Jump to content
The search index is currently processing. Activity stream results may not be complete.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Last week
  4. Earlier
  5. Nota obowiązkowa: Poniższa procedura nie jest wspierana oficjalnie przez producenta auta, wszelkie ingerencje w konfigurację auta są niepolecane i mogą spowodować utratę gwarancji i/lub nieprzewidziane działanie podzespołów samochodu. Jeśli decydujesz się kontynuować to jedynie na własne ryzyko i odpowiedzialność, nie odpowiadam za wszelkie usterki spowodowane skorzystaniem z poniższych informacji, proszę je traktować jako ciekawostkę. Krótko i treściwie, da się, pomimo tego co twierdzą oficjalne źródła. Proces sprowadza się do zmiany jednego bajtu w konfiguracji PROXI. Wymagania: - Multiecuscan 4.2 lub wyższy (niższe nie zostały przetestowane) - ELM 1.4 działający w trybie highspeed (w moim przypadku działał interfejs kupiony ładnych parę lat temu) - przejściówka OBD 5 blue do MES (można wyszukać pod hasłem Adapter MES do ELM KKL MultiEcuScan alfaobd typ 5) - jeśli ktoś ma uConnect software starszy niż 22.0.0.69, to należy podnieść do minimum wskazanego, jak sprawdzić wersję jest opisane w klubie Procedura: - uruchamiamy MES - włączamy zapłon - w MES wybieramy odpowiednik model wg silnika, w opcji Body Computer opcję CAN Setup i klikamy połącz - wciskamy kombinację ctrl + alt + c co pokaże nam pełną konfigurację PROXI w trybie szesnastkowym - zaznaczamy obecna konfiguracje i kopiujemy do notatnika jako kopia bezpieczeństwa w razie potrzeby przywrócenia - tu są dwie możliwości, w zależności od ilości bajtów: a) konfiguracja składająca się ze 160 bajtów: bajt 157 należy ustawić na wartość 01, bajt 160 należy ustawić na wartość 01 b) konfiguracja skłądająca się z 235 bajtów: bajt 157 należy ustawić na wartość 01, bajt 160 należy ustawić na wartość 01, bajt 235 należy ustawić na wartość 80 - klikamy OK, następnie Execute - w pewnym momencie MES poprosi o podłączenie niebieskiego adaptera, odpinamy ELM od gniazda, podpinamy z powrotem przez adapter i klikamy 'Y' - wyłączamy zapłon po informującym o tym monicie Po uruchomieniu zapłonu i podpięciu telefonu funkcja będzie aktywna. źródło
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.