oplo1 Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > bylem teraz w sklepie i gość pokazał mi jakiś czujnik za chyba 11zł > ale był bez zadnego kołnierza Pasuje czujnik do CC 900 o nr 4108672 (co do tej jedynki to nie jestem pewien bo się nieco wytarła). Koszt jakieś 12 PLN Taki jak na fotce tylko kołnierz zamiast czarny ma być czerwony. Co do obrotka to nic nie przecinaj ścieżek, podepnij tak jak koledzy mówili - pod przekaźnik i wszystko będzie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 tam nie pytaj się, dla mnei krzyczeli 200pln a podłączyłem po 2 telefonach (konsultacja z cc i uno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > tam nie pytaj się, dla mnei krzyczeli 200pln a podłączyłem po 2 > telefonach (konsultacja z cc i uno) jutro prawdopodobnie kupie czujnik 2m kabla miedzianego jedno zylowego i zaczne podłanczac a kabel do obrotka gdzie sie podlancza w zegarach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > jutro prawdopodobnie kupie czujnik 2m kabla miedzianego jedno > zylowego i zaczne podłanczac a kabel do obrotka gdzie sie > podlancza w zegarach ?? mnie kosztował czujnik kilkanaście pln od cc900 i kabel od głośników który leżał w garażu , co do podłączenia do deski na fiatuni.pl była rozpiska połączeń, obecnie nie pamiętam ale proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > jutro prawdopodobnie kupie czujnik 2m kabla miedzianego jedno > zylowego i zaczne podłanczac a kabel do obrotka gdzie sie > podlancza w zegarach ?? W liczniku podpinasz się pod ścieżkę na której wlutowany jest opornik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > W liczniku podpinasz się pod ścieżkę na której wlutowany jest > opornik. mam nadzieje ze znajde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 Uwaga uwaga Wlasnie postanowilem zakonczyc ten temat bo juz zegary są na swoim miejscu i wszystko chodzi podziekować chce 2 osobom Iceman66 bo to od niego kupiłem zegary i Truskawie bo to on mi pomogl z tym podłączeniem wiem już jedno, żeby nie wymieniać czujnika temp. jak auto chwilkę chodziło naszczescie płyn nie był goracy i tylko jedno jak zrobić żeby wskazowka od predkosciomierza nie skakala i jak sprawdzic czy predkosc wskazywana jest O.K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > Uwaga uwaga > Wlasnie postanowilem zakonczyc ten temat bo juz zegary są na swoim > miejscu i wszystko chodzi > podziekować chce 2 osobom Iceman66 bo to od niego kupiłem zegary i > Truskawie bo to on mi pomogl z tym podłączeniem > wiem już jedno, żeby nie wymieniać czujnika temp. jak auto chwilkę > chodziło naszczescie płyn nie był goracy Jeśli rozgrzałbyś płyn chłodzący, odkręcił korek w zbiorniku wyrównawczym po czym zakręcił go i poczekał do ostudzenia silnika to nie uroniłbys kropli płynu i nie "oparzył" łapek > i tylko jedno jak zrobić żeby wskazowka od predkosciomierza nie > skakala i jak sprawdzic czy predkosc wskazywana jest O.K 1. Załóż ją jeszcze raz (może tak się zdarzyć że źle założona linka będzia płatała takie figle) 2. Policjanci z radarem, ale nie polecam ze wzgldu na duży koszt pomiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 najgorsze jest to ze ta linka jest taka krotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > najgorsze jest to ze ta linka jest taka krotka Trzeba trafiać "po palcu", panie po palcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > Trzeba trafiać "po palcu", panie po palcu tak też robie panie ale dlaczego tak skacze wskazowka ?? trzeba dobrze linke zalozyc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > Pasuje tez czujnik z poloneza caro/atu,jedyna roznica to taka,ze > fiatowski odkrecasz kluczem 21,a ten polonezowski kluczem 19 Do 900 nie pasuje od Poloneza,bo jest zadługi. Pasuje od CC704,i od CC-SC 900. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > Do 900 nie pasuje od Poloneza,bo jest zadługi. > Pasuje od CC704,i od CC-SC 900. ja mam od CC 0.7 i 0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > tak też robie panie ale dlaczego tak skacze wskazowka ?? trzeba > dobrze linke zalozyc ?? Trzeba dobrze trafić i zblokować tym plastikowym kapturkiem. Jeśli końcówka linki nie jest wyrobiona to powinna wskazówka dobrze pracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > Trzeba dobrze trafić i zblokować tym plastikowym kapturkiem. Jeśli > końcówka linki nie jest wyrobiona to powinna wskazówka dobrze > pracować. nie powinna byc wyrobiona bo w starych chodzila normalnie bede musial jeszcze tą linke dobrze podłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman66 Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > nie powinna byc wyrobiona bo w starych chodzila normalnie bede musial > jeszcze tą linke dobrze podłączyć Jak sprawdzałem zegary u mnie to chodziły normalnie....no może ciutke przy 50km/h drgało... ale te które mam teraz załozone to też tak miałem i jak drugi raz dobrze założyłem linke to przestało drgać a tak poza tym sprawdzałem z aktualnymi moimi i licznik dobrze wskazywał predkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman66 Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > Uwaga uwaga > Wlasnie postanowilem zakonczyc ten temat bo juz zegary są na swoim > miejscu i wszystko chodzi > podziekować chce 2 osobom Iceman66 bo to od niego kupiłem zegary i > Truskawie bo to on mi pomogl z tym podłączeniem Nie ma za co .....po to jest UKP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > Nie ma za co .....po to jest UKP dlatego cos drgalo bo jakis kabelek sie zaplatal no to jeszcze trzeba kiedys na wyskoczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 a jakie macie obroty przy 100km/h bo ja mam coś ok 3300obr/min na 5 biegu oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > a jakie macie obroty przy 100km/h bo ja mam coś ok 3300obr/min > na 5 biegu oczywiście ja chyba coś koło 4000 a ile masz na jałowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > ja chyba coś koło 4000 > a ile masz na jałowym? przy optymalnej temp. to w granicach 900-1000 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > przy optymalnej temp. to w granicach 900-1000 obr/min no to tak jak u mnie więc Z tego co pamiętam to przy 120 ma coś około 4300, ale pewności już nie mam, a i sprawdzić dziś nie mogę bo przyjąłem już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > no to tak jak u mnie więc > Z tego co pamiętam to przy 120 ma coś około 4300, ale pewności już > nie mam, a i sprawdzić dziś nie mogę bo przyjąłem już nie jestem pewien ale przy 120 km/h mam coś ok 4000 ale nie wiem czy rowne czy wiecej ale to jutro sprawdze bo na dzis juz jest za pozno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > nie jestem pewien ale przy 120 km/h mam coś ok 4000 ale nie wiem czy > rowne czy wiecej ale to jutro sprawdze bo na dzis juz jest za > pozno Miałeś rację: V bieg 100 km/h - 3300 obr/min 110 km/h - 3700 120 km/h - 4100 a 4500 to łapie chyba coś około 130 -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > Miałeś rację: > V bieg 100 km/h - 3300 obr/min > 110 km/h - 3700 > 120 km/h - 4100 > a 4500 to łapie chyba coś około 130 - bo już się bałem pamiętam że przy 150 mialem coś 5000 ale ta predkosc to bylo tylko badanie naukowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > bo już się bałem > pamiętam że przy 150 mialem coś 5000 ale ta predkosc to bylo tylko > badanie naukowe Nie pisz o tak zawrotnych km/h bo dostaniesz Mi kiedyś zdarzyło się prowadzić podobne badania, ale wzrok skupiałem na drodze przede mną a nie na zegarkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Nie pisz o tak zawrotnych km/h bo dostaniesz > Mi kiedyś zdarzyło się prowadzić podobne badania, ale wzrok skupiałem > na drodze przede mną a nie na zegarkach badanie było prowadzone pod kontrolą pilot siedzial obok wszystko zapisywał dorga była oczywiście zamknięta na czs badań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > badanie było prowadzone pod kontrolą pilot siedzial obok wszystko > zapisywał dorga była oczywiście zamknięta na czs badań No to jeszcze foty budzików na UKP poproszę (chyba że już tam są bo nie sprawdzałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > Zapomniałeś jeszcze o przekładni głównej... Istotnie, chcialem napisac ze predkosc obrotowa silnika ba biegu bezposrednim jest taka sama jak walka napedowego wychodzacego ze skrzyni biegow. Nie zmienia to jednak faktu ze w Uno na IV biegu wskazowka predkosciomierza porusza sie synchronicznie z wskazowka obrotomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > No to jeszcze foty budzików na UKP poproszę (chyba że już tam są bo > nie sprawdzałem) narazie tylko napisalem tam o zegarach a zdjecia będą poźniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.