Colliber Napisano 24 Marca 2004 Udostępnij Napisano 24 Marca 2004 Jako, że coraz wiecej userów samochodów Renault potrzebuje pomocy technicznej lub odpowiedzi na techniczne pytania, załączam manuala czego potrzebuję aby takiej pomocy udzielić. Do wszystkich szczegółowych danych waszych bolidów potrzebuję informacji zawartych na owalnej naklejce technicznej. Takiej jak na załączonym rysunku: Znajduje sie ona na prawym środkowym słupku i jest widoczna po otwarciu drzwi. Niestety ale do softu który potrafi odpowiedzieć na wiekszośc pytań mam ograniczony dostep, wiec niestety czasami bedziecie musieli się uzbroic w cierpliwość. W razie długich zaległości prosze się stanowczo upominać na priv. jestem tylko człowiekiem i czasami zdarza mi sie o czyms zapomnieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2004 > Jako, że coraz wiecej userów samochodów Renault potrzebuje pomocy > technicznej lub odpowiedzi na techniczne pytania, załączam > manuala czego potrzebuję aby takiej pomocy udzielić. > Do wszystkich szczegółowych danych waszych bolidów potrzebuję > informacji zawartych na owalnej naklejce technicznej. > Takiej jak na załączonym rysunku: > Znajduje sie ona na prawym środkowym słupku i jest widoczna po > otwarciu drzwi. > Dane tam zawarte mówią nam o: > CB2D - kod modelu > Y139076 - numer kolejny samochodu > E1 - poziom wyposażenia > SAN 913 - określa dokładnie poziom wyposażenia > SAN 513 - j.w. > OV 460 - kod techniczny > DRAP 15 - rodzaj foteli > HARM 03 - wystrój wnetrza/ tapicerka > 54/ ACF NRTV - to kody techniczne... > Niestety ale do softu który potrafi odpowiedzieć na wiekszośc pytań > mam ograniczony dostep, wiec niestety czasami bedziecie musieli > się uzbroic w cierpliwość. > W razie długich zaległości prosze się stanowczo upominać na priv. > jestem tylko człowiekiem i czasami zdarza mi sie o czyms > zapomnieć... Jezeli mozna sprecyzuje tylko ze kod techniczny OV 460 czy tez widniejacy na fotce "TEF 47" jest kodem lakieru ..... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacha007 Napisano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2004 a co mi powiecie o mojej rakiecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacha007 Napisano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2004 a oto fotka (zapomniałem wstawic w poprzednim poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 > Jezeli mozna sprecyzuje tylko ze kod techniczny OV 460 czy tez > widniejacy na fotce "TEF 47" jest kodem lakieru ..... > Pozdrawiam Cenna uwaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alfee Napisano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 OT. A nie wiesz czasem troszkę o elektronice w citroenach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 > OT. > A nie wiesz czasem troszkę o elektronice w citroenach? Przykro mi, z zakresu PSA nie wiem zupełnie nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 > a co mi powiecie o mojej rakiecie?? Auto wyprodukowane do kwietnia '96. Silnik K7M 702 lub 703 (1598ccm), przekładnia typu JB1, Do silnika wchodzi 3,5 litra oleum + pół litra na filtr, do przekładni 3,4 litra oleju TransElf TRX 75W 80W, układ hamulcowy zalany płynem DOT3, 60 litrowy zbiornik paliwa, Układ wspomagania zalany Elf Renault Matic D2 lub Mobil ATF 220, układ chłodzący - 6 litrów Glaceol RX typu D, średnica tarcz z przodu - 238 mm, grubośc - 20mm, minimalna grubość - 18,3mm, średnica bembnów z tyłu - 203,2 mm max. średnica po przetoczeniu - 204,4 mm, róznica w kątach zawieszenia kół przednich 1*, koła 13".. Coś jeszcze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 Czesc.Jestem tu pierwszy raz i troche zielony. Prosze jednoczesnie o pomoc. Jestem posiadaczem megana z 2001roku 1.4 16V. Postanowilem zmienic tlo zegarow na biale. Udalo mi sie juz kupi cala deske z bialymi cyferblatami. Moj problam polega na tym iz nie wiem jak sie dokopac do nich(rozebrac deske). A druga sprawa to , slyszalem ze trzeba miec jakis patent na zdjecie wskazowek zeby nie uszkidzic silniczkow, Czy to prawda? Moze jednak mozna to delikatnie zdjac??????? Poradzcie prosze jak najlepiej to zrobic. POMOCY!!!!!! Niestety nie wiem czy uda mi sie to wyslac, a jak odczytam odpowiedz hoho. Ale bede walczyl. Moj nr GG: 5101913. za pomoc wielkie dziekuje POZDRAWIAm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2004 A i jeszcze jedno. Czy jak juz wydobede i odlacze zegary to komputer nie zastrajkuje jak wloze je znow???? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 20 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2004 Po pierwsze primo wypełnij profil, żebyśmy wiedzieli komu mamy pomóc. Po drugie primo wskazówki sie zdejmuje z osi licznika. Chodzi jednak o to, zeby zapamiętac w jakim położeniu one się znajdują przed ich zdjeciem (chodzi o poprawność wskazań). A po trzecie primo same wskazówki są dosyć misternie wykonane a co za tym idzie bardzo czułe na uszkodzenia, dlatego nalezy zachować szczególną ostroznosc przy ich demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wacha007 Napisano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2004 szok dzieki (skad to wiecie obywatelu)?? a teraz drugie pytanie co to za rura i dlaczego mi sie rozleciała?? mam gaz wybuch. i ile kosztuje patrz załacznik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 20 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2004 > szok dzieki (skad to wiecie obywatelu)?? a teraz drugie pytanie co to > za rura i dlaczego mi sie rozleciała?? mam gaz wybuch. i ile > kosztuje patrz załacznik... To jest rura łącząca filtr powietrza (ta okrągła pucha z przyklejonym zaworem) z obudową przepustnicy. Rozleciała się na wskutek strzału gazu w kolektor. Czałe szczęscie rozpadła sie ona a nie kolektor. Coś masz nie tak z instalacją LPG skoro wystepują takie zjawiska. Strzał był na tyle słaby, ze rozwalił rurę a nie wywalił tego zaworu bezpieczeństwa zamontowanego na obudowie filtra powietrza. Byc może dlatego, ze ta rura jest dosyć długa, a ile kosztuje tego niestety nie wiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtel Napisano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2004 Witam Mam Renault Scenic II 1.9 dTi z 2001 roku Mam ostatnio problemy z rozruchem Diagnoskop informuje o występowaniu usterki: 2213 PRZEKAŹNIK GŁÓWNY - wyłączenie za wczesne Błąd występuje cały czas - nie da się skasować! Nie wiem co może być tego powodem nie mam żadnych materiałów ani schematów do tego auta Masz może jakieś sugestie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 23 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2004 > Witam > Mam Renault Scenic II 1.9 dTi z 2001 roku > Mam ostatnio problemy z rozruchem > Diagnoskop informuje o występowaniu usterki: > 2213 PRZEKAŹNIK GŁÓWNY - wyłączenie za wczesne > Błąd występuje cały czas - nie da się skasować! > Nie wiem co może być tego powodem nie mam żadnych materiałów ani > schematów do tego auta > Masz może jakieś sugestie? > Pozdrawiam IMHO Winny całego zamieszania jest ów przekaźnik. Najprawdopodobniej poprzez niego podawany jest prąd na rozrusznik. Jezeli bedzie miał nadpalone lub wręcz powypalane styki wtedy na rozrusznik "trafia" za mało prądu i nie ma on siły zakręcic kołem zamachowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 12 Lipca 2004 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2004 Mam pytanko: Czy z tabliczki znamionowej Renault Clio da sie odczytać rok produkcji (modelowy?) auta? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 12 Lipca 2004 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2004 > Mam pytanko: > Czy z tabliczki znamionowej Renault Clio da sie odczytać rok > produkcji (modelowy?) auta? > Pozdrawiam Z takiej naklejki jak widać powyżej nie da się. Tylko z numeru VIN umieszczonego na podszybiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 12 Lipca 2004 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2004 > Z takiej naklejki jak widać powyżej nie da się. > Tylko z numeru VIN umieszczonego na podszybiu A która w kolejności literka czy cyferka VIN odpowiada rokowi produkcji (czy jest to rok produkcji czy rok modelowy?) PS Wiem jak jest w Oplach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 12 Lipca 2004 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2004 > A która w kolejności literka czy cyferka VIN odpowiada rokowi > produkcji (czy jest to rok produkcji czy rok modelowy?) > PS > Wiem jak jest w Oplach. bodajże dziewiąta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 13 Lipca 2004 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2004 Dzięki. Sorry,że przynudzam, ale to cyfra czy litera (chodzi mi o rok 1999 i 2000 (jak je rozpoznać w VINie?)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 Mam Clio II z 99r. Potrzebuje dokupic komplet zarowek. Niestety nie mam instrukcji do samochodu. Wiec nie wiem jakie zarowki mam skompletowac. Prosilbym o podanie kodów wszystkich zarowek swiatel zewnetrznych, lub ewentualnie link do strony gdzie moglbym cos takiego odnalezc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Mam Clio II z 99r. Potrzebuje dokupic komplet zarowek. Niestety nie > mam instrukcji do samochodu. Wiec nie wiem jakie zarowki mam > skompletowac. Prosilbym o podanie kodów wszystkich zarowek > swiatel zewnetrznych, lub ewentualnie link do strony gdzie > moglbym cos takiego odnalezc. > Pozdrawiam Reflektory przednie z soczewkami czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brutus68662 Napisano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2004 Mój ojciec ma megi z 2000r 1.416v przejechane 30000km, ma problemy na zimnym silniku z odpaleniem za pierwszym razem ..czasami odpala za 3-cim a nawet czwartym, na ciepłym zapala bez problemu .Wymienione zostały świece i problem dalej się pojawia, słyszałem że może być to czujnik na kole pasowym ???? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2004 > Mój ojciec ma megi z 2000r 1.416v przejechane 30000km, ma problemy na > zimnym silniku z odpaleniem za pierwszym razem ..czasami odpala > za 3-cim a nawet czwartym, na ciepłym zapala bez problemu > .Wymienione zostały świece i problem dalej się pojawia, > słyszałem że może być to czujnik na kole pasowym ???? Proszę o > pomoc Albo cewki, albo wspomniany przez ciebie czujnik, moze tez byc problem czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brutus68662 Napisano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2004 Dzięki wielkie za poradę ..teraz wiem w jakim obrębie szukać usterki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 9 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2004 > Reflektory przednie z soczewkami czy nie? A ja wiem, takie jak standardowo sa zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 14 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2004 > A ja wiem, takie jak standardowo sa zamontowane Problem w tym, że od pewnego stopnia wyposażenia montowane były soczewkowe... W zwykłych siedzi żarówka H4 a w soczewkowych H7... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 16 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2004 Witam. Jestem tu poraz pierwszy. Mam problem. Posiadam Renault 19 1.7l 73km(monowtrsyk). Gdy stoje dosyc długo w korku, silnik pracuje lub gdy zostawie włączony silnik na parnascie minut to gdy ruszam z samochodu tak jakby uchodzila wiekszosc mocy tzn. strasznie muli przy dodawaniu gazu po paru kilometrach jazdy sytuacja się poprawia. Podobnie gdy chce mocno przyśpieszyć i wcisne gaz troche wiecej niż do połowy autko zamula tak jakby sie dławił. Co może być tego przyczyną? Podejżewam że coś z kolektorem jest nie tak ale nie wiem bo się nie znam. Dodam tylko że w samochodzie 2 lata temu był wymieniany układ wydechowy(cały z katalizatorem) i jest instalacja gazowa (przed i po wymianie układu i było dokładnie tak samo po zagazowaniu auto minimalnie mniej się dławi przy mocnym wciśnieciu gazu) Z góry dziękuje za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 22 Września 2004 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2004 Jestem użytkownikiem Renault Megane Coupe 1.6 98r. Mam problem z elektryką. Po włączeniu świateł po chwili gaśnie podświetlenie deski rozdzielczej. Czasami wraz z tym gasną również tylne światła. Tak jest teraz. Przedtem po dłuższym postoju samochodu gdy się włączyło światła to było ok., cały czas wszystko się świeciło. Podświetlenie gasło, gdy samochód dłużej pracował, wyłączyło się światła i z powrotem od razu włączyło. Od jednego mechanika dowiedziałem się że jest to problem z przekaźnikiem świateł. Jest on podobno zamocowany na jakiejś większej płytce którą kupuje się w całości i samego przekaźnika nie można łatwo wymienić. Podejrzewam, że jednak jakoś można go wymienić tylko trzeba wiedzieć który to i jaki kupić. Mam prośbę o jakiś schemat elektryczny i wskazanie który to przekaźnik. Chyba że to może być coś zupełnie innego. Dane spisane z naklejki na słupku: DA0F E037481 E2 SAN913 EVE NV432 DR0ND0 ATLANT 0/ ACGK NRTW VIN: VF1DA0F0G18647770 Z góry dziękuję za pomoc, Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martino Napisano 24 Października 2004 Udostępnij Napisano 24 Października 2004 Witam serdecznie! ja tu po siasiedzku z problemem . a mianowicie jest renault megane coupe silnik 1.6 90 km z roku 97 silnik ma przejechane 110 tys i problem: jak sie nagrzeje gasnie na wolnych obrotach nie trzyma obrotow na biegu jalowym wogole w calkowicie dolnych obrotach jak sie przygazuje to jakos tam jedzie mulowato,caly silnik sie trzesie tak jak by sie dlawil.co moze byc przyczyna? wymieniony filtr paliwa i nowe swiece ngk.Czy moze to byc pompa paliwowa cos zapchane w niej?czy moze wtrysk paliwa? Prosze o porade jak ktos spotkal sie z takim problemem dziekuje za wszystkie porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2005 Witam Noszę się z zamiarem wymiany rozrządu. W związku z tym mam pytanie czy konieczna jest też wymiana rolki napinacza?? Renault Megane 1.6 8v 1998 r. Silnik K7M Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kula Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 Witam Po sąsiedzku mam pytanie o kangoo 1,4 z roku 1998. Znajomy prosił mnie o wymianę oszczelki pod głowicą, a że na co dzień grzebię w fiatach, alfach i oplach, a we francuzach sporadycznie (głównie w CX-ie), to pytam: 1. Czy ten silnik 1,4 (blok żeliwny) jest na mokrych tulejach cylindrowych? 2. Czy znane sa jakieś pułapki/szczególne utrudnienia w wymianie rozrządu? Serdecznie dziekuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
igooor Napisano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2005 Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane Scenic 1.6 z silnikiem K7M '97 Jednak moje szczęście psuje pewien szczegół...nie działa mi prędkościomierz ... Raczej wykluczam awarię czujnika prędkości pojazdu, gdyż sprawdziłem , że jest on zasilany, a kabel sygnałowy między tym czujnikiem a prędkościomierzem jest sprawny... nie wiem natomiast jak w tym przypadku, a konkretnie jak wysokim napięciem jest wzbudzany prędkościomierz, bo po podaniu napięcia do stykku impulsowego w prędkościomierzu, jego wskazówka nawet nie drgnie może macie jakieś pomysły, bo moje się już skończyły ... Bardzo bym prosił o jakiekolwiek wskazówki, rady oraz jakby ktos miał informacje ile może kosztowac zestaw wskaźników (używany) do Meganki. Ewentualnie proszę o namiary do miejsc (szrotów, sklepów) z częściami używanymi do Renault z Warszawy i okolic. Dzięki, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 25 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2005 > Witam wszystkich! > Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane Scenic 1.6 z silnikiem > K7M '97 Jednak moje szczęście psuje pewien szczegół...nie > działa mi prędkościomierz ... Raczej wykluczam awarię czujnika > prędkości pojazdu, gdyż sprawdziłem , że jest on zasilany, a > kabel sygnałowy między tym czujnikiem a prędkościomierzem jest > sprawny... nie wiem natomiast jak w tym przypadku, a konkretnie > jak wysokim napięciem jest wzbudzany prędkościomierz, bo po > podaniu napięcia do stykku impulsowego w prędkościomierzu, jego > wskazówka nawet nie drgnie może macie jakieś pomysły, bo moje > się już skończyły ... > Bardzo bym prosił o jakiekolwiek wskazówki, rady oraz jakby ktos miał > informacje ile może kosztowac zestaw wskaźników (używany) do > Meganki. Ewentualnie proszę o namiary do miejsc (szrotów, > sklepów) z częściami używanymi do Renault z Warszawy i okolic. > Dzięki, pozdrawiam. Zrób test zegarów. Jeżeli masz komputer pokładowy to wciśnij guzik od zmiany jego funkcji i przytrzymując go przekręć kluczyk w stacyjce, jeżeli nie masz komputera to zrób to samo z guzikiem do kasowania licznika przebiegu dziennego. Jeżeli test wypadnie OK. (zapalą sie wszystkie kontrolki i wskazówki zaczną "latać" po tarczy) to przyczyna leży poza zegarami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 25 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2005 > Witam > Noszę się z zamiarem wymiany rozrządu. W związku z tym mam pytanie > czy konieczna jest też wymiana rolki napinacza?? > Renault Megane 1.6 8v 1998 r. Silnik K7M > Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź Tak, lub wręcz wymienia się cały napinacz. Nie wiem jak w K7M, ale w K4J ASO zaleca też wymianę pompy wody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
igooor Napisano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2005 > Zrób test zegarów. Jeżeli masz komputer pokładowy to wciśnij guzik od > zmiany jego funkcji i przytrzymując go przekręć kluczyk w > stacyjce, jeżeli nie masz komputera to zrób to samo z guzikiem > do kasowania licznika przebiegu dziennego. > Jeżeli test wypadnie OK. (zapalą sie wszystkie kontrolki i wskazówki > zaczną "latać" po tarczy) to przyczyna leży poza zegarami... Wielkie dzięki za pomoc...jutro spróbuję tego tricku co prawda dziś udało mi się wykluczyć awarię zegarów podłączając dwa inne zestawy wskaźników ale na przyszłość taka informacja się przyda...ja już natomiast mam pewność, że padł mi czujnik prędkości pojazdu, bo kable zostały sprawdzone...niestety, brak jakichkolwiek zamienników zmusza do wydatku 140 zł w serwisie za zakup części całe szczęście wymiany dokonam sam Jeszcze raz wielkie dzięki za info...a co do kosztów zestawu wskaźników JAEGERA do Megane to większość miejsc gdzie dzwoniłem powalała mnie ceną 250-300zł, jednak udało mi się znaleźć za 150 zł. na SZROCIE przy trasie na Terespol 2 km za miejscowością Dębe Wielkie (woj. Mazowieckie) po prawej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
igooor Napisano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2005 > Wielkie dzięki za pomoc...jutro spróbuję tego tricku co prawda dziś > udało mi się wykluczyć awarię zegarów podłączając dwa inne > zestawy wskaźników ale na przyszłość taka informacja się > przyda...ja już natomiast mam pewność, że padł mi czujnik > prędkości pojazdu, bo kable zostały sprawdzone...niestety, brak > jakichkolwiek zamienników zmusza do wydatku 140 zł w serwisie za > zakup części całe szczęście wymiany dokonam sam Jeszcze raz > wielkie dzięki za info...a co do kosztów zestawu wskaźników > JAEGERA do Megane to większość miejsc gdzie dzwoniłem powalała > mnie ceną 250-300zł, jednak udało mi się znaleźć za 150 zł. na > SZROCIE przy trasie na Terespol 2 km za miejscowością Dębe > Wielkie (woj. Mazowieckie) po prawej stronie. Spróbowałem tego tricku z przyciskiem w zestawie wskaźników, niestety u mnie nie działa... kupiłem juz natomiast czujnik prędkości pojazdu... troche bolało...Jutro jadę do warsztatu na jego wymianę...ciekawe, czy sie nie pomyliłem w diagnostyce?? mam nadzieję, że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
igooor Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Spróbowałem tego tricku z przyciskiem w zestawie wskaźników, niestety > u mnie nie działa... kupiłem juz natomiast czujnik prędkości > pojazdu... troche bolało...Jutro jadę do warsztatu na jego > wymianę...ciekawe, czy sie nie pomyliłem w diagnostyce?? mam > nadzieję, że nie Niestety, nadal nie działa... ale o tym TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acapulco Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Jako, że coraz wiecej userów samochodów Renault potrzebuje pomocy > technicznej lub odpowiedzi na techniczne pytania, załączam > manuala czego potrzebuję aby takiej pomocy udzielić. > Do wszystkich szczegółowych danych waszych bolidów potrzebuję > informacji zawartych na owalnej naklejce technicznej. > Takiej jak na załączonym rysunku: > Znajduje sie ona na prawym środkowym słupku i jest widoczna po > otwarciu drzwi. > Dane tam zawarte mówią nam o: > CB2D - kod modelu > Y139076 - numer kolejny samochodu > E1 - poziom wyposażenia > SAN 913 - określa dokładnie poziom wyposażenia > SAN 513 - j.w. > OV 460 - kod techniczny > DRAP 15 - rodzaj foteli > HARM 03 - wystrój wnetrza/ tapicerka > 54/ ACF NRTV - to kody techniczne... > Niestety ale do softu który potrafi odpowiedzieć na wiekszośc pytań > mam ograniczony dostep, wiec niestety czasami bedziecie musieli > się uzbroic w cierpliwość. > W razie długich zaległości prosze się stanowczo upominać na priv. > jestem tylko człowiekiem i czasami zdarza mi sie o czyms > zapomnieć... super, dobrze wiedzieć, że możesz w razie jakichkolwiek pytań pomóc, dzięki że jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisolo Napisano 18 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 Witam jestem tutaj nowy. Mam problemik z kontrolką wtrysku. Wogóle się nie zapala nie wiem czy w tym modelu ona działa czy też nie. Jast to Clio rok 93 1.2 Energy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 > super, dobrze wiedzieć, że możesz w razie jakichkolwiek pytań pomóc, > dzięki że jesteś Nie wiem czy dobrze, w każdym razie jest coraz trudniej odpowiadać na nurtujące was pytania. Dlaczego? Ano dlatego, że: a) mam ostatnio sporo zajeć "pozalekcyjnych" b) mam ograniczony dostęp do wspomnianego softu (czyt. nie mam go wcale), ale pracuje usilnie, zeby cos z tym fantem zrobić. Być może uda sie dotrzeć do najnowszej wersji uwzgledniającej najnowsze modele Renault (wyprodukowane po roku 2002). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 > Witam jestem tutaj nowy. > Mam problemik z kontrolką wtrysku. Wogóle się nie zapala nie wiem > czy w tym modelu ona działa czy też nie. > Jast to Clio rok 93 1.2 Energy Pytanie, czy silnik jest zasilany wtryskiem, czy gaźnikiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisolo Napisano 18 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 > Pytanie, czy silnik jest zasilany wtryskiem, czy gaźnikiem.. Jest to wtrysk. Dziś rozebrałem deskę i nie było tam żarówy włożyłem inną ale nie działa, sprawdziłem bezpieczniki podłączenia i inne kable wiązkiitd, itp. nie działa. W opisie po niemiecku doczytałem że zależy to od modelu i powinna się zapalać jak autko posiada wegfahrspere. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MuCu Napisano 21 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2005 Witam! Co może być przyczyną w MEGANE COUPE 2001r., że: - szarpie na wolnych obrotach (całe auto tak jakby się trzęsło) - spadła moc - świeci się kontrolka od "układ oczyszczania paliwa" - silnik dziwnie chodzi Co to może być? Bo każdy mechanik mówi co innego! Bardzo proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
performans Napisano 26 Marca 2005 Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 > Zrób test zegarów. Jeżeli masz komputer pokładowy to wciśnij guzik od > zmiany jego funkcji i przytrzymując go przekręć kluczyk w > stacyjce, jeżeli nie masz komputera to zrób to samo z guzikiem > do kasowania licznika przebiegu dziennego. > Jeżeli test wypadnie OK. (zapalą sie wszystkie kontrolki i wskazówki > zaczną "latać" po tarczy) to przyczyna leży poza zegarami... Mam od wczoraj identyczny problem z K7M w Meganie. Przedwczoraj podczas jazdy około 40km/h prędkościomierz kilkakrotnie wychylił się prawie na maks (zaobserwowałem na pewno około 150 km/h) a potem wszystko wróciło do normy. Wczoraj prędkościomierz i licznik kilometrów umarły na dobre.... Próbowałem zrobić ten test ale tak jak u kolegi u mnie nie chodzi poprzez wcisnięcie przycisku zerującego ... Jak w związku z tym wykluczyć zegary ?? I drugie pytanie do kolegi który demontował czujnik... Gdzie on na skrzyni jest umiejscowiony... bo nie mogego znaleść ?? może go urwałem Proszę o pomoc. Z góry thx za każdą odpowiedź w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blokersik132 Napisano 31 Marca 2005 Udostępnij Napisano 31 Marca 2005 Siemanko!!jestem new tu i mam prosbe czy ma ktos moze jakies materiały na temat układu hamulcowego renault megane ale tej pierwszej!!Aha i materiały z serwisowego Dialogisa mam ale sa gowno warte do pracy dyplomowej chyba ze rysunki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blokersik132 Napisano 31 Marca 2005 Udostępnij Napisano 31 Marca 2005 tzn renault classic ale przyjme wszystko!! moj mail [email protected] moje gg 6149128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
performans Napisano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2005 > Mam od wczoraj identyczny problem z K7M w Meganie. Przedwczoraj > podczas jazdy około 40km/h prędkościomierz kilkakrotnie wychylił > się prawie na maks (zaobserwowałem na pewno około 150 km/h) a > potem wszystko wróciło do normy. Wczoraj prędkościomierz i > licznik kilometrów umarły na dobre.... > Próbowałem zrobić ten test ale tak jak u kolegi u mnie nie chodzi > poprzez wcisnięcie przycisku zerującego ... Jak w związku z tym > wykluczyć zegary ?? > I drugie pytanie do kolegi który demontował czujnik... Gdzie on na > skrzyni jest umiejscowiony... bo nie mogego znaleść ?? może go > urwałem > Proszę o pomoc. > Z góry thx za każdą odpowiedź w temacie Poradziłem sobie sam... z pewną pomocą ludzi z elektroda.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 10 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2005 > Poradziłem sobie sam... z pewną pomocą ludzi z elektroda.pl To może podzielisz się doświadczeniami??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 13 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 > Witam! > Co może być przyczyną w MEGANE COUPE 2001r., że: > - szarpie na wolnych obrotach (całe auto tak jakby się trzęsło) > - spadła moc > - świeci się kontrolka od "układ oczyszczania paliwa" > - silnik dziwnie chodzi > Co to może być? Bo każdy mechanik mówi co innego! > Bardzo proszę o pomoc! Cewka WN, czujnik położenia wału, lub czujnik podcisnienia w kolektorze dolotowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.