Skocz do zawartości

Chce mieć głośny wydech...


Killmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten tjun jakiejś dużej kwoty ?? niewiem.gif

BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez urazy ale po ci głośniej.

> Moja fascynacja "sportowymi" wydechami przejawiała się jakieś 5,6 lat

> temu.

> Teraz zamontowałbym taki, w przypadku gdyby wymagały tego modyfikacje

> silnika, ale tak dla picu?!

No widzisz, a moja fascynacja przejawia sie teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No widzisz, a moja fascynacja przejawia sie teraz.

To wywal katalizator, wspawaj rhurke - praktycznie zadny koszt, a i delikatnie poprawisz osiągi.

Mozesz takze dać jakiś kolektor wylotowy z prawdziwego zdarzenia, ale to kilka setek kosztuje frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

jak głośno to tak jak miał tomicento....od kolektora do końca sama ruła zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

masz środkowy ? bo katalizator masz scalony z kolektorem frown.gif tzw. bimbon...

jeżeli masz środkowy to wywa, zamiast wspawaj rurke o tej samej średnicy jak reszta wydechu i z WS bedzie troche głośniej zlosnik.gif

jak by tak pójść po całości ($$$) dla głośności to kolektor rurowy i cały wydech na rurze fi 45 lub 50... wtedy bedzie Ci głowa pękać vibra.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

po kosztach???

Wyciąć kata i go sprzedać,

to samo zrobić z michaelem , a od miejsca cięcia kata dać rurę zakończoną polish mugenem z jakąś bajerancką końcówką.

Przypuszczam , że po takim zabiegu jeszcze z 50 zł w kieszeni ci zostanie wink.gif

[na korki do uszu dla Ciebie i pasażerów ] hahaha.gifrotfl.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jako sobie wytnie kata to nie bedzie miał kolektora

> bo w MPI są "bimbony" - kolektor wydechowy z wbudowanym

> katalizatorem

no to...

hmm.gif

...wykręcić i też sprzedać , kupić zwykły normalny biglaugh.gifdevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówią koledzy

najtaniej bedzie zacząć od tego żeby dać zamiast środkowego rurę

a jak Cibędzie za cicho

to uzbieraj 400 zł

i zakładaj M-techa

jak wyjmiesz wkładkę to ci głowe mała nie urwie

jak lubisz mega głośno i basowo to bedziesz zadowolony zlosnik.gif

z Wawy jestes wiec jak cos do pisz po namiary do Tommiego

ew. do Sydneya Pollacka napisz bo zakładał i pieknie brzmi jak wyjmie wkladke nawet ze srodkowym

jak jechalismy to glowa bolala jump.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> >a co z sądami lambda ?

kol. Beast (SC1.1 MPi) za swoich czasów miał coś wydłubane tam ze sondami, świecił się check, a na błędach pokazywało, że kat się przegrzewa....

BTW kat w tym czasie leżał w piwnicy....

...może koło pieca rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> >a co z sądami lambda ?

z tego co ja wiem to MPi mialy 2 lambdy jedna przed 2 za katem przed katem to pal licho ale za katem to na 100 % bedzie sypal bledami az milo. prawie jak windows 98 a czy pojedzie tego to ja juz nie wiem szczerze MPi bym sie bał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jako sobie wytnie kata to nie bedzie miał kolektora

> bo w MPI są "bimbony" - kolektor wydechowy z wbudowanym

> katalizatorem

Nie mam środkowego.

Widze tylko 2 wyjścia:

1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o problemach z drugą sondą lambda.

2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot).

Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mialem mega ciche auto.

> 4 2 1 + 50 mm wydech robi swoje i teraz to sasiedzi mnie

> znienawidzą..

No ja jeździłem w zeszłym roku tym "Albinosem" z GT robionym w Tom'S Garage bo długo był na sprzedaż

też myślałem żeby go kupić ale straszna sklejka była

tam był praktycznie wolny wydech

kolektor + maluteńka puszeczka i rura wypuszczona za drzwiami kierowcy pod progiem .

Huczało aż miło zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam środkowego.

> Widze tylko 2 wyjścia:

> 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy

> nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o

> problemach z drugą sondą lambda.

> 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki

> pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot).

> Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań.

Wszystko zależy od tego ile masz i chcesz wydać pieniędzy

na 100% jak założysz M-techa to pieknie bedzie glosno chodzil (przelot) i tak tez bedzie wygladal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam środkowego.

> Widze tylko 2 wyjścia:

> 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy

> nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o

> problemach z drugą sondą lambda.

> 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki

> pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot).

> Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań.

jak już bawić się kolektorem to ja na twoim miejscu (jak nie masz teraz $ to bym poczekał) i założył rurowy 4 w 2 w 1/ 4 w 1 (np. nówke z Vigi, jakiegoś używanego Supersprinta czy Michael'a). Wspawa się w niego normalnie dwie sondy i powinno być ok. Osiągi Ci się poprawią, ryk też bedzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak już bawić się kolektorem to ja na twoim miejscu (jak nie masz

> teraz $ to bym poczekał) i założył rurowy 4 w 2 w 1/ 4 w 1 (np.

> nówke z Vigi, jakiegoś używanego Supersprinta czy Michael'a).

> Wspawa się w niego normalnie dwie sondy i powinno być ok. Osiągi

> Ci się poprawią, ryk też bedzie

zgadza się Kędzior ale za Vigę to z 800 zeta trza dać

a kolega pisze że chce mieć głośno

ja to zakochany w M-techu normalnie jestem i jak kolega nie słuchał jak to pięknie pracuje na pełnym przelocie to niech najpierw posłucha.............................. zlosnik.gif

duża szansa jest że problem będzie juz z głowy biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

jedz do jakiegoś Magika. Niech Ci sciagnie srodkowy i koncowy i zostawi kolektor z katem. Wlacz silnik, jezeli Ci sie spodoba to walnij sobie na sam koniec katalizator a tak to przelot... w 900-tce chodzi super zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam środkowego.

> Widze tylko 2 wyjścia:

> 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy

> nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o

> problemach z drugą sondą lambda.

> 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki

> pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot).

> Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań.

Jak nie wywalisz katalizatora, to głośno nie bedzie.

O sondy sie nie martw - w jedyne słuszne miejsce podjedziesz na robote wink.gif i bedzie git. U mnie 50kkm nic nie zaswieciło - przerobić trzeba conieco.

Sam koncowy z kredensa w serii bez kata wyrcy przeokrutnie i jest za luźno - dołożyłem srodkowy po 1 dniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

moze chcesz mija 2rurke owalna KMa byla gadala strasznie glosno teraz mam normalnego Ulterka cichego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wywal katalizator, wspawaj rhurke - praktycznie zadny koszt, a i

> delikatnie poprawisz osiągi.

> Mozesz takze dać jakiś kolektor wylotowy z prawdziwego zdarzenia, ale

> to kilka setek kosztuje

a widziales chociaz raz na oczy kata w 1.1 mpi?? smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu waszych wypowiedzi (za które jestem wdzięczny), nasuwają mi sie następujące wnioski i zapytania:

1) Tak jak pisałem wcześniej moge zostawić seryjny kolektor i zasadzić zamiast Michaela jakiegoś Mugena i teraz 2 pytania:

- czy wydech nie bedzie wtedy za bardzo odetkany (bo w piśmie "GT", czytałem, że sprint do setki pogorszył sie na Mugenie o 1 sekunde w porównaniu z serią ??

- czy trzeba coś kombinować z końcówką w takim Mugenie jeżeli chce go wyprowadzić tak jak seryjny tłumik (w tym wycięciu w zderzaku Sportingowym) ??

2) Jeżeli zdecyduje sie zostawić końcowy Michaela, a zająć sie kolektorem, to:

- czy jest duża różnica między kolektorem z Palio, a tym najtańszym, nowym Vigi 4w2w1 (jakieś dane mile widziane) ??

- jak sie ma do tych dwóch kolektorów ten seryjny z "bimbonem" ??

- czy problem kontrolki "check engine" został już w MPI na 100% rozwiązany, tzn. wiem, że jakieś tam małe błedy będzie łapał (przegrzanie katalizatora), ale chce mieć pewność, że nie będzie mi się świecić ta kontrolka (tu mile widziana wypowiedż kolegi Szarego i Bemola ) ??

BTW. Pozatym który zestaw będzie głośniejszy?? Komp mam chyba duży, auto z 2002r.

Poprosze o kontakt na priva tych co mogą załatwić nowy kolektor Vigi 4w2w1 w cenie hurtowej. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po przeczytaniu waszych wypowiedzi (za które jestem wdzięczny),

> nasuwają mi sie następujące wnioski i zapytania:

> 1) Tak jak pisałem wcześniej moge zostawić seryjny kolektor i

> zasadzić zamiast Michaela jakiegoś Mugena i teraz 2 pytania:

> - czy wydech nie bedzie wtedy za bardzo odetkany (bo w piśmie "GT",

> czytałem, że sprint do setki pogorszył sie na Mugenie o 1

> sekunde w porównaniu z serią ??

porównanie kat + koncowy vs mugen bez kata?

bo watpie , żeby wymiana samego końcowego na mugena pogło za bardzo odetkać wydech

ale z modyfikacją wydechy powinna isc modyfikacja dolotu (i na odwrot)

> - czy trzeba coś kombinować z końcówką w takim Mugenie jeżeli chce go

> wyprowadzić tak jak seryjny tłumik (w tym wycięciu w zderzaku

> Sportingowym) ??

> 2) Jeżeli zdecyduje sie zostawić końcowy Michaela, a zająć sie

> kolektorem, to:

> - czy jest duża różnica między kolektorem z Palio, a tym najtańszym,

> nowym Vigi 4w2w1 (jakieś dane mile widziane) ??

zostaw końcowy michasia (rozumiem ze WS) - a kolektor tylko rurowy (a wiec np. viga) - zostaw ten paliowy w spokoju smile.gif

> - jak sie ma do tych dwóch kolektorów ten seryjny z "bimbonem" ??

jeździłem z urwanym wydechem za plecionką - wiec sam kolektor i był cichy (to świadczy , że ten bombon ostro przytyka wydech)

napewno są tu spore rezerwy mocy do odyzksania ok.gif

> - czy problem kontrolki "check engine" został już w MPI na 100%

> rozwiązany, tzn. wiem, że jakieś tam małe błedy będzie łapał

> (przegrzanie katalizatora), ale chce mieć pewność, że nie będzie

> mi się świecić ta kontrolka (tu mile widziana wypowiedż kolegi

> Szarego i Bemola ) ??

o to mnie nie pytaj , szary ma wiedze praktyczną, a wiec wal do niego (ale z tego co mówi , dwie lambdy w wydech i nie wchodzi na tryb awaryjny)

> BTW. Pozatym który zestaw będzie głośniejszy?? Komp mam chyba duży,

> auto z 2002r.

tego małego to ciężko zobaczyć smile.gif wiec jak "coś" widzisz to masz duży smile.gif

a IMO głośniejszy bedzie viga+michaś niż bombon+mugen (ale "mocy" będzie odczuwalnie wiecej przy "vidze")

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po przeczytaniu waszych wypowiedzi (za które jestem wdzięczny),

> nasuwają mi sie następujące wnioski i zapytania:

> 1) Tak jak pisałem wcześniej moge zostawić seryjny kolektor i

> zasadzić zamiast Michaela jakiegoś Mugena i teraz 2 pytania:

> - czy wydech nie bedzie wtedy za bardzo odetkany (bo w piśmie "GT",

> czytałem, że sprint do setki pogorszył sie na Mugenie o 1

> sekunde w porównaniu z serią ??

> - czy trzeba coś kombinować z końcówką w takim Mugenie jeżeli chce go

> wyprowadzić tak jak seryjny tłumik (w tym wycięciu w zderzaku

> Sportingowym) ??

Mugena bym odpuscil. Michael WS II jest jednym z fajniejszych tłumikow jesli chodzi o dzwiek ok.gif

> 2) Jeżeli zdecyduje sie zostawić końcowy Michaela, a zająć sie

> kolektorem, to:

> - czy jest duża różnica między kolektorem z Palio, a tym najtańszym,

> nowym Vigi 4w2w1 (jakieś dane mile widziane) ??

Jest dosyc znaczna różnica. Kolektor z palio to odlew żeliwny a z vigi rurowy. Oczywiscie na korzysc kolektora rurowego. Jednak jak mialbym brac z vigi to tylko 4-1, te 4-2-1 jakos nie przypadly mi specjalnie do gustu.

> - jak sie ma do tych dwóch kolektorów ten seryjny z "bimbonem" ??

Bimbon jest poza wszelka konkurencja biglaugh.gif nawet jakbys sam sobie cos uspawal, zakladajac ze nie masz pojecia o konstrukcji kolektorow i spawaniu to i tak bedzie lepsze niz to co jest seryjnie (pod wzgledem osiagow)

> - czy problem kontrolki "check engine" został już w MPI na 100%

> rozwiązany, tzn. wiem, że jakieś tam małe błedy będzie łapał

> (przegrzanie katalizatora), ale chce mieć pewność, że nie będzie

> mi się świecić ta kontrolka (tu mile widziana wypowiedż kolegi

> Szarego i Bemola ) ??

Z konktrolką bywa różnie. Na małych kompach wogole sie nie pali, na malych mozna jezdzic bez sondy lub z sonda poza wydechem i nie zapali sie. Przy duzym kompie zazwyczaj sie zapala ale nie ma to wplywu na jazdę - nie wchodzi w tryb awaryjny.

> BTW. Pozatym który zestaw będzie głośniejszy?? Komp mam chyba duży,

> auto z 2002r.

> Poprosze o kontakt na priva tych co mogą załatwić nowy kolektor Vigi

> 4w2w1 w cenie hurtowej.

Najglosniejszy bedzie zestaw 4-1 Viga + rura 50 + koncowy asmet 06 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już sie bałem, że sie nie doczekam na twoją wypowiedż. grinser006.gif

To jeszcze troche pomęcze:

1) W czym Viga 4-2-1 jest twoim zdaniem gorsza od 4-1, bo szczerze powiedziawszy bardziej zależy mi na lepszym "dole", pozatym w tych 4-1 (z tego co słyszałem) szybko padają sondy.

2) Czy w Vidze jest miejsce na wkręcenie 1 sondy, czy nie ma wogóle nic ?? Jezeli nie ma nic, to gdzie trzeba wspawać pierwszą i w jakiej odległości od niej drugą sonde ??

BTW. Troche mnie zmartwiłeś z tą świecącą sie kontrolką. oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A już sie bałem, że sie nie doczekam na twoją wypowiedż.

> To jeszcze troche pomęcze:

> 1) W czym Viga 4-2-1 jest twoim zdaniem gorsza od 4-1, bo szczerze

> powiedziawszy bardziej zależy mi na lepszym "dole", pozatym w

> tych 4-1 (z tego co słyszałem) szybko padają sondy.

> 2) Czy w Vidze jest miejsce na wkręcenie 1 sondy, czy nie ma wogóle

> nic ?? Jezeli nie ma nic, to gdzie trzeba wspawać pierwszą i w

> jakiej odległości od niej drugą sonde ??

> BTW. Troche mnie zmartwiłeś z tą świecącą sie kontrolką.

nie ma nigdzie miejsca 3eba sobie samemu zrobic 270751858-jezyk.gif tez bylem ciekaw na to wszystko w twoim watku ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A już sie bałem, że sie nie doczekam na twoją wypowiedż.

> To jeszcze troche pomęcze:

> 1) W czym Viga 4-2-1 jest twoim zdaniem gorsza od 4-1,

w tym ze szary lubi 4-1 a 4-2-1 mniej zlosnik.gif

bo szczerze

> powiedziawszy bardziej zależy mi na lepszym "dole", pozatym w

> tych 4-1 (z tego co słyszałem) szybko padają sondy.

> 2) Czy w Vidze jest miejsce na wkręcenie 1 sondy, czy nie ma wogóle

> nic ?? Jezeli nie ma nic, to gdzie trzeba wspawać pierwszą i w

> jakiej odległości od niej drugą sonde ??

dziurki trzeba sobie samemu zrobic

> BTW. Troche mnie zmartwiłeś z tą świecącą sie kontrolką.

ale to tylko swiatelko, przeca nic zlego sie nie dzieje, no chyba ze sie martwisz ze przez ta zaroweczke spalanie ci wzrosnie biglaugh.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziurki trzeba sobie samemu zrobic

Ale w którym miejscu i jaka odległosć pierwszej sondy od drugiej, bo na forum wyczytałem, że od 10cm do 40cm. spineyes.gif

> ale to tylko swiatelko, przeca nic zlego sie nie dzieje, no chyba ze

> sie martwisz ze przez ta zaroweczke spalanie ci wzrosnie

> pozdr.

Boje sie po pierwsze tego, że od świecącej sie kontrolki już niedaleka droga do trybu awaryjnego, a po drugie, żeby sie z czasem komp nie zapchał/zaczął fiksować od zbyt dużej liczby nałapanych błedów (on chyba ma jakąś ograniczoną pamięć?). hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w którym miejscu i jaka odległosć pierwszej sondy od drugiej, bo

> na forum wyczytałem, że od 10cm do 40cm.

> Boje sie po pierwsze tego, że od świecącej sie kontrolki już

> niedaleka droga do trybu awaryjnego, a po drugie, żeby sie z

> czasem komp nie zapchał/zaczął fiksować od zbyt dużej liczby

> nałapanych błedów (on chyba ma jakąś ograniczoną pamięć?).

nie wiem czy wogle w seju jest cos takiego jak tryb awaryjny niewiem.gif ale nawet jesli to od tego sie nie wlacza zlosnik.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w którym miejscu i jaka odległosć pierwszej sondy od drugiej, bo

> na forum wyczytałem, że od 10cm do 40cm.

> Boje sie po pierwsze tego, że od świecącej sie kontrolki już

> niedaleka droga do trybu awaryjnego, a po drugie, żeby sie z

> czasem komp nie zapchał/zaczął fiksować od zbyt dużej liczby

> nałapanych błedów (on chyba ma jakąś ograniczoną pamięć?).

miałem kolektor z palio, skrócony po sc zakladany u szarego 2 sonka byla wlaśnie jakieś 10-15 cm dalej i przez cały czas jeżdżenia a troche kkm na tym przejechalem nic się nie dzialo, żadnych kontrolek i blędów ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem kolektor z palio, skrócony po sc zakladany u szarego 2 sonka

> byla wlaśnie jakieś 10-15 cm dalej i przez cały czas jeżdżenia a

> troche kkm na tym przejechalem nic się nie dzialo, żadnych

> kontrolek i blędów

na duzym kompie czy na malym hmm.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odleglosc to 15cm jedna od drugiej....a z swiecacymi czekami smigalo

> kilka osob i jezdza nadal dzialaja i wszystko jest ok

To że jeżdżą to ja wiem, ale czy naprzykład komp nie zuboży mi mieszanki itp. ?? niewiem.gif

Bo gdyby to była sprawa jedynie świecącej sie kontrolki to pal ją licho.

BTW. Jeżeli jedyny bład jaki wywala to "przegrzanie katalizatora", to może wystarczy drugą sonde wpiąć załóżmy 90cm od pierwszej i będzie ona łapać ciut chłodniejsze spaliny i może będzie OK. ?? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

jak chcesz mieć głośno polecam zrobić pare dziur w plecionce.. biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najglosniej bedzie:

1)kol rurowy 4-2-1 z wyj na fi 50 + cały wydech fi50mm bez tłumikow(bez ostatniego) sama rurka tylko biglaugh.gif

2)znacznie ciszej: to samo tylko ze tłumik ostatni przelot

a zeby dało mocy cos to wariant wyzej i fi45mm

a jak chcesz sam ryk bez mocy itp to zostaw ten kolektor co masz i sama rure bez tlumika ostatniego bo on najiecej wycisza w całym ukladzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no

> może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II.

> Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten

> tjun jakiejś dużej kwoty ??

> BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy.

zamiast katalizatora i środkowego daj rurki i kolektor wydechowy daj do wypisakowania, poprawi osiagi lekko i będize głośniej

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.