Jump to content

parart

novice
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    Słupsk

parart's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputation

  1. mdyrka- dla mnie 1/3 wartości samochodu to jest kosmos. Sam nie robiłem nigdy silnika. Największa wymiana w Matizie to nagrzewnica. Trochę to zajęło czasu. Dobry pomysł ze znajomym i zdjęciem głowicy. Zobaczę czy w tą stronę iść. W sklepie podali mi ceny części: 68zł - pasek z napinaczem 49zł - uszczelki pod głowicę i pokrywę 89zł - pompa wodna i po 20zł za zawór (max 120zł jeśli wszystkie padły) Sprzedawca ze swojego doświadczenia powiedział, że zazwyczaj to kupują do Matiza przy takiej sytuacji. aaaa i dowiedziałem się, że za robociznę chcą co najmniej 350zł. Reszta (około 600-800) to niby koszty. W necie znalazłem wpis z informacją z 2009r., że jakiś mechanik naprawił za 350zł (całość).
  2. Fakt 4 śruby odkręciłem i zobaczyłem urwany pasek. Ciekawe czy samemu warto się do tego zabrać? Może jest w necie instrukcja co po kolei trzeba zrobić w matizie by to naprawić? Po kilku telefonach do mechaników usłyszałem szacunkowy koszt 1kzł - kosmos Co radzicie?
  3. Witam! W garażu sprawdziłem, że nie świeci się przełącznik benzyna/gaz. Niestety nie ma iskry na świecach. Co więcej po odkręceniu kopułki i przekręceniu kluczyków stacyjki do rozruchu nie obraca się palec aparatu zapłonowego. Sprawdziłem rozrusznik na biegu przekręcając kluczyk - porusza samochód. Czyli jak mi się wydaje powinien obracać palec. Obawiam się najgorszego- zerwania paska rozrządu. Czy macie pomysł jak w Matizie to sprawdzić lub wyeliminować? Jeżeli zerwał się pasek to jaki może być orientacyjny koszt naprawy? Może to inny problem? Jak do tego dojść? Proszę o wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam Wątek został przeniesiony, polecam poczytac regulamin forum, pozdrawiam steyr
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.