Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

osgood

G

Recommended Posts

poprowadzi łącząc je z wodnymi zeby wieksze cugi były, nie dyskutuj z nim wie lepiej

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś ty sie z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod

> n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś

> ty sie z z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel

hahaha.gifhahaha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> poprowadzi łącząc je z wodnymi zeby wieksze cugi były, nie dyskutuj z

> nim wie lepiej

tzn ze nasz inzynier spec od hebli w 126p silnik robi chłodzony powietrzem jak w malarii zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba tak turbinke kowalskiego zapoda zeby chłodzenie było

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod

> n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś

> ty sie z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel

widze, ze to Ty przyjoles role takiego przemądrzałego wszystko wiedzącego, ( nie to napewno nie bedzie działało ) no to zebys sie nie zdziwił, pozatym trzymaj sie wątku bo o 16 V i turbinie zaczeliście jakbym o to pytał :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nic nie wiem nie umiem i się nie znam a mój samochodzik ma 13,6 s do setki zlosnik.gif

działajcie według myśłi technicznej inziniera od hamulców w malari.

ty a swoja droga to malary do końca swoich dni miały nedzne hamulce

to sikies kiepaśnie to ulepszanie było, no ale moze głowice lepiej umie zaprokektować

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie podesłałem jako antidotum na stan tfego organizmu po konsultacji z lekarzem zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> chyba tak turbinke kowalskiego zapoda zeby chłodzenie było

albo interkoler coby powietre chlodzilo silnik od wewnatrz biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to zrobcie w koncu ta 16v T bo juz sie doczekac nie moge jak to

> bedzie latalo

przeca jest i to nie jedno hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no nie moge sie z Tobą zgodzić, na jakiej podstawie tak sądzisz ?

> jest pewne graniczne maksymalne cisnienie doładowania, i jest ono

> takie samo i dla 8 V jak i dla 16 V mieszanki dostanie sie

> teoretycznie tyle samo...

16v ma większy flow.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i magnetyzer żeby lepsze pedy wiatr miał

dobra nie ma sie co sprzeczac boozing.gif, zrobimy taki patent i porównamy z obrobioną seryjną i wtedy bedzie wiadomo co w trawie piszczy zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja nic nie wiem nie umiem i się nie znam a mój samochodzik ma 13,6 s

> do setki

> działajcie według myśłi technicznej inziniera od hamulców w malari.

> ty a swoja droga to malary do końca swoich dni miały nedzne hamulce

> to sikies kiepaśnie to ulepszanie było, no ale moze głowice lepiej

> umie zaprokektować

eeeeeeee to ten Twój nie jedzie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i magnetyzer żeby lepsze pedy wiatr miał

a ja myslal ze magnety sa po to zebycisnienie beny podniesc zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 16v ma większy flow.....

wiem wiem wiem wink.gif to sie tyczyło pewneych warunków wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no widzisz w silniku wolnossącym 16 daje troche, poprawia góre,

> jednak w doładowanym silniku nie ma to praktycznie zadnego

> znaczenia, gdyż mieszanka i tak jest wtłaczana przez zawory, ale

> tylko taka ilość aby nie przekroczyc cisnienia niebezpiecznego

> dla silnika

z qpy bata nie ukręcisz.... tak samo przez dwa zawory nie przepchniesz więcej powietrza niż przec 4-y .... ciśnienie to nie wszystko....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a wiesz o tym ze ten ktory tak pisal teraz tez bedzie 16 dlubal?

> ps. wlacz gg

kto cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a co jesli przeskoczy albo urwie sie pasek rozrządu

jak idziesz w n/a to prawdopodobieństwo spotkania sie tłoka z zaworami jest taie samo w 8v jak i 16v

jak idziesz w turbo to prawdopodobieństwo spotkania sie tłoka z zaworami jest tesh takie samo... równe ZERO... jak urwiesz pasek to i w 8v i 16v przygotowanym pod turbo czytaj ODPRĘŻONYM zawory i tłoki mogą się kręcić spokojnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak urwiesz pasek

> to i w 8v i 16v przygotowanym pod turbo czytaj ODPRĘŻONYM zawory

> i tłoki mogą się kręcić spokojnie

nie mów mi takich rzeczy bo jeszcze sie skusze na 16 a wydatki dwa razy większe wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> co to oznacza??

oznacza to że przy tym samym ciśnieniu i tej samej jednostce czasu jesteś w stanie przepompować przez nią więcej powietrza ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie mów mi takich rzeczy bo jeszcze sie skusze na 16 a wydatki dwa

> razy większe

mówi sie trudno.... ale taka jest prawda... poprawić 16v i jazda wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mówi sie trudno.... ale taka jest prawda... poprawić 16v i jazda

zobaczymy co z tego bedzie mam całą zime na zabawe a w piątek odebrany silnik ze szlifu, ale zawsze mozan zmienic tłoki na 16-stkowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oznacza to że przy tym samym ciśnieniu i tej samej jednostce czasu

> jesteś w stanie przepompować przez nią więcej powietrza

oki dzieki dlatergo ze ma 2 x wiecej zaworów biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oki dzieki dlatergo ze ma 2 x wiecej zaworów

dlatego że całkowita "pojemność" kanałów i szczelin zaworowych jest większa. można wstawić do 8v zawory takie że będzie flow porównywalny z 16v ale to samo można zrobić w 16v i koło sie zamyka wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> dlatego że całkowita "pojemność" kanałów i szczelin zaworowych jest

> większa. można wstawić do 8v zawory takie że będzie flow

> porównywalny z 16v ale to samo można zrobić w 16v i koło sie

> zamyka

rozumiem, ale jak kolega chce tylko zapodac wieksze zawory a nie zmieni kanałów pojemnosci to chyba mija sie z celem, chyba zae sie myle

Share this post


Link to post
Share on other sites

wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu , przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na zamówienie,

wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta głowica dłubana z serii

gdzie tu sens

Share this post


Link to post
Share on other sites

> przeca jest i to nie jedno

tylko poczytaj to co napisalem dalej to ma byc na sterowniku Boscha w Punciaku 2 frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> rozumiem, ale jak kolega chce tylko zapodac wieksze zawory a nie

> zmieni kanałów pojemnosci to chyba mija sie z celem, chyba zae

> sie myle

jest tak jak piszesz ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi

> tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między

> zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu ,

> przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie

> żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i

> ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w

> innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na

> zamówienie,

> wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta

> głowica dłubana z serii

> gdzie tu sens

ale customowe zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tylko poczytaj to co napisalem dalej to ma byc na sterowniku Boscha w

> Punciaku 2

no i co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ten o kim myślisz Arek wie o co chodzi

ale qrna ja niewiem o kogo chodzi oslabiony.gif daj mnie info na prv zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no i co?

no i to ze pomoc nikt do tego sterownika jeszcze sie nie dobral z tego co wiem i to jets problem chyba ze ty masz jakis specow co potrafia z tym zagadac zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jest tak jak piszesz

bo chyba Głowicanie ma az takich rezerw do obróbki zeby powiekszyc kanały do takiego stopnia bo moze seie zrobic zonk i zamiast mieszanki paliwowo powietrznej moze poleciec płynowo paliwowo powietrzna zlosnik.gif a wtedy bedzie wiekszy zonk niz ze spotkaniem toka z głowica zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no i to ze pomoc nikt do tego sterownika jeszcze sie nie dobral z

> tego co wiem i to jets problem chyba ze ty masz jakis specow co

> potrafia z tym zagadac

jakieś herezje opowiadasz.... z dobraniem sie do tego ecu niema problemu... są fejsy które to robią bezproblemowo ale zakup go dla jednego auta mija sie z celem zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale qrna ja niewiem o kogo chodzi daj mnie info na prv

Już wiesz zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jakieś herezje opowiadasz.... z dobraniem sie do tego ecu niema

> problemu... są fejsy które to robią bezproblemowo ale zakup go

> dla jednego auta mija sie z celem

no wlasnie to ostatnio sie dowiedzialem frown.gif wiec narazie lipton chyba ze wiecej ludzi bedzie zakladac 1.2 16v z MK2 to moze wtedy ktos sie znajdzie ze sprzetem smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi

> tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między

> zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu ,

> przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie

> żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i

> ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w

> innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na

> zamówienie,

> wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta

> głowica dłubana z serii

> gdzie tu sens

no właśnie z przerobienie tego wszystkiego nie ma problemu a same wałki do 16 sa wiadomo jak drogie frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bo chyba Głowicanie ma az takich rezerw do obróbki zeby powiekszyc

> kanały do takiego stopnia bo moze seie zrobic zonk i zamiast

> mieszanki paliwowo powietrznej moze poleciec płynowo paliwowo

> powietrzna a wtedy bedzie wiekszy zonk niz ze spotkaniem toka z

> głowica

water lock i kupujemy nowy silnik biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

sam wałek zrobiony pod to na zachodzie wyniesie Cie okolo 3 tysięcy PLN

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.