprawdzałem ile koni ma seryjna 900 I powiedz ile twoim zdaniem ma seryjna 900 jeżli to co w ksiązce uważacz za nieprawde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeHofi Napisano 20 Maja 2004 Udostępnij Napisano 20 Maja 2004 > wykres pokarze jak go na kompa zeskanuje a książka fiata z servisu > tak tam pisało a prawda jaka jest niewiem to tyle co w książce > pisze że 900 ma 45ps wiec to nie moja wina jeżeli to niejest > prawda że 900 ma 45ps bo ja nigdy nie sprawdzałem ile koni ma > seryjna 900 > I powiedz ile twoim zdaniem ma seryjna 900 jeżli to co w ksiązce > uważacz za nieprawde ja zawsze myslalem ze 41 ale moze nowa ksiazke wydali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 20 Maja 2004 Udostępnij Napisano 20 Maja 2004 w kazdej ksiazce pisza ze cc 900 gaznik ma 41km a 900 spi ma 39 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 20 Maja 2004 Udostępnij Napisano 20 Maja 2004 > wykres pokarze jak go na kompa zeskanuje a książka fiata z servisu > tak tam pisało a prawda jaka jest niewiem to tyle co w książce > pisze że 900 ma 45ps wiec to nie moja wina jeżeli to niejest > prawda że 900 ma 45ps bo ja nigdy nie sprawdzałem ile koni ma > seryjna 900 > I powiedz ile twoim zdaniem ma seryjna 900 jeżli to co w ksiązce > uważacz za nieprawde 41 gaznik , 39 wtrysk pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrtn Napisano 20 Maja 2004 Udostępnij Napisano 20 Maja 2004 > wykres pokarze jak go na kompa zeskanuje a książka fiata z servisu > tak tam pisało a prawda jaka jest niewiem to tyle co w książce > pisze że 900 ma 45ps wiec to nie moja wina jeżeli to niejest > prawda że 900 ma 45ps bo ja nigdy nie sprawdzałem ile koni ma > seryjna 900 > I powiedz ile twoim zdaniem ma seryjna 900 jeżli to co w ksiązce > uważacz za nieprawde 45PSów to po tym chipie i wyprzedzeniu zapłonu mógłbyś mieć, ale bardzo chętnie opuszczę szczękę na podłogę jak pokażesz mi wykres twojego hamowanego silnika z takim przyrostem tylko po tych dwóch modyfikacjach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepe Napisano 20 Maja 2004 Udostępnij Napisano 20 Maja 2004 Witam !! Mam kilka pytań w związku ze SWAP'em 1.1SPI w SCS na 1.2 8V z Punto 75. Dwa przewody z wtrysku w SPI należy podłączyć do wszystkich wtrysków w MPI, czy polaryzacja ma jakieś znaczenie, to znaczy czy jest istotne który przewód do których ?? Jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa z 1.2 MPI ? Nie ma czujnika temperatury w głowicy 1.2MPI, gdzie podłączyć kabelek który przychodził do tego czujnika w SPI ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
german Napisano 24 Maja 2004 Udostępnij Napisano 24 Maja 2004 Z tego co zauważyłem to większość swpaowiczów jak już robi swap'a to albo na 1.2 8v ,albo na 1.2 16 v no i jedna osoba na 1,5 t czu cos w tym stylu . A czy istnieje możliwośćwsadzenia silnika 1.8 z punto hgt ?? Moja sytuacja się tak przedstawia ,mam samochód warte koło 12 tyś , ,dokładam z 3 tyś . I za 10000 chce kupić ,albo zajechanego sc vana , albo sprowadzić z Niemiec pókniętego ,poobijanego z przełomu 2002/03 Myślałem nad turbinką do silnika 1.2 ( albo 8 albo 16v) ale kusi mnie 1.8 bo to nie ma turba a ma w podstawie ze 130 kobyłek . z tym się również wiąże potrzeba skrzyni z P2 najlepiej z Hgt albo jtd. Powiedzcie mi ile mnie taka zabawa może kosztować i czy to wogóle możliwe - chodzi mi o to czy wejdzie do komory,na pewno będzie wystawał ,ale to nic trudnego ,przetłoczenie na masce to załatwia pozdrawiam z sąsiedniego kącika german Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeHofi Napisano 24 Maja 2004 Udostępnij Napisano 24 Maja 2004 > Z tego co zauważyłem to większość swpaowiczów jak już robi swap'a to > albo na 1.2 8v ,albo na 1.2 16 v no i jedna osoba na 1,5 t czu cos w > tym stylu . A czy istnieje możliwośćwsadzenia silnika 1.8 z punto hgt > ?? > Moja sytuacja się tak przedstawia ,mam samochód warte koło 12 tyś , > ,dokładam z 3 tyś . I za 10000 chce kupić ,albo zajechanego sc vana , > albo sprowadzić z Niemiec pókniętego ,poobijanego z przełomu 2002/03 > Myślałem nad turbinką do silnika 1.2 ( albo 8 albo 16v) ale kusi mnie > 1.8 bo to nie ma turba a ma w podstawie ze 130 kobyłek . z tym się > również wiąże potrzeba skrzyni z P2 najlepiej z Hgt albo jtd. > Powiedzcie > mi ile mnie taka zabawa może kosztować i czy to wogóle możliwe - > chodzi mi o to czy wejdzie do komory,na pewno będzie wystawał ,ale to > nic trudnego ,przetłoczenie na masce to załatwia > pozdrawiam z sąsiedniego kącika > german 1.8 ?? da sie... nawet 2.5 V6... ale montujac go z tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
german Napisano 24 Maja 2004 Udostępnij Napisano 24 Maja 2004 > 1.8 ?? da sie... nawet 2.5 V6... ale montujac go z tylu nie no mówta powaznie , przecierz są inne małe gówna jak renault wiliams , prosże mi powiedziec czy wejdzie do sejaka ? Jak 1.5 wchodzi to czemu nie mogło by wejść 1.8 ? Proszę mi wytłumaczyć co i jak pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2004 Udostępnij Napisano 24 Maja 2004 > nie no mówta powaznie , przecierz są inne małe gówna jak renault > wiliams , prosże mi powiedziec czy wejdzie do sejaka ? > Jak 1.5 wchodzi to czemu nie mogło by wejść 1.8 ? > Proszę mi wytłumaczyć co i jak > pozdrawiam znasz wymiary tego silnika? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeHofi Napisano 24 Maja 2004 Udostępnij Napisano 24 Maja 2004 > nie no mówta powaznie , przecierz są inne małe gówna jak renault > wiliams , prosże mi powiedziec czy wejdzie do sejaka ? > Jak 1.5 wchodzi to czemu nie mogło by wejść 1.8 ? > Proszę mi wytłumaczyć co i jak > pozdrawiam widziales kiedys 1.3t od uno ??? zeby to wlozyc do cc trzeba miec dobrego duzego fleksa i wodze fantazji... da sie wlozyc wszystko tylko pytanie za ile ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 24 Maja 2004 Udostępnij Napisano 24 Maja 2004 nowy 1.4 16v wchodzi na styk... musisz sie dowiedziec czy 1.8 w porownaniu do 1.2 jest szerszy czy wyzszy... jesli tylko wuzszy to nie powinno byc problemu... chyba ze miska bedzie za nisko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.