Jump to content
The search index is currently processing. Activity stream results may not be complete.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Sharpy

    Chwalę się :)

    Najpierw padły 2 przy 190kkm, a potem po jednym w przeciągu ok. 1 roku - regenerowane wszystkie po 350 zeta bo nowe po 700-800 były. Dali mi 2 lata gwarancji albo 80 kkm Średnie to ok 6.5-6.7. teraz licznik B pokazuje mi 5.4 po 3125 km z tego 1200-1300 to miasto
  3. TRAX/MOKKA 1,4T tylko AT bardzo mało było. Nowy duster
  4. Siejesz zamęt. Ja jestem zapalonym Fiaciarzem jeżdzącym skodą ze stajni VAG , mam też francuza i bardzo sobie chwalę .
  5. zadzwoń do zarebsky (604913981) i go uświadom jakiego rodzyna zakupił 😊
  6. Today
  7. To jest jakiś fenomen. W internecie można spotkać ludzi którzy od Turka kupili uczciwe auto, ale Ci sami trafiają na polskie korbki bez klimy i jeźdżone tylko po krawężnikach. Osobiscie uważam ze pracuje w wyjątkowo kiepskiej wyposażeniowo firmie, ale nawet te Ibizy które ostatnio kupowali, miały i szyby w prądzie i klime. Jaki PH by jeździł bez klimy? Żeby śmierdzieć przed klientem? Ostatnio jechałem najstarszym autem służbowym u nas w firmie. Focus mk3 1.6, przedliftowy. Przebieg 179tys km. W niczym nie odstawał zużyciem od mojego Mitsubishi które ma przebieg około 160tys. Wszystko się w tym aucie raczej kupy trzymało. Widać ze już swoje kilometry ma, ale bez przesady. Fajnie widać po historii serwisowej tego Opla z wątku Co 5-10tys naprawa płatna w ASO. Takie auto już chce umrzeć.
  8. 1.8T 150 KM nie kopał wcale, jeździłem w Audi A3 i A4 ciągnął dopiero od 3000, 1.4 TSI 140 KM ciągnie od niecałych 2000 i kopie znacznie mocniej. Volvo V40 2.0T nie kopał wcale, jechał również od ok. 3000 i ogólnie był słaby bo miał problem Toledo 2.3 V5 150KM porobić do 140 km/h... Szczerze to nowe turbo benzynowe silniki z bezpośrednim wtryskiem kopią dużo bardziej niż stare z wtryskiem pośrednim. Kiedyś turbo benzyny były bardziej łagodne, gdyby nie znaczek na kłapie ciężko było odczuć, że jedzie się silnikiem z turbo, dzisiejsze turbo benzyny bardziej kopaniem w plecy i ciągnięciem od 1500-1750 rpm przypominają diesle i dobrze bo samochód osobowy, a nie sportowy ma jeździć dobrze na codzień, a nie jak na torze w zakresie 4500-7000 RPM. Zauważcie, że nowe większe silniki turbo benzynowe typu 2.5-3.0 w premium mają często maksymalny moment obrotowy od 1500 RPM i to jest świetne bo można w kompletnej ciszy dynamicznie jeździć, a nie piłować jakiegoś paździerza do 6000, żeby to chciało jechać. Każdemu polecam się przejechać takim 1.4 TSI 140/150 KM w Leonie III, Golfie VII, OIII, żeby na własnych plecach przekonać się jak powinien jechać silnik turbo benzynowy o optymalnej charakterystyce na codzień, a jednocześnie nie zdychający powyżej 5000 RPM. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  9. Jakbyś sprzedawał trzylatka za pół ceny, to dzwoń, wezmę kredyt,a kupię.Takich okazji nie ma na rynku, bo zazwyczaj rozchodzą się w kręgu znajomych. Serwis-sam osobiście preferuję zaufanego Pietrka nad ASO, więc moim autom historia serwisowa się urywa, ale przy odsprzedaży bronią się same stanem.Choć było już kilku kupujących szukających igiełki za ćwierć ceny, których miałem ochotę zakopać w ogródku. Pisząc wyżej wskazywałem, że w DE flotówka jeździ albo do ASO, albo do innego warsztatu i otrzymuje serwis zgodnie z planem.W PL jest ryzyko wciąż zbyt duże, że serwis polega na wystawieniu faktury,a auto zostaje dawcą części i płynów dla innych pojazdów.Trzeba albo patrzeć na ręce, albo mieć zaufanego mechanika, albo chociaż odbierać zużyte/wymienione części, co coraz częściej staje się standardem. A jak na serwis przyjeżdża np 5 flotówek naraz, to nikt się nad nimi nie cacka.Osobiście słyszałem debila który podczas jazdy transportem publicznym chwalił się koledze, że na serwisie jednej z firm zawsze ma części na mały serwis w swoim aucie i tegoż kumpla zapraszał na okazyjne usługi.Nie wiem, czy to patologia jednostkowa, ale włos się jeży. Nie demonizuję rynku w PL, nie gloryfikuję tego w DE.Są przy autach sytuacje, kiedy wyjazd za granicę zachodnią po auto na prywatny użytek jest opłacalny, ale jeśli pomiędzy ceną zakupu tam i sprzedaży przez Mirka tu są widełki na zarobek, czyli interes dla handlarza jest opłacalny, to taki pojazd w 9 przypadkach na 10 będzie ulepem, który faktycznie należałoby kupować nie jako auto, tylko jako zlepek części zamiennych.
  10. A jak u Krzyśka w nowym warsztacie, czystym jak ASO, swoją drogą po 2 stronie ulicy tegoż ASO (i mam wrażenie, że więcej klientów mającego)? Wydaje mi się, że dbam o auta, nie mogę żyć z czymś niesprawnym i wiem co sprzedaje, nie muszę klamac.. Jeżeli nie serwisuję w ASO to nie pisze głupot w ogłoszeniu ani nie opowiadam przez telefon, nie podrabiam pieczątek. Powiem klientowi co i jak, pokaże pieczęci Krzyśka i tyle w temacie. Reszta po jego stronie, chce niech bierze, chce niech nie bierze, ale też niech mi nie wmawia, że sprzęgło i całe zawieszenie do wymiany jak tak nie jest.
  11. Dzisiaj rano mijalem magikow wycinajacych popekany po zimie asfalt wokol studzienek... oby do nastepnej wiosny To, ze na wiekszosci mozna plomby stracic to oczywiste, wiec przemilcze.
  12. No bo zapadniete studzienki to tylko w PL
  13. Gratuluje miejsca zamieszkania, niestety to nie pepek swiata. Tak serio to ostatnie lata przyniosly zapewne poprawe w tej kwestii, ale wiele drog, szczegolnie lokalnych wymaga nadal remontow. I to po takich drogach jezdzily i nadal jezdza rzeczone tutaj auta. Rzeczywistosci nie zaczarujesz.
  14. Fantastyczne wypowiedzi fantastów i forumowych mądrali, co to wszystko widzieli, bo przeczytali i od kolegi szwagra usłyszeli Osobiście uważam ze rynek używek w ostatnim czasie bardzo się zmienił - po pierwsze używki zdrożały, po drugie masa ludzi przeniosła sie do ""salonów" po poleasingówki, albo do innych aaaauto po auta "pewniejsze". Janusze nadal kuszą ceną i tylko cenę mają do zaoferowania, głównie takim fantastom jak wyzej - co myślą, że Niemieckie to lepiej wyposażone, nie wybite i na 100% super dbane i szanowane Inaczej się teraz kupuje dobre auto używane - musisz więcej zapłacić, ale za to masz większą świadomość rękojmi, są specjalne firmy zajmujące się doradztwem, są komisy z "pewnymi" autami. Z drugiej strony jako sprzedający - o wieeele trudniej jest sprzedać auto, szczegolnie dobre i zadbane - bo mało kto kupi auto od "niawiadomokogo" wystawione w górnych widełkach cenowych.
  15. Najgorsze sa zapadniete studzienki chyba nigdy sie tego nie naucza montowac.
  16. Współczuję miejsca zamieszkania, u mnie od lat problemów z drogami nie ma.
  17. mrBEAN

    Plug in'y

    Jaki parametr miał Cię rzucić na kolana?
  18. Oczywiście to prawda. Tylko potem przy sprzedaży warto napisać że serwisowałem u Janusza w stodole. Zamiast w najlepszym ASO w PL Jak szukałem auta to absolutnie wszyscy serwisowali w ASO. Tylko że jak tak wyglądał dobry serwis to wolę nie wiedzieć jak wygląda zły. Dba się o samochód nie tylko po to żeby zrobić dobrze kolejnemu właścicielowi tylko też żeby drożej sprzedać. Czy warto to już inna dyskusja.
  19. A co w Polskich drogach takiego czego nie ma w zachodnich?
  20. Witam, dwa tygodnie temu założyłem do swojej Corsy C wspomaganie,zakupiłem zestaw ,podłączyłem,działa pięknie,tylko nie zapala się lampka na desce ,lampka zapala się wtedy gdy jest awaria,ale po zapłonie powinna się zświecic i po uruchomieniu silnika powinna zgasnąć,u mnie brak tej lampki. Jak ją aktywować?
  21. Właśnie też tak myśle że bez sensu rozbierac jak poza hałasem nic wiecej sie nie dzieje. Mam tylko zamiar zamówic sprzegło niech leży w garażu w razie czego tylko teraz nie wiem jakie kupic bo ceny podobne LUK Valeo czy Sachs. Valeo miałem od nowości teraz mam Luka z Sachsem nie miałem nigdy doczynienia choc opinie sa takie ze to najlepsza marka
  22. Teraz tyle potrafią kosztowac 5-6 latki popularnych marek
  23. Zalej jakiekolwiek 5W30 który spełnia normę dla pompowtrysków tak jak napisał wyżej Kolega Ozarek bodajże 504... Np. Motul Specific. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  24. Ja swojego po 3 letnim leasingu kupiłem za pół ceny. Dokładnie połowę ... ceny z faktury zakupu jako nowe
  25. To drugi z problemów 😄 Jak w kawale o Ruskim i Turku 😄 - Ty, a w dziób chcesz? - To jest pierwszy z waszych problemów - odpowiedział Rosjanin - agresja. Ciągle szukacie zwady, nawet wtedy, kiedy nie ma żadnego powodu. Dyskoteka się skończyła, Rosjanin wychodzi, a tam czeka na niego tłum Turków.- No, teraz się z tobą policzymy - warknęli Turcy gremialnie. - A to jest drugi z waszych problemów - powiedział Rosjanin. - Nie potraficie załatwiać spraw po męsku sam na sam, tylko zawsze musicie zwoływać wszystkich "swoich". - Zaraz nam to odszczekasz! - wrzasnęli Turcy wyciągając noże. - I to jest trzeci z waszych problemów - westchnął ciężko Rosjanin - zawsze na strzelaninę przychodzicie z nożami...
  26. Zgadza się do używanego samochodu, i co dziwne BMW dawało koła ze swojego budżetu, diler nie płacił za nie ani centa, na podstawie faktury sprzedaży diler zamawiał gotowe koła bezpośrednio w centrali. Więc patrząc na to w jakiej grupie klientów jest nasz Polski rynek skoro BMW takie gifty rozdaje na rodzimym rynku bez żadnej łaski, i wspiera dilerów w sprzedaży.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.