Skocz do zawartości

spalanie


czary

Rekomendowane odpowiedzi

> Wybacz Kolego. Ale bite 175 km/h na obwodnicy trójmiasta z lekkiej

> górki. Silnik 1.0 Fire. Nie mam zdjęć bo trzymałem kierownicę

> To co piszesz o kucach i predkościach maksymalnych to nie obrażając

> Ciebie a jedynie Twój pogląd "brednie".

> pozdrawiam

Troche prawdy w tym jest, ale prawda zawsze jest po srodku smile.gif

175 to może licznikowe, ale jak wiemy to licznik zawyża więc może było 165 smile.gif ale to i tak dobry wynik, choc niebezpieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche prawdy w tym jest, ale prawda zawsze jest po srodku

> 175 to może licznikowe, ale jak wiemy to licznik zawyża więc może

> było 165 ale to i tak dobry wynik, choc niebezpieczny

Ze niebezpieczny to racja. Bałem się bo tylko głupiec sie nie boi. Ale frajda niesamowita. Szkoda tylko że musiałem się zatrzymac bo mój pasażer nie wytrzymał sick.gif

W obawie o jego zdrowie i moja tapicerkę grinser006.gif wolałem zrobic krótki postój zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ze niebezpieczny to racja. Bałem się bo tylko głupiec sie nie boi.

> Ale frajda niesamowita. Szkoda tylko że musiałem się zatrzymac

> bo mój pasażer nie wytrzymał

> W obawie o jego zdrowie i moja tapicerkę wolałem zrobic krótki

> postój

hahaha.gif dobro pasażerów to podstawa, ale wierze, bo sam miałem kiedyś taka frajdę hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dlaczego mój uniak na zimowych oponach 135/80 R13 wyciągał prawie

> 150 a na letnich p155/70R13 t165/65R13 wyciąga ledwo 140??

tez mi wielka roznica, zwazywszy ze dokladnosc Twojego wskaznika jest rzedu 5-7% .

niczego to nie dowodzi i nie stoi w sprzecznosci z tym co podalem

Bo

> chyba nie dlatego, że opony więcej ważą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wybacz Kolego. Ale bite 175 km/h na obwodnicy trójmiasta z lekkiej

> górki. Silnik 1.0 Fire. Nie mam zdjęć bo trzymałem kierownicę

> To co piszesz o kucach i predkościach maksymalnych nie mówię że nie

> jest prawdą. Ale coś mi tu ewidentnie nie pasuje. Raczej nijak

> się ma do współczesnych samochodów.

to sie tyczy wszystkich samochodow, obojetnie czy 50KM masz silnika diesla, benzynowego, maszyny parowej czy turbiny spalinowej - zawsze predkosc maksymalna w tym przypadku bedzie ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To było na autostradzie A4 z góry św. Anny.

wiec tym bardziej sie wszystko sie zgadza gdyz w tym przypadku do sily wywieranej na karoserie pojazdu przez silnik dodaje sie skladowa sila grawitacji.

Stad czesto opisywane przypadki ze ktos maluchem jechal 140.

To niczego nie dowodzi, a jedynie potrwierdza ogolna zasade o ktorej pisalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do jazdy w trasie tak, ale kolega mówił że to max jaki wyciąga, a to

> wydaje mi sie że za mało.

> Nie wiem ile ma wyciągać 1.1, z 899 wydusiłem 155 (licznikowe), a z

> 1.0 160 (też licznikowe)

z gorki przy dobrym wietrze przez co Ci sie dodaly do sily produkowanej przez silnik sila grawitacji i sila wiatru - wypadkowo wyszlo o 30km/h wiecej

wszystko sie tu zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez mi wielka roznica, zwazywszy ze dokladnosc Twojego wskaznika jest

> rzedu 5-7% .

> niczego to nie dowodzi i nie stoi w sprzecznosci z tym co podalem

Racja wskażnik nie jest dokładny ale przecież nie pisałem, że to była prędkość rzeczywista. Chodzi mi o różnice na różnych oponach czyli przy zwiększonym oporze toczenia. Bo przecież prędkościomierz pokazuje praktycznie zawsze z tym samym błędem.

Ty napisałeś, że opory toczenia można pominąć przy dużej prędkości czyli co: one znikają??

Silnik samochodu musi pokonać każdy opór nawet mały żeby jechać. Czyli opory toczenia również i nie ważne czy są duże czy małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile realnie pali 1.4? benzyny /gazu,. raczej

> pomykam teraz 1.0 gaźnik, spalaie ok 9-10 miasto(LPG)

> 7,5 - 8 trasa, średnie 8.5l (LPG)

> duzo wiecej pali 1.4? bo muysle nad upgrade, gdyz ten 1.0 nie jeździ

Jak komus zalezy na malym spalaniu a nie na czasie(bo mozna 5minut wczesniej wyjechac) to w moim mieszcze sie po miescie w 9 na trasie 7 - 7,5 ale zaznaczam nigdzie mi sie nie spieszy oczywiscie LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile realnie pali 1.4? benzyny /gazu,. raczej

> pomykam teraz 1.0 gaźnik, spalaie ok 9-10 miasto(LPG)

> 7,5 - 8 trasa, średnie 8.5l (LPG)

> duzo wiecej pali 1.4? bo muysle nad upgrade, gdyz ten 1.0 nie jeździ

Jeśli masz ciężką nogę to po mieście 1,4 spali Ci do 11l benzyny

Mój wujek miał 1,0 a my cały czas 1,4 roczniki te same i zawsze było tak że w lato, zime itd nasz palił 1l więcej od fajerki.

Tyle że mi Uno nigdy nie spaliło iwęcej niż 8,5l w najgorszym razie, ale jeżdzę normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stety-niestety nie widziałem fotki, ale domyślam się co to było

> Chyba ludzie z forum nie pamiętają mojej głupiej przechwałki i

> zagrożenia banem od strony Modów za to...

Dokładnie foto było coś w stylu tej Twojej ostatniej przechwałki wink.gif tylko że troszkę mniej na liczniku. Może z czasem ludzie się nauczą i nie będą już się chwalić tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie foto było coś w stylu tej Twojej ostatniej przechwałki

> tylko że troszkę mniej na liczniku. Może z czasem ludzie się

> nauczą i nie będą już się chwalić tym.

Ja prawie bana dostałem za samo napisanie bez dokumentacji fotograficznej wink.gif

Po wnikliwej analizie wówczas doszedłem że bez sensu są przechwałki tego typu, lepiej się pochwalić czymś innym, jakąś ciekawą przeróbką itp na pewno bardziej zainponuje to klubowiczom ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja prawie bana dostałem za samo napisanie bez dokumentacji

> fotograficznej

> Po wnikliwej analizie wówczas doszedłem że bez sensu są przechwałki

> tego typu, lepiej się pochwalić czymś innym, jakąś ciekawą

> przeróbką itp na pewno bardziej zainponuje to klubowiczom

Wybaczcie panowie i panie blagam.gif To była chwila słabości mlot.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z gorki przy dobrym wietrze przez co Ci sie dodaly do sily

> produkowanej przez silnik sila grawitacji i sila wiatru -

> wypadkowo wyszlo o 30km/h wiecej

> wszystko sie tu zgadza.

Nie gniewaj się, ale dziwisz mnie trochę - najpierw wykazujesz się wiedzą specjalistyczną iż odnosi się wrażenie że znasz się na temacie i chcesz obalić wszystkie inne wypowiedzi które różnią się od Twojej i w tym wszystkim tak się czasem zagalopujesz że zdaje się iż posiadłeś także umiejętność teleportacji crazy.gif

Skoro jednak lepiej wiesz jakie były warunki podczas gdy to ja jechałem to niech Ci będzie - słowa w tym temacie już nie powiem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o różnice na różnych oponach

> czyli przy zwiększonym oporze toczenia. Bo przecież

> prędkościomierz pokazuje praktycznie zawsze z tym samym błędem.

> Ty napisałeś, że opory toczenia można pominąć przy dużej prędkości

> czyli co: one znikają??

Nie znikaja, oczywoscie ze nie. jednak powyzej 80km/h udzial oporu toczenia w calkowitych oporach jazdy jest niewielki, i stad mozna go pominac.

> Silnik samochodu musi pokonać każdy opór nawet mały żeby jechać.

> Czyli opory toczenia również i nie ważne czy są duże czy małe.

Do 80km/h glowna role odgrywaja opory toczenia gdzyz tedy opor powietrza ma niewielki udzial w calkowitych oporach ruchu.

Problem w tym ze przy predkosci ok 150km/h wiekszosc mocy silnik zuzywa na pokonanie oporow powietrza a nie toczenia.

Stad nigdzie nie napisalem ze opory toczenia nie sa wazne. Trzeba tylko wiedziec kiedy one maja istotny wplyw na predkosc ruchu a kiedy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie gniewaj się, ale dziwisz mnie trochę - najpierw wykazujesz się

> wiedzą specjalistyczną iż odnosi się wrażenie że znasz się na

> temacie i chcesz obalić wszystkie inne wypowiedzi które różnią

> się od Twojej

moje odpowiedzi tym roznia sie od innych iz staram sie pisac tak jak jest a nie tak jak chcialbym aby bylo.

i w tym wszystkim tak się czasem zagalopujesz że

> zdaje się iż posiadłeś także umiejętność teleportacji

> Skoro jednak lepiej wiesz jakie były warunki podczas gdy to ja

> jechałem to niech Ci będzie - słowa w tym temacie już nie powiem

bez obrazy, ale wiem co pisze gdyz mam dokladnie taki sam woz jak Twoj i na prostej drodze przy bezwietrznej pogodzie po 5 km rozpedzania sie wyciaga ok 140km/h, natomiast z gorki przy wietrze w "plecy" wiecej w zaleznosci od spadku- im wiekszy spadek (i wiatr) tym wieksza predkosc.

no chyba ze Twoj ma o kilkanascie KM wiecej, (co by tlumaczylo wzrost predkosci o 15km/h na poziomej drodze), ale to raczej wykluczam.

stad taka moja odpowiedz a nie inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.