major_601 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Wybacz Kolego. Ale bite 175 km/h na obwodnicy trójmiasta z lekkiej > górki. Silnik 1.0 Fire. Nie mam zdjęć bo trzymałem kierownicę > To co piszesz o kucach i predkościach maksymalnych to nie obrażając > Ciebie a jedynie Twój pogląd "brednie". > pozdrawiam Troche prawdy w tym jest, ale prawda zawsze jest po srodku 175 to może licznikowe, ale jak wiemy to licznik zawyża więc może było 165 ale to i tak dobry wynik, choc niebezpieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murcialago Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Troche prawdy w tym jest, ale prawda zawsze jest po srodku > 175 to może licznikowe, ale jak wiemy to licznik zawyża więc może > było 165 ale to i tak dobry wynik, choc niebezpieczny Ze niebezpieczny to racja. Bałem się bo tylko głupiec sie nie boi. Ale frajda niesamowita. Szkoda tylko że musiałem się zatrzymac bo mój pasażer nie wytrzymał W obawie o jego zdrowie i moja tapicerkę wolałem zrobic krótki postój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Ze niebezpieczny to racja. Bałem się bo tylko głupiec sie nie boi. > Ale frajda niesamowita. Szkoda tylko że musiałem się zatrzymac > bo mój pasażer nie wytrzymał > W obawie o jego zdrowie i moja tapicerkę wolałem zrobic krótki > postój dobro pasażerów to podstawa, ale wierze, bo sam miałem kiedyś taka frajdę hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 To było na autostradzie A4 z góry św. Anny. bez takich załączników /leski/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > To było na autostradzie A4 z góry św. Anny. Radze skasować to foto bo za takie rzeczy bany lecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > To dlaczego mój uniak na zimowych oponach 135/80 R13 wyciągał prawie > 150 a na letnich p155/70R13 t165/65R13 wyciąga ledwo 140?? tez mi wielka roznica, zwazywszy ze dokladnosc Twojego wskaznika jest rzedu 5-7% . niczego to nie dowodzi i nie stoi w sprzecznosci z tym co podalem Bo > chyba nie dlatego, że opony więcej ważą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Raczej coś z nim nie tak. W podpisie mam rekord swojej Tysiączki pewnie z tego powodu ze jezdzisz na MOBIL 1 i to Ci dodaje 20 KM wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Wybacz Kolego. Ale bite 175 km/h na obwodnicy trójmiasta z lekkiej > górki. Silnik 1.0 Fire. Nie mam zdjęć bo trzymałem kierownicę > To co piszesz o kucach i predkościach maksymalnych nie mówię że nie > jest prawdą. Ale coś mi tu ewidentnie nie pasuje. Raczej nijak > się ma do współczesnych samochodów. to sie tyczy wszystkich samochodow, obojetnie czy 50KM masz silnika diesla, benzynowego, maszyny parowej czy turbiny spalinowej - zawsze predkosc maksymalna w tym przypadku bedzie ta sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > To było na autostradzie A4 z góry św. Anny. wiec tym bardziej sie wszystko sie zgadza gdyz w tym przypadku do sily wywieranej na karoserie pojazdu przez silnik dodaje sie skladowa sila grawitacji. Stad czesto opisywane przypadki ze ktos maluchem jechal 140. To niczego nie dowodzi, a jedynie potrwierdza ogolna zasade o ktorej pisalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > do jazdy w trasie tak, ale kolega mówił że to max jaki wyciąga, a to > wydaje mi sie że za mało. > Nie wiem ile ma wyciągać 1.1, z 899 wydusiłem 155 (licznikowe), a z > 1.0 160 (też licznikowe) z gorki przy dobrym wietrze przez co Ci sie dodaly do sily produkowanej przez silnik sila grawitacji i sila wiatru - wypadkowo wyszlo o 30km/h wiecej wszystko sie tu zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murcialago Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > pewnie z tego powodu ze jezdzisz na MOBIL 1 i to Ci dodaje 20 KM > wiecej Na super S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Na super S e to ze 300 KM więcej masz pewnie ale nie martw się i tak szybciej niż 170 kmh nie pojedziesz bo to niemożliwe jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murcialago Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > e to ze 300 KM więcej masz pewnie > ale nie martw się i tak szybciej niż 170 kmh nie pojedziesz bo to > niemożliwe jest Licznik pokzał 175, ale cóż w uno to prawie jak licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Radze skasować to foto bo za takie rzeczy bany lecą. stety-niestety nie widziałem fotki, ale domyślam się co to było Chyba ludzie z forum nie pamiętają mojej głupiej przechwałki i zagrożenia banem od strony Modów za to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > tez mi wielka roznica, zwazywszy ze dokladnosc Twojego wskaznika jest > rzedu 5-7% . > niczego to nie dowodzi i nie stoi w sprzecznosci z tym co podalem Racja wskażnik nie jest dokładny ale przecież nie pisałem, że to była prędkość rzeczywista. Chodzi mi o różnice na różnych oponach czyli przy zwiększonym oporze toczenia. Bo przecież prędkościomierz pokazuje praktycznie zawsze z tym samym błędem. Ty napisałeś, że opory toczenia można pominąć przy dużej prędkości czyli co: one znikają?? Silnik samochodu musi pokonać każdy opór nawet mały żeby jechać. Czyli opory toczenia również i nie ważne czy są duże czy małe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 Ile realnie pali 1.4? benzyny /gazu,. raczej pomykam teraz 1.0 gaźnik, spalaie ok 9-10 miasto(LPG) 7,5 - 8 trasa, średnie 8.5l (LPG) duzo wiecej pali 1.4? bo muysle nad upgrade, gdyz ten 1.0 nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > muysle nad upgrade, gdyz ten 1.0 nie jeździ Only jedenpieńć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 > Ile realnie pali 1.4? benzyny /gazu,. raczej > pomykam teraz 1.0 gaźnik, spalaie ok 9-10 miasto(LPG) > 7,5 - 8 trasa, średnie 8.5l (LPG) > duzo wiecej pali 1.4? bo muysle nad upgrade, gdyz ten 1.0 nie jeździ Jak komus zalezy na malym spalaniu a nie na czasie(bo mozna 5minut wczesniej wyjechac) to w moim mieszcze sie po miescie w 9 na trasie 7 - 7,5 ale zaznaczam nigdzie mi sie nie spieszy oczywiscie LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 > Ile realnie pali 1.4? benzyny /gazu,. raczej > pomykam teraz 1.0 gaźnik, spalaie ok 9-10 miasto(LPG) > 7,5 - 8 trasa, średnie 8.5l (LPG) > duzo wiecej pali 1.4? bo muysle nad upgrade, gdyz ten 1.0 nie jeździ Jeśli masz ciężką nogę to po mieście 1,4 spali Ci do 11l benzyny Mój wujek miał 1,0 a my cały czas 1,4 roczniki te same i zawsze było tak że w lato, zime itd nasz palił 1l więcej od fajerki. Tyle że mi Uno nigdy nie spaliło iwęcej niż 8,5l w najgorszym razie, ale jeżdzę normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 > stety-niestety nie widziałem fotki, ale domyślam się co to było > Chyba ludzie z forum nie pamiętają mojej głupiej przechwałki i > zagrożenia banem od strony Modów za to... Dokładnie foto było coś w stylu tej Twojej ostatniej przechwałki tylko że troszkę mniej na liczniku. Może z czasem ludzie się nauczą i nie będą już się chwalić tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 > Dokładnie foto było coś w stylu tej Twojej ostatniej przechwałki > tylko że troszkę mniej na liczniku. Może z czasem ludzie się > nauczą i nie będą już się chwalić tym. Ja prawie bana dostałem za samo napisanie bez dokumentacji fotograficznej Po wnikliwej analizie wówczas doszedłem że bez sensu są przechwałki tego typu, lepiej się pochwalić czymś innym, jakąś ciekawą przeróbką itp na pewno bardziej zainponuje to klubowiczom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 > Ja prawie bana dostałem za samo napisanie bez dokumentacji > fotograficznej > Po wnikliwej analizie wówczas doszedłem że bez sensu są przechwałki > tego typu, lepiej się pochwalić czymś innym, jakąś ciekawą > przeróbką itp na pewno bardziej zainponuje to klubowiczom Wybaczcie panowie i panie To była chwila słabości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 > z gorki przy dobrym wietrze przez co Ci sie dodaly do sily > produkowanej przez silnik sila grawitacji i sila wiatru - > wypadkowo wyszlo o 30km/h wiecej > wszystko sie tu zgadza. Nie gniewaj się, ale dziwisz mnie trochę - najpierw wykazujesz się wiedzą specjalistyczną iż odnosi się wrażenie że znasz się na temacie i chcesz obalić wszystkie inne wypowiedzi które różnią się od Twojej i w tym wszystkim tak się czasem zagalopujesz że zdaje się iż posiadłeś także umiejętność teleportacji Skoro jednak lepiej wiesz jakie były warunki podczas gdy to ja jechałem to niech Ci będzie - słowa w tym temacie już nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 Chodzi mi o różnice na różnych oponach > czyli przy zwiększonym oporze toczenia. Bo przecież > prędkościomierz pokazuje praktycznie zawsze z tym samym błędem. > Ty napisałeś, że opory toczenia można pominąć przy dużej prędkości > czyli co: one znikają?? Nie znikaja, oczywoscie ze nie. jednak powyzej 80km/h udzial oporu toczenia w calkowitych oporach jazdy jest niewielki, i stad mozna go pominac. > Silnik samochodu musi pokonać każdy opór nawet mały żeby jechać. > Czyli opory toczenia również i nie ważne czy są duże czy małe. Do 80km/h glowna role odgrywaja opory toczenia gdzyz tedy opor powietrza ma niewielki udzial w calkowitych oporach ruchu. Problem w tym ze przy predkosci ok 150km/h wiekszosc mocy silnik zuzywa na pokonanie oporow powietrza a nie toczenia. Stad nigdzie nie napisalem ze opory toczenia nie sa wazne. Trzeba tylko wiedziec kiedy one maja istotny wplyw na predkosc ruchu a kiedy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 > Nie gniewaj się, ale dziwisz mnie trochę - najpierw wykazujesz się > wiedzą specjalistyczną iż odnosi się wrażenie że znasz się na > temacie i chcesz obalić wszystkie inne wypowiedzi które różnią > się od Twojej moje odpowiedzi tym roznia sie od innych iz staram sie pisac tak jak jest a nie tak jak chcialbym aby bylo. i w tym wszystkim tak się czasem zagalopujesz że > zdaje się iż posiadłeś także umiejętność teleportacji > Skoro jednak lepiej wiesz jakie były warunki podczas gdy to ja > jechałem to niech Ci będzie - słowa w tym temacie już nie powiem bez obrazy, ale wiem co pisze gdyz mam dokladnie taki sam woz jak Twoj i na prostej drodze przy bezwietrznej pogodzie po 5 km rozpedzania sie wyciaga ok 140km/h, natomiast z gorki przy wietrze w "plecy" wiecej w zaleznosci od spadku- im wiekszy spadek (i wiatr) tym wieksza predkosc. no chyba ze Twoj ma o kilkanascie KM wiecej, (co by tlumaczylo wzrost predkosci o 15km/h na poziomej drodze), ale to raczej wykluczam. stad taka moja odpowiedz a nie inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.