arturo07 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > eeeeeeeee to widze, ze sie zabiore > a do Rawy kiedy chcecie przyjechac? > pozdro! przed toruniem bedziemy w kontakcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > przed toruniem beda lepsze czasy > bedziemy w kontakcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > wszystko prawda, ale dalsza eksploatacja 16v tez jest drozsza (chodzi > mi np. o rozrzad albo kable zaplonowe) a powiedz co ile to wymieniasz? co miesiac, co pol roku? czy raz na 2-3 lata? > tak pozatym to watpie abysmy doszli do jakiegos porozumienia w tym > watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > Nie zaprzeczam - ale wydech zrobiony od kanałów w głowicy po > końcówkę przy zderzaku kosztuje więcej niż 1000 pln no nie ale w 16 sporo daje rozluznienie wydechu nawet na serii kolektorze > Podatne to może nie, ale jedno jest pewne, że tuningowe graty, > chociażby używane są dużo bardziej dostępne do 8v niż do 16v - > temu chyba nikt nie zaprzeczy. > Myślę, że wychodzi podobnie, jak ja niedawno liczyłem skompletowanie > 1.2 16V (cena silnika, podstawowego osprzętu, sprzęgło, świece, > kable, olej, upg) do CCSa to wyszło ponad 4 kpln - nie > uwzględnia to robocizny oczywiście. znaczy sie silnik + remont generalny ? Ta sama kalkulacja z 8v > zamyka się na 2,9 kpln, i ta różnica powinna wystarczyć na 86 KM > z 8 zaworów sa gusta i gusciki, kazdy lubi co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > no nie ale w 16 sporo daje rozluznienie wydechu nawet na serii > kolektorze > znaczy sie silnik + remont generalny ? > Ta sama kalkulacja z 8v > sa gusta i gusciki, kazdy lubi co innego nie ma o czym dyskutowac teraz jakbym wkładał to tyz 16v i moze w zime se zmienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > nie ma o czym dyskutowac teraz jakbym wkładał to tyz 16v i moze w > zime se zmienie powiedz że żartujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > nie ma o czym dyskutowac teraz jakbym wkładał to tyz 16v i moze w > zime se zmienie Sam juz chyba nie wiesz co z "soba" zrobic;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > nie ma o czym dyskutowac teraz jakbym wkładał to tyz 16v i moze w > zime se zmienie 1.4 16v? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > nie ma o czym dyskutowac teraz jakbym wkładał to tyz 16v i moze w > zime se zmienie wreszcie bedziesz mial predkie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > 1.4 16v? no ponoc juz ktos takie cos u nas ma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > a powiedz co ile to wymieniasz? co miesiac, co pol roku? czy raz na > 2-3 lata? no nie ale jak cokolwiek trzeba zrobic to po kieszeni szarpie bardziej ja niejestem ani zatym ani zatym, dlugo myslalem nawet o 16v (ten dzwiek ) ale jakos tak padlo wkoncu na 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 heh moj ojciec ma brave 1.2 16v i do 100 tys bo wlasnie teraz tyle ma od nowosci wymienilismy tylko rozrzad i kable WN a tak to sie smiga wiec nie ma sie co bac 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > heh moj ojciec ma brave 1.2 16v i do 100 tys bo wlasnie teraz tyle ma > od nowosci wymienilismy tylko rozrzad i kable WN a tak to sie > smiga wiec nie ma sie co bac 16 ale chyba zapominasz o najważniejszym... że jak włożysz do CC/SC 16V to jest troche mało miejsca, w przeciwieństwie do Bravy.... wymiana rozrządu staje się wtedy nie co trudniejsza... a jak ktoś nie ma zaplecza technicznego i wiedzy, to musi do kogoś oddać, a ten go za robote skasuje i to pewnie nie mało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > znaczy sie silnik + remont generalny ? Powiedzmy, że doprowadzenie go do niezłego stanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 no ale panie ile razy wymieniasz rozrzad przeciez nie co miesiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Powiedzmy, że doprowadzenie go do niezłego stanu na bemowo wyjedzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hadzi Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > furak sprawdzony dobrze lata potwierdzam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > na bemowo wyjedzie? Nie wiem - obiecane niby jest, ale czy mnie się będzie chciało jechać to się okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > ale chyba zapominasz o najważniejszym... > że jak włożysz do CC/SC 16V to jest troche mało miejsca, w > przeciwieństwie do Bravy.... wymiana rozrządu staje się wtedy > nie co trudniejsza... a jak ktoś nie ma zaplecza technicznego i > wiedzy, to musi do kogoś oddać, a ten go za robote skasuje i to > pewnie nie mało.... nie ma tragedi z wymiana rozrzadu akurat na wlozonym silniku ;d;d sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > no ponoc juz ktos takie cos u nas ma.... moze nie z cementowni ale juz jezdily w polsce centa z 1.4 16 , nawet juz teraz nie jest to takie drogie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > moze nie z cementowni ale juz jezdily w polsce centa z 1.4 16 , > nawet juz teraz nie jest to takie drogie ... czyli?? o jakich kwotach mowimy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > czyli?? o jakich kwotach mowimy?? ok 3 - 3.5 tys. za silnik ja portzebuje sam dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > ale chyba zapominasz o najważniejszym... > że jak włożysz do CC/SC 16V to jest troche mało miejsca, w > przeciwieństwie do Bravy.... wymiana rozrządu staje się wtedy > nie co trudniejsza... a jak ktoś nie ma zaplecza technicznego i > wiedzy, to musi do kogoś oddać, a ten go za robote skasuje i to > pewnie nie mało.... miejsca na rozrzad jest tylko samo co w 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Powiedzmy, że doprowadzenie go do niezłego stanu ale jak kupujesz silnik z pewnego zrodla to nie musisz tego wszystkiego wymieniac chyba ze kupujesz szrota za 800zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > miejsca na rozrzad jest tylko samo co w 8v jak widze motor u Alfiego to śmiem wątpić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > ale jak kupujesz silnik z pewnego zrodla to nie musisz tego > wszystkiego wymieniac chyba ze kupujesz szrota za 800zl dół został w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 da rade zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > da rade zrobic heh, wiem że da rade tyle że chodziło mi o samą robociznę, no chyba że za wymiane rozrządu w 16 V liczysz jak w 8V... no to wtedy nie mam wiecej pytań aczkolwiek wydaje mi się że drożej bo troche wiecej się trzeba narobić (tak mi się wydaje ) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > ok 3 - 3.5 tys. za silnik > ja portzebuje sam dol a osprzet pasuje z 1,2 8V lub 16V?? pytam bo sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > jak widze motor u Alfiego to śmiem wątpić bo gorna czesc oslony jest duzo bo jeszcze kabelek od czujnika walu sie w niech chowa, przeciez blok jest taki sam wiec miejsca jest tyle samo, glowica tez nie jest szersza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > a osprzet pasuje z 1,2 8V lub 16V?? > pytam bo sie nie znam ospret to sie wlasnie z 16v mk 1 zaklada i jest malina, tylko trzeba z kolektorem wydechowym pokombinowac zeby sie bombona pozbyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > aczkolwiek wydaje mi się że drożej bo troche wiecej się trzeba > narobić (tak mi się wydaje ) zle Ci sie wydaje no chyba ze mechanik bierze kase za sam napis 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > zle Ci sie wydaje no chyba ze mechanik bierze kase za sam napis 16v młody jestem, mało widziałem P.S ale na 16V już odkładam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > P.S ale na 16V już odkładam... nie bedziesz zalowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > ospret to sie wlasnie z 16v mk 1 zaklada i jest malina, tylko trzeba > z kolektorem wydechowym pokombinowac zeby sie bombona pozbyc takie 1.4 16V by bylo fajne dla mnie zaczyna sie od 98KM jak sie nie myle... a jak by go wykopac na N/A bedzie trzeba pomyslec zeby cos za rok pokopac w CC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > takie 1.4 16V by bylo fajne dla mnie ale przeciez 16v jest beee, drogie i wogole nie fajne > zaczyna sie od 98KM jak sie > nie myle... a jak by go wykopac na N/A > bedzie trzeba pomyslec zeby cos za rok pokopac w CC 95km to ma w serii ale nie wiadomo jak bedzie na ecu z mk1, bez wirusowania sie nei obejdzie... i jestem ciekaw jak bedzie z miska albo z kolektorem ssacym bo silnik jest troche wyzszy niz 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > nie bedziesz zalowal nie wiem czy dam rade namówić Michała by popełnił takiego swapa u mnie z resztą... i tak to daleka przyszłość najprędzej za rok... ale info już u Ciebie zasięgnęłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 ja generalnie chce ten silnik do jazdy codziennej + KJS... Na poczatek napewno bede chciał serie, ale znając siebie wiem, że po kilku miesiacach bede chciał WIĘCEJ... Chce, żeby było mocne ale, nie aż tak, żeby paliło 15l/100km... Wiec dlatego pytam czy lepiej potem dłubać ósemke czy szesnastke... ale z waszych wypowiedzi wynika, ze chyba lepiej 16v... w serii wiecej kucy i lepsza baza do dalszej zabawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > ale jak kupujesz silnik z pewnego zrodla to nie musisz tego > wszystkiego wymieniac chyba ze kupujesz szrota za 800zl Nie liczyłem szlifu i nowych tłoków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Nie liczyłem szlifu i nowych tłoków zdziwilbys sie ile blok z 16 moze wytrzymac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > ale przeciez 16v jest beee, drogie i wogole nie fajne > 95km to ma w serii ale nie wiadomo jak bedzie na ecu z mk1, bez > wirusowania sie nei obejdzie... i jestem ciekaw jak bedzie z > miska albo z kolektorem ssacym bo silnik jest troche wyzszy niz > 1.2 bedzie wszystko okey bede nawet wyzej niz w 1.2 na oko ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 Bierz to na co Cie stać aktulanie A mocy zawsze mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > bedzie wszystko okey bede nawet wyzej niz w 1.2 na oko ... to ze ma mala miska to wcale nie zonacza ze bedzie wyzej skok tloka jest wiekszy i gdzies to musi wyjsc, trzeba by zmierzyc blok od lapy silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > ale przeciez 16v jest beee, drogie i wogole nie fajne no tak ale nie 1,4 > 95km to ma w serii ale nie wiadomo jak bedzie na ecu z mk1, bez > wirusowania sie nei obejdzie... i jestem ciekaw jak bedzie z > miska albo z kolektorem ssacym bo silnik jest troche wyzszy niz > 1.2 no ale na 14 cali sie zmiesci no i zawsze ozna garba na masce zrobic... powiem ci ze jak by sie tak znowu gebiej zastanowic to nie wiem czy nie lepiej T wsadzic albo kupic jakies jeszcze auto sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > to ze ma mala miska to wcale nie zonacza ze bedzie wyzej skok tloka > jest wiekszy i gdzies to musi wyjsc, trzeba by zmierzyc blok od > lapy silnika... bedzie wyzej ;d empirycznie potwierdzone ... fakt ze nie widzialem na aucie ale widzialem silnik po wyciagnieciu z sc ... i koles mowil ze nie ma zadnego problemu z wysokoscia .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > bedzie wyzej ;d empirycznie potwierdzone ... fakt ze nie widzialem > na aucie ale widzialem silnik po wyciagnieciu z sc ... i koles > mowil ze nie ma zadnego problemu z wysokoscia .... to co skok zwiekszyli a blok zmniejszyli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K1Lech Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 zdecydowanie 8v lepiej sie dłubie i nietrzeba przerabiac komory silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 > zdecydowanie 8v lepiej sie dłubie i nietrzeba przerabiac komory > silnika Co znaczy lepiej i co konkretnie trzeba według Ciebie przerabiać przy 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 > zdecydowanie 8v lepiej sie dłubie i nietrzeba przerabiac komory > silnika co przerabiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 > zdecydowanie 8v lepiej sie dłubie i nietrzeba przerabiac komory > silnika przecież przy wkładaniu 1.2 16V nie trzeba przerabiać komory silnika... ztcw, niektórzy tylko wyjmują "kocyk" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.