Skocz do zawartości

G


osgood

Rekomendowane odpowiedzi

> a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod

> n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś

> ty sie z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel

widze, ze to Ty przyjoles role takiego przemądrzałego wszystko wiedzącego, ( nie to napewno nie bedzie działało ) no to zebys sie nie zdziwił, pozatym trzymaj sie wątku bo o 16 V i turbinie zaczeliście jakbym o to pytał :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic nie wiem nie umiem i się nie znam a mój samochodzik ma 13,6 s do setki zlosnik.gif

działajcie według myśłi technicznej inziniera od hamulców w malari.

ty a swoja droga to malary do końca swoich dni miały nedzne hamulce

to sikies kiepaśnie to ulepszanie było, no ale moze głowice lepiej umie zaprokektować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie moge sie z Tobą zgodzić, na jakiej podstawie tak sądzisz ?

> jest pewne graniczne maksymalne cisnienie doładowania, i jest ono

> takie samo i dla 8 V jak i dla 16 V mieszanki dostanie sie

> teoretycznie tyle samo...

16v ma większy flow.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nic nie wiem nie umiem i się nie znam a mój samochodzik ma 13,6 s

> do setki

> działajcie według myśłi technicznej inziniera od hamulców w malari.

> ty a swoja droga to malary do końca swoich dni miały nedzne hamulce

> to sikies kiepaśnie to ulepszanie było, no ale moze głowice lepiej

> umie zaprokektować

eeeeeeee to ten Twój nie jedzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no widzisz w silniku wolnossącym 16 daje troche, poprawia góre,

> jednak w doładowanym silniku nie ma to praktycznie zadnego

> znaczenia, gdyż mieszanka i tak jest wtłaczana przez zawory, ale

> tylko taka ilość aby nie przekroczyc cisnienia niebezpiecznego

> dla silnika

z qpy bata nie ukręcisz.... tak samo przez dwa zawory nie przepchniesz więcej powietrza niż przec 4-y .... ciśnienie to nie wszystko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co jesli przeskoczy albo urwie sie pasek rozrządu

jak idziesz w n/a to prawdopodobieństwo spotkania sie tłoka z zaworami jest taie samo w 8v jak i 16v

jak idziesz w turbo to prawdopodobieństwo spotkania sie tłoka z zaworami jest tesh takie samo... równe ZERO... jak urwiesz pasek to i w 8v i 16v przygotowanym pod turbo czytaj ODPRĘŻONYM zawory i tłoki mogą się kręcić spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oki dzieki dlatergo ze ma 2 x wiecej zaworów

dlatego że całkowita "pojemność" kanałów i szczelin zaworowych jest większa. można wstawić do 8v zawory takie że będzie flow porównywalny z 16v ale to samo można zrobić w 16v i koło sie zamyka wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego że całkowita "pojemność" kanałów i szczelin zaworowych jest

> większa. można wstawić do 8v zawory takie że będzie flow

> porównywalny z 16v ale to samo można zrobić w 16v i koło sie

> zamyka

rozumiem, ale jak kolega chce tylko zapodac wieksze zawory a nie zmieni kanałów pojemnosci to chyba mija sie z celem, chyba zae sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu , przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na zamówienie,

wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta głowica dłubana z serii

gdzie tu sens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi

> tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między

> zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu ,

> przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie

> żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i

> ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w

> innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na

> zamówienie,

> wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta

> głowica dłubana z serii

> gdzie tu sens

ale customowe zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest tak jak piszesz

bo chyba Głowicanie ma az takich rezerw do obróbki zeby powiekszyc kanały do takiego stopnia bo moze seie zrobic zonk i zamiast mieszanki paliwowo powietrznej moze poleciec płynowo paliwowo powietrzna zlosnik.gif a wtedy bedzie wiekszy zonk niz ze spotkaniem toka z głowica zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i to ze pomoc nikt do tego sterownika jeszcze sie nie dobral z

> tego co wiem i to jets problem chyba ze ty masz jakis specow co

> potrafia z tym zagadac

jakieś herezje opowiadasz.... z dobraniem sie do tego ecu niema problemu... są fejsy które to robią bezproblemowo ale zakup go dla jednego auta mija sie z celem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakieś herezje opowiadasz.... z dobraniem sie do tego ecu niema

> problemu... są fejsy które to robią bezproblemowo ale zakup go

> dla jednego auta mija sie z celem

no wlasnie to ostatnio sie dowiedzialem frown.gif wiec narazie lipton chyba ze wiecej ludzi bedzie zakladac 1.2 16v z MK2 to moze wtedy ktos sie znajdzie ze sprzetem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi

> tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między

> zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu ,

> przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie

> żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i

> ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w

> innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na

> zamówienie,

> wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta

> głowica dłubana z serii

> gdzie tu sens

no właśnie z przerobienie tego wszystkiego nie ma problemu a same wałki do 16 sa wiadomo jak drogie frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo chyba Głowicanie ma az takich rezerw do obróbki zeby powiekszyc

> kanały do takiego stopnia bo moze seie zrobic zonk i zamiast

> mieszanki paliwowo powietrznej moze poleciec płynowo paliwowo

> powietrzna a wtedy bedzie wiekszy zonk niz ze spotkaniem toka z

> głowica

water lock i kupujemy nowy silnik biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.