Jump to content

8v czy 16v??


RallyMAN22

Recommended Posts

> przecież przy wkładaniu 1.2 16V nie trzeba przerabiać komory

> silnika...

> ztcw, niektórzy tylko wyjmują "kocyk"

otoz chodzi mi oto ze miałem do włozenia 1,2 8v i 1,2 16v problemem było to ze przy 16 musiałbym podłuzniece wycinac i jakos poprzerabiac bo niechciało sie zmiesci a przy 8 v pare razy młotem walnałem i było dobrze niweim czy to była kwestia tego ze ten samochod moze kiedys miał wypadek i źle został poskłądany naprostowany ale tak było u mnie ze przy 16 wizała sie wizyta u blacharza potem konserwacjia. Ażeby poprzec to oczym tutaj napisałem postaram sie pod koniec tygodnia sciganac zdjecia z telefonu ktore robiłem nabierzaco przeprowadzanych modyfikacji

Link to post
Share on other sites

> otoz chodzi mi oto ze miałem do włozenia 1,2 8v i 1,2 16v problemem

> było to ze przy 16 musiałbym podłuzniece wycinac i jakos

> poprzerabiac bo niechciało sie zmiesci a przy 8 v pare razy

> młotem walnałem i było dobrze niweim czy to była kwestia tego ze

> ten samochod moze kiedys miał wypadek i źle został poskłądany

> naprostowany ale tak było u mnie ze przy 16 wizała sie wizyta u

> blacharza potem konserwacjia. Ażeby poprzec to oczym tutaj

> napisałem postaram sie pod koniec tygodnia sciganac zdjecia z

> telefonu ktore robiłem nabierzaco przeprowadzanych modyfikacji

Panie, przecież bloki 8V i 16V są tych samych wymiarów i montuje się je na tych samych mocowaniach więc coś Ci się chyba pomieszało. Nie wspomnę już o wycinaniu podłużnicy, bo to to się robi przy bardziej ekstremalnych swapach zlosnik.gif

P.S. W co tak waliłeś młotkiem, żeby było dobrze? zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

w takim razie twoje auto musi byc seft krzywe , zarowno przy 8v jak i 16v niz nie trzeba przycinac , wiem bo juz dwie 16 zeswapowalem a 8v juz chyba z 7

Link to post
Share on other sites

> otoz chodzi mi oto ze miałem do włozenia 1,2 8v i 1,2 16v problemem

> było to ze przy 16 musiałbym podłuzniece wycinac i jakos

> poprzerabiac bo niechciało sie zmiesci a przy 8 v pare razy

> młotem walnałem i było dobrze niweim czy to była kwestia tego ze

> ten samochod moze kiedys miał wypadek i źle został poskłądany

> naprostowany ale tak było u mnie ze przy 16 wizała sie wizyta u

> blacharza potem konserwacjia. Ażeby poprzec to oczym tutaj

> napisałem postaram sie pod koniec tygodnia sciganac zdjecia z

> telefonu ktore robiłem nabierzaco przeprowadzanych modyfikacji

hmm 2 swapy na 16 przezylem i nic nie trza bylociac... musiszmiec krzywy samochodsporawo wink.gifa w ktorym miejscu nei chialo siezmiescic ;d

Link to post
Share on other sites

> to co skok zwiekszyli a blok zmniejszyli?

toz bloku nikt nie zmniejszal ;d;d ale miskajest duzo duzoplytsza..... i ponoc podkreslam ponoc bo nie widzialem tego na samochodzie ale jest wyzej niz w 1.2

Link to post
Share on other sites

> toz bloku nikt nie zmniejszal ;d;d ale miskajest duzo

> duzoplytsza..... i ponoc podkreslam ponoc bo nie widzialem tego

> na samochodzie ale jest wyzej niz w 1.2

ale nie zauwazyles ze miedzy blokiem a miska jest alu kolnierz i suma sumarum wychodzi na jedno zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.