Skocz do zawartości

dobre klocki pod wentyl 240mm


karan

Rekomendowane odpowiedzi

na serii tarczach latalem na DS2500/3000

Teraz mam tarcze wentyl 240mm i zaciski ATE (ALU)

Czy sa dostepne jakies lepsze klocki pod te zaciski?

Podobno po tuningu pasuja klocki od zaciskow 257mm - poleccie jakies dobre klocki pod 257mm

numery i linki mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na serii tarczach latalem na DS2500/3000

> Teraz mam tarcze wentyl 240mm i zaciski ATE (ALU)

> Czy sa dostepne jakies lepsze klocki pod te zaciski?

> Podobno po tuningu pasuja klocki od zaciskow 257mm - poleccie jakies dobre klocki pod 257mm

> numery i linki mile widziane

Ja miałem jakieś zwykłe klocki i dawały rade.

Vanseba widziałem ma w 257 greenstuffy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na serii tarczach latalem na DS2500/3000

> Teraz mam tarcze wentyl 240mm i zaciski ATE (ALU)

> Czy sa dostepne jakies lepsze klocki pod te zaciski?

> Podobno po tuningu pasuja klocki od zaciskow 257mm - poleccie jakies dobre klocki pod 257mm

> numery i linki mile widziane

miałem bosche i teraz TRW i chyba bosche lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zaciski z palio, tarcza wentyl. mikoda 240mm z klockiem Textar (od 257mm) . Kilka mocnym dohamowań ze 120km/h i straciłem hamulce. Dopiero jak je dobrze "wypiekłem" zaczęły hamowań prawidłowo w wysokich temperaturach. Jak lubisz szybko jazdę to zakładaj Ferodo DS 2500 minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam zaciski z palio, tarcza wentyl. mikoda 240mm z klockiem Textar (od 257mm) . Kilka mocnym

> dohamowań ze 120km/h i straciłem hamulce. Dopiero jak je dobrze "wypiekłem" zaczęły hamowań

> prawidłowo w wysokich temperaturach. Jak lubisz szybko jazdę to zakładaj Ferodo DS 2500

> minimum.

jezdzilem na ds2500/3000 i wg mnie to najlepsze klocki jakie sa dostepne do naszych serii ale....nie moge znalesc DS-ów pod 240/257cm crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie czytasz uwaznie...szukam klockow pokroju ds2500 do wentyli 240mm ew 257mm (ktore wchodza pod

> 240mm po obrobce szlifierka)

A ja mysle, ze kolega pyta czy to te bo po Twoim pochwaleniu postanowil kupic takie dla siebie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mysle, ze kolega pyta czy to te bo po Twoim pochwaleniu postanowil kupic takie dla siebie

Dokładnie. Bo ja mam serie i naradzie nie mam zamiaru nic kombinować a jeżeli wymiana na te klocki ma poprawić hamowanie to ja klikam kup teraz 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam zaciski z palio, tarcza wentyl. mikoda 240mm z klockiem Textar (od 257mm) . Kilka mocnym

> dohamowań ze 120km/h i straciłem hamulce. Dopiero jak je dobrze "wypiekłem" zaczęły hamowań

> prawidłowo w wysokich temperaturach. Jak lubisz szybko jazdę to zakładaj Ferodo DS 2500

> minimum.

Zaciski z Palio 1.2, tarcze Mikoda wentylowane od Pandy 4x4. Z czego dobrać do tego klocki żeby było p&p bez żadnych przeróbek? Też z Palio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zaciski z Palio 1.2, tarcze Mikoda wentylowane od Pandy 4x4. Z czego dobrać do tego klocki żeby

> było p&p bez żadnych przeróbek? Też z Palio?

czekamy na odpowiedz od vanseby dot numeru klocka DS2500...

Klocki z 257mm pasuja po modzie do wentyla 240mm

DS to najlepszy klocek na jakim jezdzilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czekamy na odpowiedz od vanseby dot numeru klocka DS2500...

> Klocki z 257mm pasuja po modzie do wentyla 240mm

> DS to najlepszy klocek na jakim jezdzilem

Coś goście mi dopasowali z punto gt ale coś pudełko przepadło dla pewności postaram sie zdobyć nr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zaciski z Palio 1.2, tarcze Mikoda wentylowane od Pandy 4x4. Z czego dobrać do tego klocki żeby

> było p&p bez żadnych przeróbek? Też z Palio?

Kiedyś rozkminiałem temat i z EBC to chyba takie podchodzą:

http://www.caramar.pl/klocki-hamulcowe/1796-ebc-brakes-klocki-hamulcowe-greenstuff-dp21337.html

Ja mam u siebie klocki Steinhof SM621 (257mm).

Pod tym linkiem:

http://www.sklep.steinhof.pl/SM621_N_Fiat_Palio_Punto_HGT_Siena_klocki_hamulcowe_STEINHOF-1140.html

jest lista modeli Fiata, do których pasuje ten klocek i do których należy szukać DS2500.

Wg powyższej listy jest Palio i Punto HGT.

Sęk w tym, że do Palio nie ma DS2500, a z HGT nie pasują wymiary.

Wymiarami te wydają się podobne:

http://ecat.ferodoracing.com/car-tuning/brake-pads/FDS1160

Pasują do:

Punto I (176) 1.2 16V 85

Punto II (188) 1.2 16V 80

Punto I (176) 1.4 GT Turbo

Ale najbardziej to mi się widzą te z 500 Abarth 1.4 Turbo (USA):

http://ecat.ferodoracing.com/car-tuning/brake-pads/FDS4353

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

> Zaciski z Palio 1.2, tarcze Mikoda wentylowane od Pandy 4x4. Z czego dobrać do tego klocki żeby

> było p&p bez żadnych przeróbek? Też z Palio?

czekamy na odpowiedz od vanseby dot numeru klocka DS2500...

Klocki z 257mm pasuja po modzie do wentyla 240mm

DS to najlepszy klocek na jakim jezdzilem

 

namierzyłeś te klocki do 257 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto klocki, od góry 257 po tuningu, 240 i seria  :)

 

Dlatego 257 jest lepsze.

 

Podobno można zamienić zaciski z 240 na te z 257 bo mają większe tłoczki.

 

Też czekam na te nr ds-ów

post-167451-0-85290200-1474738164_thumb.jpg

Edytowane przez Zbyszek_WRT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam zaciski z palio, tarcza wentyl. mikoda 240mm z klockiem Textar (od 257mm) . Kilka mocnym

> dohamowań ze 120km/h i straciłem hamulce. Dopiero jak je dobrze "wypiekłem" zaczęły hamowań

> prawidłowo w wysokich temperaturach. Jak lubisz szybko jazdę to zakładaj Ferodo DS 2500

> minimum.

jezdzilem na ds2500/3000 i wg mnie to najlepsze klocki jakie sa dostepne do naszych serii ale....nie moge znalesc DS-ów pod 240/257cm crazy.gif

są dostępne 240 ja kupowałem, jak odnajdę sklep to podeśle Ci linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, a podlinkuje ktoś przykładowe klocki różnych firm pod tarczę 257? Docelowo u mnie ma być tarcza mikody wentyl 240 mm nawiercana i nacinana z pandy 4x4 , plus zaciski z palio i nie wiem jaki klocek wybrać w rozsądnej cenie :nie_wiem: ? Trw, textar? Coś innego? Auto z przeznaczeniem na co dzień, aczkolwiek wiadomo - lekko nie ma ;]  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRW miałem, twarde, pylą i orają tarcze.

Teraz mam Boscha i jest dużo lepiej, mniej pylą, oba klocki z tarczą TRW.

Kiedyś dawniej miałem, Textary z tarczą optimala i było spoko, klocek nie znikał w oczach i tarcze też.

Teraz się przekonałem, że TRW to jedne z gorszych klocków, Ferodo premier zresztą też.

Edytowane przez rafi278
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRW miałem, twarde, pylą i orają tarcze.

Teraz mam Boscha i jest dużo lepiej, mniej pylą, oba klocki z tarczą TRW.

Kiedyś dawniej miałem, Textary z tarczą optimala i było spoko, klocek nie znikał w oczach i tarcze też.

Teraz się przekonałem, że TRW to jedne z gorszych klocków, Ferodo premier zresztą też.

 

A tarcze masz lite, czy nacinane? Bo zastanawiam się czy jest sens kupić nacinane i wiercone do wolnossaka :hmm: Ogólnie mógłbyś polecić zestaw jak Twój? Klocek masz pod 257 tak? Nie chciałbym przekombinować z tymi hamplami, a wiadomo, że o kasę też chodzi ;)  Jeżeli chodzi o klocki Bosha to masz może jakiś nr? To są takie jak w aukcji http://allegro.pl/fiat-doblo-palio-siena-klocki-bosch-przod-i6474761548.html ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wiercenia to ponoć niektórym pękają ale ja i tak dla lansu mam mikody 257 wiercone i nacinane :phi: Klocek EBC Green Stuff bodaj DP21060 ~250zł to już pewnie wyższy pułap niż celujesz.

 

A nie pylą klocki bardziej przy takich tarczach? Co do klocków to pewnie zdecyduje się na te Bosh'e bo miałem brać Trw ale skoro są gorsze to nie ma co... :no: EBC tak jak mówisz, dla mnie to już nie ta półka cenowa :phi: A jeździł ktoś na tarczach ATE https://hamulcesklep.pl/o/24.0120-0184.1 ? Ja mam w dupowozie i nie narzekam ale ciekawe jak sprawdzają się w małych pierdzikółkach ;] ? Jak mówicie brać nacinane i wiercone, czy całe i tylko wentylowane :hmm: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie trochę bardziej pyli ale nie mam dużego porównania, zresztą to bardzo od klocków zależy. A samo nawiercanie jak kiedyś czytałem w sporcie przestali stosować i zostali tylko przy nacinaniu, bo raz, że wiercenie przestało być potrzebne (pewnie materiały poszły do przodu i w tarczach i w klockach) a dwa mogło powodować właśnie problemy z pękaniem szczególnie jak się otwory zapchają pyłem. Lepiej to co jakiś czas sprawdzić i przedmuchać, czego oczywiście żaden producent klocków nie rekomenduje i też bym raczej tego starał się nie wdychać :phi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś jakoś uzasadnić tą opinię? Z tego co czytałem na górze tematu to miałeś też klocki TRW, także jak możesz to strzel mały wykładzik ;]  :ok:

 

dobra coś naknociłem, chyba po  :piwko:  byłem.

 

Sprawdziłem i tak:

tarcze TRW z pandy

zaciski sienna

klocki bosch i teraz jest Textar

 

i widzę różnicę na plus Textar (mniej pylą, ostrzej spowalniają) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.