Skocz do zawartości

Korektor hamowania.


gladi23

Rekomendowane odpowiedzi

> witam .mam problem z korektorem siły hamowania..może ktoś doradzi mi

> jak się go ustawia, bo ja niemam pojecia..

A bardzo proszę http://team.fiatuno.pl/index.php?id=wiev&news=12 . PS zmień tytuł posta na bardziej czytelny. Jestem modem na innym forum i drażni mnie nazywanie tematów pomocy lub jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wręcz przeciwnie Masz "bezpośredni" przepływ hydrolu do cylinderków

> - koła na maxa hamują

..i pięknie auto dupskiem wali na boki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..i pięknie auto dupskiem wali na boki...

Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych skutków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w

> ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować

> i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych

> skutków.

ale bez korektora czy bez spręzyny?

bo to dwie różne sprawy.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w

> ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować

> i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych

> skutków.

ja mam problem bo jak jest snieg to wyrzuca mi tyłek..i dlatego mi to przeszkadza.. palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam problem bo jak jest snieg to wyrzuca mi tyłek..i dlatego mi to

> przeszkadza..

nie zauwazylem jeszcze zadnych negatywnych skutow

ps o co chodzi z tym dolewaniem plyny co trzy dni co ma usuniecie korektora do poziomu płynu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zauwazylem jeszcze zadnych negatywnych skutow

> ps o co chodzi z tym dolewaniem plyny co trzy dni co ma usuniecie

> korektora do poziomu płynu

cały płyn wali do tłoczków i nawet potrafi rzygać płynem

bo użądzenie które koryguje tą prace wymontowałeś biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w

> ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować

> i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych

> skutków.

Może nie masz hamulców z tyłu i temu nic nie zauważyłeś... Kiedyś mi spadła ta prężynka i o mało nie zawinąłem zadem skrzynki z prądem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez sprężyny

to znaczy ze hamulce z tyłu praktycznie nie hamują - (przewaznie w uno na rolkach bez sprezyny korektora uzyskuje sie około 40 kg na koło siły hamowania...)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki a czy za blokowanie jednego z hamulców również ten korektor może być odpowiedzialny czy raczej on blokuje osie zamiast pojedynczych kół? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bosz co wy znow za herezje wypisujecie? czemu jak niema korektora to ma niby płyn doelwac??? jak wywalil i wstawił wezyk, trójnik , łaczowke czy cokolwiek??? niełapie

jak wczesniej pisalem u mnie korektora tez niema, czy fabrycznienie wiem ale podejzewam ze fabrycznie, negatywnych skutków nie widze i tak blokuje wczesniej przod.

a brak korektora skutkuje równa siła hamowania na wszystkie koła, czyli teoretycznie bez korektora tyłmocniej hamuje, korektor ogranicza przeplyw/nacisk plynu na tylne hamulce przy nieobciazonym aucie by nie blokowalo kol, bez korektora zawsze idzie pelna sila, stat przy odciazonym tyle podczas hamowania moze zblokowac kola i zarzucic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rafantek chłopie

> pomijam twoją wiedze na temat mechaniki już to udowodniłeś

> ale sposób w jaki piszesz........ weź tą złączke i trójnik i ciachnij

> se to na czole

> może Ci to pomoże sie skupić

ok ja się postaram podciągnąć w języku pisanym, a wy w wiedzy?

To może mi wyjaśnij skoro ciemny jestem gdzie rozmijam się ze stanem faktycznym, oczywiście w wiedzy mechanicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to znaczy ze hamulce z tyłu praktycznie nie hamują - (przewaznie w

> uno na rolkach bez sprezyny korektora uzyskuje sie około 40 kg

> na koło siły hamowania...)

> pozdr

yikes.gif To niby jak przez 4 lata przechodze badania techniczne? Zawsze mi mówi koleś, że dobrze trzymają i nie ma sie co martwić... Troche ta twoja teoria niezgodna z moim autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To niby jak przez 4 lata przechodze badania techniczne? Zawsze mi

> mówi koleś, że dobrze trzymają i nie ma sie co martwić... Troche

> ta twoja teoria niezgodna z moim autem.

Widzisz Paweł dobrze gada, a Ty uparłeś się chyba, że wielkim guru motoryzacji jest "Pan od przeglądu". Tak sie składa, że przeszedłem już przeglądy z lipnymi hamulcami i z luzem na sworzniu, który sięgał paru mm. Komentarz "Pana od przeglądu" był taki: "Wszystko tu z przodu jest cacy zero luzów! " - o hamulcach wogóle sie krytycznie nie wypowiadał.

Także troszke zaufaj własnej wyobraźni i filtruj co mówią inni, w tym akurat niczyja teoria sie z prawdą rozmiać nie będzie, chyba, że wypisuje herezje ale to raczej niepodobne jest do Pawła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już niewiem... auto normalnie hamuje, tylne koła trzymaja dobrze, widze przecież co na stacji diagnostycznej na tym monitorze mu tam pokazuje i co mówi.. jes porównanie tego co byc powinno a co jest i w % przedstawiony stosunek. Wychodzi na to że jest dobrze.

Można gdzieś dostać te sprężynke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To niby jak przez 4 lata przechodze badania techniczne? Zawsze mi

> mówi koleś, że dobrze trzymają i nie ma sie co martwić... Troche

> ta twoja teoria niezgodna z moim autem.

pracuje na OSKP to troche o tym wiem.

diagnosta sprawdza oprócz siły równomiernosc , a ta moze byc dobra. Do tego napisałem około 40 kg co nie znaczy ze tak zawsze jest - moze byc wiecej , moze mniej w zaleznosci od danego egzemplarza korektora i stanu szczęk i cylinderków.

Wiec moze u Ciebie jest nieco wiecej.

ponadto nie powinieneś przejśc badania nawet jeśli siła bedzie ok a nie bedzie tej spreżyny.

W każdym razie na rolkach tylne koła powinny dać sie zablokować jeśli chodzi o uno.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam już niewiem... auto normalnie hamuje, tylne koła trzymaja dobrze,

> widze przecież co na stacji diagnostycznej na tym monitorze mu

> tam pokazuje i co mówi.. jes porównanie tego co byc powinno a co

> jest i w % przedstawiony stosunek. Wychodzi na to że jest

> dobrze.

> Można gdzieś dostać te sprężynke?

Jak miałem jeszcze uniaka to bez problemu dostałem taką sprężyne w sklepie w Mysłowicach - cena za oryginał ok 15-20zł ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.