maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Na wstępie zaznaczam, że to nie jest wątek dla miłośników motoryzacji. Jeżeli ktoś oczekuje emocji, samochodów z duszą, osiągów itd, niech od razu go zamyka. Wątek jest moim subiektywnym zbiorem plusów i minusów dotyczących jeździdła, które kupiłem miesiąc temu. Nie wiem, może komuś pomoże w wyborze auta Tak się złożyło, że żona rozwaliła samochód na koniec roku. Jako że mieszkamy na zadupiu, nie możemy żyć bez auta, to szybko kupiliśmy następcę. Auto to Kia Rio, wersja L, rocznik 2014, silnik 1.4 109KM. Benzyna oczywiście. I o tym aucie będzie ten wątek. Jest to typowy współczesny, nudny i plastikowy samochód klasy B. I między innymi za tę nudę zaczynam go już lubić Ale po kolei. Jak wygląda Kia, to chyba każdy wie. Ale dla niewiedzących jedno zdjęcie: Jakie były kryteria wyboru auta? Że ma być klasa B i ma się żonie dobrze jeździć Przejechaliśmy się kilkoma na jeździe próbnej i zdecydowała, że na pewno chce Kię. Miał być Swift, ale okazał się autem małym, ciasnym, twardym, jeszcze bardziej plastikowym i bez bagażnika. A niewiele tańszym od Kijanki. Dziś, miesiąc od zakupu, auto ma 2500km przebiegu, który zrobiłem głównie ja, więc mam jakieś wnioski i obserwacje. Przede wszystkim samochód jest bardzo obszerny w środku jak na klasę B. Nie jest to dziwne, bo ma rozstaw osi 257cm, co jest już blisko kompaktów. Naprawdę w środku można wygodnie podróżować, z tyłu miejsca na nogi jest więcej niż w moim Bravo, które jest kompaktem. Z drugiej strony auto na parkingu jest jednak z zewnątrz mniejsze niż kompakty. Różnica jest chyba głównie w krótszej masce i mniejszym bagażniku. Jechaliśmy tym autem z dzieckiem w trasę 2x400km i było całkiem wygodnie. Kolejny plus to wyciszenie, które też jest niezłe jak na klasę B. Super jest wyciszony silnik. Mój tata miał poprzedni model i30 z tym silnikiem: 1.4 109 KM i pamiętam, że tam ten silnik był głośny, po prostu wył przy większych obrotach. Tutaj jest lepiej wyciszony, do tego dźwięk jest niższy i przyjemniejszy, a na luzie praktycznie wcale go nie słychać. Nieźle są wyciszone szumy powietrza. Przy normalnych prędkościach, do 140km/h jedzie się naprawdę komfortowo. No właśnie, czy to na pewno jest klasa B? Sporo miejsca w środku, niezłe wyciszenie, skrzynia 6b, wygodne fotele, podłokietnik - to wszystko sprawia, że to auto całkiem dobrze się nadaje również na trasy, a nie tylko do miasta. No i jeden ważny szczegół. Coś co mnie irytuje w wielu autach w tej klasie: bębny z tyłu. Tutaj tego nie ma, w każdej wersji są tarcze. Co więc decyduje, że to auto to jednak klasa B, a nie kompakt? Wspomniane mniejsze rozmiary zewnętrzne, bagażnik 288l, zbiornik paliwa 43l, no i najważniejsze: zawieszenie i prowadzenie. Jak na klasę B jest naprawdę nieźle, ale tutaj najbardziej czuć, że nie jedziemy kompaktem. Auto jest takie mniej stabilne przy większych prędkościach, układ kierowniczy jest zbyt gumowy. Co nie znaczy, że jest źle. Według mnie, jak na klasę B jest naprawdę nieźle. Jeżeli ktoś potrzebuje w miarę przestronnego auta za jak najmniejsze pieniądze, to na pewno Rio jest warte rozważenia. Jeśli potrzeba bagażnika, to jest też wersja sedan. Jako alternatywa np. dla Peugeota 301. Auto jest dostępne z dwoma silnikami benzynowymi: 1.2 85KM i 1.4 109KM. Wzięliśmy ten mocniejszy ze względu na lepszy komfort jazdy i skrzynię 6b. W 1.2 jest skrzynia 5b. Uważam, że jest to optymalny silnik do tego auta. Do miasta wystarczający, w trasie też można wyprzedzić jak jest potrzeba. Ale demon prędkości to nie jest. Nie wiem dlaczego w Polsce nie oferują do tego auta silnika 1.6 GDI 135KM, który występuje na innych rynkach. Z tym silnikiem, to już by było całkiem żwawe autko. Jakie są największe minusy. Zauważyłem dwa: za każdym razem jak się ustawia nawiew na szybę, to włącza się klima i trzeba wyłączyć. Jak nawiew jest ustawiony na szybę w momencie uruchamiania silnika, to też klima się sama włączy, nawet jak wcześniej była wyłączona. Irytujące. No i termometr. Dlaczego nie dało się wyświetlać temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu radia obok godziny? Nie wiem. Zamiast tego temperatura wyświetlana jest na ekraniku komputera między zegarami, ale nie na stałe, tylko jako jedna z możliwości. Czyli wyświetlamy albo przebieg, albo spalanie, albo zasięg, albo temperaturę zewnętrzną Taka duperela, a drażni mnie, bo lubię zerkać na termometr w czasie jazdy. No i w sumie tyle. Podsumowując, jak ktoś szuka auta klasy B, ale większego niż micra czy swift, nadającego się też od czasu do czasu na trasę, to polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Jakie są największe minusy. Zauważyłem dwa: za każdym razem jak się ustawia nawiew na szybę, to > włącza się klima i trzeba wyłączyć. Jak nawiew jest ustawiony na szybę w momencie uruchamiania > silnika, to też klima się sama włączy, nawet jak wcześniej była wyłączona. Irytujące. Też to mam. I też mnie irytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskół Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Wątek jest moim subiektywnym zbiorem plusów i minusów dotyczących jeździdła, które kupiłem miesiąc Gratuluję zakupu ! Najważniejsze być zadowolonym z auta w rozsądnej cenie Mozna wiedzieć jaka była cena - rozumiem ze w wyprzedaży na koniec roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Też to mam. I też mnie irytuje. to jest chyba standard w koreancach-mialem to samo w 2 hyundaiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Gratuluję zakupu ! > Najważniejsze być zadowolonym z auta w rozsądnej cenie > Mozna wiedzieć jaka była cena - rozumiem ze w wyprzedaży na koniec roku ? cena cennikowa minus standardowy reklamowany rabat 4 tys minus niewielki rabat wynegocjowany ok 1 tys. pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > to jest chyba standard w koreancach-mialem to samo w 2 hyundaiach. W Fieście i Transicie mam to samo. Sposób na to,- lekko zmienić położenie pokrętła, tak aby wiało na szybę, ale bez załączania klimy, u mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > cena cennikowa minus standardowy reklamowany rabat 4 tys minus niewielki rabat wynegocjowany ok 1 > tys. pln. Nie chcieliscie poczekac na nowe I20? Widzialem ostatnio w salonie i wyglada naprawde fajnie jak na takie miejskie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 W Corsie C i Merivie po przestawieniu nawiewu na szybę wyłączał się obieg wewnętrzny aby szyba przednia nie parowała. Gdy miałem ustawiony nawiew na szybę i widziałem z daleka chmurę dymu, denerwująca była konieczność najpierw przestawienia nadmuchu na inną pozycję, aby można było włączyć obieg wewn. Pomogło rozebranie panelu sterującego i wyjęcie jednego małego elementu który łączył pokrętło z małą krańcówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Nie chcieliscie poczekac na nowe I20? nie. Potrzebowaliśmy samochodu na już. Braliśmy to co było na stanie, bo musimy czymś jeździć. Pożyczyłem dla żony samochód od mojej siostry, która akurat była na L4 i nie musiała jeździć, ale L4 się kończyło... > Widzialem ostatnio w salonie i wyglada naprawde fajnie jak na takie miejskie auto ja jeszcze nie widziałem na żywo, ale czuję że też może być fajnym autkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > W Fieście i Transicie mam to samo. Sposób na to,- lekko zmienić położenie pokrętła, tak aby wiało > na szybę, ale bez załączania klimy, u mnie działa. ciekawe, spróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Da się to wyłączyć aby klima nie włączała się przy nawiewie na szybę Instrukcja jest ukryta TU No z wyświetlaniem temperatury to chyba się nic nie poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Rewelacja! wieczorem to wypróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > No i jeden ważny szczegół. Coś co mnie irytuje w > wielu autach w tej klasie: bębny z tyłu. Tutaj tego nie ma, w każdej wersji są tarcze. rozwiń myśl, co Cię irytuje w bębnach z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > rozwiń myśl, co Cię irytuje w bębnach z tyłu? Wyglądają okropnie, zwłaszcza jak obrosną rdzą, co dzieje się już często po jednej zimie, słabo hamują, a remont tego (bębny, szczęki, cylinderki itd) kosztuje często więcej niż tarczowych. Nie wiem po co to się jeszcze stosuje. Ale mam świadomość, że to taki mój osobisty uraz, po wielokrotnych remontach hamulców w lanosie i matizie, bo byłem głupi i uparty, żeby to poprawnie hamowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Wyglądają okropnie, zwłaszcza jak obrosną rdzą, co dzieje się już często po jednej zimie, słabo > hamują, a remont tego (bębny, szczęki, cylinderki itd) kosztuje często więcej niż tarczowych. > Nie wiem po co to się jeszcze stosuje. > Ale mam świadomość, że to taki mój osobisty uraz, po wielokrotnych remontach hamulców w lanosie i > matizie, bo byłem głupi i uparty, żeby to poprawnie hamowało widac słabo sie brałeś za te bębny, hamulce bębnowe z założenia wymagają mniej obsługi niż tarczowe a ich siła hamowania jak na tylną oś samochodu o tej masie jest w zupełności wystarczająca, dlatego do takich pierdziwozów sie je montuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > widac słabo sie brałeś za te bębny, hamulce bębnowe z założenia wymagają mniej obsługi niż tarczowe > a ich siła hamowania jak na tylną oś samochodu o tej masie jest w zupełności wystarczająca, > dlatego do takich pierdziwozów sie je montuje ok, może masz rację. Może ja tak trafiłem, ale doświadczenia mam odwrotne. Hamulce tarczowe są bezobsługowe, a z bębnami ciągle coś się działo. Ale może to kwestia konkretnych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Jak miałem Vengę też zadziałało i przy lisku czyli I 10 też wię powinno się udać i u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Wyglądają okropnie, zwłaszcza jak obrosną rdzą, co dzieje się już często po jednej zimie, Dobrze widzę, że masz stal + kołpaxy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Wyglądają okropnie, zwłaszcza jak obrosną rdzą, co dzieje się już często po jednej zimie, słabo > hamują, a remont tego (bębny, szczęki, cylinderki itd) kosztuje często więcej niż tarczowych. Miałem poprzednio bębny - niewidoczne, więc kwestie estetyczne odpadają; hamowały rewelacyjnie; mechanik przy przebiegu ok. 80 tys. stwierdził, że jeszcze dłuuuugo pożyją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Jakie są największe minusy. Zauważyłem dwa: za każdym razem jak się ustawia nawiew na szybę, to > włącza się klima i trzeba wyłączyć. Jak nawiew jest ustawiony na szybę w momencie uruchamiania > silnika, to też klima się sama włączy, nawet jak wcześniej była wyłączona. Irytujące. Mam to samo w Cruze. Co ciekawe, gdy wcisnę przycisk klimy i kontrolka zgaśnie, to klima dalej działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Fajne auto Całkiem mi się podoba. Co do bębnów z tyłu mam takie same odczucia co ty. Jest to ciężki i przestarzały element i montuje je się chyba tylko ze względu na niższe koszty. A samo auto nie jest chyba zbyt popularne na naszym rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > ciekawe, spróbuję Tam jest kombinacja przyciskow tak to sobie zjadacze psow wymyslili Ja mam caly czas klime wlaczona. jeżeli ktoś życzy sobie wyłączyć automatyczne włączanie się klimatyzacji przy ustawieniu nawiewu na szybę - to proszę postępować tak : 1. ustawić temperaturę na skrajnie zimno oraz nawiew na przednią szybę ( skrajnie prawo ) 2. nacisnąć pięć razy przycisk zmiany obiegu powietrza z wew. na zew. ( w ciągu 2 sekund ) 3. przycisk obiegu powietrza mignie 3-krotnie 4. od tego momentu przy ustawieniu nawiewu na szybę klimatyzacja nie włączy się " z automatu" 5. przywrócenie ustawienia do stanu poprzedniego następuję po powtórzeniu całej procedury. Procedura dotyczy tylko aut z klimatyzacją ręczną!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Mam to samo w Cruze. > Co ciekawe, gdy wcisnę przycisk klimy i kontrolka zgaśnie, to klima dalej działa W kila w manualu da sie wylaczyc w automatycznej niestety nie. Albo i stety ja mam klime przez caly czas wlaczona. W zimie i tak nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > ok, może masz rację. Może ja tak trafiłem, ale doświadczenia mam odwrotne. Hamulce tarczowe są > bezobsługowe, a z bębnami ciągle coś się działo. Ale może to kwestia konkretnych aut. Raczej kwestia mechaników. Miałem bębny w dwóch FWD a teraz w RWD i jak są dobrze zmontowane to są bezobsługowe. Nie mogę tego powiedzieć o tarczobębnach, gdzie co jakiś czas trzeba przyhamować ręcznym, żeby działał. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > W kila w manualu da sie wylaczyc w automatycznej niestety nie. Albo i stety ja mam klime przez caly > czas wlaczona. W zimie i tak nie dziala. W Cruze podobno nie da się wyłączyć tej opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > W Cruze podobno nie da się wyłączyć tej opcji W Avensisie z 2007 r też tak jest i nie da rady tego wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 oj, gdybyscie wzieli z innymi licznikami to było by na stałe. mnie w toyocie to irytuje, ze nie ma na stałe mimo "lepszych" liczników no i nie pika jak w Rio kiedy jest około o*C. a tutaj prosze praktyczne wykorzystanie otworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Dobrze widzę, że masz stal + kołpaxy? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Fajne auto > Całkiem mi się podoba. Co do bębnów z tyłu mam takie same odczucia co ty. Jest to ciężki i > przestarzały element i montuje je się chyba tylko ze względu na niższe koszty. A samo auto nie > jest chyba zbyt popularne na naszym rynku. czy jest popularne, to ciężko powiedzieć. Na pewno salon Kia na początku roku wygląda jak tłoczny bazar, tyle ludzi kupuje auta. Najlepiej sprzedaje się Sportage, Ceed i Rio. A sama marka pnie się do góry w wynikach sprzedaży. W Krakowie teraz Rio jeździ na naukach jazdy. W zasadzie już większość L-ek to te Kijanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Sąsiad koło mnie taką parkuje. Fajne auto, ale za (prawie) 50k kupiłbym jednak coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > tak To w czym Ci przeszkadzają zardzewiałe bębny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Sąsiad koło mnie taką parkuje. Fajne auto, ale za (prawie) 50k kupiłbym jednak coś innego. tylko co innego? Kompakta za tyle nie kupisz. Inne auto klasy B? Jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > tylko co innego? Kompakta za tyle nie kupisz. Inne auto klasy B? Jakie? Fabia, hit sprzedaży w PL koniecznie musisz zamienić auta w podpisie, będzie Rio Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > koniecznie musisz zamienić auta w podpisie, będzie Rio Bravo świetne skojarzenie, ale żeby nie odbiegać od tematu i być merytorycznym: Fabia II to już trochę mały wybór a na F3 trzeba poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Fabia, hit sprzedaży w PL > koniecznie musisz zamienić auta w podpisie, będzie Rio Bravo najnowsza Fabia naprawdę mi się podoba. Byłem w salonie, macałem. W środku trochę mniej miejsca niż w Rio, ale też jest nieźle. Niestety z jedynym sensownym do tego auta silnikiem, czyli 1.2 TSI, to już będzie wydatek ponad 50 tys. pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > tylko co innego? Kompakta za tyle nie kupisz. Inne auto klasy B? Jakie? Coś z mikrovanów - merivę, C3 picasso, note. Do kompakta musiałbym z 5k dołożyć, żeby to nie była wersja "zaślepka" (Astra, Focus, Lancer, Megane do 55k) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > najnowsza Fabia naprawdę mi się podoba. Byłem w salonie, macałem. W środku trochę mniej miejsca niż > w Rio, ale też jest nieźle. Niestety z jedynym sensownym do tego auta silnikiem, czyli 1.2 > TSI, to już będzie wydatek ponad 50 tys. pln Trzeba spokojnie poczekać na sensowne upusty. Rapida TSI można już za 45k kupić, więc pewnie cenę fabii też rynek sprowadzi do rozsądnych wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > tylko co innego? Kompakta za tyle nie kupisz. Inne auto klasy B? Jakie? chyba byłes tylko w salonie Kia bo na wiecej Ci sie nie chciało Fiesta od 45 tys http://www.ford.pl/Samochody_osobowe/Fiesta/Ceny Citroen C3 http://otomoto.pl/citroen-c3-gwarancja-C33263991.html i jest jeszcze troche wiec nie wymyślaj że tylko Kia była w tej cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Tam jest kombinacja przyciskow tak to sobie zjadacze psow wymyslili Zatrzymałeś się na poprzedniej generacji . W nowych nie działa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > chyba byłes tylko w salonie Kia bo na wiecej Ci sie nie chciało pudło > Fiesta od 45 tys > http://www.ford.pl/Samochody_osobowe/Fiesta/Ceny oglądaliśmy i jeździliśmy fiestą. Wersja minimalna, która nam pasowała, czyli silnik 1.4, wersja titanium wyszła 49 tys. pln. A osiągi ma gorsze niż Kia 1.4, skrzynia tylko 5b, w środku ciaśniej i design deski rozdzielczej po prostu dramatycznie brzydki. Optymalny był 1.0 Ecoboost, który wychodził 51 tys., ale też tylko 5 biegów i dalej trzeba cały czas patrzeć się w tę okropną deskę. Za taką kasę to było nie do zaakceptowania > Citroen C3 > http://otomoto.pl/citroen-c3-gwarancja-C33263991.html > i jest jeszcze troche wiec nie wymyślaj że tylko Kia była w tej cene Citroena nie braliśmy pod uwagę. Tak po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Coś z mikrovanów - merivę, C3 picasso, note. widzisz, gust jest jak d. Mnie się takie autka strasznie nie podobają. Takie nadmuchane, niekształtne. Od początku nastawialiśmy się na zwykłą klasę B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Da się to wyłączyć aby klima nie włączała się przy nawiewie na szybę > Instrukcja jest ukryta TU > No z wyświetlaniem temperatury to chyba się nic nie poradzi no i zadziałało, wyłączyłem klimę, jeszcze raz dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Raczej kwestia mechaników. Nie. Po prostu Matizy i Lanosy tak mają. W starej Lagunie bębny były kompletnie bezobsługowe i działały bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > widzisz, gust jest jak d. Mnie się takie autka strasznie nie podobają. Takie nadmuchane, > niekształtne. Cieszę się że nie tylko ja mam takie zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Cieszę się że nie tylko ja mam takie zdanie A w czym Ci to pomaga, że on ma tez takie zdanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > A w czym Ci to pomaga, że on ma tez takie zdanie? Przestał się czuć sam jak palec na tym świecie z takim zdaniem na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > A w czym Ci to pomaga, że on ma tez takie zdanie? Bo wszystkim się te auta strasznie podobają. I czułem się trochę dziwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Bo wszystkim się te auta strasznie podobają. I czułem się trochę dziwnie Mi tez się nie podobają, są bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Mi tez się nie podobają, są bez sensu Czyli w sumie jest ze mną całkiem dobrze. Przynajmniej w tej kwestii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Bo wszystkim się te auta strasznie podobają. I czułem się trochę dziwnie wszystkim tzn komu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.