karan Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 Takie pytanie do fachowców odnośnie silnika 1.2 8V 73KM: Aktualnie głowica ścięta na -1.2mm, silnik złożony na standartowej uszczelce pod głowice (Wałek 283st, wznios 10mm, luz 0.2mm) Da jeszcze rade taką głowicę nasadzić na metalowej uszczelce z 1.4 8V, która to wiadomo jest ten 1mm niższa od ori? jak sądzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 nie kombinuj kup turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 > Takie pytanie do fachowców odnośnie silnika 1.2 8V 73KM: > Aktualnie głowica ścięta na -1.2mm, silnik złożony na standartowej uszczelce pod głowice (Wałek > 283st, wznios 10mm, luz 0.2mm) > Da jeszcze rade taką głowicę nasadzić na metalowej uszczelce z 1.4 8V, która to wiadomo jest ten > 1mm niższa od ori? > jak sądzicie moja głowica lata teraz u lukleo, splanowana jest ponad 2 mm, coprawda tam jest dół 1.1, ale lata to wszystko na fabryce, makers w 8v miał też tyle planowane, ale tłoki były zebrane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 > nie kombinuj kup turbo musze ściągnąć głowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 > moja głowica lata teraz u lukleo, splanowana jest ponad 2 mm, ponad 2mm...pamiętasz ile dokładnie miałeś planowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 Tłoki zrobione na równo (chyba 1,3mm w dół) blok na równo z tłokami i głowica około 1mm w dół ,uszczelka seria. Paliwo 98 minimum. Opcja dla odważnych to tłoki na płasko j.w. ale blok w dół o grubość uszczelki więcej (żeby tłoki wystawały nad blok) Lepiej z bloku zejść bo głowice się jednak czasami zdejmuje i planuje aż w końcu będzie za dużo a tak to jest jeszcze spory margines. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 muszę zmienić uszczelkę pod głowicą więc przy okazji można go doprężyć ale nie tak by już nie ciachać głowy... Głowice bym tylko zabielił + metalowa uszczelka tylko czy nie będzie zonka bo głowa już mocno ciachnięta... Bloku nie będę ruszał...bo bez sensu iść w koszta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > muszę zmienić uszczelkę pod głowicą więc przy okazji można go doprężyć ale nie tak by już nie > ciachać głowy... > Głowice bym tylko zabielił + metalowa uszczelka > tylko czy nie będzie zonka bo głowa już mocno ciachnięta... > Bloku nie będę ruszał...bo bez sensu iść w koszta... zmierz wysokość głowicy w każdym rogu i napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > zmierz wysokość głowicy w każdym rogu i napisz no tera jest jeszcze na aucie więc będzie ciężko będę ją rwał jak wróce ok 20 marca...teraz się nie wyrobie z tym wszystkim Znalazłem ....moja głowa była splanowana na 125.4mm (-1.2mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 moja głowka była splanowana na 124,5 mm miałem cisnienie 20 bar per cylynder i nie srało się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 to toeraz uważaj: kolega miał malucha 1,2 8v i glowica splanowana 2.1 mm, nowy właściciel 3 razy zabielał od tego czasu i soft mocno podlany i 98 tylko. Autko na 1/4 trzaskało 15.5 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > to toeraz uważaj: > kolega miał malucha 1,2 8v i glowica splanowana 2.1 mm, nowy właściciel 3 razy zabielał od tego > czasu i soft mocno podlany i 98 tylko. > Autko na 1/4 trzaskało 15.5 sekundy bardzo mnie to cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > moja głowka była splanowana na 124,5 mm miałem cisnienie 20 bar per cylynder i nie srało się łooo... to musze u siebie zmierzyc cisnienie bo glowica dosc ostro splanowana i cienka miedziana uszczelka do tego posadzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > moja głowka była splanowana na 124,5 mm miałem cisnienie 20 bar per cylynder i nie srało się toż to prawie Diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > łooo... to musze u siebie zmierzyc cisnienie bo glowica dosc ostro splanowana i cienka miedziana > uszczelka do tego posadzona. a właśnie ...jak Ci teraz to auto lata? Zaczął się odpychać? Ile teraz masz splanowaną głowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > a właśnie ...jak Ci teraz to auto lata? Zaczął się odpychać? > Ile teraz masz splanowaną głowę? Auto stoi sporo czasu bo cos nie pali. Glowica ostanio byla planowana o 1mm. Wczesniej tez byla robiona ale dokladnie nie wiem ile. Musialbym zmierzyc wysokosc samej glowicy. Takze jeszcze sie nie odpycha i jak zacznie to na pewno pojawi sie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > moja głowka była splanowana na 124,5 mm miałem cisnienie 20 bar per cylynder i nie srało się 12cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Hansiu czytamy ze zrozumieniem nie "o" a na 124,5 mm h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 fakt całą noc nie spałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Takie pytanie do fachowców odnośnie silnika 1.2 8V 73KM: > Aktualnie głowica ścięta na -1.2mm, silnik złożony na standartowej uszczelce pod głowice (Wałek > 283st, wznios 10mm, luz 0.2mm) > Da jeszcze rade taką głowicę nasadzić na metalowej uszczelce z 1.4 8V, która to wiadomo jest ten > 1mm niższa od ori? > jak sądzicie mialem 1,1 z gora 1.2 gdzie glowa byla splanowana o 2,2 mm (takie info dostalem, nie sprawdzalem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > mialem 1,1 z gora 1.2 gdzie glowa byla splanowana o 2,2 mm (takie info dostalem, nie sprawdzalem) dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Pilne Potrzeba numeru z epera tej metalowej uszczelki z 1.4 8V Grande punto Dzis auto bedzie miało operacje na serduchu + nowe płuca x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 > Pilne > Potrzeba numeru z epera tej metalowej uszczelki z 1.4 8V Grande punto > Dzis auto bedzie miało operacje na serduchu + nowe płuca x4 55183371 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 > 55183371 dzieki ci dobry człowiecze... Dostepne to tylko w ASO czy Goetze itp też je robią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Elring 151.625 Corteco 415265p Glaser 80651 Reinz 61-36900-00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 > dzieki ci dobry człowiecze... > Dostepne to tylko w ASO czy Goetze itp też je robią? Czy goetze to nie wiem, ale mam elringa i nic sie nie dzieje narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 > Elring 151.625 > Corteco 415265p > Glaser 80651 > Reinz 61-36900-00 Po ile one są? Ja kupilem ori fiata w ASO za 95pln bo nigdzie nie było na już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 nie wiem, nie patrzylem i jakos mnie to nie interesowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 tak więc głowica została zdjęta ... wyjaśniły się problemy z pracą zimnego silnika na 3 gary za foto widac, ze miedzy garami już zaczęło się coś dziać (przedmuch miedzy nimi jak silnik zimny) ponadto zawór ssący na 4tym garze nie trzyma Trza bedzie dotrzec zawor i skladamy to na uszczelce z 1.4 8v Swiece będzie trzeba ustawiać/ dać na podkładkach bo wystają Jakim momentem skręcić głowe na metalowej??? Takim jak na zwykłej uszczelce??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 krec normalnym momentem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 a wiec tak: Glowica 1.2 8v 73KM scieta o 1.45mm + cienka uszczelka z GP 1.4 8V Wszystko chula tylko: - Swiece trzeba dawac na dodatkowych podkladkach - nie mozna porzadnie napiac paska rozrzadu (koniec regulacji napinacza) Co niektorzy widzeli w Sypniewie Rozwiazaniem moze byc 'napinacz o wiekszej srednicy' czyli nakladamy na cieplo tulejke z nierdzewki (dobry tokarz i jazda) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 Teraz to powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 > Teraz to powinno być ok no musi Jeszcze tylko kurnik na maske, poprawka strojenia i rozdajemy klapsy dla 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 > no musi > Jeszcze tylko kurnik na maske, poprawka strojenia i rozdajemy klapsy dla 1.4 chce to zobaczyc jak dajesz lanie 1.4 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 > chce to zobaczyc jak dajesz lanie 1.4 :D Trzymam kciuki , będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 > chce to zobaczyc jak dajesz lanie 1.4 :D Juz na 1P szedl rowno z 1.4 popatrz po czasach na 1/4 serii 1.4 i mojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Juz na 1P szedl rowno z 1.4 popatrz po czasach na 1/4 serii 1.4 i mojego Samo splanowanie głowicy i obniżenie na uszczelce dało ci takie efekty czy jeszcze coś zdłubane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Samo splanowanie głowicy i obniżenie na uszczelce dało ci takie efekty czy jeszcze coś zdłubane? masz moj wykres + mody w dziale wykresow z hamowni i na centomani w klubowiczach generalnie to glowa na duzych zaworach, walek kicikici 283st, reg. kolko, wydech 4w1, 1P 45mm (bylo), teraz 4P, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Juz na 1P szedl rowno z 1.4 popatrz po czasach na 1/4 serii 1.4 i mojego 1,4 seria robi 15,8 a ty miałes ponad 16 (nieznacznie)... róznica kolosalna na ćwiare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > 1,4 seria robi 15,8 a ty miałes ponad 16 (nieznacznie)... róznica kolosalna na ćwiare 16.033 na nangangach moj drogi kolego czyli tyle co molo 1.4 tez na nangangach Ponadto bralem sie kilka razy z 1.4 w Gdyni i bylo leb w leb to teraz dostana w pisdeczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Juz na 1P szedl rowno z 1.4 popatrz po czasach na 1/4 serii 1.4 i mojego Ksytek powiedzial jak jechal z Toba ze by Cie swoim zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > 16.033 na nangangach moj drogi kolego czyli tyle co molo 1.4 tez na nangangach > Ponadto bralem sie kilka razy z 1.4 w Gdyni i bylo leb w leb > to teraz dostana w pisdeczke karan taki czas wykrecił ruti wiec chwalenie z dupy, chwal sie swoimi osiągnięciami, a nie czyimiś w twoim samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > 16.033 na nangangach moj drogi kolego czyli tyle co molo 1.4 tez na nangangach ksytek w borsku na 1,4 robił regularnie 15,8 na 14 > Ponadto bralem sie kilka razy z 1.4 w Gdyni i bylo leb w leb > to teraz dostana w pisdeczke teraz to bankowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > karan taki czas wykrecił ruti wiec chwalenie z dupy, chwal sie swoimi osiągnięciami, a nie czyimiś > w twoim samochodzie oczywiscie...bo ja robie auto i dla mnie czas sie liczy AUTA bo ja jestem tego swiadom, ze jezdzic nie umiem Czas zostal wykrecony przez Rutiego MOIM autem wiec pokazuje na co je stac PS to nie jest towarzyski wiec nie wiem po co ta dyskusja...szczegolnie twoj post...widac, ze Ci te 16sek z 1.4 16V bardzo nie lezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > teraz to bankowo molo juz telepie portami przed 1.2 8V PS MOLO Nie spinaj sie tak podlubiesz i bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > molo juz telepie portami przed 1.2 8V raczej nie ma szans > PS MOLO Nie spinaj sie tak podlubiesz i bedzie lepiej potencjał w 1,4 jest wiekszy ps. kiedy stroisz na nowo?.... bo cos czuje (zreszta jak mowiłes), ze bez fitrów ma za ubogo i wiesz jak to moze sie skonczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > raczej nie ma szans > potencjał w 1,4 jest wiekszy oczywiscie i zaluje, ze nie dlubalem 1.4 bo za to co wlozylem mialbym chyba najmocniejsz 1.4 n/a tutaj > ps. kiedy stroisz na nowo?.... bo cos czuje (zreszta jak mowiłes), ze bez fitrów ma za ubogo i > wiesz jak to moze sie skonczyc bedzie krotki test na nowym napinaczu z filtrami i bez jak sie wkreca i potem szybciutko na strojenie by sie upewnic, ze nie jest ubogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > molo juz telepie portami przed 1.2 8V > PS MOLO Nie spinaj sie tak podlubiesz i bedzie lepiej nie trzepie bo znam potencjał 8v, pozatym mam seryjny silnik wiec mnie to srotoloto zresztą :D zbieram na coś innego teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 zmodyfikowany napinacz daje rade... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 > zmodyfikowany napinacz daje rade... Jak rozumiem, to na oryginalny założony został dodatkowy pierścień ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.