stalan Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Podaj VIN Daj spokój , w 1,4 nie ma koła zmiennych faz rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 jestes tego pewien ? bo ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Po ostatnich "przygodach" nic by mnie nie zdziwiło , coraz bardziej skutecznie leczę się z > francuskiej motoryzacji. Ta Meganka to raczej mój pierwszy i ostatni "Francuz". wiesz , jak się źle trafi ... to samo mogło być z VW i innymi. Aczkolwiek od początku ta Meganka miała co chwile coś a i przy zakupie chyba odradzali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > jestes tego pewien ? bo ja nie Byłem pewien ... ...VF1KM1S0H39676422 ma KZFR? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Byłem pewien ... ...VF1KM1S0H3967422 ma KZFR? . Za krótki vin. Ale jesli to 1,4 to nie moze miec KZFR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Za krótki vin. Ale jesli to 1,4 to nie moze miec KZFR. Fakt , pominąłem jedną cyfrę, już edytowałem , końcówka to 6422. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 kzfr nie ma, ale sciagnalbym gorna oslone rozrzadu i sprawdzil czy kola sa cale, zdarzalo sie ze blaszka z kola odpadala.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > kzfr nie ma, ale sciagnalbym gorna oslone rozrzadu i sprawdzil czy kola sa cale, zdarzalo sie ze > blaszka z kola odpadala.. Najdziwniejsze jest to ,że po otwarciu maski i przegazowaniu , na zewnątrz tego nie słychać , dzwięk silnika wydaje się całkiem normalny. Słyszlne jest za to wyraźnie we wnętrzu podczas jazdy ( podczas zniżki obrotów do 3000 , poniżej tejj wartości calkowicie zanika) , i dobiega od strony komory silnikowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > Najdziwniejsze jest to ,że po otwarciu maski i przegazowaniu , na zewnątrz tego nie słychać , > dzwięk silnika wydaje się całkiem normalny. Słyszlne jest za to wyraźnie we wnętrzu podczas > jazdy ( podczas zniżki obrotów do 3000 , poniżej tejj wartości calkowicie zanika) , i dobiega > od strony komory silnikowej Moze cos wpada w rezonans? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Wejdź pod auto, opukaj wydech, spraw mocowania, osłony termiczne itp. U mnie w Scenicu i w Lagunie osłony tłukły. Efekt jazdy po mojej drodze poligonowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marycha Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 witam, przymieżam się do zakupu Megane CC W związku z tym mam pytanie, czy jestes mi w stanie podejżec historię auta oraz podać jakies info o tym aucie nr VIN to VF1EM0U0633622167 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackdob Napisano 14 Września 2017 Udostępnij Napisano 14 Września 2017 Witam Potrzebuję zgłębić taki temat. Renault montowało do modeli Espace IV, Laguna II i Master II/III silnik 2.2 dci o symbolu G9T. Silniki te występowały w 4 różnych mocach: 66kw, 84kw, 95kw i 110kw. (najbardziej interesuje mnie ten ostatni) Czym różniły się te silniki (oprócz mocy oczywiście) ? No i pytania: W których z tych silników występowały wałki balansowe. Czy wały korbowe tych silników różniły się? Czy jest możliwe aby producent do silnika bez wałków włożył wał korbowy od modelu z wałkami? Jeśli tak to co z wyważeniem wału jako całości w silniku. Czy da się po oznaczeniu wału stwierdzić od jakiego powinien pochodzić silnika i z drugiej strony czy po oznaczeniu silnika da się określić jaki wał korbowy powinien być w środku i czy powinien mieć wałki balansowe. oznaczenie wału: X24 71716 (posiada koło zębate) oznaczenie silnika: G9T S 7431 (nie ma wałków balansowych) B 896847 Czy silnik 110kw miał wałki balansowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.