analyzer64 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 > Nokian Line? Nokian Line założyłem mojej mamie do AH, bardzo zadowolona. Opony są ciche i dobrze się trzymają na suchym, niestety na mokrym nie miałem okazji jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Ostatnio wspominano w wątku o oponach Zeetex dostępnych na Oponeo. Autobild przetestował model ZT1000 który biorą pod uwagę cenę wypadł więcej niż dobrze: http://www.oponeo.pl/artykul/zeetex-zt1000-swietny-wystep-w-tescie-opon-letnich-2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 Zastanawiałem się Vredestein Ultrac Sessanta lub Ultrac Cento. Co myślicie o takich oponach?Z plusów to rozsądna cena, fajny bieżnik i wg danych producenta niska głośność oraz przyzwoite zachowanie na mokrym. Użytkownicy Sessanty piszą ponoć o zwiększonej głośności po częściowym zużyciu... Chętnie posłucham Waszych opinii A może coś jeszcze innego w cenie ~350zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Zastanawiałem się Vredestein Ultrac Sessanta lub Ultrac Cento. Co myślicie o takich oponach?Z > plusów to rozsądna cena, fajny bieżnik i wg danych producenta niska głośność oraz przyzwoite > zachowanie na mokrym. Użytkownicy Sessanty piszą ponoć o zwiększonej głośności po częściowym > zużyciu... Chętnie posłucham Waszych opinii A może coś jeszcze innego w cenie ~350zł? Ujeżdżam je pierwszy sezon, jak na razie oceniam je pozytywnie, są dość ciche, bo są nowe. Nie wiem właśnie co będzie po częściowym zużyciu. Na pewno są cichsze od Michelin Primacy 3. Tylko porównanie mam troche nieobiektywne, bo Micheliny miały już za sobą kilka sezonów i pora była je zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > http://www.oponeo.pl/artykul/zeetex-zt1000-swietny-wystep-w-tescie-opon-letnich-2015 Jednym zdaniem: słabo, ale zawsze można napisać że świetnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Zastanawiałem się Vredestein Ultrac Sessanta lub Ultrac Cento. Co myślicie o takich oponach?Z > plusów to rozsądna cena, fajny bieżnik i wg danych producenta niska głośność oraz przyzwoite > zachowanie na mokrym. Użytkownicy Sessanty piszą ponoć o zwiększonej głośności po częściowym > zużyciu... Chętnie posłucham Waszych opinii A może coś jeszcze innego w cenie ~350zł? Zastanawiałem się też nad sessantami, ale wybrałem vorti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 Ja wybrałem w tym rozmiarze Nokian z-line i jestem b.zadowolony,opony b.cichutkie(pewnie dlatego,że bieżnik nie jest jakoś szczególnie kierunkowy),na suchym trzymają tylnonapędowca o wadze 1,7t jak przyklejone.Na mokrym też bardzo dobrze,ja polecam z-line,na drugiej osi mam nokiany zg2 i też b.dobrze,a dodatkowo jest ran chroniący felgę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Zastanawiałem się też nad sessantami, ale wybrałem vorti A dlaczego nie Cento? Albo inaczej, w czym są lepsze? Bo Sessanta chyba odpuszczę ze względu na opinie o głośności po częściowym zużyciu. Trochę boję się tego nietypowego bieżnika. Bo i wg danych producenta Vorti jest sporo (4dB) głośniejsza od Cento, no ale również niby nieco lepiej zachowuje się na mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > A dlaczego nie Cento? Albo inaczej, w czym są lepsze? Bo Sessanta chyba odpuszczę ze względu na > opinie o głośności po częściowym zużyciu. Trochę boję się tego nietypowego bieżnika. Bo i wg > danych producenta Vorti jest sporo (4dB) głośniejsza od Cento, no ale również niby nieco > lepiej zachowuje się na mokrym Cento nawet nie brałem pod uwagę, myślałem o sessantach, ale właśnie robią się głośne wraz ze zużywaniem, a poza tym nie przemawiał za mną ten bieżnik. W necie trafiłem na opinie ludzi którzy mieli i sessante i vorti i polecali te drugie, poza tym zależało mi na trakcji , dobrym prowadzeniu na mokrym i przy dużych prędkościach, i dlatego wybrałem vorti. Dopiero wczoraj założyłem letnie kapcie wiec dopiero się przekonam czy to był dobry wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > Cento nawet nie brałem pod uwagę, myślałem o sessantach, ale właśnie robią się głośne wraz ze > zużywaniem, a poza tym nie przemawiał za mną ten bieżnik. W necie trafiłem na opinie ludzi > którzy mieli i sessante i vorti i polecali te drugie, poza tym zależało mi na trakcji , > dobrym prowadzeniu na mokrym i przy dużych prędkościach, i dlatego wybrałem vorti. Dopiero > wczoraj założyłem letnie kapcie wiec dopiero się przekonam czy to był dobry wybór Dzięki bardzo za opinię, Sessante sobie odpuściłem, ale dość mocno myślę o Cento, bo Vorti jest jednak droższe (choć jeszcze akceptowalnie dla mnie). Poczekam na jakieś promocje i może skuszę się na Vorti (na razie jeszcze mam na czym jeździć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > Ja wybrałem w tym rozmiarze Nokian z-line i jestem b.zadowolony,opony b.cichutkie(pewnie dlatego,że Ostatecznie ja też Ty mnie naprowadziłeś, co skłoniło mnie do dalszych poszukiwań i trafiłem na wyniki testu i ostatecznie przekonała mnie relacja ceny do jakości Nokiana. Tak wiem, testy są niemiarodajne i opłacone, ale na czymś trzeba się oprzeć, bo nie mam możliwości przetestowania wszystkich opon > bieżnik nie jest jakoś szczególnie kierunkowy),na suchym trzymają tylnonapędowca o wadze 1,7t > jak przyklejone.Na mokrym też bardzo dobrze,ja polecam z-line,na drugiej osi mam nokiany zg2 i > też b.dobrze,a dodatkowo jest ran chroniący felgę. u mnie to lekki (katalogowo ~1,3t) przednionapędowy kompakt z małym silniczkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > Witam.Miał ktoś może styczność z tymi oponami?Przymierzam się do ich zakupu.Rozmiar 225 45 17 do > Vectry C.Wszelkie sugestie i uwagi mile widziane. > PZDR. jak na cywilne opony bardzo twarde boki (nie każdy to lubi), imo przyzwoita guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 http://allegro.pl/kormoran-gamma-b2-225-55r17-x4szt-gr-michelin-2015-i5307955036.html lub http://allegro.pl/riken-opony-lato-225-55-17-nowe-swidnik-michelin-i5351857309.html Co sądzicie o tych oponach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Kto miał do czynienia z Goodyear EfficientGrip Performance 205/65? Mają miękkie boki czy w normie? Na fotkach wyglądają dość balonikowato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafir Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Kto miał do czynienia z Goodyear EfficientGrip Performance 205/65? Mają miękkie boki czy w normie? Rozumiem że 15 cali, inne nie występują w podanym przez Ciebie rozmiarze. W podanym przez Ciebie profilu 65% nie mają rantu ochronnego. Ja kupiłem 10 dni temu 245/45/17, z rantem ochronnym i o podwyższonej wytrzymałości (XL). Zdążyłem przejechać 2000 km i bardzo mi pasują, są przede wszystkim bardzo ciche, nawet jadąc 250 km/h , sztywne i idealnie proste. Co ciekawe, są bardzo lekkie. DOT 2015 (były jeszcze "ciepłe" ), miejsce produkcji to Niemcy (ten rozmiar jest też robiony w Turcji i jeszcze gdzieś w EU). Poprzednie, ContiSport 3 były głośniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Rozumiem że 15 cali, inne nie występują w podanym przez Ciebie rozmiarze. > W podanym przez Ciebie profilu 65% nie mają rantu ochronnego. > Ja kupiłem 10 dni temu 245/45/17, z rantem ochronnym i o podwyższonej wytrzymałości (XL). > Zdążyłem przejechać 2000 km i bardzo mi pasują, są przede wszystkim bardzo ciche, nawet jadąc 250 > km/h , sztywne i idealnie proste. > Co ciekawe, są bardzo lekkie. > DOT 2015 (były jeszcze "ciepłe" ), miejsce produkcji to Niemcy (ten rozmiar jest też robiony w > Turcji i jeszcze gdzieś w EU). > Poprzednie, ContiSport 3 były głośniejsze. No ja kurcze szukam dobrych opon i trwałych. Micheliny są za drogie. I tak, opony 15 calowe. Contipremiumcont 5 też wydają się ok, ale ponoć i te szybko się ścierają. Szukam opon dobrych na suchym i mokrym, a jeżdżę spokojnie zacząłem nawet patrzeć na jakieś tanie fuldy eco contact gdzie ma niską ścieralność, ale kurcze nie chcę przesadzić też w drugą stronę gdzie opona będzie trwała a dupa będzie tańczyć na zakrętach (napęd na tylną oś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Co myślicie o tych oponach (Fulda ECOCONTROL HP) w rozmiarze 205/65 r15? Chodzi mi o trwałość i jakość jazdy mokro/sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Co myślicie o tych oponach (Fulda ECOCONTROL HP) w rozmiarze 205/65 r15? Chodzi mi o trwałość i > jakość jazdy mokro/sucho jak ma eco w nazwie to na mokrym dobre nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > jak ma eco w nazwie to na mokrym dobre nie bedzie kurcze, jak czytam tych co je kupili to chwalą, ale najczęściej okazuje się, ze to jakieś maluchy 165 do 185 no nic, pozostaje kupić contipremium contact 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > kurcze, jak czytam tych co je kupili to chwalą, ale najczęściej okazuje się, ze to jakieś maluchy > 165 do 185 > no nic, pozostaje kupić contipremium contact 5 Popatrz na Hankook Ventus Prime 2. Bardzo dobre na mokrym i trwałe w zużyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > kurcze, jak czytam tych co je kupili to chwalą, ale najczęściej okazuje się, ze to jakieś maluchy > 165 do 185 > no nic, pozostaje kupić contipremium contact 5 235 moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Popatrz na Hankook Ventus Prime 2. Bardzo dobre na mokrym i trwałe w zużyciu. nigdzie nie widzę tych opon w mojej rozmiarówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > 235 moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 z tymi oponami eco caly szkopul jest taki ze sa dwa sprzeczne zalozenia - z jednej strony zmniejeszenie oporow a z drugiej poprawa (zachowanie sensownej) przyczepnosci i o ile poki opona nowa jakos to daje rade to po stosunkowo niedlugim czasie/przebiegu na mokrym eco jest zwyczajnie sliskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 właśnie wychodząc z podobnego założenia kupiłem Uniroyale Rainsport3 , które nie są zbyt eco ale ponoc świetnie trzymają na mokrym. Miałem kiedyś rainsporty2 i były rewelacyjne, mam nadzieję, że w 3kach tego nie posuli. Jutro je założe i pewnie zdam relację co i jak. Tak na pierwszy rzut oka wydają się baaaaardzo miękkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Bo są miękkie. Zrobisz 20kkm i do kosza. Miałem, więcej ich nie kupię choć na wodzie rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 8 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 245/40/19 do mocnej tylnonapędówki ? tak 1600 kg/ 400 KM cena bez większego znaczenia. Możecie coś zasugerować , poproszę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Jakieś opinie na temat Bridgestone Potenza RE002? 195/x/15, jeszcze nie wiem jaki to profil będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Z gamy Riken/Kormoran/Taurus chodzi o ten model: Właśnie rozpocząłem testowanie RIKEN Maystorm B2 w rozmiarze 225/50/17 Pierwsze wrażenia: - wyważyły się bez problemu, - dziwnie wyglądają przed założeniem na felgę (są jakby rozepchane na bokach Kolejna relacja po 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
likeWhat Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Hej. Takie krótkie pytanie. Jakie opony możecie polecić do VW Craftera, rocznik bieżący? W sumie kupuję autko za kilka dni i się zastanawiam, jakie kapcie będą dla niego najlepsze. Możecie coś polecić sprawdzonego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arczis Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Jeżdżę Alfą MiTo 1.4 16V 125kW i zamierzam kupić nowe opony całoroczne. Czy według Was te oopony będą pasować http://opony-caloroczne.zawsze-najtaniej.pl/serwis-hankook-h740-kinergy-4s-215-45-r17-91-v.html. One są 215/45 R17, a seryjnie są zalecane 195/55 R16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Właśnie rozpocząłem testowanie RIKEN Maystorm B2 w rozmiarze 225/50/17 Kolejna relacja po 1000km Gdzie są produkowane te opony? Ciekawe jak będzie z głośnością. Ja mam w podobnej cenie Nankangi NS-20 (215/50/17). Na początku były ciche, ale z wiekiem zaczynają hałasować (nie są wyząbkowane, opony rotuję co sezon). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2015 Gdzie są produkowane te opony? Ciekawe jak będzie z głośnością. Ja mam w podobnej cenie Nankangi NS-20 (215/50/17). Na początku były ciche, ale z wiekiem zaczynają hałasować (nie są wyząbkowane, opony rotuję co sezon). wlasnie dzis zalozylem klon tych opon, czyli Kormoran Gamma B2 w rozmiarze 215/60/16 99H. Robione w Serbii. Kupilem pare - jedna wywazona za pierwszym razem, druga przekladana 6 razy. Na razie zrobilem ponizej 100km, na oko glosniejsze od poprzednich GoodYear ale znosnie. Dosc miekkie - zarowno bieznik jak i boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Właśnie rozpocząłem testowanie RIKEN Maystorm B2 w rozmiarze 225/50/17 Pierwsze wrażenia: - wyważyły się bez problemu, - dziwnie wyglądają przed założeniem na felgę (są jakby rozepchane na bokach Kolejna relacja po 1000km Opony nawinęły ok. 4000km asfaltu, w większości autostradowego, ale trafiały się też odcinki dróg jednojezdniowych, miasto, szuter... Wrażenia: - duży deszcz: dają radę, może to nie wyczyn ale 80-90km/h przy naprawdę sporej ulewie i koleinach na gierkówce da się jechać w miarę pewnie, - deszcz: też się spisują, można bezstresowo poruszać się z max. prędkościami dozwolonymi po autostradzie - hałas: do 120km/h, nie słychać opon, powyżej tej prędkości hałas silnika/powietrza zaczyna dominować, więc hałas od opon schodzi na dalszy plan - dotychczasowa V-max na tych kapciach to 170km/h - są komfortowe pomimo żekomo wzmacnianych boków opony, poprzednie Dunlopy Sport Maxx (z jakimś klonem technologii run-flat) były zdecydowanie twardsze i mniej komfortowe, za to precyzja prowadzenia była lepsza. Jak na razie: duży + dla tych opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.