Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

RallyMAN22

8v czy 16v??

Recommended Posts

Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16??

Share this post


Link to post
Share on other sites

fefnastkę wsadzaj i dłubnij zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> fefnastkę wsadzaj i dłubnij

ale fefnastki sam nie dłubnie, a osemke owszem

tjun fefnastki to wiekszy koszt, ale za to jak to jezdzi slinka.gifserduszka.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tjun fefnastki to wiekszy koszt, ale za to jak to jezdzi

ano właśnie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ano właśnie

panie bedziesz w toruniu na 1/4?? bo ciekaw jestem jak Twoja wiertareczka chodzi food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

w Toruniu pewnie będę, ale raczej na widowni hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w Toruniu pewnie będę, ale raczej na widowni

eee no panie majac taka wiertareczke z tego co mówiłes w Borkach to pokusił bym sie o start w celu sprawdzenia furaka biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> eee no panie majac taka wiertareczke z tego co mówiłes w Borkach to

> pokusił bym sie o start w celu sprawdzenia furaka

furak sprawdzony dobrze lata zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

seryjna 16 wsadzaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

> furak sprawdzony dobrze lata

jakies czasy coby miec odniesienie?? biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej smigac??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej

> smigac??

generalnie to chciałbym mieć silnik, który bedzie mocny i bedzie miał 'żwawy' dół... (żeby nie trzeba było go bardzo krecic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej

> smigac??

seria 16 lepiej smiga niz np dlubnieta na 90 koni 8?? hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> generalnie to chciałbym mieć silnik, który bedzie mocny i bedzie miał

> 'żwawy' dół... (żeby nie trzeba było go bardzo krecic)

to 8 zrobiona jak Artura "na seryjnych gratach" i jest czad slinka.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

16V jest lepsze, większa moc w serii, większy potencjał do dłubania. 8V jest bezapelacyjnie tańsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym chcial fefnastke bardziej przyszłościowa cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

a duza jest roznica w cenie? powiedzmy 1.2 8v ze wszystkim co potrzeba to ile wychodzi taki silnik? i ile wychodzi przekladka takiego silnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a duza jest roznica w cenie? powiedzmy 1.2 8v ze wszystkim co

> potrzeba to ile wychodzi taki silnik? i ile wychodzi przekladka

> takiego silnika?

ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln

1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln

> 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy

wsadzaj 16 v.

po jakims czasie odłozysz kase i zdłubiesz 16ke ale i tak na starcie wieksza moc i mozliwosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln

> 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy

hmmm w sumie 1000zł roznicy... to nie lepiej kupic faktycznie 1.2 8v i te 1000zł wlozyc w dłubniecie tego??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a duza jest roznica w cenie? powiedzmy 1.2 8v ze wszystkim co

> potrzeba to ile wychodzi taki silnik? i ile wychodzi przekladka

> takiego silnika?

wydaje mi się że ciężko dokładnie powiedzieć tobie juz np. skrzynka zostaje ktoś jak ma 700 to musi dodatkowa kase dokładac na wiele pierdoł, niby wszystko grosze ale się zapewne nazbiera ładnych pare stówek

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hmmm w sumie 1000zł roznicy... to nie lepiej kupic faktycznie 1.2 8v

> i te 1000zł wlozyc w dłubniecie tego??

za tysiaka az tak duzo nie nadlubiesz, 90konne 8v chodzi mniej wiecej jak seryjna 16 a w 16 zostaje jeszcze potencjal na dalsze dlubanie a w 8v mozliwosci sie koncza... oczywiscie da sie wyciagnac duzo wiecej ale wtedy auto staje sie mniej przyjazne na ulice....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za tysiaka az tak duzo nie nadlubiesz, 90konne 8v chodzi mniej wiecej

> jak seryjna 16 a w 16 zostaje jeszcze potencjal na dalsze

> dlubanie a w 8v mozliwosci sie koncza... oczywiscie da sie

> wyciagnac duzo wiecej ale wtedy auto staje sie mniej przyjazne

> na ulice....

a taką 16tke to zeby to podciagnac na te 100 kucy to co by tam trzeba dlubnac? wałek jakiś czy co jeszcze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a taką 16tke to zeby to podciagnac na te 100 kucy to co by tam trzeba

> dlubnac? wałek jakiś czy co jeszcze?

dolot, glowica i wydech powinno dac jakies 95km, zakladajac walki + program powinny dac nastepne 10-15 km wszystko zalezy jaki setup wybierzesz czy max elastycznosc czy max moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial

> wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie

> scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS

> kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej

> wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16??

Fefnastka lepsza zlosnik.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial

> wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie

> scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS

> kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej

> wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16??

16V ofkors waytogo.gif Ma dużo większy potencjał, ale niestety jest droższy w eksploatacji i w dłubaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej

> smigac??

poczym wnosisz? hmm.gif

chyba ze mowiac dlubmniete 8v masz na mysli serje z kibel dolotem i wydechem od duzego fiata

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln

> 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy

ciekawe czy ma ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hmmm w sumie 1000zł roznicy... to nie lepiej kupic faktycznie 1.2 8v

> i te 1000zł wlozyc w dłubniecie tego??

ja bym tak robił. a le w zaleznosci do czego m słuzyc jak do jazdy po miescie i od czasu do czasu jakis rejsing to 8 jak sam street to 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial

> wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie

> scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS

> kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej

> wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16??

..zalezy od

1. czy mocno chcesz dlubac

2. czy uzywasz LPG zlosnik.gif

jesli oba pkt zachodza razem to wybierz 8V

jesli ktorys z nich niekoniecznie (ba-2 to nawet bym wykluczyl od razy ze wzgledu na cene zlosnik.gif) to wez 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> poczym wnosisz?

> chyba ze mowiac dlubmniete 8v masz na mysli serje z kibel dolotem i

> wydechem od duzego fiata

uwazasz ze 8v z kibel dolotem i przelot wydechem objedzie 16? alien.gif śmiem twierdzic ze 90konne 8v w sprincie jezdzi podobnie do seryjnej 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za tysiaka az tak duzo nie nadlubiesz

W 16V tym bardziej hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja teraz dłubie 8V - zobaczymy co z tego wyjdzie , ale robie dlubanie mało budżetowe - wałek i głowica devil.gif , może urwe z 0,5 s do 100 rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a 16v nie mozna dlubac?

..alez oczywiscie ze mozna

kwestia kosztow

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ..alez oczywiscie ze mozna

> kwestia kosztow

a tutaj już zaczyna się cena....

ja bym wybrał 8V... może dlatego że mam taki silnik w aucie i jest nie zawodny a katuję go strasznie... zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jakies czasy coby miec odniesienie??

myślę, że w pierwszej dziesiątce Centomanii się łapie hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ..alez oczywiscie ze mozna

> kwestia kosztow

Jak się umie samemu to sprawa wyglada trochę inaczej zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> uwazasz ze 8v z kibel dolotem i przelot wydechem objedzie 16? śmiem

> twierdzic ze 90konne 8v w sprincie jezdzi podobnie do seryjnej

> 16

ale ja mam 80km i daje rade biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w Toruniu pewnie będę, ale raczej na widowni

mozesz zawsze dac mi auto i se popatrzec jak jedzie z widowni hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej

> smigac??

ale ja mam serie 80km i łoje 16v biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

seria serii nie równa biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

no troche racji masz ale np. wałek x 2 zaworki robione na zamówienie x 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

to 1,1 po drobnych modyfikacjach daje rade

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale ja mam serie 80km i łoje 16v

> seria serii nie równa

które 16v ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> uwazasz ze 8v z kibel dolotem i przelot wydechem objedzie 16? śmiem

> twierdzic ze 90konne 8v w sprincie jezdzi podobnie do seryjnej

> 16

uwazam ze dlubniecie to cos wiecej niz kibel dolot i marny wydech

myslalem o 8v ze zrobina glowica i kolektorami, jakims wmiare rozsadnym wydechem

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.