Skocz do zawartości

8v czy 16v??


RallyMAN22

Rekomendowane odpowiedzi

> Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial

> wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie

> scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS

> kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej

> wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16??

jeśli nie planujesz wkłądac bułbo, nie chcesz isę scigac na 1/4 mili to fefnastka lepsiejsza dla ciebie bedzie ok.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrząc realnie, pomijając znajomości i układy, za 1000 w 8v zrobisz

> głowicę - w 16V ?

ze znajomosciami i ukladami tak zlosnik.gif

ale spojrz jeszcze na to z drugiej strony: glowica z wydechem w 8v da jakies 80km a w 16v 90-95

tak czy siak moim zdaniem dlubanie w 8v jest tylko pozornie tanie, napewno jest bardzo podatne na dlubanie ale zeby miec seryjna moc 16v trzeba w dlubanie wiecej wlozyc niz doplaty do 16v a po drugie przy 90km w 8 kolejne przyrosty mocy sa corazmniej przyjazne normalnej jezdzie do sklepu po buleczki zlosnik.gif a w 16 ten prog to ok 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ze znajomosciami i ukladami tak

> ale spojrz jeszcze na to z drugiej strony: glowica z wydechem w 8v da

> jakies 80km a w 16v 90-95

> tak czy siak moim zdaniem dlubanie w 8v jest tylko pozornie tanie,

> napewno jest bardzo podatne na dlubanie ale zeby miec seryjna

> moc 16v trzeba w dlubanie wiecej wlozyc niz doplaty do 16v a po

> drugie przy 90km w 8 kolejne przyrosty mocy sa corazmniej

> przyjazne normalnej jezdzie do sklepu po buleczki a w 16 ten

> prog to ok 100km

wszystko prawda, ale dalsza eksploatacja 16v tez jest drozsza (chodzi mi np. o rozrzad albo kable zaplonowe)

tak pozatym to watpie abysmy doszli do jakiegos porozumienia w tym watku

hehe.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale rozrzad wymieniasz co 70 tys a roznica pomiedzy 8 a 16 jest 100 zl wiec raz na 70 tys to nie pieniadze kabli tez codziennie nie zmieniasz a do 16 mozna kupic caly komplet za 50 zl bo sam do bravy kupowalem wiec nie ma co mowic o kosztach eksploatacji bo to nie sa pieniadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale spojrz jeszcze na to z drugiej strony: glowica z wydechem w 8v da

> jakies 80km a w 16v 90-95

Nie zaprzeczam ok.gif - ale wydech zrobiony od kanałów w głowicy po końcówkę przy zderzaku kosztuje więcej niż 1000 pln zlosnik.gif

> tak czy siak moim zdaniem dlubanie w 8v jest tylko pozornie tanie,

> napewno jest bardzo podatne na dlubanie

Podatne to może nie, ale jedno jest pewne, że tuningowe graty, chociażby używane są dużo bardziej dostępne do 8v niż do 16v - temu chyba nikt nie zaprzeczy.

> ale zeby miec seryjna moc 16v trzeba w dlubanie wiecej wlozyc niz doplaty do 16v

Myślę, że wychodzi podobnie, jak ja niedawno liczyłem skompletowanie 1.2 16V (cena silnika, podstawowego osprzętu, sprzęgło, świece, kable, olej, upg) do CCSa to wyszło ponad 4 kpln - nie uwzględnia to robocizny oczywiście. Ta sama kalkulacja z 8v zamyka się na 2,9 kpln, i ta różnica powinna wystarczyć na 86 KM z 8 zaworów wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.