Cayman Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 ...moja nieszczęsna Siena podpinana była do kompa który nie wykrywał błędów w elektronice...wymieniłem świece, przewody WN, przeczyściłem klemy...i dalej ma problem : trudności z odpalaniem, a w czasie jazdy wyłączające się radio, wariujące wskaźniki, ostatnio gdy samochód zatrząsł się na wybojach zapaliła się kontrolka CODE, a strzałka poziomu paliwa z rezerwy skoczyła do pełnego baku...czy możliwe że styki w stacyjce gdzieś nie łączą, ostatnio wydwało mi się że samochód zgasł w czasie jazdy na biegu bo wszystkie wskazniki klapły, światła i radio zgasły, ale gdy przekręciłem stacyjkę zazgrzytało...jeszcze drugi problem : podczas ruszania bardzo często czuć paskudny zapach (na LPG i na benzynie), nie potrafię do zbyt określić, czy to może być skopany katalizator?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzior Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > ...moja nieszczęsna Siena podpinana była do kompa który nie wykrywał > błędów w elektronice...wymieniłem świece, przewody WN, > przeczyściłem klemy...i dalej ma problem : trudności z > odpalaniem, a w czasie jazdy wyłączające się radio, wariujące > wskaźniki, ostatnio gdy samochód zatrząsł się na wybojach > zapaliła się kontrolka CODE, a strzałka poziomu paliwa z rezerwy > skoczyła do pełnego baku...czy możliwe że styki w stacyjce > gdzieś nie łączą, ostatnio wydwało mi się że samochód zgasł w > czasie jazdy na biegu bo wszystkie wskazniki klapły, światła i > radio zgasły, ale gdy przekręciłem stacyjkę > zazgrzytało...jeszcze drugi problem : podczas ruszania bardzo > często czuć paskudny zapach (na LPG i na benzynie), nie potrafię > do zbyt określić, czy to może być skopany katalizator?... możesz mieć gdzieś dziurę w układzie wydechowym gdzieś na początku np przy kompensatorze(ten kawałek rury w oplocie z siatki przed katalizatorem albo przy dwururce na uszczelce ). przyczyna kłopotów z elektryką może leżeć w skrzynce bezpiecznikowej; coś się poluzowało i na wybojach nie styka to i gaśnie wszystko, choć poziom paliwka nie skoczyłby na maksa w takim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 Skaczące wskaźniki i gaśnięcie podświetlania przerabiałem, u mnie kawałek jakiejś blachy pod licznikiem obcierał z tyłu o ścieżki, na początku tylko wałki ze wskaźnikiem paliwa, a potem to już wszystko się działo, wystarczyło połączyć ścieżki i odgiąć tą blachę i ustało całkiem, więc czeka Cię najprawdopodobniej wyciągnięcie licznika i ogledziny od spodu całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaudius Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 tylko i wyłącznie dobry elektryk pomoże. Zapomnij o ASO tam nikomu nie będzie chcialo sie szukać. Ja bym szukal "złej" masy albo zwarcia(może dlatego czasami cos śmierdzi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek1979 Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > tylko i wyłącznie dobry elektryk pomoże. Zapomnij o ASO tam nikomu > nie będzie chcialo sie szukać. Ja bym szukal "złej" masy albo > zwarcia(może dlatego czasami cos śmierdzi). tak, popatrz czy masa jest dobrze przykręcona bo przez nią też są takie kłopoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cayman Napisano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 wystrzały również zdarząją się coraz częściej...kable WN i świece prawie nowe więc sam już nie wiem co może być przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.