rwIcIk Napisano 6 Maja 2005 Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 > Czy w C20NE byly te EGR'y ? kilka wątków dalej jest odp. http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Number=274561731&page=0&view=collapsed&sb=5&o=14&fpart=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 > No niby tylko 2 srubki, ale chyba trzeba rozebrac wszystko w kolo bo > podejscie tam jest raczej masakryczne:) No chyba ze ktos ma > bardzo małe dłonie:) no fakt, łatwo nie jest a ze zwykłymi płaskimi kluczami to można zapomnieć... i bez WD-40 też się raczej nie uda pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik8520 Napisano 6 Maja 2005 Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 to jakie klucze najlepiej uzyc???? jakis oczkowy z grzechotka???czy moze płąski oczkowy???prosze o jakies sugestje bo zaraz mam obiad i ide z tym walczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 > to jakie klucze najlepiej uzyc???? jakis oczkowy z grzechotka???czy > moze płąski oczkowy???prosze o jakies sugestje bo zaraz mam > obiad i ide z tym walczyć. nie wiem, czy w C16NZ jest dokładnie tak jak u mnie... oceń sam, jakim kluczem uda Ci się najłatwiej... wg mnie oczkowym wygiętym pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik8520 Napisano 6 Maja 2005 Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 tez tak mysle tylko kurde mam długie klucze i troche szkoda łamac, ale bez tego to chyba nie podejde. no ale sprubuje, najpierw oprysk z WD40 poczekam z 5 minut zeby sie wgryzło i powalcze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 > tez tak mysle tylko kurde mam długie klucze i troche szkoda łamac, > ale bez tego to chyba nie podejde. no ale sprubuje, najpierw > oprysk z WD40 poczekam z 5 minut zeby sie wgryzło i powalcze:) powodzenia pozdr, miłego weekendu Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik8520 Napisano 6 Maja 2005 Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 zaślepiłem EGR w C16NZ. zonk jest taki ze trzeba w blaszce zrobić trzy dziurki.dwie na sruby trzecia na część EGR-u która wchodzi w kolektor dolotowy, wiec wychodzi z tego ze zaslepiamy tylko wylot spalin, wlotu niestety nie zabardzo da rade:) Co po zaślepieniu, dałem mu konkretnie po zaworach, fura jakby szybciej sie na obroty wkreca(moze to tylko sugestja) ale daje 99% ze lepiej idzie, znikło takie podrygiwanie silnikiem i odgłosik jak ja to mowiłem "szczelania w rure" bo na jałowym od czasu do czasu sobie tak "prychnoł". Do odkręcenia EGR-a polecam oczkowe łamane klucze rozmiar 13:) pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > zaślepiłem EGR w C16NZ. kongratulejszyn > Do odkręcenia EGR-a polecam > oczkowe łamane klucze rozmiar 13:) pozdrawiam. a nie mówiłem ? pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 zaslepilem egr-a, wstawilem nuwencje egra (poprzedni zamarł w bezruchu), a check engine ma czelnosc sie jeszcze zapalic (szczegolnie jak pociagne na wysokie obroty go) co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > zaslepilem egr-a, wstawilem nuwencje egra (poprzedni zamarł w > bezruchu), a check engine ma czelnosc sie jeszcze zapalic > (szczegolnie jak pociagne na wysokie obroty go) co wy na to? a wcześniej się zapalał ? to masz odpowiedź - walnięty jest i tyle... a zaślepienie go nie naprawi IMO tą usterkę można śmiało ignorować, bo w TIS-ie stoi napisane, że w tej sytuacji EGR jest "wyłączany" a nie wiąże się to chyba ze zmianą parametrów przyjmowanych przez ECU pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > a wcześniej się zapalał ? > to masz odpowiedź - walnięty jest i tyle... > a zaślepienie go nie naprawi gratuluje umiejętnosci czytania. Tak zapalał sie dlatego go wymieniłem na nowy i zaślepiłem blaszką. wiec nowy nie jest walniety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2005 > gratuluje umiejętnosci czytania. dziękuję > Tak zapalał sie dlatego go > wymieniłem na nowy i zaślepiłem blaszką. masz za dużo kasy chyba ? albo tanio gdzieś dostałeś... ? > wiec nowy nie jest > walniety... a skąd ta pewność ? btw. check engine, jak napisałeś, "ma czelność" zapalać się nie tylko z powodu EGR-a rozumiem, że sprawdzałeś kod błędu ? pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > dziękuję proszę > masz za dużo kasy chyba ? nie mam > albo tanio gdzieś dostałeś... ? owszem, a widzisz jakas alternatywe jak padnie takowy poza kupieniem nowego? czyszczenie nie szło juz, a kupowanie uzywki to jak kupowanie tego co mam > a skąd ta pewność ? zakładam ze nowe jest sprawne, grzybak chodził bezoporowo... > btw. check engine, jak napisałeś, "ma czelność" zapalać się > nie tylko z powodu EGR-a > rozumiem, że sprawdzałeś kod błędu ? no wiem, mialem tam kilka innych bledow, tyle ze jak zczytuje błedy to dalej jest ten sam zestaw :/ i nie wiem jak wykasowac zebybylo czysto. odpiecie klemy nic nie pomaga obd1 nie mam tyle ze z starym egr check zapalal sie od razu, a teraz zapala sie czasem, a czasem wogole wczesniej zanim nie padl EGR czek sie wogole nie swiecil pozdr Raf > pozdr. > Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzecholek Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > ja dałem blaszkę japonkę + silikon wysokotemoeraturowy Jaki to jest silikon wysokotemperaturowy? Ostanio z nudow bawilem sie zwyklym silikonem sanitarym i byl odporny na tortury lutownica 350-400'C, wiec tez pewnie sie nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Jaki to jest silikon wysokotemperaturowy? > Ostanio z nudow bawilem sie zwyklym silikonem sanitarym i byl odporny > na tortury lutownica 350-400'C, wiec tez pewnie sie nada A co ma się nie nadać... Można i bez siliconu...Też zadziała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Jaki to jest silikon wysokotemperaturowy? > Ostanio z nudow bawilem sie zwyklym silikonem sanitarym i byl odporny > na tortury lutownica 350-400'C, wiec tez pewnie sie nada Jest specjalny czerwony samochodowy do 350*C - w sklepie motoryzacyjnym kupowałem za 4,50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzecholek Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Jest specjalny czerwony samochodowy do 350*C - w sklepie > motoryzacyjnym kupowałem za 4,50zł Hehe, to zwykly bialy sanitarny wytrzymuje 400'C, wiec jak ktos uszczelnial cos w lazience to tez mozna wziac. A jak duza jest tubka tego samochodowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamscooter Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 Czy możecie mi powiedzieć czy ja mam już zaślepiony EGR skoro moja astra jest z 10.1999 (czyli z gliwic).Bo EGR w niej jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Hehe, to zwykly bialy sanitarny wytrzymuje 400'C, wiec jak ktos > uszczelnial cos w lazience to tez mozna wziac. > A jak duza jest tubka tego samochodowego? ale moze nie wytrzymały na olej itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Czy możecie mi powiedzieć czy ja mam już zaślepiony EGR skoro moja > astra jest z 10.1999 (czyli z gliwic).Bo EGR w niej jest. jeżeli jest, to raczej fabrycznie go nie zaślepili chyba pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > jeżeli jest, to raczej fabrycznie go nie zaślepili chyba > pozdr. > Azja A co zrobili, by oszukać kompa? Inny programulec wrzucili do ECU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > A co zrobili, by oszukać kompa? Inny programulec wrzucili do ECU? nie rozumiem pytania.... rwIcIk pisał na ten temat w innym wątku, a Kolega pytał o coś innego... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > nie rozumiem pytania.... > rwIcIk pisał na ten temat w innym wątku, a Kolega pytał o coś > innego... > pozdr. > Azja Skoro nie montowali EGR, to jak rozwiązywali problem błedów na kompie? Bo chyba były modele bez EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Skoro nie montowali EGR, to jak rozwiązywali problem błedów na > kompie? Bo chyba były modele bez EGR? Zapewne jest inny program do kompa od wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Skoro nie montowali EGR, to jak rozwiązywali problem błedów na > kompie? Bo chyba były modele bez EGR? podobno w gliwicach nie montowali... ale kolega pisał: "Czy możecie mi powiedzieć czy ja mam już zaślepiony EGR skoro moja astra jest z 10.1999 (czyli z gliwic).Bo EGR w niej jest. " to montowali, czy nie ? czasami montowali ??? co do braku EGR, to zapewne faktycznie inny program w ECU pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Zapewne jest inny program do kompa od wtrysku O take łodpowiedź mi chodziło. Czyli jednak inny soft... Na dobrą sprawę wynika z tego, że można wgrac inny soft do każdej Astry i wywalić EGRa. Czyż to nie piękne by było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Na dobrą > sprawę wynika z tego, że można wgrac inny soft do każdej Astry i > wywalić EGRa. Czyż to nie piękne by było? w starszych modelach (C16NZ i C18NZ) nawet nie trzeba... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > w starszych modelach (C16NZ i C18NZ) nawet nie trzeba... > pozdr. > Azja Pocieszę cię - u mnie też nie trzeba... Siakoś kiedyś przypadkowo przy grzebaniu w aucie odpiąłem wtyk EGRa (był sprawny w 100%) i żaden check się nie zaświecił. Ale siakoś się tym nie zainteresowałem... A teraz jak zaślepiłem, to nie zwróciłem uwagi, czy po odłączeniu kostki też się nie zaświeci. Zbadam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > Pocieszę cię - u mnie też nie trzeba... Siakoś kiedyś przypadkowo > przy grzebaniu w aucie odpiąłem wtyk EGRa (był sprawny w 100%) i > żaden check się nie zaświecił. Ale siakoś się tym nie > zainteresowałem... A teraz jak zaślepiłem, to nie zwróciłem > uwagi, czy po odłączeniu kostki też się nie zaświeci. Zbadam! przez samo odpięcie może się nie zaświecić... jednak ECU bada "otwarcie" zaworu (procentowe) i jak coś nie pasi - błąd u mnie tego nie ma, bo zawór nie-elektryczny pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzecholek Napisano 12 Maja 2005 Udostępnij Napisano 12 Maja 2005 > ale moze nie wytrzymały na olej itp. Mysle ze jest, bo w koncu odporne toto jest na wszelkie rodzaje żrącej chemii (cilit, wc-cośtam). Taki olej to pewnie przyszcz w porownaniu z tą chimią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dbst Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > zaslepilem egr-a, wstawilem nuwencje egra (poprzedni zamarł w > bezruchu), a check engine ma czelnosc sie jeszcze zapalic > (szczegolnie jak pociagne na wysokie obroty go) co wy na to? Mam to samo. Po wymianie EGR CHE sie nie zapala, ale po zaslepieniu tak. Bardzo to denerwujące bo chciałbyn juz mieć spokój z EGR "na zawsze" (po zaślepieniu). Co z tym fantem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanecem Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 Witam ! A ja korzystając z ładnej pogody zaślepiłem wreszcie ten nieszczęsny EGR - ale dostęp trzeba było klucz przeciąć - i teraz czekam na przejażdżkę (jak silikon stwardnieje). Ale sadzy na nim to było, oj było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brzostek Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Mam to samo. Po wymianie EGR CHE sie nie zapala, ale po zaslepieniu > tak. Bardzo to denerwujące bo chciałbyn juz mieć spokój z EGR > "na zawsze" (po zaślepieniu). Co z tym fantem zrobić? Przy EGR sterowanym elektronicznie ECU mierzy różnicę ciśnień pomiędzy kolektorem ssącym i czymś jeszcze... (nie doczytałem :D) jak ta różnica ciśnień jest powyżej normy powyżej 2 sekund - zapala się kontolka. Gdy zaślepiłem u siebie kontrolka zapalała się jak jechało się na biegu bez gazu. Dlatego egz przesmarowany i założony jak fabryka przykazała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swastie Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 no wszyscy zaslepiaja wiec moze i ja zaslepie..tyl;ko nie wiem po co ? moze mi to wyjasnic...po sie go wogole zaslepia?no i najwazniejsze gdzie go znajde w silniku 2.0 8V ??moze jakies foto ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brzostek Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > no wszyscy zaslepiaja wiec moze i ja zaslepie..tyl;ko nie wiem po co > ? moze mi to wyjasnic...po sie go wogole zaslepia?no i > najwazniejsze gdzie go znajde w silniku 2.0 8V ??moze jakies > foto ?? Przy wieszającym się EGR silnik potrafi tracić moc, szczególnie odczuwalne przy ostrym przyspieszaniu. A poza tym jak EGR nie pracuje to mniejsze ryzko uszkodzenia "ekologicznej zabawki" za 800 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urbaniak Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > Przy EGR sterowanym elektronicznie ECU mierzy różnicę ciśnień > pomiędzy kolektorem ssącym i czymś jeszcze... (nie doczytałem > :D) jak ta różnica ciśnień jest powyżej normy powyżej 2 sekund - > zapala się kontolka. > Gdy zaślepiłem u siebie kontrolka zapalała się jak jechało się na > biegu bez gazu. Dlatego egz przesmarowany i założony jak fabryka > przykazała z tego co wiem to mierzy wychylenie grzybka a nie cisnienie...przeciez tam nie ma zadnego czujnika cisnienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanecem Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 Witam !! Po wczorajszej akcji zaślepienie EGR przychylam się do zdania szanownych kolegów - WARTO ! Silnik może mocniejszy nie jest, ale pracuje równo - zwłaszcza w niższym zakresie obrotów, nie szarpie i nie ma efektu "wieszania się" gazu - tzn. pedał gazu w podłodze, a autko myśli i po kilku sekundach namysłu dostaje kopa (ciekawe zwłaszcza na skrzyżowaniu i podczas wyprzedzania - zwłaszcza, że nie zawsze tak jest i nie wiadomo kiedy się zdarzy). No i komfort, że jeszcze jedna rzecz do czyszczenia i ewentualnej awarii wykluczona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swastie Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 tylko gdzie znajdyje sie EGR?chetnie bym tez tam zajrzal i go chociaz przeczyscil...gdzie go szukac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roba1 Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 Witam! A kto mi odpowie czy coś się stanie lub jaki będzie miał wpływ zaślepiony EGR ale dający błąd check engine- kontrolka będzie świecić. Bo zamierzam go zaślepić ale nie wymieniać - czyszczony już był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > Witam! A kto mi odpowie czy coś się stanie lub jaki będzie miał wpływ > zaślepiony EGR ale dający błąd check engine- kontrolka będzie > świecić. Bo zamierzam go zaślepić ale nie wymieniać - czyszczony > już był. piszą, że w przypadku wykrycia usterki EGR zostaje "odłączony" tzn. ECU nie próbuje nim regulować... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > tylko gdzie znajdyje sie EGR?chetnie bym tez tam zajrzal i go chociaz > przeczyscil...gdzie go szukac... w 2-litrowych był chyba tylko w X20XEV a Ty masz inny silniczek ? zerknij na 1 post w tym wątku - i szukaj u siebie po obrazku pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swastie Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 wychodzi na to ze w C20NE nie ma EGR ...mam sie cieszyc czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > wychodzi na to ze w C20NE nie ma EGR ...mam sie cieszyc czy jak jeden (potencjalny) kłopot mniej pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczypiorniak Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 Mam Astre Z14XE i problem ponieważ silnik tracł moc przy 3500 obr w ASO zdecydowano na zaślepienie EGRa ale niestety po zaślepieniu nie ma możliwości wgrania nowego programu do kompa który by omijał EGR i w związku z tym komputer wywala błąd i podobno muszę jeździć z otwartym EGRem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toptek Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > ta tajemnicza płytka (a właściwie to 2) to nic innego jak EPC > są tam nie tylko EGR-y, tam jest WSZYSTKO, co dotyczy > części opla A gdzie można zdobyć takie cudowne płytki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dbst Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > Mam Astre Z14XE i problem ponieważ silnik tracł moc przy 3500 obr w > ASO zdecydowano na zaślepienie EGRa ale niestety po zaślepieniu > nie ma możliwości wgrania nowego programu do kompa który by > omijał EGR i w związku z tym komputer wywala błąd i podobno > muszę jeździć z otwartym EGRem Witam! No to mnie nie pocieszyłeś! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamuus Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 heh no dobra poczytalem pomyslalem i dalej nienwiem co to ta.... blaszka japonka. TYLKO NIE SMIAC MI SIE TU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil1 Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > heh no dobra poczytalem pomyslalem i dalej nienwiem co to ta.... > blaszka japonka. > TYLKO NIE SMIAC MI SIE TU blaszka "japonka",to blaszka bardzo dokładnie i starannie wykonana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamuus Napisano 18 Maja 2005 Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 buehehehe no to k*****a na to bym nigdy nie wpadl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Maja 2005 Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 > heh no dobra poczytalem pomyslalem i dalej nienwiem co to ta.... > blaszka japonka. > TYLKO NIE SMIAC MI SIE TU byle jaka blaszka w kształcie jak na obrazku, ewentualnie bez środlkowej dziury do wykonania samodzielnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.