Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Aktualizacja. Oczywiście Tak jak się spodziewałem, urzędnik to jest stan umysłu... Pani stwierdziła, że jeśli w dowodzie są dwa miejsca to widocznie tyle jest, a to że w karcie pojazdu są 3 i nie ma zadnych adnotacji o zmianie to jej to nie obchodzi, KP wg niej nie jest znaczącym dokumentem... W każdym razie dostałem miękki dowód z dwoma miejscami, muszę przynieść że stacji diagnostycznej dokument że mam fabrycznie 3 miejsca, wtedy ona zamówi twardy dowód już z prawidłową ilością miejsc... W każdym razie przez nieudolność urzędnika ktory nie umie przepisac prawidlowej liczby miejsc z karty pojazdu będę musiał ponieść koszty badania technicznego...
  3. Today
  4. Tak 1.4 plus niska wersja wyposazenia ma sens. W przypadku lepszego silnika to juz lepiej kupic cos innego. Przeciez to logiczne, ze jak chcesz szybciej przyspieszyc to trzeba zrzucic na 3ke. Jednak przy takiej jezdzie to bedzie palil wiecej
  5. I to jest najgłupszy wskaźnik przypadku akurat Aurisa - 60 km/h jak będzie się jechało zgodnie z "ekonomizerem" to będzie już V bieg - i żeby jakkolwiek przyspieszyć trzeba i tak zredukować, jak się jedzie mniej ekonomicznie to przy 60 ma się jeszcze wbitą trójkę.
  6. Polarny

    TDI vs TSI

    Czyli firmom nie zależy na czasie ... No to w takim razie ja jeden miałem wtedy zwykłą kartę, a pozostałych kilkuset Routexa albo Orlena ...
  7. 8 lat miałem Astrę J, rdzewieją elementy podwozia, zawieszenia. Nic specjalnego tam się nie psuło, ale ciasno na tylnej kanapie. Kawał taniego auta. Z motorem 1,6 turbo będzie fajnie jeździła. W Skodę w dieslu przy małych przebiegach bym się nie pchał
  8. A to u mnie tez tak jest, ja juz sie przyzwyczailem... Ale jak np wsiadam w jakies inne auta, ktorymi jezdze od czasu do czasu (Golf VII czy Mazda Cx5) to tam dziala wyraznie lepiej.
  9. Jedyne co mnie w tym aucie drażni to skrzynia biegów. Czuć że nie jest precyzyjna, że delikatnie haczy - do tej pory to olewałem ale na najbliższym przeglądzie zgłoszę bo mam wrażenie że jest coraz gorzej. Za rzadko tym autem jeżdżę niestety, może na narty go teraz wezmę i zobaczymy. Ale jak na turbo z gazem to w zasadzie niezawodne auto.
  10. Ja poki co bez zadnych problemow Wlasnie robie przeglad po 3 roku i mam na liczniku 52kkm. Maske otwieram, zeby nalac plynu do spryskiwaczy i tyle. Ogolnie to za te pieniadze to uwazam, ze bardzo dobry zakup.
  11. Umówmy się że są tandetne. I jak zamykasz drzwi to słychać głuchy pogłos, gdzieś te oszczędności muszą być. Ale Tipo było wtedy do wzięcia za 48 kpln (sedan z tym drugim wyposażeniem) a Astra za 59 tyś (demo półroczne), więc jak kogoś nie swędzi 11 tyś to kupi Tipo. I nadal będzie to świetny samochód.
  12. Jedna awaria po 15 tyś km - zawór gazu do wymiany na gwarancji. Przez pierwszy rok zrobiła równo 50 tyś km, ze średnim spalaniem gazu 7.6, 80% autostrada. Od pół roku praktycznie stoi, bo żona na macierzyńskim, może z 5 tyś zrobiła. Wykupiłem gwarancję do 5 lat i 150 tyś km, pół roku przed końcem wystawię ogłoszenie. Patrząc jak trzymają ceny i za ile ją kupiłem to był mój najlepszy deal samochodowy. A Twoja?
  13. Jak tu nie raz pisałem że Tipo to najlepszy stosunek cena/ jakość i że w sumie to sensowne auto to się śmiali z plastików że tandetne. A ja deski dotykam raz w tygodniu jak ścieram kurze Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
  14. BTW. Jak Ci sie ta Astra sprawuje?
  15. Jak kupowałem Astrę to chwilę się zawahałem nad Tipo. Pojechałem na jazdę próbną i raz, że właśnie silnik mnie pozytywnie zaskoczył, to dwa - tu mnie zeżrą pewnie znawcy tematu - na jazdę jechałem po odstawieniu BMW 318i też po jeździe próbnej (miałem dobrą cenę i chodziła mi po głowie). I wiecie co, w Tipo było ciszej. Od zera do 130 km/h w Tipo było ciszej niż w BMW 3. A ja jestem schizolem dźwiękowym. Ostatecznie skończyło się na aucie głośniejszym od jednego i drugiego, bo wygrała ekonomia nie do pobicia (cena zakupu plus fabryczny gaz) ale do dzisiaj pamiętam tą ciszę.
  16. Dokładanie, tu jest 1700kg i jest różnica znaczna.
  17. Chyba w lżejszych będzie sztywniej ? https://www.oponeo.pl/artykul/indeks-nosnosci-opony "Istnieje możliwość montowania opon o wyższych indeksach nośności i prędkości niż te, przewidziane przez producenta. Czy warto zmieniać opony na takie, które mają wyższe indeksy?"
  18. Przeciez Open to tez PSA Do tego to DS a nie Citroen
  19. Ja wiem. Ale oryginał też mi się nigdy nie podobał
  20. sherif

    TDI vs TSI

    bo Routex i Orlen z tym nie działa, a posiadaczy takich kart jest sporo.
  21. jaceq

    Golf 8 GTI/GTD/GTE

    Ta krata moze super nie wyglada ale to klasyk
  22. A u nie odwrotnie. Mi się nigdy ta kraciasta tapicerka nie podobała. Natomiast na zewnątrz jest fajny. Dużo bardziej mi się podoba od Seata o Skodzie nie wspominając.
  23. Działa normalnie jak w każdym aucie
  24. jaceq

    Golf 8 GTI/GTD/GTE

    Srodek ladny, z zewnatrz.... no coz
  25. jaceq

    Kupilem se Audi....

    Dziwnosci, mam A6 C7 juz 3 rok i w sumie nic sie z nim nie dzieje... no fakt nie jezdze duzo ale... poprostu jezdzi (skrzynia nie ma laga, i silnik tez nie). Z drugiej strony kolega ma A5 z 2014 roku i ok 2 lat temu padl mu termostat, zrobil, po 2-3 miesiacach samochod zdechl w tunelu, choinka na desce, padl jakis czujnik - holowanie itp. Samochod teraz ma ok 60kkm wiec wtedy mniej... wiec roznie to bywa
  26. https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-golf_gti/ https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-golf_gte/ https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-golf_gtd/ GTI bez zmian 245 koni, GTD jest mocniejszy 200(184 wczesniej) i GTE
  27. Dembu

    Kupilem se Audi....

    Jasne ... niezły bajkopisarz.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.