Skocz do zawartości

cc700 agent nie chce obrocić wałem na zimnym silniku.


brzezin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Tak jak w temacie stoi tak jakby się zatarł, na zaciąg to można spalić sprzegło bo też nie chce obrócić, dopiero jak założyłem konkretny akumulator to obrócił ale z problemem i zapalił. Jak jest rozgrzany to nie ma problemu pali pięknie, zimny nic a nic. Olej jest płyn jest, nie wiem co jest z nim nie tak. smile.gif270751858-jezyk.gif chyba na żyletki go potne :-) 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak zapali to silnik ma moc??

Jak zapali to idzie normalnie smile.gif mocy jak na 700setke za dużej nie ma zeby.GIF ale 100 km/h poleci. smile.gif ogólnie to jest wszystko ok tylko to odpalenie jego to masakra jest, aku musi być z 70 ah i 560 A na rozruch to z bólem serca ale zakręci. zawsze mogłem łapiąc za pasek od alternatora obkręcić wał o 180 stopni a teraz stoi tak jakby się zatarł, :-) spuszcze z niego cały olej i zobacze jak bez oleju wygląda sprawa. chyba że macie inne koncepcje ?! 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zapali to idzie normalnie mocy jak na 700setke za dużej nie ma ale 100 km/h poleci. ogólnie

> to jest wszystko ok tylko to odpalenie jego to masakra jest, aku musi być z 70 ah i 560 A na

> rozruch to z bólem serca ale zakręci. zawsze mogłem łapiąc za pasek od alternatora obkręcić

> wał o 180 stopni a teraz stoi tak jakby się zatarł, :-) spuszcze z niego cały olej i zobacze

> jak bez oleju wygląda sprawa. chyba że macie inne koncepcje ?!

Sprawdź bez paska alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Tak jak w temacie stoi tak jakby się zatarł, na zaciąg to można spalić sprzegło bo też nie chce

> obrócić, dopiero jak założyłem konkretny akumulator to obrócił ale z problemem i zapalił. Jak

> jest rozgrzany to nie ma problemu pali pięknie, zimny nic a nic. Olej jest płyn jest, nie wiem

> co jest z nim nie tak. chyba na żyletki go potne :-)

Może sie zacierać silnik.

u kumpla w innym aucie też ciężko kręcił silnik "olej był"

w czasie jazdy zgasł wrzucił luz i zjechał na pobocze.Okazało sie ,że ma zatarty silnik.Po rozebraniu silnika wszystkie części były kolorowe od przypaleń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakimś sposobem płyn wciska ci do cylindra lub kolektora ssącego i stąd problem z obróceniem po dłuższym postoju. Spróbuj po wykręceniu świec obrócić silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.