Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Być może, w Fiacie chyba migał wyświetlacz o zasięgu, ale ja pisałem o tej zwykłej chamskiej kontrolce na desce, która zmieniła kolor.
-
Tutaj podobnie, szczególnie że taka Skoda czy eGolf to zwykłe auto z innym napędem. Tyle, że aby zachować gwarancję wypadałoby robić przeglądy w ASO. U siebie zrobiłem tylnie hamulce + przetoczenie przodu + wymiana gumek stabilizatorów wyszło 500zł. ASO chciało ok 3kzł.
- Dzisiaj
-
dziś chyba w większości aut najpierw zapala się rezerwa, a potem jak juz naprawdę zostaje mało paliwa to wyświetla jakieś komunikaty i do tego zaczyna pikać albo wydawać inne dźwięki! Widuję te komunikaty tylko przy odbiorze auta z salonu
-
Peugeot 405 lubił takie akcje, nawet względnie nowy...
-
Względnie psikanie silikonem do uszczelek raz lub 2 razy w sezonie, fabryka wytrzymuje dłużej niż 20 lat...
-
W USA jeszcze nie ma tej opcji. Podobno ma być wkrótce tylko przejdzie sprawy regulacji prawnych.
- Wczoraj
-
W USA jest sporo lokalnych nieTeslowych mobilnych serwisów EV. Naprawiają prawie wszystko. Roczny serwis 3/Y to ~$250
-
Wszystkie stacje są przy DK19 czy drogach lokalnych. Natomiast na samej ekspresówce zero. Oczywiście można na stację paliw zjechać z "eski" ale czy są odpowiednie znaki? Tego nie wiem.
-
No w przypadku nowej Corolli to raczej ciężko o mniej niż 10 sekund do 100 przy silniku 98 KM i masie własnej około 1400kg. Poprzednia corolla 1.6 miała podobne osiągi przy silniku mocniejszym o 30% i ważyła ponad 10% mniej.
-
Podaj jeszcze masy, bo plug in ma sporo większą baterie. W priusie jest tak samo.
-
Wprawdzie nigdy tamtędy nie jechałem ale z geografii kojarzę, że tam powinien być Kraśnik i Janów Lubelski. A tam to raczej powinny być stacje paliw i chyba da radę się tam na rezerwie doturlać.
-
Czary czy większa masa ? Moc elektryka jest pewnie powiązana z pojemnością baterii Rav4 z jednym silnikiem elektrycznym ma 218KM Z dwoma elektrykami (4wd) ma tylko 4KM więcej (mimo że sam tylny silnik ma chyba 50-60KM) a plug-in ma coś 300KM, a ma chyba ten sam napęd
-
Wszyscy producenci podają moc zestawu, która jest niższa niż suma mocy obu napędów. Sam ciekaw jestem jak to liczą. A odnośnie uzupełniania dołu - to rozwiązuje problem, który nie istnieje w silnikach nie hybrydowych (w dużej większości turbodoładowanych). Ciekawostka, z danych Kia Sportage wynika, że: "zwykła" hybryda o mocy 230hp osiąga 100 w 8 sek i Vmax 193km/h hybryda plug-in o mocy 265 osiąga 100 s 8,3 sek i Vm 191km/h Czary.
-
Podjedź na jakiś kemping w PL czy EU to zobaczysz, ew w wakacje na kierunkach turystycznych Półwysep to nie jest wyznacznik trendów w karawaningu Tego typu auta są idealne do holowania, a jak mają jeszcze napęd 4wd, to już w ogóle
-
Wystarczy trafić na S19 pomiędzy Lublinem i Rzeszowem.
-
W sumie ciekawe jak to na hamowni wygląda Toyota podaje mniejsza moc max, niż wynika to z sumowania silników Elektryk fajnie uzupełnia dół, zwłaszcza w wolnossącym spaliniaku
-
Ale o czym Ty piszesz? O okresie przejściowym wiadomo od dawna. Ameryki nie odkryłeś. Poza tym, nie tylko stare auta jeżdżą na lpg. Przecież masz nowe fabryczne auta z lpg (Dacia, Fiat, Kia, Hyundai, Renault). Sporo posiadaczy aut z dużymi silnikami naściąganymi z USA, poprzerabianych jest na LPG. Poza tym, w Polsce masz największą ilośc pojazdów zasilanych gazem. Ten tzw. okres przejściowy to czas na stworzenie nowych łańcuchów dostaw. Nie spodziewam się jakiś dramatycznych podwyżek cen przy dystrybutorze po nowym roku.
-
Jeszcze nie zdarzyło mi się jechać hybrydą, która by jechała tak jakby miała tyle koni co producent podaje. Może moc rozrusznika oraz silników wycieraczek i szyb dodają żeby ładniej wyglądało. Realniej jest brać pod uwagę moc samego silnika spalinowego, bo tak te hybrydy jeżdżą.
-
Kamery w satelitach potrafią czytać gazety ludziom siedzącym na ławkach w parku, a muru nie widzą
-
To się nazywa paliwo homeopatyczne.
-
coś od siebie, miałem stare ej9, raz zdarzyło mi się zrobić więcej kilometrów na rezerwie- auto było fest leciwe. Od tamtego czasu miałem problem, auto poszarpywało. Wyczyściłem zbiornik w którym było pełno szlamu, 2x filtr paliwa wymieniłem bez skutku. Dopiero demontaż wtryskiwaczy i podłączenie ich na krótko pod aku z jednoczensym dmuchaniem wysokim ciśnieniem pomogło. Z jednego wtryskiwacza wydmuchało dokładnie taki sam szlam co w zbiorniku i na sitku od pompy.
-
w meganie II miałem problem z czujnikiem ciśnienia, albo chłodziło normalnie albo na chwilę załączało i wyłączało. Po wymianie problem znikł.
-
U mnie w CX-5 jak zasieg schodzi do 0, w baku jest jeszcze ok 10l paliwa... W momencie zapalenia rezerwy jakies 16l. Spokojnie mozna traktowac, ze prawdziwa rezerwa zaczyna sie od momentu jak zasieg spadnie do 0. IMHO mocno przesadzone, ale z tego co czytalem w necie to standard w tym modelu.