Skocz do zawartości

Pomoc techniczna Renault


Colliber

Rekomendowane odpowiedzi

> Po ostatnich "przygodach" nic by mnie nie zdziwiło , coraz bardziej skutecznie leczę się z

> francuskiej motoryzacji. Ta Meganka to raczej mój pierwszy i ostatni "Francuz".

wiesz , jak się źle trafi ... to samo mogło być z VW i innymi. Aczkolwiek od początku ta Meganka miała co chwile coś a i przy zakupie chyba odradzali ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kzfr nie ma, ale sciagnalbym gorna oslone rozrzadu i sprawdzil czy kola sa cale, zdarzalo sie ze

> blaszka z kola odpadala..

Najdziwniejsze jest to ,że po otwarciu maski i przegazowaniu , na zewnątrz tego nie słychać , dzwięk silnika wydaje się całkiem normalny. Słyszlne jest za to wyraźnie we wnętrzu podczas jazdy ( podczas zniżki obrotów do 3000 , poniżej tejj wartości calkowicie zanika) , i dobiega od strony komory silnikowej niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najdziwniejsze jest to ,że po otwarciu maski i przegazowaniu , na zewnątrz tego nie słychać ,

> dzwięk silnika wydaje się całkiem normalny. Słyszlne jest za to wyraźnie we wnętrzu podczas

> jazdy ( podczas zniżki obrotów do 3000 , poniżej tejj wartości calkowicie zanika) , i dobiega

> od strony komory silnikowej

Moze cos wpada w rezonans?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 11 miesięcy później...

Witam

Potrzebuję zgłębić taki temat.

Renault montowało do modeli Espace IV, Laguna II i Master II/III silnik 2.2 dci o symbolu G9T.
Silniki te występowały w 4 różnych mocach: 66kw, 84kw, 95kw i 110kw. (najbardziej interesuje mnie ten ostatni)
Czym różniły się te silniki (oprócz mocy oczywiście) ?
No i pytania:
W których z tych silników występowały wałki balansowe.
Czy wały korbowe tych silników różniły się?
Czy jest możliwe aby producent do silnika bez wałków włożył wał korbowy od modelu z wałkami? Jeśli tak to co z wyważeniem wału jako całości w silniku.
Czy da się po oznaczeniu wału stwierdzić od jakiego powinien pochodzić silnika i z drugiej strony czy po oznaczeniu silnika da się określić jaki wał korbowy powinien być w środku i czy powinien mieć wałki balansowe.

oznaczenie wału: X24 71716 (posiada koło zębate)
oznaczenie silnika: G9T S 7431 (nie ma wałków balansowych) B 896847

 

Czy silnik 110kw miał wałki balansowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.